Ciklo Kompjuter
#782
Postavljeno 20 April 2014 - 11:37 PM
Ovo za manual start se već mnogo puta pominjalo, može li neko tačno da mi razjasni koje su razlike, i dalje ne kapiram. I koji su najjeftiniji sigma/cateye cajgeri koji to imaju?
Meni je običan auto super, samo resetujem pre nego što krenem i to je to, ali bolje bi bilo da ima dve kilometraže jer mi to često zatreba. Znači jednu glavnu kilometražu i ostale parametre (avs, max...) da meri na nivou cele vožnje, a kad mi zatreba u toku vožnje da premerim nešto da mogu lako i brzo to da uradim bez mnogo tipkanja i odvraćanja pažnje s puta. Trenutno ili sabiram/oduzimam ili resetujem...
Ovaj velo5 mi već dojadio treba da ga menjam, broji samo do 10k, popravljan je nosač, prekida kod jače kiše... Sigma 1609 mi je prvi izbor ali vidim ima auto start.
Ne razumem te Gadjan, mislis sto smo opet pisali (ja iskreno nisam citao celu temu ) jel? Valjda razumes razliku da je mnogo bolje manual, nego auto.
Drumasem obicno vozis neku deonicu i volis da pustis stopericu na nekom mestu na primer izlazak iz grada i ulazak, tu ugasis i imas odradjen trening/voznju zapisanu i zapamcenu. A onda kroy grad polako do kuce/stana.
Ovako AUTO broji svo vreme, pa i kad stanem na samafor. Bzveze.
Svi stariji Cateye imaju manual, apsolutno svi pre ovih sa linka i ovih kockastih tj za njih ne znam mora da trazis manuele po netu., lako se nadje!
Najnoviji ENDURO nema manualni start/stop ccc Upropastili su najnormalniji ciklomaster sto je postojao, skroman, a ima sve. Umesto da izbace kalorije i da ne diraju vise nista, evo sta uradise. Neverovatno!!!
Na koje kontakte mislis?
One gde se kaci brzinomer na nosac ili nesto drugo?
Za konatke, na mom Cateye TOMO XC, isto kad me uhvati debela kisa, obicno prestane da radi, ali cim prodje, tj smanji se intenzitet kise, ili ti se malo prosusi brzinomer on nastavi da radi.
Ne znam u cemu je problem, da li u senzorima ili na samim kontaktima.
A na kontekte koje msili, cim se pominje smirgla, misli na nosacu i/ili samom saticu. Mada ne verujem da moze da poboljsa, moyda je bolje namayati kontakte nekom mascu (nzm kojom) i ako radi tako zamasceno, ta mast nece dati vodi da dospe do kontakata tako lako i resen problem.
Ali probaj da smirglas pa javi kako je bilo.
#783
Postavljeno 21 April 2014 - 01:38 AM
Da za manual sam to mislio da je dosta puta u temi razglabano i jadikovano što to ukidaju ali i dalje ne kontam šta je sporno .
Ovaj moj ne meri u funkciji vremena, znači nemam trip time i average ali mi je logično da se ne uračunava vreme na semaforu već samo kad se točak okreće. Zar je moguće da nije tako?! Pitaću ortaka on ima velo7. Pa to je imao i moj prvi brzinomer pre 15 god, jeftini kineski krš... nije se uračunavalo vreme kad točak stoji...
A za time trial na otvorenoj deonici zar nije dovoljno dobro rešenje da se resetuje na izlazu iz grada? I onako me briga za parametre kroz naseljeno mesto, to ni ne računam u vožnju, to je zagrevanje i cool down u povratku...
Ili je manual start nešto drugo? Meni bi trebalo ono što sam pominjao, dve odvojene kilometraže.
Problem je što se brzinomeri ne mogu isprobati a ne bih da dam 4 soma pa izvalim da je katastrofa rešeno.
#784
Postavljeno 21 April 2014 - 04:55 AM
#785
Postavljeno 21 April 2014 - 01:35 PM
Stvarno mi ne pada napamet sto gubi kontakte, probaj da ocistis te kontakte i malo promeni polozaj onog dole odasiljaca povuci ga ka gore koliko mozes da bi ga priblizio saticu, ne znam drugo sta bi mogao da uradis.
Za manual, Gadjan, pa vidi, ti kada stanes na semafor, brzina ti pada, samim tim i AVS, vreme verovatno stoji trip time (nzm auto nisam nikad koristio). Ovako kada ides sa voznje, pre ulaska u grad, kliknes da vise ne meri i to je to, onda kroz grad polako i to je to, eto tu je poenta. I te podatke imas sacuvane na saticu, a ne da pamtim i td.
#786
Postavljeno 21 April 2014 - 08:21 PM
@ manfred, niti jedan VELO nema da programiras ODO, a cak mnogi od njih broje samo do 10 000km, pa okrenu nulu.
Jedino da brzo menjas bateriju tipa do 10sec pa da ga nekako prevaris da sacuva, nekom se desavalo da zapamti za toliko 5/6sec.
Nema majku mu, a Sigma koja je stara preko 10 godina (4 funkcije) ima upisivanje ODO (DST). Usput, ta sigma i posle 10 godina radi savrseno, nista joj ne fali, ali sam odlucio da je montiram devojcici na bajk, a sebi da kupim nesto sa vise funkcija. Sto se tice ostalih funkcija Velo7 radi sve kako treba za moj ukus, posto ne jurim treninge, vise volim duge ture umerenim tempom (20-25kmh).
Nazalost zivimo u ovoj pustoj zemlji, pa se izbor svodi na ono sto ima na lageru. Na bike-discount.de ima brzinomera po svacijoj zelji i meri u svim cenovnim rangovima, na raznim popustima..
#788
Postavljeno 24 April 2014 - 04:05 PM
Izgleda na kraju da je sigma resenje. Za 15e se dobija dosta funkcija, programabilni ODO, trip sekcija manualni start/stop, i jos par bitnih i manje bitnih funkcija. No sve u svemu, cenovni rang Velo 9 uz vise fukncija i user friendly. Ako me iznervira ovaj Velo 7 bar znam sta da kupim da se ne pokajem i da traje narednih XY godina.
#790
Postavljeno 25 April 2014 - 12:45 AM
Samo mi to nedostaje, inače odličan za male pare.
edit: sad sam malo bacio pogled, 16.12 i 14.12 mi se sviđaju, samo gde se može poručiti najpovoljnije?
Gledao sam na bike-discount, cene su ok, ali poštarina ako sam dobro skontao (nisam do sad poručivao odatle) je čitavih 20 eura?
Mnogo mi je to...
#791
Postavljeno 25 April 2014 - 01:08 AM
Manfred, BRAVO, ovaj je taj koji ima manual start i pride još broji onu kilometražu auto, dakle dupli trip/time, i dobra je stvar. Ovaj je favorit za kupovinu, jer ima manual i ima i ODO set. BRAVO.
Malo su samo zabrljali sa ovim gorivom, uvek tako naprave neku glupost, al ajd sad.
i 16.12 ima manual, odlično! gde god piše Separate time section counter with manual stop/start, u Time function.
#792
Postavljeno 25 April 2014 - 07:56 AM
https://picasaweb.go...208760685671353
#794
Postavljeno 25 April 2014 - 04:18 PM
Ima i termometar koji takodje nije funkcija od velike vaznosti, ali mi je recimo interesantnija od goriva. Mozda bi bilo gotivnije da umesto goriva racuna potrosene kalorije, ali aj sad..
Na bike-discount je skupa postarina za SRB (20eur), ali je za Austriju 7eur. Imam drugara tamo pa mogu da narucim na njegovu adresu.
Sa crc je postarina 7eur za Srbiju, narucivao sam pre 2-3 nedelje, stiglo mi je i na paket od 45eur sam platio porez 1000 dinara. Tih 7eur nije uracunato u porez, dakle osnovica za porez je bila 38eur. Carina nije naplacena jer se placa za pakete preko 50eur od pravnog lica i preko 70eur od fizickog lica.
#795
Postavljeno 25 April 2014 - 04:31 PM
Imam jedno pitanje oko poštarine, na ovoj temi pogledaj link.
viewtopic.php?f=5&t=5442&p=163065#p163065
#796
Postavljeno 25 April 2014 - 05:32 PM
Na bike-discount je skupa postarina za SRB (20eur), ali je za Austriju 7eur. Imam drugara tamo pa mogu da narucim na njegovu adresu.
Računaj samo da su cene BD koje vidiš bez njihovog PDV-a koji je 19%. Ako naručiš na Austriju uračunaće ti i PDV.
Uradi narudžbinu na Srbiju i na Austriju i videćeš da je za Austriju skuplje.
#797
Postavljeno 25 April 2014 - 05:58 PM
Srbija: 15.04e Sigma + 19.95e + porez 20% = 42 eur
Austrija: 18.05e Sigma + 5.95e = 24 eur
Kad mi drugar dolazi ponese, a moze i da posalje po nekome, bar nas Srba u Becu ima 200 000, pa uvek moze da stigne do mene u roku od par dana.
#799
Postavljeno 25 April 2014 - 07:16 PM
OK, Chamade, nego nama je bilo to da ima manual start, a bs 1200 nema koliko znamo
A to nema..mada ja volim automatiku.
https://picasaweb.go...208760685671353
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika