Na prednjoj kočnici levi klip ne izlazi kako treba, tj desni izađe više nego levi i kočnica dosta slabo koči. Uspeo sam da isteram levi klip koliko toliko, sad me zanima čime ga smem podmazati. Ako to ne reši problem, kupiću drugu čeljust pa ću probati sa njom.
Avid Juicy 7 problem sa klipom
#2
Postavljeno 03 September 2015 - 08:09 AM
Stara četkica za zube, kočiona tečnost koju ta čeljust koristi (mislim da Juicy 7 ide sa DOT4, ali to proveri) i trljaj. Dok klip ne bude gladak. Podmazati i gumene dihtunge oko klipa.
Uputstvo 1 (s tim što DOT kočnice podmazivati samo i isključivo DOT tečnošću, a one sa uljem podmazivati tim uljem):
http://bennosblogand...lipers-and.html
Uputstvo 2, sa komplet rastavljanjem:
http://forums.mtbr.c...ild-774471.html
#4
Postavljeno 03 September 2015 - 08:29 AM
Hvala za linkove! Idem pazariti DOT onda, svejedno će mi trebati kad ih budem bleed-ovao. Jel ima neke bitne razlike između DOT 4 i 5.1, sem tačke ključanja?
Ima, dot 5.1 malo brže gubi tačku ključanja - brže apsorbuje vodu.
Moja preporuka je Super DOT 4, ili 4+. Na Mol pumpi, za normalne pare:
#5
Postavljeno 03 September 2015 - 09:38 AM
Hvala na preporuci. Inače sam sinoć hteo malo da se provozam i kada sam pritisnuo prednju kočnicu, prolomio se takav urlik, da su se svi u mojoj okolini okrenuli da vide šta se događa... i svaki put kad kočim isto se dešava, kočiona snaga nikakva i nepodnošljiva škripa. Čitao sam da to može imati veze sa klipovima, pa sam odlučio da vidim u kakvom su stanju, te sam primetio da jedan izlazi više od drugog. Zanimljivo je da se ovo desilo bez ikakvog upozorenja, prethodni dan sam vozio bicikli i sve je bilo ok.
#6
Postavljeno 03 September 2015 - 11:06 AM
Meni nekad posle vadjenja i vracanje prednjeg tocka disk nenormalno urlice sam od sebe bez pritiskanja kocnice i to krene od minimalnog cviljenja do urlikanja da se svi okrecu...par puta izvadim i vratim tocak i prestane kako je i pocelo...ali koci kako treba.
#7
Postavljeno 03 September 2015 - 12:40 PM
Meni nekad posle vadjenja i vracanje prednjeg tocka disk nenormalno urlice sam od sebe bez pritiskanja kocnice i to krene od minimalnog cviljenja do urlikanja da se svi okrecu...par puta izvadim i vratim tocak i prestane kako je i pocelo...ali koci kako treba.
Zanimljiv neki fenomen
Izgleda da mi ne gine rastavljanje kočnice, nešto nije u redu, kočnica i dalje nema snagu i škripi ko blesava. Raskantaću je skroz, neka mi je google u pomoći
#9
Postavljeno 03 September 2015 - 12:50 PM
Prilično, mada ću za svaki slučaj da stavim pakne sa zadnje kočnice da vidim šta će biti. Imao sam već jednom sličan problem, kočnica nije imala snagu, što sam ja prepisao lošim paknama, koje su već bile na kočnici, pa sam stavio nove. Nikakvih problema nije bilo do pre par dana kada sam osetio slabije kočenje, ne mnogo, ali dovoljno da se oseti. Sinoć nije htela da koči nikako i počela je da škripi.
#14
Postavljeno 03 September 2015 - 04:12 PM
#15
Postavljeno 03 September 2015 - 04:48 PM
sta da ti pricam kad i sam sve znas
eno ih u nekom detrdžentu, posle će na paljenje, al sve su prilike da ću kupiti nove, jer su ove dosta potrošene.
Jel koristio neko original AVID pakne? Na zadnjoj kočnici su AVID original, i drže se dobro, ove napred su KLS i posle 2000km su blizu zamene, dok sam Avidove dobio uz kočnice, polovne, i dalje imaju više mesa nego ove nove...
#16
Postavljeno 23 September 2015 - 07:30 AM
Nisam napisao epilog priče. Pakne sam spalio na malom rešou na butan, i sada koče odlično. Razlog zbog kog nisu kočile jeste solidna količina ulja koja se pojavila na njima. Ulje je na pakne dospelo tako što sam dan pre vožnje podmazivao štapove amorizera i verovatno zaboravio da obrišem višak, pa se to verovatno preko noći spustilo do čeljusi i stiglo do pakni.
#17
Postavljeno 25 September 2015 - 10:17 AM
Stara četkica za zube, kočiona tečnost koju ta čeljust koristi (mislim da Juicy 7 ide sa DOT4, ali to proveri) i trljaj. Dok klip ne bude gladak. Podmazati i gumene dihtunge oko klipa.
Nekoliko dana nakon što sam pročitao ovaj post i pogledao klip sa youtube bio sam prinuđen da postupam po ovom savetu. Naime, prilikom menjanja gume u šumi nesmotreno sam odložio bajs tako da je ručica zadnje kočnice (zadnji točak je bio izvađen) bila pritisnuta o deblo na koje sam položio bajs te je levi klip dosta izašao napolje. To nisam odmah primetio nego sam stvar pogoršao time što sam "centirao" čeljust nakon što sam čuo da rotor grebe o paknu. Posledica je bila ta da sam kod kuće uočio da je desni klip potpuno potisnut ka unutra i da neće da mrdne iz tog položaja.
Tehnika opisana u klipu je odradila posao, i klipovi su se posle intervencije ravnomerno pomerali. No, nekako je u čitavom tom procesu vazduh uspeo da uđe u sistem (nijedan od klipova ni u jednom trenutku nije bio blizu da ispadne iz ležišta) što je na sledećoj vožnji rezultovalo ti me da mi je na strmom dugačkom spustu u jednom trenutku kočnica propala skroz do gripa na kormanu.
Odneo sam kočnicu u servis, a tamo su mi, nakon što sam im prepričao postupak koji sam obavio, rekli da sam pogrešio pošto se klipovi podmazuju mašću predviđenom za to, kao da se i dihtunzi na klipovima podmazuju zaštitnom mašću kako bi se sačuvali od agresivne prirode DOT 4 ulja, te da postoji opasnost da sam ih oštetio ako je ulje kojim sam podmazivao klipove dospelo na njih.
Kočnica nakon servisa (zamena ulja u sistemu, rečeno mi je da je bilo dosta vazduha) radi ispravno.
#18
Postavljeno 25 September 2015 - 10:37 AM
Ja sam napisao:
"kočiona tečnost koju ta čeljust koristi (mislim da Juicy 7 ide sa DOT4, ali to proveri) i trljaj"
Naime, koliko znam, ako kočnice koriste DOT 4 tečnost, nema šanse da se gumice oštete od DOT 4 tečnosti. Ako koriste mineralno ulje, nema šanse da se oštete gumice od mineralnog ulja. Pošto su sa unutrašnje strane svakako u dodiru sa tom tečnošću.
Čisto sumnjam da je vazduh u sistem došao zbog toga što nije stavljena (verovatno silikonska za mineralno ulje, odnosno red rubber za DOT 4 sistem) mast na klipove po čišćenju.
Neka me isprave iskusniji ako grešim.
P.S. Dobro si ostao živ i zdrav. Napraviću disclaimer: "Kočnice su ključan element bezbednosti u vožnji. Ako niste sigurni šta radite, prepustite posao profesionalcu. Nemojte slušati savete svake budale preko Interneta!"
#19
Postavljeno 25 September 2015 - 10:42 AM
DOT4 ide u kočnice
Serviser je ovlašćeni za SRB za tu marku kočnica i nije ciljao da je u sistem ušao u vazduh zbog takvog načina čišćenja, već da postoji opasnost da sam oštetio dihtunge (što će se tokom narednog perioda korišćenja, eventulano, pokazati).
Žao mi je ako sam bio konfuzan u prethodnom postu
#20
Postavljeno 25 September 2015 - 10:46 AM
DOT4 ide u kočnice
Serviser je ovlašćeni za SRB za tu marku kočnica.
I tvrdi da se gumice DOT 4 kočnica mogu oštetiti DOT 4 uljem? Pitam, to prvi put čujem. I zvuči mi neverovatno.
Jedino ako čeljusti imaju dva dihtunga, razdvojena, unutrašnje i spoljne gumice.
Also tagged with one or more of these keywords: Avid Juicy 7, problem, hidraulika
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Lanac češe unutrašnju stranu većeg prednjeg lančanika (2 lančanika)Započeo mihabl , 27 Jul 2022 pogon, lanac, problem |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Čudan zvuk prilikom okretanja pedalaZapočeo olat , 29 Apr 2022 pedale, bicikla, cube, mtb i 5 još... |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Krckanje hidrauličnih kočnicaZapočeo Nidzeks , 03 Nov 2020 Kočnice, Hidraulične kočnice i 5 još... |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Problem sa TLR točkomZapočeo zdebeli , 31 May 2020 točak, TLR, problem, šeta |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Shimano AST-2300 rucica menjaca problemZapočeo MiskoSova , 31 Dec 2016 Drum, Menjac, Problem |
|
|
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika