CANNONDALE TRAIL 7 er29 [MTB]
#261
Posted 21 May 2016 - 01:19 PM
sa odusevljenjem sam ispratio sve promene koje si uradio na svom ljubimcu.. verujem da nisu bile neophodne, ali si ga sastavio prema svojim potrebama i zeljama.. sad, ne znam da li mi je zalije sto ga prodajes ili sto se moj budzet ne uklapa u tvoju cenu?
U svakom slucaju, hteo sam da pitam za mali savet - da li je zadovoljstvo ovim biciklom na istom nivou kada si prvi put seo na njega? Ispocetka sam hteo da uzmem polar mirage pro.. iz nekog razloga izbegavam kupovinu capriolo-a i na osnovu iskustava pojedinih clanova sa foruma scout-a.. za kupovinu novog sam se odlucio upravo zbog nepoznavanja same materije..
izvinjavam se na opsirnijem postu, ali su mi neophodna vasa misljenja pre nego sto donesem odluku.. hvala unapred
#262
Posted 21 May 2016 - 01:52 PM
Bajs generalno ne prodajem, stavio sam ga u oglase čisto iz znatiželje da vidim ima li interesenata, jer i da ga prodam ne zanam šta bi kupio drugo. Keš niko ne daje dobijao sam raznorazne trange frange ponude, pritom sam poručio kompletnu XT mehaniku pa i da ga prodam ne znam šta bi radio sa tom novom mehanikom. Imam Polar Forester trekinga i razlika je nebo i zemlja između ta dva bajsa, ja više na trekinga i ne sedam deluje mi kao igračka naspram ovoga. Meni je bajs ekstra i kupljena je najjeftinija varijanta jer sam sa njega želeo samo ram i na njega da dodajem ono što ja hoću. Nadam se do jula da će na njemu biti full XT m8000. Fabričke delove ne prodajem jer kada bude konačan dan za prodaju vraćam ga na fabrički i u oglase. Ja sam stvarno prezadovoljan sa njim, za svaki deo koji sam ugradio kao i za kompletnu biciklu imam sve fiskalne račune i garanciju.
Imaš u planetu Cannondale Bad Boy http://planetbike.rs... bicikli/15176/
Ima ga jedan forumaš i isto je prezadovoljan, ja više volim MTB jer volim da se zavlačim i po šumama i njivama. Mada biciklizam je tolika zaraza što u pedaliranju što i materijalno bukvalno do sada nije prošao mesec da nisam nešto kupio sto se biciklizma tiče
#263
Posted 21 May 2016 - 02:20 PM
video sam taj model, ali nemaju xl velicinu rama.. zbog mojih proporcija (188cm/113kg) verujem da mi l ne bi odgovarao.. posto uglavnom planiram da ga vozim po asfaltu, forumasi su me posavetovali da uzmem treking, tako da sam mislio da uzmem ovaj model http://planetbike.rs... bicikli/15181/
Iz nekog razloga gledao sam da izbegnem amort i disk kocnice..
#268
Posted 13 June 2016 - 07:14 PM
Sa full XT vrv moze na tour po svemiru, s obzirom da ljudi putuje po svetu sa full Deore opremom
https://www.indiegog...ects/1000-x-1#/
#272
Posted 23 July 2016 - 02:20 PM
Evo za otprilike mesec ipo dana koliko kodirstim SPD mogu da kažem da sam se zeznuo što sam ih kupio i sad hoću da pojedem svoja OO što sam prodao Saint pedale. Ja ama baš nikakvo poboljšanje nisam osetio kako se priča u odnosu na saint čak su mi totalno ne praktične za gradsku vožnju. Žali bože para što sam bacio na pedale i sprinterice.
#274
Posted 28 July 2016 - 01:20 PM
Evo za otprilike mesec ipo dana koliko kodirstim SPD mogu da kažem da sam se zeznuo što sam ih kupio i sad hoću da pojedem svoja OO što sam prodao Saint pedale. Ja ama baš nikakvo poboljšanje nisam osetio kako se priča u odnosu na saint čak su mi totalno ne praktične za gradsku vožnju. Žali bože para što sam bacio na pedale i sprinterice.
SPD pedale ni ne služe za gradsku vožnju. One predstavljaju bezbedno rešenje držanja stopala na pedali u momentima kada se spuštaš niz neki ozbiljniji downhill, kada imaš neravan teren, bicikl poskače pod tobom, a ti moraš da se malo izdigneš na pedale ne bi li amortizovao udare... U tom momentu je jako bitno da ti noga ne sklizne sa pedale, kako bi se sprečio pad i eventualne povrede. Isto tako i kod zahtevne uzbrdice gde moraš da se podigneš na pedale ne bi li teren što lakše savladao, opet SPD pomaže u bezbednosti i stabilnosti stopala na pedali bicikla.
Znam da su ti sistemi kačenja malo nepraktični za grad, ali nisu tome ni namenjeni. Zbog toga maltene niti jedan city bajk niko ne vozi sa SPD ili SPD SL sistemima. Za to služe obične pedale, za kreni-stani, vožnja do kafića i nazad i tome slično. Pak za ozbiljnu off road vožnju ili vožnju drumašima gde se spuštaš niz brdo pri brzini od približno 70 na sat pa čak i više, svakako je da želiš da ti noga što čvršće stoji na pedali i da eliminišeš mogućnost proklizavanja....
Mišljenja su različita, ali ja lično, od kada aktivnije vozim bicikl, mislim da je ulaganje u SPD SL pedale i šprinterice, najbolje ulaganje koje sam imao u bicikl.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#275
Posted 28 July 2016 - 01:36 PM
Ne bih se slozio... Nijedan iole ozbiljan downhiler ti nece na spustu kakav oni voze staviti spd... Zbog cega? Zbog toga sto pri padu (a oni padaju cesto) niko ziv se ne bi iskopcao i izlomili bi se zivi... Zato postoje platforme sa pinovima,veca povrsina pedale i pinovi za zadrzavanje stopala na pedali.. Za neki blazi XC ide spd ali downhill nikako..SPD pedale ni ne služe za gradsku vožnju. One predstavljaju bezbedno rešenje držanja stopala na pedali u momentima kada se spuštaš niz neki ozbiljniji downhill, kada imaš neravan teren, bicikl poskače pod tobom, a ti moraš da se malo izdigneš na pedale ne bi li amortizovao udare... U tom momentu je jako bitno da ti noga ne sklizne sa pedale, kako bi se sprečio pad i eventualne povrede.
Sto se tice drumske voznje sve je jasno...
#276
Posted 28 July 2016 - 02:11 PM
Ne bih se slozio... Nijedan iole ozbiljan downhiler ti nece na spustu kakav oni voze staviti spd... Zbog cega? Zbog toga sto pri padu (a oni padaju cesto) niko ziv se ne bi iskopcao i izlomili bi se zivi... Zato postoje platforme sa pinovima,veca povrsina pedale i pinovi za zadrzavanje stopala na pedali.. Za neki blazi XC ide spd ali downhill nikako..
Sto se tice drumske voznje sve je jasno...
Ne znam koliko pratis DH takmicenja, ali tamo mislim da ne postoji vozac koji vozi 'flat' pedale sigurno zadnje 3 godine.
Za XC takmicenja mislim da ne treba trositi mnogo reci o koriscenju sistema sa zakljucavanjem stopala. Malo si se zaneo sa ovim 'blazi XC' po pitanju 'clipless' sistema jer se oni koriste u svim slojevima biciklizma, a narocito u takmicarskom XC.
#277
Posted 28 July 2016 - 02:18 PM
E pa onda sam ja pogresio Za takmicarski XC znam da se vozi spd vec uveliko tako da se moze reci da je malo neprimereno to blazi XC istina,ali za DH nisam cuo da se koristi spd na takmicenjima,cemu onda flat pedale sa pinovima vise,za trial,freeride i trikove? Ili do pijace...Ne znam koliko pratis DH takmicenja, ali tamo mislim da ne postoji vozac koji vozi 'flat' pedale sigurno zadnje 3 godine.
Za XC takmicenja mislim da ne treba trositi mnogo reci o koriscenju sistema sa zakljucavanjem stopala. Malo si se zaneo sa ovim 'blazi XC' po pitanju 'clipless' sistema jer se oni koriste u svim slojevima biciklizma, a narocito u takmicarskom XC.
#278
Posted 28 July 2016 - 02:43 PM
SPD pedale su najbolja stvar na svetu. Povezan si sa bajsom. Nema šanse da noga sleti. Bile džombe, ili skok drumašem preko rupe - rade posao super. Nikakvih problema nisam imao sa iskopčavanjem, čak ni pri padovima - kad se podesi kako treba, popusti čim treba, a drži i ne iskopčava se samo od sebe. Tako da su mi idealne za svaku vožnju, uključujući i gradsku.
Batalio sam SPD samo iz praktičnih razloga - bajs mi je prvenstveno prevoz. Čak i kad idem na duže vožnje, obično se završe nekim kupanjem, roštiljem, ili šetnjom, pa mi je cimanje nositi specijalne cipele.
#280
Posted 28 July 2016 - 03:27 PM
Na dh svetskoj sceni uveliko voze uklipsani.Ne bih se slozio... Nijedan iole ozbiljan downhiler ti nece na spustu kakav oni voze staviti spd... Zbog cega? Zbog toga sto pri padu (a oni padaju cesto) niko ziv se ne bi iskopcao i izlomili bi se zivi... Zato postoje platforme sa pinovima,veca povrsina pedale i pinovi za zadrzavanje stopala na pedali.. Za neki blazi XC ide spd ali downhill nikako..
Sto se tice drumske voznje sve je jasno...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users