Ej zemaro evo sad mene kod tebe.
Mislim da Vidak zeli da ti kaze kako ti je voznja prebise "blaga" da bi primetio neko ostecenje na patikama a nije bio upoznat tvojim stilom voznje kad te posavetovao.Vidis zivotinju kako gazi svoj stroj cim mu diadorice izgledaju kao da je prosao kroz ratno polje.
Ja imam http://bbbcycling.co...s/pedals/BPD-32 i teram ih vec 3 sezone.
Nemam nikakva ostecenja na obuci jer sam misljenja da je pritisak djona na pinove po ravnom uvek isti.
Nema tu sad nekog kombinovanog teranja uzbrdo pa nizbrdo,pa djipanja, truckanja, pa sidji sa bajsa pa se popenji...Mislim da se u takvim situacijama haba obuca.
Mi smo bre jos malo pa Sremski bajkeri.
Inace, cannondale izgleda extra.Vec ga zamisljam sa prepravkom u smislu http://www.bike-disc...altreifen-42765
I da, trebalo bi da organizujemo neku voznju dok ne zagudi.Jel vozis sam ili imas ekipu?Gde vozis?Kuda?
CANNONDALE TRAIL 7 er29 [MTB]
#141
Postavljeno 20 November 2015 - 03:49 PM
#142
Postavljeno 20 November 2015 - 08:43 PM
Pa ne bih rekao da je Mislođinsko brdo baš blago al ajd, Barička reka, Mala Moštanica + mojih 90kg a pritom volim da stojeći vozim na uzbrdicama. No videćemo što se obuće tiče sledeću sezonu za sada nema nikakvih naznaka bilo kakvog oštećenja niti početka.
Što se tiče ovih guma
http://www.bike-disc...altreifen-42765
to nikada neće biti na mom MTB pre će biti ovo
http://planetbike.rs...n-kevlar/17767/
Ja asfalt izbegavam koliko god mogu zato sam i kupio MTB jer sam novog trekinga kojeg sam kupio prošle godine akao po gudurama.
Što se vožnje tiče uvek sam za ili sam u Sremu na nasipu i u Šumi ili sam sa druge strane u brdima koja tebi ruta bude odgovarala može sve
Danas sam imao poziv za vožnju do Obedske Bare međutim bio sam kod drugara pomagao mu da rasprema stan za slavu pa mi je propao današnji lep dan za vožnju. Ako budeš hteo pošalji PP pa će mo se naći u gradu
#148
Postavljeno 07 December 2015 - 02:21 PM
Ne znam odakle ti to da su šifteri glupavi al ajde svako ima pravo na svoje mišljenje i njih sam menjao isto kad i kočnice estetski su mi najpribližniji iz te grupe kočnicama. Na bajsu su bili ovi šifteri
Što se tiče samih kočnica one su mi uvek bile na prvom mestu, pre dve sezune sam kupio nov treking bajs i isto sam mu odmah namestio nove XT kočnice.
Glupavi šifteri rade odlično:)
Ako misliš da bajs prebacim na 2x10 ili 2x11 to sigurno neću uraditi bar za sada dokle god mi mehanika radi jer sa time ne dobijam baš ništa osim praznijeg džepa, za taj novac pre bih kupio novu vilu nego menjao potpuno ispravnu i novu mehaniku.
#149
Postavljeno 07 December 2015 - 02:25 PM
U svakom slucaju opusteno.
To za vilu podrzavam, u pravu si, definitivno zasluzuje bolju vilu.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
#150
Postavljeno 07 December 2015 - 07:41 PM
Nisam ni ja ništa loše mislio zato sam i ja stavio smajlija To što si mi pomenuo misliš da nisam računao na papiru Mnogo love za ništa. Treba mi oko 47000 din za ostatak XT grupe m8000 na 2x11 a dobijam napred manje zubaca 36x26 ili 28x28 sada imam 42x34x24 a uglavnom vozim na 42 dok nam je na zadnjoj kaseti najmanji isti odnos 11. Da lepo izgleda nema šta ali .... Pre bih dao isti taj novac za novu FOX vilu. Mada za sada nemam planova oko menjanja bilo čega.
Elem odlučio sam se da sam skratim creva za hidrauliku i to sam uradio. Išao sam logikom ako i nešto user** ićiću u servis. Odgledao sam ovaj klip i odlučio se da ja to uradim.
U kutiji zajedno sa kočnicama sam dobio sve što mi je potrebno za skraćivanje, tako da sam sve odradio po ovom uputstvu i sada je druga priča Najbitnije je da sam sve uradio kako treba i da nigde ne curi. Malo pre sam išao da ih isprobam.
Nisam baš slikao sve u detalje ali sam odradio baš po uputstvu sa snimka. Imao sam sve od alata, a imam i klešta za krimpovanje lan kabla na njima imaju sečice koje seku pod pravim uglom tako da sam sa njima skraćivao creva.
#151
Postavljeno 07 December 2015 - 07:51 PM
Inače sajlonac je ljubomoran na sve ono što Cannondale čini onim što jeste , nemoj da mu zameriš. Mislim da mu zapravo jedan lefty niner stoji u podsvesti. Dajem mu dva, tri meseca kao po običaju.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
~be here now~
#154
Postavljeno 09 December 2015 - 11:36 AM
Ne mogu ti adekvatno odgovoriti pošto mi je ovo prva hidraulika na bajsu. Do sada sam samo vozio v brake, a na ovom bajsu su bile fabričke mehaničke disk kočnice, tako da sa prelaskom na hidrauliku razlika je više nego osetna.
Mogu da ti kažem da i na kolima kada menjaš kočione pločice auto slabije koči u početku dok se ne skine prvi sloj, verovatno je tako i sa pločicama na bajsu.
Od kako sam namestio kočnice prešao sam nekih 80km čisto da ih isprobam što je verovatno malo da se skine prvi sloj na pločicama, za sada ne vidim neku razliku u kočenju.
#155
Postavljeno 09 December 2015 - 03:59 PM
Ako nevidis jos,moj ti je savet a i nije lose za kodiciju,kada god vozis drzi po malo kocnicu pre ce sve uleci. Ja sam xt dosta terao dok nisu legle,moj ti je savet da se spustis ako imas negde dobru nizbrdicu ne da se sjuris nego da drzis obe kocnice,da se trose. Jer voznjom ovako po putu,i malo off-a neces postici skoro nista,hoces ali ces morati da pregazis dosta km da bi to doslo sve na svoje. I da si ostar na kocnicama opet ce ti trebati dosta vremena ,koliko god da se zaletis i zakocis do zaustavljanja te xt ce se tek tada ugrejati a ti vec stao
Mislim da sam ja presao sigurno preko 200km i nista posebno nije bilo sto se tice razlike,e posle jedne voznje u Vrscu totalno druga prica,veruj mi da je poboljsanje 5x. Takodje kada sam stavio Saint,cim se naslo vremena otisao provozao se i nikada zadovoljniji.
Moj savet: Idi teraj negde nizbrdo,i sto pre legne ti ces pre biti zadovoljniji
#156
Postavljeno 09 December 2015 - 04:30 PM
Što se "paljenja" pakni tiče, potrebno je da materijal sa pakni pređe na diskove. Obzirom da si stavio nove kočnice i diskove, trebao bi to da uradiš da bi ti kočile kako treba. Ako ne uradiš desiće ti se nešto što se meni desilo, u sred krivine je kočnica počela da hvata a ja odleteo preko kormana.
Ako nemaš brdo ima mali trik koji ti može pomoći da ovo odradiš u manjoj ili većoj meri. Prebaciš na najmanju brzinu, držiš prednju kočnicu, ali ne blokiraš točak. Puštaš ga da se okreće dovoljno brzo da ne izgubiš ravnotežu. Izgledaćeš ko totalni idiot i ljudi će se pitati šta tačno izvodiš na biciklu, al veruj mi da ćeš ovako dobiti solidnu temperaturu na diskovima i da će materijal sa pakni preći na diskove, pa ćeš imati punu kočionu moć kočnica.
Nemoj se zezati sa kočnicama, to je bar po meni najbitnija komponenta na biciklu, ne želiš da saznaš pri brzini od 50+km/h da sa kočnicama nešto ne valla
#157
Postavljeno 09 December 2015 - 05:25 PM
Pa meni da kočnice nisu bitna stavka ne bih uzimao hidrauliku iz samog vrha i to novu. Ne znam samo šta po tebi može da nevalja na novim kočnicama. Tu egzibiciju koju navodiš mislim da je potpuno bespotrebna, jer kocnice koče fenomenalno.
Zamisli da staviš na kola nove diskove i kočnice i dobiješ savet povuci ručnu aj nemoj do kraja i cepaj ga u prvoj.
Ne znam kako će kočiti kada se skine prvi sloj sa pločica kada sad koče fenomenalno.
#158
Postavljeno 09 December 2015 - 05:52 PM
Ne pričam ništa napamet, savetovao sam ti samo da imaš na umu dok voziš da ti se može desiti da odjednom kočnice dobiju na snazi i da te iznenade.
Burn-in period • Disc brakes have a burn-in period, and the braking force will gradually increase as the burn-in period progresses. Make sure that you are aware of any such increases in braking force when using the brakes during the burn-in period. The same thing will happen when the brake pads or disc brake rotor are replaced.
Iz dokumenta vezanog baš za tvoj model kočnica
UM-8VR0A-003-00-ENG.pdf 429.73KB
154 downloads
Takođe pogledaj šta ovde piše
http://www.bikeradar...ake-pads-31337/
#159
Postavljeno 09 December 2015 - 06:49 PM
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
~be here now~
#160
Postavljeno 09 December 2015 - 07:02 PM
Pranje se podrazumeva uvek posle offroada Probaj akru K2
Niko da kaže skraćivao si creva a nisi odzračio sistem
Architect u uputstvu koje si postavio ti govori samo šta je Burn-in period i kako ti se skida prvi sloj sa pločica tako ti se i sila kočenja povećava što je i logično. Isto tako ti je i na kolima to sam napomenuo u predhodnom postu, tako da će sve leći na svoje mesto sa nekoliko dobrih vožnji, a ne bespotrebnom nasilnom metodom. Skidanje prvoga sloja sa pločice traje nekoliko vožnji a ne cela sezona.
Jedno pitanje hoće li mi bočica od 50ml ulja biti dovoljna da dopunim obe kočnice i da ih odzračim?
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika