Ima velike veze. Ogromna razlika pri padu s bajsa i motora. Čak i kad se motor vozi pri manjoj brzini. Baš zbog te težine.bakara, on 04 Nov 2015 - 08:15 AM, said:
Ne znam samo kakve veze u ovoj tvojoj matematici ima tezina bicikla, kada je sila masa puta ubrzanje.
Tek onda nema problema. Ako auto ide 30.bakara, on 04 Nov 2015 - 08:15 AM, said:
I ne znam u kom to gradu se krecu automobili 50-60km/h obicno se krecu prosecnim brzinama ispod 30km/h, a bicikli se krecu prosecno 25km/h, dok pesaci svega 3-4km/h
Uvek kontrolisano. Jedna je priča kad se upetljaš sa kolegom, ako on uradi nešto neočekivano, ili iznenada padne, pa može da te udari i njegov korman, pedala i slično, a onih par na 5 cm iza tebe se zapucaju u vas. Potpuno druga kad sam padneš i prospeš se po asfaltu. U gustoj grupi greška jednog utiče na sve okolne. Rizik za pad se višestruko uvećava, a šanse za povrede pri istom takođe - iz navedenih razloga.bakara, on 04 Nov 2015 - 08:15 AM, said:
Nekontrolisan pad?
Hoces da kazes da inace kontrolisano i planirano padas?
E onda tebi kaciga stvarno ne treba
I opet kažem - kad padneš idući peške, možeš udariti glavu, dobro je tada imati kacigu. Kolike su šanse za to, ko nosi kacigu kad šeta ulicom? Šanse za pad i opasan udarac glavom na bajsu su tek za nijansu veće. Mene su za prethodnih 30 godina 4 puta udarala kola, nikad povreda glave. A ja baš vozim non-stop, stalno sam na bajsu i vozim dosta rizično. Velikoj većini ljudi se to ni ne desi. Isto kao što im ne padne saksija na glavu dok šetaju ulicom.
Zanimljivo mi je bilo ovo istraživanje o ponašanju vozača, u zavisnosti od nošenja kacige bicikliste?!
http://www.eurekaler...b-wah091106.php