Sajt 2Bike.rs na videlo internet dana izlazi u junu 2014. godine kao naslednik tada već
najpoznatijeg biciklističkog portala
Cikloberza.com koji je već bio u desetoj godini postojanja. Kroz svojih deset godina
rada Cikloberza je biciklistima
omogućila laku kupoprodaju polovne biciklističke opreme a imala je i veliki značaj u
informisanju posetilaca o aktuelnim
dešavanjima u svetu biciklizma kao i okupljanju velike onlajn biciklističke zajednice i
međusobnom upoznavanju i širenju
prijateljstva među članovima. Cilj 2Bike.rs portala kao naslednika Cikloberze je da
nastavi sa dosadašnjim radom kao i da
dodatno unapredi ponudu portala i omogući korisnicima što bolju uslugu i ugodan boravak
na sajtu. Vaš i naš Tim 2Bike.rs :)
Srđan (srdjoni)
Ja nemam komentar, ali moji kod kuće imaju. Kažu "no comment"...:)
Igor R. (Trajkociklista)
Hahaa :D
Dušan N. (Dule1975)
I ja bih sa vama.... da se konacno oprobam. Do sada nisam uspevao da dodjem, sto zbog nekih obaveza sto zbog sticaja okolnosti itd, itd..... Nadam se da cu ovaj put da vozim:)
Igor R. (Trajkociklista)
Takodje se nadamo :)
Nikica M. (Nikica1989)
Koja bi bila prosecna brzina kojom bi se vozilo?
Dušan N. (Dule1975)
@Nikica 1989
Ovo nije trka, nije takmicenje u tom smislu. Bitno je da se izveze odredjena kilometraza za odredjeno vreme (u ovom slucaju 300km za 20 sati) Moze da se vozi kako kome odgovara. Moze se voziti grupno a moze i van grupe kako kome odgovara. Nista nije uslovljeno u tom smislu. Najbolje da pogledas sve informacije na zvanicnom sajtu www.randonneurs-serbia.weebly.com
Nadam se da ces nam se pridruziti.
Srđan (srdjoni)
Grubo podeljeno, ako bi vozio sve vreme, treba ti prosek 15 na sat. Logično je da ne možeš tako 20 sati i moraš da praviš pauze. Oni koji su završili prvi put imali su prosek čiste vožnje, čini mi se, 20-21. Uz 2 velika uspona (Rudnik i Valjevske planine) koji se voze relativno sporo, pretpostavljam da se većim delom vozilo oko 25. Tako izgleda računica malog Đokice:).
Dušan N. (Dule1975)
@srdjoni
Hocemo ici zajedno svi, od pocetka do kraja il svako za sebe? Svi su izgledi da ce nas biti bas malo za ovaj "ponavljacki" 300k.
Srđan (srdjoni)
Pa krenućemo zajedno:). Bilo bi bezveze da oni brži trpe i gube vreme zbog sporijih (npr. mene), ako je ta razlika u brzini veća. Ali je moguće da je neko brži na ravnom, a sporiji na usponu, pa ćemo se verovatno na pauzama sustizati, jer su oni stvarno najbrži položili brevet 300 još u prvom roku:). Mislim da će veći problem od brzine ipak biti ti silni sati na sedištu... E sad, što se tiče noćne vožnje po planini, nadam se ipak da niko neće ići sam.
(bur)
Odmah navucite dupli šorc na dupe i završavate bez rezerve. Sve ostalo je zanemarljivo. Upss, i svetla!
Sa vama sam majstori!
Pozz
Žarko (zare81)
NISAM PODLEGAO PRITISKU!!!
:-)
Idem na Rajac sa Boycijem, pa rekosmo da vam pravimo društvo do G. Milanovca. A, kako ne može da se vozi sa vama ako se čovek ne prijavi, eto prijavih se.
Pozz
Dušan N. (Dule1975)
E pa svaka vam cast:) Lepo iznenadjenje mora se priznati:)
Igor R. (Trajkociklista)
Jeste, nema uslovljavanja sto se brzine tice, kako kome odgovara.
Pa se tu onda nadju sebi slicni i voze zajedno.
Ako je neko malkice brzi, a onom drugom znaci da ne vozi sam, nije lose ni da ga negde malo priceka,
ako je sve u okviru postavljenog vremena i proseka.Dakle drugarski.
Ako neko zuri na cilj, iz bilo kog razloga, pa neka mu bude.To ne znaci da sad treba ostlai da ga prate i popadaju uzput.
Uspon na Rudnik je "lep" prvo picinje lagano zagdevanje, a onda udara ostro ali kratko.
Posle je laganica sve do Pozege.
Iz pozege krece tek prividan uspon, malo po malo, sve vam se cini kako jaaako lose napredujete,
a onda shvatite da se ustvari sve vreme lagaano penjete i dobijate visinu.
Onda u Razani pocinje konkretniji uspon na preovj Bukovi.
Inace ja sam nekako iz perspektive auta imao utisak da uopste nije naivan,
ali se na biciklu sipostavilo da je prilicnno lagan.
Uspon se drzi na oko 5-6% max, ujedaceno, i nije dugacak.
Za one koji poznaju Iriski Venac sa severne strane, e ovo je nesto lakse i krace od Venca.
Sa druge strane je onda strmoglavi spust, ali je asfalt los, pogotovo za po mraku.
Ali kako je sad dan duzi,zalzak sunca u 20h, trebalo bi da se isti opusteno moze preci za dnevnog svetla, bar taj prvi najkriticniji deo.
Pretvoreno u brojke to znaci da ako vam je ukupna prosecna brzina 18kmh, taj deo prelazite za dana.
Ukupna znaci uracunata zaustavljana i pauze.
Kasnije malo ide dole, pa malo gore, i posle pocinje nov asfalt, malkice uspona i strmoglavi spust ka Valjevu.
Dalje ravno ko tepsija sve do Stepojevca.
Uz to ce biti i neuporedivo toplije, sto ce svakako znaciti vece prosecne brzine.
Vidimo se!
Srđan (srdjoni)
On će meni da obrnuta psihologija ne funkcioniše... :)
Žarko (zare81)
:)
(dachaa)
Pa ja tek sada povezao kad sam krenuo da gledam kartu rute da se trebam prijaviti i na onaj mail na sajtu...
Ako me Igor ne primi zbog kasnjenja, nema mi druge nego da vozim na zacelju kao ruzno pace.
@igore, upravo sam poslao prijavu
;-)
Mile K. (Mile)
Igor je nas, prijavicemo se sutra, preko veze. Pozdrav, laku noc.