Ciklo Kompjuter
#741
Posted 30 January 2014 - 09:59 AM
Možda bi mogao da instaliraš top 5 aplikacija i sve ih startuješ pre vožnje, posle vožnje pregledaš podatke i vidiš čija ti funkcionalnost najviše odgovara.
Vidim za jednu da ima sinhronizaciju mapmyride.com, što može biti zanimljivo.
#744
Posted 15 February 2014 - 02:51 AM
Probao neko ovo:
http://www.aliexpres... ... 50353.html
#745
Posted 15 February 2014 - 09:34 AM
http://shop.sports-t...m/products.htmlJel moze nekako preko tih pametnih fonova i heart, samo kako naci traku
#746
Posted 15 February 2014 - 10:39 AM
Jel moze nekako preko tih pametnih fonova i heart, samo kako naci traku
Zavisi koji je pametni fon. Ako imaju samo običan Bluetooth onda je izbor za trake ograničen, ali mnoge aplikacije podržavaju Polar Wearlink+ Bluetooth traku koja košta oko €60. Ja je koristim već duže vreme za bicikl i trčanje.
Samsung Galaxy 4 i neki Sony modeli imaju Ant+ i tu već može bilo koja Ant+ traka pošto je protokol standardizovan. Ove trake su nešto jeftinije, a ima ih i kineskih za ~$30. Ant+ može i na običan telefon ako se kupi Ant+ dongle.
Iphone i telefoni sa Androidom 4.3 ili novijim podržavaju BLE tj. Bluetooth Smart, tu je priča slična kao i sa Ant+.
Inače, za Ant+ i BLE postoji i dosta senzora za brzinu, kadencu i snagu.
#747
Posted 16 February 2014 - 04:27 AM
http://shop.sports-t...m/products.htmlJel moze nekako preko tih pametnih fonova i heart, samo kako naci traku
Hvala Ridik, nisam imao pojma
Hvala =D>
U brate Himzo, sta je podataka, treba dobro da proucim tehnologiju. Ctajuci naletih na podatak, da je preko satelita u stvari tacnija kiolmetraza nego kada imas manual standardno merenje ciklomasterom, da li je to tacno? Meni ne ide nekako...
#748
Posted 16 February 2014 - 07:45 AM
Ovo možda važi za profesionalne GPS uređaju, kod mobilnih (bar koje sam ja koristio)Ctajuci naletih na podatak, da je preko satelita u stvari tacnija kiolmetraza nego kada imas manual standardno merenje ciklomasterom, da li je to tacno? Meni ne ide nekako...
nije takva situacija, ima odstupanja, ne prevelikih ali ima.
Iz mog iskustva zavisi od blizine visokih objekata, raznih antena, oblačnosti, vetra, kiše ...
#749
Posted 16 February 2014 - 01:29 PM
Kakva su vaša iskustva?
#750
Posted 16 February 2014 - 01:34 PM
Na primer, trčeći kroz grad, tj. okružen zgradama i drvećem, često je putanja vijugava i zbog toga mi na kraju doda par procenata na ukupan pređeni put, recimo do 5% max. Vozeći bicikl na otvorenom razlike između GPS i ciklokompjutera je bila jako mala, i putanja je veoma pravilna. Čak i nedavno po oblačnom vremenu kada samo što vnago još nisu padala.
#751
Posted 16 February 2014 - 01:54 PM
Ne znam konkretno za S4, ali 3-4 sata bi trebala baterija da traje sa upaljenim ekranom.trajanje baterije. Nisam ubeđen da bi na mom S4 baterija potrajala malo dužu vožnju sa upaljenim ekranom sve vreme. O aktivnoj navigaciji i ne pomišljam.
Kakva su vaša iskustva?
Naravno na 2G, pogašene sve sinhronizacije, WIFI, samo GPS da radi.
Za ozbiljniju vožnju, nedovoljno , za rekreaciju sasvim ok.
#753
Posted 16 February 2014 - 03:48 PM
Plus, pri padu može da strada ekran/mobilni i veća šteta nego korist.
Ja lično ne razumem nošenja mobilnog na rekreaciju i merenje svega živog,
nisam profesionalac, nego rekreativac, da li sam prešao 38 ili 36,5km mi je svejedno.
Al' dobro, nismo svi isti
#754
Posted 16 February 2014 - 04:19 PM
Ili možda je zanimljivije da navedem potrošnje za moj telefon:
Upaljen telefon, ali sa svime ugašenim (wifi, internet, bluetooth, gps, ekran) <5mA. Ovo se još malko smanji odlaskom u airplane mode, ali je par mA uštede skoro beznačajno kada se uključi npr. GPS.
Ekran na max doda oko 150mA.
GPS doda oko 100-150mA.
WiFi doda oko 50mA.
Slušanje muzike na slušalicama na max. jačini doda oko 70mA.
Bluetooth sam zaboravio, ali je manje od WiFi.
Mobilni internet ne dodaje ništa dok ne postoji transfer podataka.
I generalno GPS aplikacije su laka kategorija, i samo povremeno opterećuju procesor, sa sporadičnim pikovima preko 300mA.
Baterija je oko 1200mAh pa otprilike znam koliko vreme mogu da očekujem
Inače, postoje i ozbiljnije vožnje od samo sat vremena .
Za nešto duže vožnje dodatne baterije, za jako duge vožnje dinamo.
#755
Posted 16 February 2014 - 05:45 PM
#756
Posted 16 February 2014 - 07:58 PM
Ne razumem se baš, pa ne znam koliko je komplikovano izvesti pošto se traže različiti naponi i struje. Ali ako nije zahtevno ili skupo sklepao bih jedan točak za tu namenu pošto mi deluje veoma praktično, a nabla nije nešto skupa, ona 3d35.
Gledao sam neke klipove, vidim već na 20km/h generiše popriličan napon.
#757
Posted 16 February 2014 - 08:08 PM
#758
Posted 16 February 2014 - 10:41 PM
Ciklo kompjuter je ipak dosta precizniji od bilo kog GPS uredjaj na mobilnom telefonu, jer on matematicki izracunava i daje trenutnu brzinu na tocku i predjeni put / proteklo vreme.Teorijski, civilni GPS je trenutno precizan u ± par metara (oko 3 mislim) idealno, a do aplikacije je kako će da usrednjava podatke kako bi povećala preciznost. Na preciznost najviše utiče teren i okruženje (zgrade i drveće), vremenske prilike nemerljivo.
Na primer, trčeći kroz grad, tj. okružen zgradama i drvećem, često je putanja vijugava i zbog toga mi na kraju doda par procenata na ukupan pređeni put, recimo do 5% max. Vozeći bicikl na otvorenom razlike između GPS i ciklokompjutera je bila jako mala, i putanja je veoma pravilna. Čak i nedavno po oblačnom vremenu kada samo što vnago još nisu padala.
Gps, radi tako sto periodicno ocitava tvoje kordinate na terenu plus proteklo vreme i tako izracunava putanju, brzinu i predjeni put.
Njegova preciznost prosto zavisi od ucestalosti frekvencije uzimanja uzorka a to opet zavisi od softvera koji se koristi, tako da tu opet morate praviti kompromise da bi baterija sto duze trajala.
Inace ja se ne bi zezao sa dinamom, za te pare prakticnije je kupiti externi battery back.
#759
Posted 17 February 2014 - 03:14 AM
Ovo možda važi za profesionalne GPS uređaju, kod mobilnih (bar koje sam ja koristio)Ctajuci naletih na podatak, da je preko satelita u stvari tacnija kiolmetraza nego kada imas manual standardno merenje ciklomasterom, da li je to tacno? Meni ne ide nekako...
nije takva situacija, ima odstupanja, ne prevelikih ali ima.
Iz mog iskustva zavisi od blizine visokih objekata, raznih antena, oblačnosti, vetra, kiše ...
OK. Razumeh, procitah sve postove.
Išao bih na soluciju sa bike ciklomasterom, koji ima kadencu i puls. I ništa mi više ne treba. Znam da i ove opcije, kada kreneš da voziš, kasnije budu odmah prepoznate od vozača, tipa znaš da okrećeš tolikim br obrta i td, pa čak i puls, ali je dobro znati pred ulazak u sezonu ove parametre pa i onda kada si u najboljoj formi. Nabaviću to za drumaša, ali kada, ne znam
#760
Posted 14 March 2014 - 04:06 PM
ili
http://planetbike.rs...funkcija/13422/
Kakvi su u odnosu na Cat Eye ili Sigmu u sličnom cenovnom rangu?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users