Znam da je tema stara, ali ništa novo se nije promenilo do danas.
A šta mislite o ovome:
http://www.conrad.co...Bicycle-Carrier
Postavljeno 07 July 2016 - 02:20 PM
Znam da je tema stara, ali ništa novo se nije promenilo do danas.
A šta mislite o ovome:
http://www.conrad.co...Bicycle-Carrier
Postavljeno 25 July 2016 - 03:38 PM
Ne svidja mi se. Zauzima celi krov. Plus smatram da je veliki rizik da ogrebes/razbijes sebi bocnu stranu auta/stakla dok stavljas/skidas bajseve. A posto porodica raste, raste i kolicina potrebnih stvari za nosenje. Iz mog ugla, bolje je imati dva (dobra) zasebna nosaca, kao onaj thule ili onaj pravljeni, ali na istu foru, pa kada ima potrebe za krovnim koferom, kofer da ide u sredinu, a dva bajsa svaki sa po jedne strane kofera. I onda, zbog vece sigurnosti, nerastegljivim gurtnama uvezati bajseve i za krov i za krovni kofer. Nije neka aerodinamika, ali je barem povecana bezbednost. U krajnjem slucaju, ako si resio da nosis bajs sa sobom, ne mozes traziti i aerodinamiku. Kada nema potrebe za krovnim koferima, onda se bajsevi priljube jedan uz drugi na sredini krova. I to je to.
Pod zasebnim nosacima podrazumevam one koji celi bajs drze na krovu. Totalno mi je glupo i neprakticno da skidam tocak, jer onda ode prostor u kolima. To mozda ima smisla ako si sam. Ali ako vas je dvoje, to su vec dva velika tocka (sa dva bajsa) koja treba da smestis negde unutra i oduzmes od vec ogranicenog magacinskog prostora. A ko ima i dete (kao ja) taj zna da je to nemoguca misija jer to dete nosi vise stvari nego vas dvoje zajedno (garderoba, igracke....). Vremenom sam naucio da se isplati ulagati novac samo u stvari koje su maksimalno moguce prakticne, a ne one koje mozes koristiti samo pod odredjenim uslovima. Dzabe mi vrhunski nosac za bajs ako njegovo koriscenje podrazumeva da sam sam u kolima ili maksimalno rasterecen po pitanju stvari koje nosim.
Kupovao ili pravio, definitivno bih odradio jedan dodatak - potrudio bih se da napravim od neke sipke srednji oslonac za ram za bocne sile (ne normalno na dole u odnosu na ram nego pod nekih 30-45 stepeni u odnosu na ram). Tako bi maksimalno smanjio klackanje basjeva pri naglom bocnom (s)kretanju kao u onom videu sto je neko okacio. Jer jedini koji ste do sada okacili a da, bar na oko, trpi te sile je ovaj poslednji, ali ti u njegovom slucaju dzaba krov.
Pozdrav i svako dobro
Postavljeno 25 July 2016 - 03:48 PM
Postavljeno 25 July 2016 - 04:03 PM
Jedini problem je cena i prostor za odlaganje kad se ne koristi plus obicno se pravi za dva bicikla, a na krov staje 4 komada.Najbolje je nosac na kuku. Ne zauzima prostor gore moze da se stavi onaj plasticsn kofer, nosac ima hidrauliku kojom nakrivis nosac da dodjes do gepeka. Cela gimnastika sa kukom atestom krstenim nosacem je oko 500e.
Postavljeno 12 August 2016 - 12:25 PM
Кровни су мени најгори. После 10+ сати вожње, требало би да подижем бицикл(е) изнад главе и то прецизно, да легну у носач и да притом не оштетим ауто. Нема шансе. И сигурно бих заборавио да је нешто високо на крову. Осим тога, пуно разних гаража (зграде, тржни центри, продавнице) има сувише ниске плафоне, па са таквим носачима нигде не бих могао да застанем на пропутовању.
Кука је најбоља опција и мислим најбезбеднија од крађе. Углавном се носачи лепо спакују и не заузимају пуно места у гепеку кад се не користе. Проблем је што су носачи веома скупи (400+ евра, углавном), а уградња куке још и скупља. И искључују паркинг сензоре, ако их неко има.
Пета врата су ми најбољи компромис. Нема великог подизања, а монтажа носача и бајкова не траје предуго, 15ак минута. Носач лако стане у пртљажник кад се крене на вожњу. Мана је отежан приступ пртљажнику и то што су илегални (прекривају таблице и светла). У ЕУ одавно, ускоро сигурно и код нас. Хтедох да купим додатни носач таблице, са светлима, али он захтева прикључак који се инсталира само са куком (дакле, 500+ евра). Ако инсталирам куку, ишчупаћу паре и да купим носач на некој распродаји. Друга опција је онај Сарис Гран Фондо носач који видех да има и код нас. Јако је скуп, али два бицикла може да носи потпуно легално (мени довољно). И још увек је јефтинији од комбинације са куком. Проблем је што ми делује веома нестабилно, дебље гуме (преко 2,1) не належу како треба и толико велик да ми вероватно не би стао у пртљажник када кренем на вожњу. То га чини неупотребљивим. Но, дефинитивно морам да решим тај проблем за наредну сезону, јер ми већ сада ограничава могућности и изазива главобољу када треба монтирати два бицикла на пета врата (имам шири корман, па то једва стане).
Да ли је неко пробао Гран Фондо?
Postavljeno 12 August 2016 - 12:57 PM
Presao sam preko 10000km sa krovnim nosacima, po raznim vukojebinama, EU i Srbiji itd. uvek sa 4 bicikla i punim gepekom stvari, po Alpima, C. Gori, Grčkoj. Uzeo sam polovne nosače sa sve poprecnim sipkama za 100e - dva nosača su Opelova dva su Mercedesova, poprecne sipke su Fordove.Кровни су мени најгори. После 10+ сати вожње, требало би да подижем бицикл(е) изнад главе и то прецизно, да легну у носач и да притом не оштетим ауто. Нема шансе. И сигурно бих заборавио да је нешто високо на крову. Осим тога, пуно разних гаража (зграде, тржни центри, продавнице) има сувише ниске плафоне, па са таквим носачима нигде не бих могао да застанем на пропутовању.
Кука је најбоља опција и мислим најбезбеднија од крађе. Углавном се носачи лепо спакују и не заузимају пуно места у гепеку кад се не користе. Проблем је што су носачи веома скупи (400+ евра, углавном), а уградња куке још и скупља. И искључују паркинг сензоре, ако их неко има.
Пета врата су ми најбољи компромис. Нема великог подизања, а монтажа носача и бајкова не траје предуго, 15ак минута. Носач лако стане у пртљажник кад се крене на вожњу. Мана је отежан приступ пртљажнику и то што су илегални (прекривају таблице и светла). У ЕУ одавно, ускоро сигурно и код нас. Хтедох да купим додатни носач таблице, са светлима, али он захтева прикључак који се инсталира само са куком (дакле, 500+ евра). Ако инсталирам куку, ишчупаћу паре и да купим носач на некој распродаји. Друга опција је онај Сарис Гран Фондо носач који видех да има и код нас. Јако је скуп, али два бицикла може да носи потпуно легално (мени довољно). И још увек је јефтинији од комбинације са куком. Проблем је што ми делује веома нестабилно, дебље гуме (преко 2,1) не належу како треба и толико велик да ми вероватно не би стао у пртљажник када кренем на вожњу. То га чини неупотребљивим. Но, дефинитивно морам да решим тај проблем за наредну сезону, јер ми већ сада ограничава могућности и изазива главобољу када треба монтирати два бицикла на пета врата (имам шири корман, па то једва стане).
Да ли је неко пробао Гран Фондо?
Postavljeno 12 August 2016 - 01:08 PM
Ima ljudi koji mogu da voze bajs, ali ih ne mogu dizati na krov, barem ne lako. Povreda leđa, nekog zgloba na ruci, nedostatak šake...
Ali razumem šta hoćeš da kažeš. Za nas, relativno zdrave, penjanje i montiranje na krov ne bi smelo predstavljati problem. Super mi je čitati ova iskustva.
Postavljeno 12 August 2016 - 02:15 PM
@vidak Ако прочиташ моју поруку, приметићеш да сам рекао да бицикле треба подизати изнад главе "и то прецизно", пазећи да не оштетиш аутомобил (иначе, ни одморан не желим да подижем бицикл изнад главе). Људи су различити колико и аутомобили и вожње. Драго ми је ако после своје вожње ти можеш и на додатни тренинг, али то не чини ниједан део моје поруке "небулозним". Исто као што ја никада нисам имао потребу за ношењем више од 2 бицикла, а притом имам довољно места у ауту за четири човека, пртљаг и један расклопљен бицкл (дакле, трошкови би се делили на 4), па опет за твој сценарио не могу да кажем да је небулозан.
С друге стране, што се тиче комбија, рецимо фолксваген транспортер је висине од 1,990 - 2,476 метара. Мој ауто са мојим бициклом, не рачунајући носаче висок је нешто преко 2,8 метара. Уз то, доставна возила обично немају потребу да улазе у гараже продавница и тржних центара. Додатна мана велике висине јесте да бицикле углавном не можеш да постављаш/скидаш у комфору и заштити (од сунца, кише, лопова) своје гараже, него искључиво напољу. Наравно, колико је то проблем зависиће и од личних навика, саме гараже, околиине, али и улице. Сад, друга је тема да ли је одређени дизајн улице или гараже небулозан.
У сваком случају, сама потреба (поготово честа) ношења бицикала на ауту је релативно специфична, а можда су наше личне потребе унутар тога још специфичније. За више бицикала, ја бих се прво распитао за оне носаче које користе на тркама, јер ми се чини да (на неке) стаје и више од четири. Мада, не знам колико су безбедни при већим брзинама.
Postavljeno 12 August 2016 - 05:55 PM
Da u pravu si...@vidak Ако прочиташ моју поруку, приметићеш да сам рекао да бицикле треба подизати изнад главе "и то прецизно", пазећи да не оштетиш аутомобил (иначе, ни одморан не желим да подижем бицикл изнад главе). Људи су различити колико и аутомобили и вожње. Драго ми је ако после своје вожње ти можеш и на додатни тренинг, али то не чини ниједан део моје поруке "небулозним". Исто као што ја никада нисам имао потребу за ношењем више од 2 бицикла, а притом имам довољно места у ауту за четири човека, пртљаг и један расклопљен бицкл (дакле, трошкови би се делили на 4), па опет за твој сценарио не могу да кажем да је небулозан.
С друге стране, што се тиче комбија, рецимо фолксваген транспортер је висине од 1,990 - 2,476 метара. Мој ауто са мојим бициклом, не рачунајући носаче висок је нешто преко 2,8 метара. Уз то, доставна возила обично немају потребу да улазе у гараже продавница и тржних центара. Додатна мана велике висине јесте да бицикле углавном не можеш да постављаш/скидаш у комфору и заштити (од сунца, кише, лопова) своје гараже, него искључиво напољу. Наравно, колико је то проблем зависиће и од личних навика, саме гараже, околиине, али и улице. Сад, друга је тема да ли је одређени дизајн улице или гараже небулозан.
У сваком случају, сама потреба (поготово честа) ношења бицикала на ауту је релативно специфична, а можда су наше личне потребе унутар тога још специфичније. За више бицикала, ја бих се прво распитао за оне носаче које користе на тркама, јер ми се чини да (на неке) стаје и више од четири. Мада, не знам колико су безбедни при већим брзинама.
Postavljeno 15 August 2016 - 07:25 PM
Може ли неки коментар о носачу? Да ли се дефинитивно виде таблица и светла, колико се бицикли љуљају у вожњи, које си проблеме приметио/ла и утисак о габаритима, односно мислиш ли да би код већине аутомобила био проблем да стане у пртљажник када се крене на вожњу?
Postavljeno 15 August 2016 - 10:42 PM
Може ли неки коментар о носачу?
može naravno
Да ли се дефинитивно виде таблица и светла,
definitivno, ima TUV atest
колико се бицикли љуљају у вожњи,
ljuljaju se, pogotovo off-road ali ako su kaiševi zategnuti kako treba onda nema brige
које си проблеме приметио/ла и утисак о габаритима,
granje u krivinama, recimo
односно мислиш ли да би код већине аутомобила био проблем да стане у пртљажник када се крене на вожњу?
https://www.saris.com/catalog/racks#
veci bi bio problem da nosac uopste ne pase na odredjeni auto, proveriti kompatibilnost gore na linku
inace za 27.5 tocak moram malo da izduvam prednju gumu da bi stala u 26", dosta zavisi polozaj od vrste automobila tj ugla zadnjih vrata, mislim da je prevelik za u gepek
Postavljeno 15 August 2016 - 10:58 PM
Хвала. Компатибилност сам већ проверио и пише да одговара (само тај од свих њихових носача). Имам 26" (тренутно) и 2.1 гуме, знам да је већ са 2.2 проблем. Највише ме брине то да можда не би стао у гепек, јер не могу да га остављам на колима када кренем на вожњу. Још горе, некада у сред вожње могу да се предомислим и да ипак ставим бајк у гепек. Рецимо, ако немам никога у колима, а треба негде стати и направити паузу, када ће ауто бити ван видног поља. Нисам до сада имао проблема, али некад због тога спакујем бајк унутра. А онда у гепеку треба да буде довољно места и за бајк и за носач. С друге стране, за тако екстремне ситуације (које дефинитивно нису честе), могао бих мало и да расклопим носач, бар мало.
А то за грање, процењујеш ли да су ситуације у којима би грање качило и кровне носаче или је код Гран Фондо израженији проблем?
Заборавих да питам и да ли има проблема са оптерећењем када је само један бицикл?
Postavljeno 01 September 2016 - 10:44 AM
Апропо кровних носача, пре неки дан сам паркирао у гаражи тржног центра где је максимална висина возила само 1,95 метара. Притом је улаз прилично непрегледан и види се да је јако ниско тек када се приђе, а онда немаш више где да се склониш и скинеш бицикле нити можеш једноставно да се вратиш уназад. Морам признати да ме је изненадило колико је ниско, вероватно не бих прошао ни са најобичнијим кровним кофером. Баш чудно, али ето има и екстремних примера. У питању је гаража тржног центра Ђулија у Трсту. Мени згодна зато што има видео надзор и налази се близу почетка пешачке зоне, а још је и (осетно) јефтинија од оних у самом центру.
Postavljeno 01 September 2016 - 12:16 PM
Ако инсталирам куку, ишчупаћу паре и да купим носач на некој распродајi.....
Jedino pravo resenje...
Pogotovo ako putujes cesto, na duze puteve,a ako se tu nadje jos i porodica onda zaista nema mesta improvizacijama, nalik krovni nosac, nosaci na 5 im vratima...
One mogu da posluze ali je to sve neozbiljno, kakave god ateste posedovali...
Postavljeno 06 October 2016 - 11:32 AM
Planiram da kupim nosac sa slike.
Ono sto mi je neobicno je to sto je predvidjen za 2 bicikla a ima samo jednu "šapu" za pridrzavanje bicikla.
Kako je predvidjeno da se pridrzava drugi bicikl?
Da li neko ima slican nosac i kakva su iskustva?
Postavljeno 06 October 2016 - 11:46 AM
У питању је само илустрација, провери шта пише да се добија у паковању. Друго, код носача тог типа обично дају један носач мање од максималног броја бицикала. Сви модели које сам видео, а да носе до три бицикла, у паковању имају две "шапе". Трећа се докупљује. Него, где си нашао тај носач и колико кошта? И да ли си га већ пробао? Занима ме да ли прави осетан отпор у вожњи.
Ја сам до даљег на једном сасвим новом концепту носача - задња седишта. Бицикл комотно стаје када скинем оба точка. Коришћење седишта за седење постаје практично немогуће, али зато остаје цео гепек за друге ствари и не морам да обарам седишта. А на њих може да стане и додатни товар. Но, најважнији детаљ је једноставност. Чак и са скидањем и монтирањем оба точка (уз стављање крпе око ланца), све је и лакше и брже него када бајк убацујем/извлачим кроз гепек, преко оборених седишта (са оба точка или само са задњим). А поготово је брже и лакше од монтирања носача на пета врата и онда још стављања бицикла на њега (и после све обрнуто).
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika