Jel koristi neko?
Koji od ova 2
Posted 13 September 2015 - 05:48 PM
Ja sam hteo da stavljam ali mi bilo glupo. Na drumašu ću probati sigurno ali nisam siguran da ću zadržati to. Ne znam da li je zaista dovoljno udobno da može dugo vremena da se provede tako i da li je dobitak u brzini značajan da nadoknadi sve ostale brojne nedostatke. Ne verujem.
Posted 13 September 2015 - 05:58 PM
Posted 13 September 2015 - 06:15 PM
Ne znam da li je zaista dovoljno udobno da može dugo vremena da se provede tako i da li je dobitak u brzini značajan da nadoknadi sve ostale brojne nedostatke. Ne verujem.
Naravno da nije udobno, potpuno neprirodan polozaj. Zato hronmetri i ne traju duze od 60-tak minuta, izmedju ostalog.
A sta ce aero nastavci na mtb-u je totalna misterija . Kakav je to mtb gde je potrebna hronometarska pozicija??
Posted 13 September 2015 - 06:21 PM
Posted 13 September 2015 - 06:56 PM
Ja sam to montirao zbog košave, ali sam skinuo posle par meseci.
Prednost; malo aerodinamičniji položaj.
Mane: daleko su kočnice, teže se kontroliše bicikl u saobraćaju, sedlo se podešava ili za aero, ili za korman - ne može isto podešavanje biti dobro za oba položaja.
Posted 13 September 2015 - 07:25 PM
Ja sam to montirao zbog košave, ali sam skinuo posle par meseci.
Prednost; malo aerodinamičniji položaj.
Mane: daleko su kočnice, teže se kontroliše bicikl u saobraćaju, sedlo se podešava ili za aero, ili za korman - ne može isto podešavanje biti dobro za oba položaja.
Ja sam to montirao na hibrida.. i skinuo posle pola sata. Kočnice nedostupne.. u slučaju naglog kočenja sudar je neizbežan + loše kontrolisanje samog upravljača + vrh sedla ubija djokicu. Prosto rečeno.. nama potpuno nepotrebna stvar.. i voleo bih da vidim ko će da spusti MTB niz neki krš uz pomoć aerobara
Posted 13 September 2015 - 07:34 PM
Verovatno nije mislio da vozi offroad sa bajkom već samo da montira aerobar na takav tip bicikla i voza se po gradu. I ja sam jednom prilikom razmatrao da ga montiram na svoj treking bicikl, čitavih dvadeset sekundi, i odustao. Pored toga što bi izgledalo smešno, sa takvim položajem tela sedlo ne bi odgovaralo. Kao što kaže kolega, ne može biti udobro u oba položaja. Takođe, geometrija bicikla je drugačija u odnosu na drumaša i morao bi šticnu dosta da izvučeš na gore da bi u pravilnom položaju nalegao na aerobar.
Posted 13 September 2015 - 07:35 PM
Naravno da nije udobno, potpuno neprirodan polozaj. Zato hronmetri i ne traju duze od 60-tak minuta, izmedju ostalog.
Logično. Plus ove mane što je Fallout nabrojao. Pa plus što rogobatno izgleda, smeta, zauzima mnogo mesta tj sav korman, čak i gornje hvatove... e da, i dodaje težinu i plus velominati pravilo 54
http://www.velominat...m/the-rules/#54
Šalu na stranu, i pored svih mana ja bih ipak probao. Za moje uslove vožnje nije mi nikakav hendikep lošija upravljivost i nepristupačne kočnice jer su mi putevi neopterećeni da ne kažem prazni. Sretnem povremeno dugoprugaše da imaju aerobar pa pretpostavljam da se ne bi mlatili s tim da nema koristi i da je baš tako neudobno. Mislim da sve zavisi od visine kormana, tj razlike u visini sedla i kormana.
Nego Zare da raščistimo najbitnije, neudobno misliš zbog niske pozicije i položaja leđa ili teže za vožnju? Ovo drugo zvuči paradoksalno ali mene to muči odavno još od mtb-a, a evo sad i na drumašu pa baš i htedoh da pitam negde ili otvaram temu.
Meni nije problem spuštena pozicija, dovoljno sam fleksibilan. Meni je jednostavno teže (nogama) tako da vozim, uprkos osetnom dobitku na aerodinamici. Na mtb-u sam se uz jak čeoni vetar ili na nizbrdicama spuštao laktovima na spojeve kormana i rogova, namotan je dupli keper pa je dovoljno udobno. I sve to fino, ideš brže, kontrolišem bicikl sigurno... ali mene noge tako ubiše. Kao da mi rapidno padne laktatni prag. Noge vrište da se ispravim. Znači što mi je ugao između nogu i trupa manji i izdržljivost mi je manja. To sam bio pripisivao mtb-u reko geometrija ovo ono. Ali isto i na drumašu. U dropovima jes da pičim ko metak ali mi se noge brže i umore. Uopšte ne razumem kako je to na hronometru najefikasnija pozicija. Meni treba da se skroz ispravim, da ne kažem legnem u rekumbent tada bih mislim mogao da peglam jako bez umora. I praviću neki diy, čvrsto sam rešen. Ako i ne ispadne brži i udobniji od drumskog ostaće bar za zezanje.
Posted 14 September 2015 - 04:37 AM
Što si spušteniji, ugao je nepovoljniji, normalno da se noge više umaraju. Treningom se to može do izvesne mere kompenzovati - da se jača i navikne telo na taj položaj.
Kod hronometra je manja snaga u tom položaju kompenzovana manjim otporom vazduha, pa na kraju ipak ideš brže.
S tim što položaj za hronometar traži sedlo više ka napred, drugačije se podešava bicikl. Nije aero bar za drumaš - to je za hrono bicikl.
Posted 14 September 2015 - 06:16 AM
Velika većina ljudi koje ja znam, a koji se takmiče u triatlonu nema para za pravi TT bicikl, i stoga na svoj postojeći drumaš nabudze aerobar. Da je ružno, svakako jeste za sve pare. Medjutim ipak se dobije na brzini. Neki čak stave i one male mikro shiftere na aerobar. U odnosu na drop poziciju na drumašu ovde je čak i manji aerodinamični otpor, to pokazuju svi testovi u vazdušnim tunelima.
U toj poziciji sigurno nema naglih skokova, ubrzanja i sličnih egzibicija kao na drumskim trkama, ali i ne služi tome već da jednu deonicu odvezeš većom brzinom uz što manje potrošene energije. U toj poziciji nikad ne možeš izvući max snagu iz sebe, ali sve je kompromis.
Ima ovaj dodatak za drumaše sa šticnom koja se pomera u vožnji:
Za MTB kroz šumu i po brdima tek nema smisla jel povećava težinu bicikla. Takodje za klasičnu drumsku vožnju u grupi nema nikakvu svrhu jel uvek imaš zavetrinu nekog ispred tebe a i u svim profi ili rekreativnim drumskim trkama je zabranjen.
Ali kad si sam protiv vetra u ravnici itekako znači.
Što se tiče dugoprugaša njima aerobar više služi za odmor ruku nego za brzinu. Kod njih je i pozicija na aerobaru uspravnija. Čak se i zove handle rest bar na kineskim sajtovima.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users