Ciamillo Gravitas

Neobičan i futuristički dizajn rezultirali su u trenutno najlakšem pogonu koji se može kupiti.
Nedelja, 27. januar 2013
Ciamillo Gravitas

Ciamillo – za većinu nepoznato, ali za one koji teže ka biciklu koji levitira iznad zemlje od lakoće – veoma poznato ime.

Njihov Gravitas Crankset – pogon koji je kada je izrađen i prezentovan izazavao jako puno komentara, šuškanja, interesovanja...od neverice do oduševljenja.

Elem, ovaj uistinu jedinstveni dizajn ne ostavlja nikoga ravnodušnim – meni se lično sviđa ovaj neobičan i futuristički dizajn – žao mi je što ga nema u MTB varijanti, a druga žal je što nemam bogatu tetku u USA ;)

Evo kako to sve izgleda upakovano

 
 

Težina mu je 390 gr bez lančanika i osovine. Ako se tu stave karbonski lančanici ili titanijumski i ultra laka osovina – može se lako doći do neke projektovane ukupne gramaže.

Spajder se može menjati tako da ovaj pogon može biti i kompakt varijanta

Prihvata razne varijante osovine ( BB30, BSA, BBRight... )

Podeševajuća dužina kurbli ( veoma interesantno rešenje )

Anodiziran i zaštićen u završnoj obradi,

Hi modulus karbon cevi sa specijalnim PTS sistemom učvršćavanja ( patent zaštićen )

Što se krutosti i Q faktora tiče – kažu da je u rangu Dura-ace pogona, pa čak i sa boljim performansama po ovom pitanju. Takođe, inžinjeri zaduženi za ovaj proizvod kažu da su ciljano išli na baš ovkav sistem karbonskih cevi za koje tvrde da su 1,5 puta čxršće od kurbli poznatog ROTOR proizvođača. Balansiranjem debljine ovih cevi postignuto je da je ovo kako se tvrdi najkrući i najčvršći pogon na tržištu, bez ikakvog dodavanja težine – naprotiv. Prosto rečeno – hteli su najlakši pogon na planeti bez ikakvog kompromisa u sigurnosti vozača.

Princip izrade je da se prvo spajaju karbonske cevi sa alu delovima i lepe. Potom se ti delovi buše i stvaraju „hollow“ kurble. Što se dužine istih tiče – kada se odredi željena mere – cevi se prosto iseku – i to je to. Dakle totalno prilagodljivo u milimetre.

Mislim da je suvišno napominjati da su predviđene i za 10 i za 11 brzina.

Cena – prava sitnica – oko 1.100,00 USD, ali evo i dila – pogon + kočnice za svega 1.275,00,USD, pa ko voli nek izvoli!

 
 

Nije isključeno da se neki lak MTB XC vozač usudi da i ovo proba na terenu u budućnosti...

O AUTORU

Miša ( misaxtr ) Jovanović

Miomir Jovanović, među bajkerima poznatiji i kao mišaxtr, interesovanje prema planinskom biciklizmu gaji već više od dvadeset godina. MTB tehnikalije poznaje do najsitnijih detalja. Diše na dva točka a svaki trenutak slobodnog vremena daće za jednu dobru ofroud vožnju.
KOMENTARI
  • IONE

    (IONE)

    28. jan 2013 01:15h

    Dzaba ste krecili rece Kljucna Kost :D

  • 555555

    Milan (555555)

    28. jan 2013 01:27h

    Kad bi mi neko dao ovaj pogon ja bi ga rado probao na MTB-u ali ovako nista od toga ....!!!!

  • Sirius9

    Sirius9 (Sirius9)

    28. jan 2013 02:26h

    Wow just WOW, I am stunned :)
    But, since there is no mtb version I am keeping my kidney :P

  • igorsimo

    Igor Š. (igorsimo)

    28. jan 2013 06:59h

    Lepo bogami,kosta kao jedan odlican MTB!

  • ciklopia

    Toni M. (ciklopia)

    28. jan 2013 10:37h

    S obzirom na cvrstinu i "tezinu" pogona ocekivao sam da bude skuplji.Sad se samo ceka MTB verzija

  • djole1997

    Djordje V. (djole1997)

    28. jan 2013 14:45h

    Lepo lepo!

  • Danube

    Dan U. (Danube)

    28. jan 2013 17:40h

    Ovo je jako lepa stvar ,mada licno nevolim carbon i slicne materijale,ali bi valjalo,prikazati neke delove,koji su pristupacniji prosecnom bicikisti,mislim na cenu.

  • mixitron

    (mixitron)

    30. jan 2013 09:46h

    Ludlo
    Sad i ram da naprave i eto Transformersa G1 :)

Da bi postaviti komentar morate biti prijavljeni na sistem