lutajuci nesto naidjoh na ovo
http://www.businessi...clocross-2016-1
ima dosta suskanja po forumima
al izgleda nema jos nista zvanicno
Postavljeno 02 February 2016 - 08:18 PM
lutajuci nesto naidjoh na ovo
http://www.businessi...clocross-2016-1
ima dosta suskanja po forumima
al izgleda nema jos nista zvanicno
Postavljeno 02 February 2016 - 09:06 PM
http://www.klix.ba/s...ituli/160201126
Ovo je pederaški fazon.. treba da stisne mu*a i da pobedi časno i pošteno. Ovi gori od naših.
Postavljeno 02 February 2016 - 10:06 PM
Samo u odnosu na ovaj snimak je "mala" razlika u tome sto Hesedal pada i par sekundi drzi pritisnut tocak o asfalt a za to vreme ce se zaustaviti koliki god zamah imao .
Mada, ko ce ga znati, sve je moguce...
Pre toga je i sam pad intersantan. Iz cista mira je pobegao zadnji tocak kao da je ubrzao i proklizao. A sve vreme sva 3 bicikla su sa vrlo malim nagibom usla u krivinu.
http://bikemagazin.i...og-dopinga/3127
Postavljeno 02 February 2016 - 10:40 PM
Samo u odnosu na ovaj snimak je "mala" razlika u tome sto Hesedal pada i par sekundi drzi pritisnut tocak o asfalt a za to vreme ce se zaustaviti koliki god zamah imao .
Mada, ko ce ga znati, sve je moguce...
Pre toga je i sam pad intersantan. Iz cista mira je pobegao zadnji tocak kao da je ubrzao i proklizao. A sve vreme sva 3 bicikla su sa vrlo malim nagibom usla u krivinu.
meni se ucinilo da mu je tocak upao u jedan od malih kanal, naprslinu u asfaltu (crne linije na snimku)
nije adekvatno izbalansirao i stoga mu je poremeceno teziste i takav pad.
Postavljeno 02 February 2016 - 10:47 PM
Samo u odnosu na ovaj snimak je "mala" razlika u tome sto Hesedal pada i par sekundi drzi pritisnut tocak o asfalt a za to vreme ce se zaustaviti koliki god zamah imao .
Mada, ko ce ga znati, sve je moguce...
Pre toga je i sam pad intersantan. Iz cista mira je pobegao zadnji tocak kao da je ubrzao i proklizao. A sve vreme sva 3 bicikla su sa vrlo malim nagibom usla u krivinu.
Ne da će se zaustaviti, nego ga je zaustavio u momentu kada je seo, a noga mu ostala preko rama. Nakon toga diže nogu i bicikl ubrzava. Stvarno čudan snimak.
Postavljeno 02 February 2016 - 10:52 PM
Samo u odnosu na ovaj snimak je "mala" razlika u tome sto Hesedal pada i par sekundi drzi pritisnut tocak o asfalt a za to vreme ce se zaustaviti koliki god zamah imao .
Mada, ko ce ga znati, sve je moguce...
Pre toga je i sam pad intersantan. Iz cista mira je pobegao zadnji tocak kao da je ubrzao i proklizao. A sve vreme sva 3 bicikla su sa vrlo malim nagibom usla u krivinu.
Primetio sam to, ali je diskutabilno ovako sa snimka polemisati o tom "pritisku" koji moze biti i da je dovoljan da zaustavi tocak - sto bi znacilo da ima motor, ili je bicikl bio naslonjen na pedalu pa je tocak samo blago kacio asfalt dok se nije okrenuo - sto znaci nema motor. Sve u svemu motor ni u kom slucaju ne bi imao snage da da prekomernu silu na zadnji tocak i da on zbog toga prokliza, jer mu zbog samog skrivanja dimenzije moraju biti bas male, a samim tim mala je i snaga.
Postavljeno 03 February 2016 - 07:58 AM
http://www.politika....ra-u-biciklizmu
Šteta lepa devojka ne znam što joj je to trebalo.
Inače ti mali motorčići uopšte nisu toliko slabi, razvijaju i preko 200w, što je za laganog profi biciklistu sa još lakšim biciklom ogromna pomoć. Takodje litijum baterije nove generacije mogu da uskladiše zavidnu količinu energije u jako maloj zapremini.
Ostaje nejasno da li je fabrika Wilier fabrički ugradila taj motor u ram ili je naknadno stavljen neki kit komplet poput ovog: http://www.vivax-ass...assist_4-0.html
Postavljeno 03 February 2016 - 08:11 AM
Odakle ta informacija o 200 W? Čak i oni Italijani što prodaju priču da ugrađuju te motore za profesionalce daju cifre ispod 50 W. Što se tiče Hesjedala, svako vidi šta hoće, ali ono što mene zanima je ko bi koristio motor sa, realno, vrlo ograničenom kilometražom, za vožnju na nizbrdici.
Postavljeno 03 February 2016 - 08:29 AM
Konkretno ovaj sa linka iznad može ide do 160W sa trajanjem baterije do 35min pri toj snazi. To bi u peek-u sigurno dalo i preko 200w, stvar je u kontroleru koji se programira. Stvar je koliko mu napona i struje dopustiš da povuče. Naravno i motor ima svoje limite koliko može da izdrži. Debljina namotaja bakarne žice itd...
Imam jedan el.bajs od 1000w pravih pa sam ga još malo chipovao
Za profi vozače ima smisla da se snaga limitira na 50w njima i 20w nekad odlučuje.
Inače kad pominjem snagu u watima mislim na električnu snagu, mehanička snaga na vratilu je obično manja od 10 do 25%.
Postavljeno 03 February 2016 - 03:06 PM
Jos jedna stvar je interesantna. Bar na net-u sada imate sate i sate raznih padova i svakakvih situacija. Bar je (ne mogu da pricam za druge) nikada nisam video da bicikl ovako pri padu "pobegne". Da je sumnjivo, jeste. Nikako ne bih voleo da sam u pravu ali meni ovde nisu cista posla. Ovakva afera posle Lensa nikako nije dobra za biciklizam.
Postavljeno 03 February 2016 - 03:50 PM
...Ovakva afera posle Lensa nikako nije dobra za biciklizam.
zato komentari na forumima kazu da su izgleda cekali da navataju neku sitniju ribu (ne mislim macku, zensku),
da bi se na njoj slomila kola, kao poslednju opomenu poznatijim vozacima na koje je padala sumnja
(videli smo nekoliko imena u ovim klipovima) a cija bi umesanost u ovakav skandal bila mnogo pogubnija...
...kazu po sport. Pocinje jos jedna spanska biciklisticka serija, a nije Vuelta
Postavljeno 03 February 2016 - 04:04 PM
Odavno mi je takmicarski biciklizam jedan od najgorih sportova.Za to su krive ,,zvijezde" zeljne para i jos vise slave.Volim da pobjedjujem i u dominama,ali drago mi je samo ako je sve posteno.Kako ti ,,sampioni" mogu sebe da pogledaju u ogledalu ne znam.Posteniji su mi dileri droge od njih.
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika