SRAM 2007
Ponedeljak, 17. april 2006
Prosle sezone SRAM je lansirao XO seriju, ove je revitalizirao X.9 seriju koja sada u mnogome podseca i ima karakteristike pomenute XO serije. X.9 serija je jeftinija od X.0 ali bez obzira na to, daje odlicne performance. Tako sada mozete uzivati u izgledu i performansama XO serije ali po znatno nizoj ceni!
U poredjenju sa X.0 Trigerima, X.9 Trigeri su iste velicine i “oklopa”. Unutrasnjost otkriva da umesto 4 lagera koje ima XO, X9 ima sistem klasicnih kuglica koje su jeftinije, ali i dalje sa odlicnim performansama, takodje X9 imaju isti “zero loss shift quality”. Umesto karbona kao poklopca trigera koji je odradjen u X0 varijanti, X.9 Trigeri imaju isti od kompozitnog materijala. X.9 Trigeri imaju istu rucicu za otpustanje kao i X.0 ali bez mogucnosti stelovanja.
Prvo sto upada u oci pri pogledu na zadnji X.9 menjac je da je blistaviji od prethodnih serija! U poredjenju sa menjacima iz prethodnih sezona, novi X.9 zadnji menjac ima znacajnih poboljsanja u materijalu, Aluminum alloy veze i “forged B-knuckle”. Sve ovo ga cini jos laksim i cvrscim! 30 grama pokazuje vaga manje u odnosu na proslogodisnji model. Proizvodice se u verziji dugug, srednjeg i kratkog kaveza.
Tu je takodje i novi prednji X.9 menjac. Primecuje se proseceni kavez menjaca na kome je izgubljeno dodatnih 18 grama “tereta” u odnosu na X-gen stari model. Novi X.9 prednji menjac je “single pull” dizajniran.
Nova ROCKSHOX viljuska ARGYLE je tip Dirt Jumping viljuske.
Argyle specifikacija
• 100mm hoda (stelujuceg sa “all-travel spacers” - ima)
• Aluminumski vrat (Celik kod 318 i 302 modela)
• Forged 6061 T-6 Aluminum krunu
• 32mm 4130 taper wall celicne nogice
• Magneziumsko telo
Dolaze u tri modela:
409 –Solo vazduh, Unutrasnje Floodgate podesavanje.
318 – klasicna opruga. Externo podesavanje compresije i lockout. Ovaj model ima celicni vrat
302 –Celicni vrat. Nema Motion control, ima samo podesavanje rebound-a.
PushLoc je nova generacija RockShox PopLoc-a. Zamisljen je da resi problem manjka prostora na samom volanu. PushLoc ima jednu polugu i radi po sistemu olovke. Pritisak polugice nadole – i viljuska je zakljucana. Jos jedan pritisak i poluga je otpustena i viljuska otkljucana.
Jos jedna stvar koju SRAM nudi je novi nacin montiranja na volan. Prvi nacin je standardan sa obujmicom. Novi opcionalni nacin je tzv. MatchMaker. MatchMaker je novi nacin montiranja siftera, kocnica i daljinskog sistema lockout-a na volan. Kako kazu, postojace vertikalna i horizontalna opcija montaze i prodavace se kao komplet kit.
Poboljsanje u odnosu na stari PopLoc, je u totalnoj zaptivenosti nove verzije, jer je stara znala da se “napuni” prasinom i sl. Materijama koji su umanjivali performance.
AVID je izbacio laksu verziju pozanatog modela “Juicy” nazvanu “Ultimate”. Nove disk kocnice su najjaci XC model sa Magnezijumskim telom (glavni cilindar). Karbonske rucice su jos jedna novina . Na Juicy Ultimate podesavanje contakta paknova sa rotorom izvodi se sa 2.5 mm Hex kljucem. Juicy Ultimate ima novo forged Monoblok caliper telo koje je lakse od prethodnih. The Juicy Ultimate koristi kompletan Titanijumski hardwer. Sve receno doprinosi da su nove kocnice lakse za 50 grama. Juicy Carbon ostaju iste kao i do sada.
Truvativ/SRAM ima novi pogon nazvan Noir MTB. Novi “high end” pogon ima spoljasnji “oklop’ od karbona postavljenog preko Forged AL 66 spine. Sve je to uglacano i napravljeno da izgleda jednoobrazno sa visokim sjajem. Sajbne mogu biti sa TNT ili Hard Anodized zavrsnom obradom. TNT je Truvativ-ov novi proces obrade za sajbne. TNT znaci TRUVATIV NICKEL TEFLON, obrada koja obezbedjuje visoku trajnost i umnogome redukuje frikciju. TNT obrada je radjena samo za Noir HCT Drumske i Noir MTB pogone. Noir MTB je najlaksi MTB pogon koji je Truvativ ikada napravio i tezi 800 grama. Noir MTB ce biti dostupan u dimenzijama 175 i 170 mm i imace 22-32-44 konfiguraciju sajbni. Svi Noir MTB pogoni dolaze sa 7075 T6 alloy srafovima za sajbne.
Slike pomenutih komponenti se mogu videti na linku: http://miomirjovanovic5312.fotopic.net/p27999794.html
Tema na forumu
U poredjenju sa X.0 Trigerima, X.9 Trigeri su iste velicine i “oklopa”. Unutrasnjost otkriva da umesto 4 lagera koje ima XO, X9 ima sistem klasicnih kuglica koje su jeftinije, ali i dalje sa odlicnim performansama, takodje X9 imaju isti “zero loss shift quality”. Umesto karbona kao poklopca trigera koji je odradjen u X0 varijanti, X.9 Trigeri imaju isti od kompozitnog materijala. X.9 Trigeri imaju istu rucicu za otpustanje kao i X.0 ali bez mogucnosti stelovanja.
Prvo sto upada u oci pri pogledu na zadnji X.9 menjac je da je blistaviji od prethodnih serija! U poredjenju sa menjacima iz prethodnih sezona, novi X.9 zadnji menjac ima znacajnih poboljsanja u materijalu, Aluminum alloy veze i “forged B-knuckle”. Sve ovo ga cini jos laksim i cvrscim! 30 grama pokazuje vaga manje u odnosu na proslogodisnji model. Proizvodice se u verziji dugug, srednjeg i kratkog kaveza.
Tu je takodje i novi prednji X.9 menjac. Primecuje se proseceni kavez menjaca na kome je izgubljeno dodatnih 18 grama “tereta” u odnosu na X-gen stari model. Novi X.9 prednji menjac je “single pull” dizajniran.
Nova ROCKSHOX viljuska ARGYLE je tip Dirt Jumping viljuske.
Argyle specifikacija
• 100mm hoda (stelujuceg sa “all-travel spacers” - ima)
• Aluminumski vrat (Celik kod 318 i 302 modela)
• Forged 6061 T-6 Aluminum krunu
• 32mm 4130 taper wall celicne nogice
• Magneziumsko telo
Dolaze u tri modela:
409 –Solo vazduh, Unutrasnje Floodgate podesavanje.
318 – klasicna opruga. Externo podesavanje compresije i lockout. Ovaj model ima celicni vrat
302 –Celicni vrat. Nema Motion control, ima samo podesavanje rebound-a.
PushLoc je nova generacija RockShox PopLoc-a. Zamisljen je da resi problem manjka prostora na samom volanu. PushLoc ima jednu polugu i radi po sistemu olovke. Pritisak polugice nadole – i viljuska je zakljucana. Jos jedan pritisak i poluga je otpustena i viljuska otkljucana.
Jos jedna stvar koju SRAM nudi je novi nacin montiranja na volan. Prvi nacin je standardan sa obujmicom. Novi opcionalni nacin je tzv. MatchMaker. MatchMaker je novi nacin montiranja siftera, kocnica i daljinskog sistema lockout-a na volan. Kako kazu, postojace vertikalna i horizontalna opcija montaze i prodavace se kao komplet kit.
Poboljsanje u odnosu na stari PopLoc, je u totalnoj zaptivenosti nove verzije, jer je stara znala da se “napuni” prasinom i sl. Materijama koji su umanjivali performance.
AVID je izbacio laksu verziju pozanatog modela “Juicy” nazvanu “Ultimate”. Nove disk kocnice su najjaci XC model sa Magnezijumskim telom (glavni cilindar). Karbonske rucice su jos jedna novina . Na Juicy Ultimate podesavanje contakta paknova sa rotorom izvodi se sa 2.5 mm Hex kljucem. Juicy Ultimate ima novo forged Monoblok caliper telo koje je lakse od prethodnih. The Juicy Ultimate koristi kompletan Titanijumski hardwer. Sve receno doprinosi da su nove kocnice lakse za 50 grama. Juicy Carbon ostaju iste kao i do sada.
Truvativ/SRAM ima novi pogon nazvan Noir MTB. Novi “high end” pogon ima spoljasnji “oklop’ od karbona postavljenog preko Forged AL 66 spine. Sve je to uglacano i napravljeno da izgleda jednoobrazno sa visokim sjajem. Sajbne mogu biti sa TNT ili Hard Anodized zavrsnom obradom. TNT je Truvativ-ov novi proces obrade za sajbne. TNT znaci TRUVATIV NICKEL TEFLON, obrada koja obezbedjuje visoku trajnost i umnogome redukuje frikciju. TNT obrada je radjena samo za Noir HCT Drumske i Noir MTB pogone. Noir MTB je najlaksi MTB pogon koji je Truvativ ikada napravio i tezi 800 grama. Noir MTB ce biti dostupan u dimenzijama 175 i 170 mm i imace 22-32-44 konfiguraciju sajbni. Svi Noir MTB pogoni dolaze sa 7075 T6 alloy srafovima za sajbne.
Slike pomenutih komponenti se mogu videti na linku: http://miomirjovanovic5312.fotopic.net/p27999794.html
Tema na forumu
pise: misaxtr