Proverio sam i nosač ima samo jednu "šapu". Nosač sam našao u oglasima i košta 40 EUR. Sutra treba da ga preuzmem.
Pošto bicikli dosta visoko stoje verujem da otpor vazduha nije zanemarljiv.
Posted 13 December 2016 - 12:22 PM
Je li imao neko iskustva sa ovakvim tipom nosača:
https://www.thule.co...ss-970-_-970000
Koliko sam video na netu, utisci su pozitivni. Za 50-ak €, višestruko je jeftiniji od "normalnih" nosača za kuku. Nema tilt opciju za otvaranje gepeka ni svetla, ali to mi nije toliko bitno. Jedino što mi deluje malo "klimavo" , ali verujem da može da se izbori sa 10-ak kila.
Posted 13 December 2016 - 03:10 PM
Nemoj taj Thule osim ako ne planiras sam da pravis dodatna oslanjanja na karoseriju, logika kaze da bi trebalo da ima barem tri tacke oslonca na karoseriju vozila, ovaj je samo vezan na kuku i nista ga ne osigurava da se pomeri levo-desno ili napred-nazad.
Posted 13 December 2016 - 05:09 PM
@jelchica
Problem je u mojoj glavi onda , videću ako mogu uživo da ga probam.
@Dusan011
Svi su takvi na kuku isti, samo se oslanjaju na kuku koliko sam video. Jedino možda drugi modeli obuhvate drugačije (kuglu i štap zajedno?) pa ne može da se rotira oko kugle.
Posted 13 December 2016 - 05:39 PM
Makar napravi neke veze koje se montiraju pomocu vakuuma ili magneta na auto, sam koncept je smesan 10~30 kilograma na tolikoj poluzi. I velike firme prave greske Toyota, Wolksvagen... Prepravi to da se montira na tri tacke obavezno ako odlucis da kupis.
Posted 14 December 2016 - 09:50 AM
Uh, ako bude moralo još da se budži nešto onda ništa, radije bih rasklapao bicikl pa u gepek nekako. Pogledaću i one klasične nosače za kuku, trebalo bi da su robusniji, sigurno mogu da se izbore sa 1-2 drumaša, sa obzirom da ima modela i za do 4 bicikla.
Posted 14 December 2016 - 05:56 PM
Posted 08 April 2017 - 05:23 PM
Питаћу у понедељак или уторак у МУПу, али ме сад занима. Размишљам да тражим трећу таблицу, да је ставим на бицикл када користим носач за пета врата. Дефинитивно се задња таблица не види, а јако компликовано се монтира, па не могу њу стално да скидам и враћам на кола. Прво ме занима ако неко зна пошто је (нешто видех 2190 дин што ми делује много, јер толико кошта и пар), а друго да ли се и колико онда повећава цена годишње регистрације кола? Или је једнократни трошак, само приликом издавања (и мењања) таблица?
Светла се виде (једно кроз точак), па рачунам на овај начин да решим питање коришћења овог носача у иностранству, бар када не могу (или ме мрзи) да расклапам бајк и пакујем унутра.
Posted 09 April 2017 - 01:06 PM
Da li je neko imao problema sa policojom/carinom kod Mađara/Hrvata/Slovenaca sa tim nosačem za 5 vrata?
Imam peugeot karavan i biciklovi ne zaklanjaju uopšte ni svetla ni tablice, ali ne znam kakav je zakon u EU,
mislim da sam pre par godina pročitao ovde da je neko imao problema na granici sa Slovencima, čini mi se baš Caneee da je u pitanju.
Išao sam u Grčku par puta i niko me nije ništa pitao, ali Grčka je Grčka, a Slovenci su Slovenci.
Inače imam onaj nosač za 3 bajsa sa šinama.
Posted 09 April 2017 - 02:33 PM
Да, ја сам имао проблем са Словенцима. Тачније, Словенцем. На граници стигао до једне кућице, они рекли све ок, ја кренух даље, а неки у униформи, који је ноншалантно стајао поред кућице, поче да маше и виче зашто нисам стао код њега. Кад није нашао ништа чудно у колима, обрушио се на носач и рекао да не може тако. Да ми не би упропастио цео дан, расклопио сам све и спаковао у кола. Он се до тада охладио и правдао се да то није због њега, него да би ми полиција писала казну. Хм...
Елем, не сме да прекрива таблицу, не сме да прекрива светла и бицикл не сме да излази ван димензија аута. Управо на то последње се овај највише обрушио (кад му рекох да је носач произведен у Немачкој). Показах му да не прелази димензије са ретровизорима, али није вредело, јер је био бесан. Дакле, све је могуће. Ја стварно нисам имао других непријатности, али нисам више носио бајк кроз Словенију на носачу. А рекао бих да су били љубазнији када сам прелазио границу на бициклу.
Пријатељ ми рече да су и у Хрватској прошле године више пута истицали да ће почети ригорознију примену тих стандарда, јер су наводно и Италијани масовно прешли на нове носаче (најбројнији туристи). Да ли су заиста и почели не бих знао. Мени је летос, приликом уласка у Хрватску, један од цариника мало прегледао како је бајк монтиран, приметио да сам везао и точкове и тиме био видно задовољан (да не кажем импресиониран мојим озбиљним везивањем бицикла) и није имао никакву примедбу, нити ме је ико зауставио у Хрватској када сам корисио носач.
Ако се већ виде и таблица и светла, мислим да је скоро никаква вероватноћа да ти неко прави питање због мало веће ширине бицикла у односу на ауто (ако је уопште шири), осим ако на други начин привучеш пажњу. Но, у неким земљама полиција још увек не прихвата моје мишљење као оправдање. Ја бар могу да скинем точкове, па да бицикл не прелази ширину аута, док то код тебе (са шинама за точкове) тешко да је могуће, а да бицикли остану стабилни?
Posted 09 April 2017 - 03:24 PM
Pa problem je što ja kad dođem na granicu i oni kažu ne može, ja mogu samo da se vratim kući, ili da probam na neki drugi prelaz, što će me koštati vremena i živaca, jer nosim 4 bajsa, 3 nazad i 1 gore, i nemam gde da ih rastavljam i guram u gepek.
Taj isti nosač sam koristio na Puntu, i tamo mi je zaklanjao svetla, pa sam ja sam izveo signalizaciju iz punta i napravio na nosaču dodatnu signalizaciju kao na prikolici, i to je izgledalo super, tablica na Puntu je dole pa se videla.Ovo na Puntu sam više uradio zbog svoje i tuđe sigurnosti na putu, pošto sam znao da u Grčkoj neće niko ni gledati.Na pežou bajsevi ništa ne zaklanjaju, mogao bih i na pežou da izvučem signalizaciju, ali nisam se raspitao da li može kao na Puntu samo da se izvuku žice iz zadnjih svetala, mada na nosaču i dalje stoje svetla, i sve izgleda profi, ali šta ako neko kaže, ajde da proverimo da li ti to radi, ajmo levi, ajmo desni.......
A što ti Caneee ne odeš u MUP i kažeš da si izgubio tablicu i treba ti nova, platiš i gotovo, to je samo jednom.Inače u Uradi sam sam video celu zadnju tablu sa signalizacijom za prikolicu, košta negde oko 4000 dinara, mada sam ja moju napravio za 500 din.
Inače apropo nosača, ja sam sa Puntom i tim nosačem za 3 bajsa na 5 vratima, gore još 1 bajs, kofer, komplet oprema za kampovanje, sa sve šatorom i čamcem, sa ženom i 2 dece otišao na Peloponez 1400km u cugu, i ništa mi nije falilo.
Posted 09 April 2017 - 03:47 PM
Ти дефинитивно имаш проблем. А ако питаш неку званичну институцију, сигурно ће ти рећи да не сме да заклања ништа, ни да буде шире од аута. А да ли ће неко стварно и да загледа, никад не знаш. И не мора само на граници, наравно. А све и да узмеш четири кровна носача и да подижеш толико бицикала, џаба ако ти је неопходан кофер. У суштини, ти би морао да монтираш куку и купиш носач који иде на њу, а то је изузетно скуп спорт.
Мени у званичном сервису нису умели да кажу који је минимум радова и цене да бих добио само струју за приколицу (без куке, са куком је ~500 евра), а ПБ мислим да је имао недавно акцију за тај "лајтбар" за око 20 евра. Но, како ми се светла и мигавци генерално виде, рачунам да би ми сама таблица завршила посао. А некако нисам за те "мување" варијанте. Просто не волим то да радим. Ако се не повећава регистрација, а решава ми проблем, даћу им и 2000. То би и даље било веома јефтино решење. Једино што ми та додатна таблица не би имала светло, што опет може бити проблем у неким земљама. Можда могу да искомбинујем уз неонку са пијаце, јер у гепеку имам прикључак за 12 волти, али све је то пуно буџења и крпљења, а нисам сигуран ни да би гајтан могао да прође кад су затворена пета врата.
Posted 09 April 2017 - 08:23 PM
A to što bi ti uradili u zvaničnom servisu, to nije budženje i krpljenje?
Ne znam koji auto imaš, meni su za Punta tražili 20-30 eura za izvođenje signalizacije u zvaničnom servisu, a ja sam to sam uradio verovatno pažljivije, smišljenije i sigurnije nego neki klinac iz ovlašćenog servisa, jer to su ipak moja kola, naravno ja sam se prvo dobro pripremio i konsultovo sa više majstora pre nego sam to odradio, inače to može svaki iole ozbiljini mastor za elektriku na kolima da odradi, mislim da su mi neovlašćeni majstori tražili oko 1000 dinara, ali ja sam hteo sam da uradim.
Napravio sam po euro standardu ženski priključak na kolima i muški priključak na nosaču, i kada mi ne treba nosač samo otkačim kabel i ženski priključak sa kabelom ubacim u gepek.
Inače same žice mogu da prođu kada se gepek zatvori, pošto se između vrata od gepeka i šasije nalazi keder koji je od gume i može toliko da se pritisne da prođu 5 žica bez onog debelog zida izolacije.
I ako ne voziš noću ni ne treba ti svetlo za tablicu, a ako i voziš možeš uvek nešto da improvizuješ sa onim belim svetlima za bajs na baterije.
Posted 09 April 2017 - 09:55 PM
Не би било буџење, јер сам тражио званично извлачење инсталације, исто као што би радили да треба да се инсталира кука. Нису ни понудили да ми ураде нешто безвезе, нити бих прихватио. Питао пар електричара. Могу да пробају, али је ризик на мени (да нешто цркне или не ради како треба, па да мора опет овлашћени сервис). И било би буџење. Тако ми је један дрмусао ТВ два сата, носио га и кући, дрндао, причао бајке о цркнутом трафоу, 100 евра, итд, а овлашћени сервис све решио за један дан и 20 евра, био ТВ као нов. Што се тиче светла, обично возим целодневне туре, па се враћам ноћу, по сат-два, тако да бих у сезони брзо трошио батерије. Но, размислићу ако буде изгледно да ћу ићи у иностранство. Чак и имам неки стари пуњач за кола (упаљач) који бих могао да искористим.
Posted 29 April 2017 - 01:10 PM
Posted 29 April 2017 - 01:32 PM
Ово је тип носача намењен највише за висока возила са усправнијим петим вратима. Очигледно је да код тебе саме куке имају места да се закаче за пета врата (то је главни услов за "компатибилност"). Но, са слике бих рекао да постоји онај хоризонтални "одступник" који треба да се наслони на стакло, а код тебе не дохвата? Па онда лупка под оптерећењем? Ако је тако, ја то не бих користио. Ако тај одступник ротираш на доле, да ли може у неком положају да се ослони на стакло?
Уз то, тај носач треба да се ослања првенствено на горње куке (и врата), а не доле, па не сме да се деси никакво пропадање када је затегнут. (како може да пропадне ако је затехнут?) А пошто нема доњу хоризонталну шипку (са сунђером или гумом) значи да није предвиђен да се ослања на браник, него се доле качи само ради стабилизације/чврстине. А није искључено ни да неки делови недостају, посебно каишеви (за потпуну стабилност практично је неопхдно имати и каишеве који се каче са стране, где је теби изгледа само стакло, па не би ваљало).
Дакле, проблем је управо то што си поменуо, да други модели аутомобила имају усправнија пета врата, па носач може лепо да се ослони. Уз то, мислим да би ти ово у вожњи правило огроман отпор, што је опасно и за сама пета врата (колико се повећава оптерећење). А рекло би се и да ти не би много видео кроз унутрашњи ретровизор? Или са ове слике изгледа горе него што јесте.
Posted 29 April 2017 - 01:47 PM
0 members, 1 guests, 0 anonymous users