Beograd - Pariz

Biciklizam, Last Minute druženje, Beograd, subota, 2. jun 2012, sa vremenom okupljanja u 11:00h. Poziva Dušan (Dule1975).
OTKAZANO
  • Mesto:
    Beograd
  • Datum:
    Subota, 2. jun 2012
  • Vreme:
    11:00h
  • Broj prijavljenih:
    8
Ima li zainteresovanih za ovakvu turu sledece sezone? Mislim da bi bilo jako dobro, zanimljivo i lepo. Pisite svoje predloge... kuda bi ko najvise voleo da se ide itd.... Nadam se da mozemo ostvariti ovaj cilj:)

KOMENTARI
  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    1. dec 2010 21:09h

    Jako zanimljivo i privlacno i....

  • jelchica

    Jelica (jelchica)

    5. dec 2010 07:45h

    Vrlo ambiciozno, Chedo :)

  • Kiza

    Zoran S. (Kiza)

    6. dec 2010 16:39h

    ma Cheda mislio na Shabac, ono kao lepshi od Pariza tralala lala

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    6. dec 2010 17:05h

    Ma bila bi to lepa voznjica, samo se vi zezajte.

  • Kiza

    Zoran S. (Kiza)

    6. dec 2010 17:08h

    ili na ono selo shto je lepshe od Pariza ,i shto je lepo izdaleka i shto je josh lepshe izbliza...tralalala lalal

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    6. dec 2010 18:24h

    A moze i Beograd-Pariz (via Sabac) :)

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    7. dec 2010 17:32h

    Dakle Dule1975,tura se polako pravi ,stvara,prva tacka Sabac idemo dalje.

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    7. dec 2010 22:12h

    Eeee... prvo mora da se oznaci tacka polaska. Ajd prvo da izglasamo to.
    1. Ostruznicki most
    2. Ada
    3. Avala
    4. Kalemegdan (Spomenik zahvalnosti Francuskoj
    5... ajde neki vasi predlozi

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    7. dec 2010 22:15h

    Moze da se pomeri i datum... pa da stignemo na zavrsetak "Tour De France"

  • Kiza

    Zoran S. (Kiza)

    7. dec 2010 22:40h

    imam predlog!
    usvaja se mesto polaska
    4. Kalemegdan (Spomenik zahvalnosti Francuskoj

    i dalje sve do Francuske......ulice :)

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    9. dec 2010 16:51h

    I ja sam za Kalis

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    9. dec 2010 16:51h

    Datum manje vise.

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    9. dec 2010 19:31h

    Mada ne vidim na cemu bi trebalo da budemo zahvalni Francuskoj !

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    9. dec 2010 23:35h

    Ma pusti politiku. "Oni" su sa jedne, "mi" sa druge strane. Narod je narod.... i svi smo ljudi.... a i gresiti je ljudski, kao i oprostiti.... tako da.... da ne duzim :)

  • Cheda

    Cheda K. (Cheda)

    10. dec 2010 19:59h


    @Dule1975 ma da u pravu si.

  • loopop

    Stefan I. (loopop)

    6. mar 2011 13:36h

    da vrlo zanimljivo, ali treba dosta vremena da se organizuje, tako da ce to biti mozda tek sl godine??

  • zare81

    Žarko (zare81)

    18. apr 2011 09:57h

    Ljudi, jun vam se opasno primakao. Znam da je Dule skoknuo do Pariza u izvidnicu, ali ne vidim da se nešto dogovarate?

  • Jugprom

    Ivanco J. (Jugprom)

    19. apr 2011 21:17h

    lepa voznja

  • Jugprom

    Ivanco J. (Jugprom)

    19. apr 2011 21:19h

    voleo bi ja da vozim .BICIKLIZAM JE EXSTRA

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    23. apr 2011 22:17h

    Ja vec vozio bajs po Parizu:) Pa kako stvari stoje, velike su sanse da ce se ovo odloziti sa sledecu sezonu. Treba da se planira bas bas precizno.. treba kondicija... treba volja... organizacija itd. Ako neko ima neku ideju, slobodno neka pise... necu mu nista:)

  • Dusan500

    Dusan D. (Dusan500)

    25. apr 2011 14:57h

    Ja sam za ali sam i prilicno nov u svemu ovome... Trebalo bi traziti neke sponzore i pokusati to malo drugacije da se organizuje imam par predloga od mediske pa do novcane logistike ....

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    25. apr 2011 22:07h

    @Dusan500... slobodno napisi svoje ideje.

  • Dusan500

    Dusan D. (Dusan500)

    27. apr 2011 01:04h

    ...drugar mi vodi emisiju o obilasku srbije bajkom ili tako nesto na NS televiziji malo smo pricali i na ovu temu sve je moguce ali spisak stavki koje trebaju da se isprate nisu male tj. ako se zeli da bude vrhunski uradjeno...
    ...to moze da bude ozbiljna emisija i naravno zezanje...
    ali za tako nesto potrebna je i LOVA koja bi mogla da se obezbedi potrebno mi je oko 10 dana da saznam koliko i sta moze da se dobije...
    za pocetak bi mogo jos neko od clanova da kaze nesto o ovome

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    28. apr 2011 00:30h

    Svi predlozi, kritike, sugestije... sve sve sve... sta god... slobodno recite.... Vec je izvesno da ove godine od toga nema nista, ali hajde da se potrudimo svi zajedno i za sledecu godinu organizujemo. Naravno da je potrebmo dosta toga. Od logistike, organizacije pa preko kondicije i novca... Opet sa ozbiljnijim pristupom temi, mozda mozemo animirati malo vise ljudi koji bi zeleli da se upuste u ovakvu avanturu... i mogli bi u "bruto" varijanti poceli da racunamo neke troskove itd... Naravno.. ako ima i zainteresovanih firmi koje bi sponzorisale i snimale ceo dogadjaj... zasto da ne... Svima nam je cilj zadovoljstvo... to jest da svi budemo zadovoljni i da imamo nesto cega cemo se secati zauvek...:) Zelim nam puno uspeha:) I ja licno cu se potruditi koliko god mogu oko svega.. obecavam

  • gizda

    Milan G. (gizda)

    6. maj 2011 13:14h

    Ko nije profesionalac tesko da moze i da predje granu :)

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    6. maj 2011 21:44h

    @gizda

    Nisam bas najbolje razumeo tvoj komenar. Molim te pojasni. Kako to misls "ko nije profesionalac tesko da modje i da predje granu"? U kom smislu?

  • gizda

    Milan G. (gizda)

    13. maj 2011 19:48h

    Ma nista sala mala :)
    Hteo bih da kazem da uzastopne etape zahtevaju super fizicku spremnost,kao i jaku organizaciju.
    To bi bio potez koji se zaista zove podvig! :)

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    16. maj 2011 12:01h

    Slazem se, mada je mnogo veci problem organizacija nego fizicka spremnost. Ne verujem da bi se u ovo upustio neko ko vozi 100 km nedeljno i slicno. Zato sam i planirao da ukoliko se sve uklopi, da svi koji bi isli na ovakav put prvo zajedno izvezemo neke krace ture (jednodnevne ili dvodnevne) po domacem terenu. Tu bi se videlo koliko se uklapamo kao ekipa, jer i to je jako bitno. Ne moze svako da vuce na svoju stranu... za ovo treba maksimalna sradnja i fleksibilnost, ali takodje i kondicija.

  • mikiiiki

    Miroslav M. (mikiiiki)

    18. jun 2011 18:06h

    Koliko bi trebalo vremena do pariza, imam ortakinju koja je isla on nijmegena u holandiji do pariza za 6 dana , jel moze iko da pretpostavi?

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    20. jun 2011 14:23h

    Zavisi od kondicije i organizacije, ali po nekoj mojoj proceni za 10 dana moze bez problema da se stigne. Moze i za 12, ako se bas razvuce put.. sve je relativno... Naravno, o ovom putu ne treba da razmislja neko ko nije sposoban da 10 dana uzastopno prelazi barem oko 200km dnevno.

  • pauza

    Snežana R. (pauza)

    26. jun 2011 06:44h

    Izvinjavam se što se mešam, ali NIKO ne može da "10 dana uzastopno prelazi barem oko 200 km dnevno" sa bisagama i na putovanju. To će vam potvrditi svaki putnik na biciklu. Sve i da vozite autoputevima, po ravnicama, NEMOGUĆE je prelaziti toliku kilometražu na putovanju, pa još dan za danom.

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    27. jun 2011 16:41h

    @pauza

    Ako ja svaki dan predjem oko 70km za tri sata onako iz zezanja ovde po BG i okolini, zasto ne bih mogao da predjem 200km dnevno i tako 10 dana? Ne kazem da nije naporno, ali nije neizvodljivo. Znaci da bi dnevno aktivno vozili oko 9-10 sati a ostalo odmarali - spavali. Zasto bi bilo neizvodljivo?

  • pauza

    Snežana R. (pauza)

    28. jun 2011 11:14h

    Da li si nekada vozio sa bisagama, pa još danima? Razlika je kao da džogiraš u šorcu i majci ili trčiš pod punom ratnom opremom sa natovarenim ruksom.
    Uostalom, kad budeš napravio prvu turu biciklom, sa bisagama, kazaće ti se samo :)

    Srećno!

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    29. jun 2011 13:12h

    Hvala :)

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    29. jun 2011 13:13h

    Ma ja u stvari, kao da stalno vozim sa bisagama. Imam oko 100 kg, a trebalo bi da imam oko 80. Taman kad skinem visak i podjem na put bice mi isto:) Eto resenja:)))

  • pauza

    Snežana R. (pauza)

    29. jun 2011 15:04h

    Pozitivan fenomen tura je što gubiš težinu ma koliko jeo (a što uopšte nije slučaj sa svakodnevnim vožnjama u lokalu). Lični primer: za dve nedelje pedalanja po Siciliji, izgubila sam 7 kg a jela sam ko mećava, tako nisam jela ni u pubertetu :D. Jone na svakoj turi izgubi prosečno 5-7 kg; drug koji je nedavno bio u Maroku, izgubio je oko 9 kg za tri nedelje; Rajko po svakoj turi izgubi oko 10 kg... Jedna cikloturerka, koja sa svojim mužem pedala oko sveta, izjavila je u jednom intervjuu da joj se na turi od svega najviše dopada to što može da jede koliko hoće a da joj se ništa ne primeti :D

  • boticm

    Mato B. (boticm)

    7. jul 2011 14:36h

    Ja sam pre 3 nedelje išao do Hilandara (Uranopolisa) Stigli smo za 6 dana. Trekking bicikli cca 26-30kg sa bisagama. Izgubio sam 6 kg. Mislim da je optimum 100 do 120 km dnevno. Treba dobro proveriti trasu do Pariza. Deonice bez uspona mogu i do 160 km dnevno, Ako je uspon preko 500mnm, onda znatno manje. Svakako ispod 100 km.P

  • Dule1975

    Dušan N. (Dule1975)

    8. jul 2011 14:32h

    Hvala na informacijama i cinjenicama sa tvog puta. Mislim da bih trebao licno da se oprobam do kraja ove sezone, barem do Herceg Novog il tako nesto. Uvek je teorija jedno, a praksa nesto drugo. Ako je neko odavde za takvu varijantu do kraja leta, neka se javne... il mozda da postavim voznju na "Last minute"?

  • buki

    (buki)

    21. avg 2011 16:30h

    hoce li neko ove godine do primorja ???

  • themaddogbn

    Boris J. (themaddogbn)

    23. sep 2011 12:56h

    Pozdrav!
    Prošle sezone drugar i ja smo vozili Bijeljina -H.Novi- Dubrovnik preko Tare, Čemerna i Trebinja. Ove godine je izostalo, ali ova kombinacija za Pariz mi djeluje fantastično.
    Rekreativno vozimo, ali smo bez problema gurali 130 km dnevno, nešto manje po žestokim usponima, on na trekingu, ja na dumašu. Mislim da je to neki optimim, jer čovjek mora i da se odmori u ovakvoj vožnji, a ne da pedala cijeli dan :)
    Kao što je neko pomenuo, organizacija je najteža, mada mislim da se ovo može izvesti i na ooo-ruk :) Mi smo natrpali u bisage samo osnovno i ponjeli lovu. Odlučili smo da spavamo u motelima, što smo i uradili u Bajinoj Bašti, Foči i Trebinju. Po mom mišljenju, najbitnije je odabrati dobru trasu, bez puno saobraćaja i teških kamiona.
    Taman u Junu dolazim nazad na godišnji, i raspoložen sam za vožnju i avanturu :)

  • Voyager

    Mario T. (Voyager)

    3. okt 2011 02:49h

    Ja sam sa RideForYourRights ekipom ovog leta vozio do Beča. 1200 km za 19 dana (mislim da 3 dana nismo vozili), od 5 bisaka, uvek su mi natovarene dve zadnje bile na bajsu, a prednje i vreća u kombiju koji je bio podrška i nisam primetio da mi je sa tim bisagama bilo nešto napornije voziti. Doduše, znam i da mi je posle 80km, a prelazili smo i do 110 (možda i 120 jednom) sve bilo naporno i dosadno i da sam jedva čekao da završimo sa vožnjom taj dan :) Naravno, sutradan sam opet jedva čekao da krenemo. Bojao sam se da ću imati problema sa kolenom, i jesam, neznatne bolove drugi i treći dan, posle ništa.

    Najveći problem jeste bila upravo spomenuta logistika. Naravno, ako se nosi dovoljno novca, pa je, uslovno rečeno, svejedno gde će se zanoćiti i gde jesti, onda je i logistika jednostavnije. Nas je bilo preko 10 i valjalo je iskoordinirati to sve pre početka ture, ali često iznova čas pre nego što se mi pojavimo iza krivine.

    Vodio sam neki dnevnik, koji je trebalo da bude pretočen u blog postove, ali je ostalo sve na nivou dnevnika :)

  • Nikolaa

    Nikola (Nikolaa)

    13. okt 2011 17:55h

    Evo i ja sam zainteresovan za ovu avanturu. taman sam sklopio drumasa ali bi mozda bilo izvidljivo ako bi nabavio onu prikolicu sa jednim tockom. Bilo bi lepo da se napravi mozda neki krug kako ne bi isli istim putem i tamo i vamo. Zna li neko koliko bi otprilike bilo potrebno novca po coveku posto ne verujem da bismo nasli sponzore.Pozdrav pa se nadam se vidimo na nekoj od voznji uskoro.

  • Nikolaa

    Nikola (Nikolaa)

    15. okt 2011 21:45h

    Evo recimo kako sam ja zamislio put.
    Beograd-Dubrovnik-Split-Zadar-Trst-Venecija-Modena-Djenova-Monako-Lion-Pariz-Studgart-Minhen-Klagenfurt-Zagreb-Beograd
    Mozda nije najblize ali je po meni najlepsa tura i imalo bi sta da se vidi. Trebalo bi da je izvodljivo u mesec dana. Pozdrav

  • medabg88

    Vladimir M. (medabg88)

    27. okt 2011 21:26h

    ljudi, ja sam tolko odusevljen ovim komentarima i generalno idejama koje imate, da sam zbog toga napravio account :) kao i vecina, nisam profesionalac ali uzivam u voznji, a verujem da ce u drustvu biti jos bolje. kondicije bogu fala ima, kad sam uradio polu ironman, prezivecu i 100+ km na dan :) na leto sam pri kraju studiranja, pa se nadam da cu imati vremena za neke voznjice s vama. ne mora obavezno bas do francuske (mada sto da ne i to?) ali vrlo me zanima koje sve rute imate i kako cela prica uzivo izgleda. pozdrav svima, nadam se da se vidimo na leto.

Da bi postaviti komentar morate biti prijavljeni na sistem