Jump to content


Photo

Firebird 2


  • Please log in to reply
107 replies to this topic

#41 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Posted 02 December 2015 - 02:53 PM

Ovde je V3 bolji zbog 9 faza ali i skuplji za odrzavanje. Trebalo je da postavis onaj Polar isto sa 9 fazom, pa ih uporediti, ali ok, znam šta si hteo postići.
Ima dobrih bajseva na CB, e sad poreklo im je upitno to stoji. Mada bolje je uzeti Capriolo V1 sa 9 fazom za cirka 300evra polovan, nego nov za 55 000 V2. Ako se malo razumeš zna ćeš da li je polovni potrošen. Bilo je u poslednjoh godinu dana skoro novih v1 na berzi za max 350e.

Ali ima i drugih stvari, 8 faz kod V2 je daleko jeftiniji za održavanje...pa ko želi...a postoji i onaj scout discovery isto 8 fazni, ali uvek u veličini 22 inča, nikad nisam video 21 iako ga ima navodno u prodajI. Znam ljude koji su naručivali sa neta 21, a poslali im 22 :)


  • 0

#42 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 02 December 2015 - 04:29 PM

Ovde je V3 bolji zbog 9 faza ali i skuplji za odrzavanje. Trebalo je da postavis onaj Polar isto sa 9 fazom, pa ih uporediti, ali ok, znam šta si hteo postići.
Ima dobrih bajseva na CB, e sad poreklo im je upitno to stoji. Mada bolje je uzeti Capriolo V1 sa 9 fazom za cirka 300evra polovan, nego nov za 55 000 V2. Ako se malo razumeš zna ćeš da li je polovni potrošen. Bilo je u poslednjoh godinu dana skoro novih v1 na berzi za max 350e.
Ali ima i drugih stvari, 8 faz kod V2 je daleko jeftiniji za održavanje...pa ko želi...a postoji i onaj scout discovery isto 8 fazni, ali uvek u veličini 22 inča, nikad nisam video 21 iako ga ima navodno u prodajI. Znam ljude koji su naručivali sa neta 21, a poslali im 22 :)


Polovno je uvek rizik. Gledam svoj bajs:

Dok nisam otvorio zadnju glavu za redovan servis, nisam skontao da je konus načet. Sve se super vrtelo, radilo, nije još bilo lufta. Da me je kupac pitao, pre otvaranja, rekao bih da je sve u super stanju.

Zadnji zupčanici: dok nov lanac ne počne da preskače, ne mogu okom da vidim da li su još uvek OK, ili potrošeni. Vidi se samo da nisu novi.

I tako dalje. Polovno je uvek sa dozom rizika. Kome se ne žuri, a razume se dobro, taj ima šanse da prođe povoljno. Ko neće da rizikuje, novo je, kad su bicikli u pitanju, sasvim dobra računica, osim ako se bajs ostavlja zaključan da može biti ukraden. U tom slučaju samo najjeftiniji.

 

Da ne spominjem što ima baš sumnjivo jeftinih bicikala. Nekom to smeta, nekom ne.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#43 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Posted 03 December 2015 - 01:10 AM

Mislim da ne možeš kupiti novog drumaša u srb a da bude bolji i kvalitetniji od nekog polovnjaka od 500e sa CB a naravno da ne uđemo u poreklo bajka. OK, ne mogu ni svi biti pokradeni...nekako ispada da sva raja koja vozi Dunavski kup ima ukradene bicikle. Mnogo karbonaca, 10fazi, a svi oko 700e, 800e...čudno ;)

 

Mene više privali polovnjak od 500e nego nov Capriolo. Oprema je daleko bolja nego kod Capriola. Na Capriolu odmah razmišljaš da menjaš paknove, klešta verovatno, viljušku, posle dođu felne možda i celi točkovi, lula, guvernal...ode mast u propast...Kada to ljudi ukapiraju, odmah ih bace na CB pa merkaju polovnjaka posle...Barem tako ja to vidim možda i grešim...


  • 0

#44 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3317 posts

Posted 03 December 2015 - 02:49 AM

Ja kontam da je fora u tome da recimo nov FIrebird V2 je za cenu koju ima (onu zimsku), bicikl koji itekako odrađuje svoj posao. Kao što rekoh, ja čim sam ga uzeo ubrzo potom sam promenio sedlo koje mi je neodgovarajue jer je meko i udobno na dodir, ali već posle pola sata na njemu kreću problemi jer je premekano i gel tone. Druga stvar su stock promax kočnice o kojima sam već polemisao i koje po meni nisu ni trebali da ugrađuju na ovaj bajs. Sem toga, sve ostalo na biciklu je solidno i korektno odrađuje posao. 2x8 je sasvim dovoljan raspon brzina, mada su eto da naglasim možda mogli da stave tripl pogon jer je bicikl svakako pravljen za početnika kojem će na usponima sigurno biti lakše da pedala na najmanjoj šajbi nego na onoj srednjoj... Kontam ja da sve te sitnice na biciklu, kada se saberu na gomili itekako prave razliku između jeftinijeg i skupljeg/boljeg bicikla. Karbonsi ram, aerodinamični točkovi, lagani delovi i mala ukupna masa bicikla sigurno da malo po malo pomažu svaki za sebe, da za pola kilometra ili kilometar idete brže, pa kada još tome dodate nekog utreniranog biciklistu na njemu, eto kako se podižu prosečne brzine. Međutim, za većinu nas kojima pedaliranje prestavlja samo način rekreacije, uživanja i eventualno načina za gubitkom kilograma, FIrebird će itekako dobro raditi posao. Na kraju krajeva, sama cena ovog bicikla govori u prilog tome da nije namenjen za profesionalnce, zar ne? Suština je da će za ono čemu je namenjen, raditi posao sasvim korektno. 

 

 

I da se vratim na felne... Proverio sam na svom bajku, i Crypton X su zaista šire kako ste i pretpostavljali, dakle 19mm. A što se kočnice tiče, obećao sam da ću slikati. Slike mi baš nisu najbolje ispale, ali nadam se da iz priloženog vidite da li je to duboki ili kratki dohvat čeljusti....

 

 

 

Attached Thumbnails

  • 20151129_160139.jpg
  • 20151129_160130.jpg
  • 20151129_160153.jpg

  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#45 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 05:46 AM

Kočnice koje sad imaš nisu fabričke. Mislim da su te fabričke bile sa srednjim dohvatom do 47 - 57 mm.  Ove su 105 5700, sa kratkim dohvatom 39-49.

 

Moram da kažem i nešto u odbranu Promax čeljusti. Na Firebirdu su uparene sa Claris (sada kod tebe sa 105 5700) ručicama, koje povlače više sajle. SLR. A promax kočnice su za ručice sa normalnim povlačenjem sajle. Zbog te nepovoljne poluge, one nikad nisu mogle da rade punom snagom. Takođe, dobre pakne prave veliku razliku. Same te Promax kočnice u metalne, ne plastične, i uopšte nisu toliko loše.

 

Samo je kreten ko god je uzeo takve kočnice sa ručicama koje imaju SLR povlačenje sajle. Opasna stvar napraviti loše kočnice koje brzo hvataju!?!?  Eto, da i ja jednom pljunem po Capriolu.   :)

 

 

 

Inače retko koji drumski bajs traži dubok dohvat čeljusti... na žalost. Da je dublji dohvat čeljusti, bilo bi verovatno mesta i za gume šire od 25 mm. Ja sam za drop korman iskoristio ram hibrida, pa imam čeljusti sa srednjim dohvatom. Staju gume od 28mm sa sve blatobranima. Veoma zgodna stvar u ovo doba godine. Ne prskaš ni sebe, ni biciklistu iza sebe.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#46 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 06:19 AM

Mislim da ne možeš kupiti novog drumaša u srb a da bude bolji i kvalitetniji od nekog polovnjaka od 500e sa CB a naravno da ne uđemo u poreklo bajka. OK, ne mogu ni svi biti pokradeni...nekako ispada da sva raja koja vozi Dunavski kup ima ukradene bicikle. Mnogo karbonaca, 10fazi, a svi oko 700e, 800e...čudno ;)

 

Mene više privali polovnjak od 500e nego nov Capriolo. Oprema je daleko bolja nego kod Capriola. Na Capriolu odmah razmišljaš da menjaš paknove, klešta verovatno, viljušku, posle dođu felne možda i celi točkovi, lula, guvernal...ode mast u propast...Kada to ljudi ukapiraju, odmah ih bace na CB pa merkaju polovnjaka posle...Barem tako ja to vidim možda i grešim...

Ovaj novi V3 ima sasvim OK opremu - sve je dobro, i pakne i klešta i viljuška i točkovi, nable. Ništa da se ne menja, samo da se vozi. Po ceni od oko 460 evra. 

 

Garancija dve godine, plus si siguran da je sve novo, neishabano. Ne treba ni da se razumeš, ni da proveravaš. Na kraju, ne razmišljaš da li neko plače za njim. 

 

 

Kod polovnog, ako se razumeš, uštediš nešto novaca - mada na duži rok ne baš toliko koliko izgleda, jer je ipak sve korišteno, habano, osim ako te baš ne "usere". Stvar koju niko ne računa je vreme (i gorivo, telefon) za traženje bicikla, cenkanje i ostalo. Nekom je to užitak, nekom cimanje.

 

 

Tako da i novo i polovno imaju svojih prednosti i mana - šta ko više voli. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#47 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Posted 03 December 2015 - 03:42 PM

Felne su široke, teške, kao i gume, paknovi isto nisu u nekoj kategoriji, sve će to ići na zamenu. Guvernala i lula isto nivo dosta loš, barem moje mišljenje naravno...Vila isto, tu bi ja neku finiju karbon brzo stavio ;)


  • 0

#48 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 03:55 PM

Felne su široke, teške, kao i gume, paknovi isto nisu u nekoj kategoriji, sve će to ići na zamenu. Guvernala i lula isto nivo dosta loš, barem moje mišljenje naravno...Vila isto, tu bi ja neku finiju karbon brzo stavio ;)

 

Pod lošim mislim na nešto što ne radi dobro, ne traje... ovo je i po ceni i po klasi opreme neka niža kategorija drumskog bajsa. Ko hoće super lak, mora platiti puno više. Ništa na bajsu nije takvo da ne radi i da se mora odmah menjati, ili da je baš lošeg kvaliteta da se brzo pohaba.

 

Felne su široke i teške, ali dobre - otporne na džombe, a sa gumama od 25 mm vožnja bude i super udobna. Ko hoće lakše trkačke točkove, mora kupiti drugi par, ali "fabrički" su daleko od loših. Jesu teži nego skuplji točkovi (koji su kao pola cene bajsa), ali nable su sasvim dobrog kvaliteta i felne, sem viška težina, nisu loše.

 

Pakne... OK, slažem se, 20ak evra da se zamene za par 105 pakni sa nosačima. Ali to može i kad se potroše - nisu baš katastrofa.

 

Lula i korman nisu loši - možda teži nego neki skuplji, tipa 30-ak evra po komadu za novo, ali nisu loši. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#49 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3317 posts

Posted 03 December 2015 - 07:30 PM

Sta konkretno ne valja u krypton X luli i kormanu? Sta to nemaju sto konkretno ima neki ITM, Bontrager ili tome slicno, od istog materijala?
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#50 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4682 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 03 December 2015 - 07:55 PM

Sta konkretno ne valja u krypton X luli i kormanu? Sta to nemaju sto konkretno ima neki ITM, Bontrager ili tome slicno, od istog materijala?

Pa recimo oblik i udobnost, krutost i težinu...

slično kao i kod ramova, od istog su materijala ali nisu isti i podjednake, krutosti, elastičnosti, težine i udobnosti.

Čak možda nisu i od istog materijala mislim recimo oba su alu ali od različitih legura aluminijuma...

Kao kad bi pitao u čemu je razlika između capriolo i cannondale?


  • 0

#51 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 08:01 PM

Je l' osetiš kako se uvija korman kad ustaneš iz sedla i sprintaš?  E, kad platiš korman 50ak evra više, onda ne primećuješ to.  :)

 

 

Kad se ozbiljno zaraziš biciklizmom, onda na novom bajsu ni ne gledaš sledeće stvari: sedlo, pedale, korman (ručke) - jer imaš svoje omiljene koje seliš na koji god bajs da ideš.  :)    Isto važi i za točkove i gume.  :)


  • 2

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#52 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3317 posts

Posted 03 December 2015 - 08:10 PM

Uvija??? Kako da se uvija? U kom smislu? Nije da te zezam, ali stvarno mislim da se ništa ne uvija, to jest deluje mi dovoljno čvrsto da se ne bi uvijalo, i tako i leži u ruci....

 

A što se krutosti tiče... Jel poželjno da je volan krući ili elastičniji? Težinu ne bih komentarisao....


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#53 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 08:15 PM

Treba da je krut, ali da ne žulja.   :)   Ozbiljno.  :)

 

 

Ja mislim da je to sve na Firebirdu sasvim OK. OS je tako da se sigurno ne uvija previše. Možda je deblji materijal nego što je neophodno, pa je za nijansu teži, ali za 100 grama manje treba dati puno više para - pitanje koliko se isplati.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#54 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4682 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 03 December 2015 - 08:35 PM

Je l' osetiš kako se uvija korman kad ustaneš iz sedla i sprintaš?  E, kad platiš korman 50ak evra više, onda ne primećuješ to.   :)

 

 

Kad se ozbiljno zaraziš biciklizmom, onda na novom bajsu ni ne gledaš sledeće stvari: sedlo, pedale, korman (ručke) - jer imaš svoje omiljene koje seliš na koji god bajs da ideš.   :)    Isto važi i za točkove i gume.   :)

Ja recimo još uvek ne osetim to uvijanje volana kad sprintam, ali osetim kad mi oblik ne odgovara i tačno je da sam preselio volan sa starog bajsa na novi ram...

 

Osetim i težinu - ne mogu da osetim pedeset-sto grama pa možda ni pola kile kilo, ali kada su sve komponente kvalitetne oseti se razlika izmedju lakših i težih jer toga ima na mnogo mesta, pa kad se nakupi bude po više kila razlike (šticna, lula, točkovi, gume, volan, ram, pogon...).

 

Pa recimo imaš alu drumske bicikle od recimo 7kg i od 11kg a to se itekako oseti...

 

Osetio sam i sve blagodeti karbonske vile koja je mnogo udobnija od aluminijumske, mada mi je u početku to bilo nebitno, nisam pravio razliku sve do momenta kad su vožnje postale minimum 60-70km a po našim putevima.

 

Nisam ni osećao uvijanje rama, tek kada sam seo na trenažer i video koliko mi pogon beži levo desno skapirao sam da i tu ima razlike...

 

Sve ovo nije mnogo bitno za pravo uživanje u vožnji, ali postaje sve bitnije što se više družiš sa biciklom i provodiš vremena na njemu.

 

Capriolo je sasvim upotrebljiv bicikl, ništa mu ne fali, ali ima boljih da se razumemo!!!

 

Opeglao me je neki dečko na Capriolu uz Avalu nisam mu ni video lice, samo dupe, možda bih ga stigao sa nekim elektro biciklom....

 

Znači džabe dobar bicikl ako si kilav, ali ako često voziš, počinješ da misliš o raznim varijantama, malo poludiš i onda nema kraja, stalno ti nešto fali, stalno bi nešto menjao i prelazi u hobi....

I uvek sebe tešim ma šta me briga, svaki dan sam po dva tri sata na bajsu, to je za moju dušu, što da ne promenim ovo, ajde sad ono...


  • 1

#55 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 08:50 PM

U principu se slažem, ali ne treba preterivati ni u čemu - samo da je zdravlja i vremena za vožnju. Inače, mene oduvao dečko na onom matorom čeličnom bajsu sa menjačima na donjoj štangli rama - bez da se zaduvao na uzbrdici. Toliko o kilavosti.   :)

 

 

Meni se kod Capriola ne sviđa što nije opremljen kao ozbiljan drumaš, a nema na ramu mesta za deblje gume, ili pak treger - pa da možemo mi neozbiljni da ga koristimo za pijac.   :)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#56 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4682 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 03 December 2015 - 08:58 PM

U toku sam sklapanja dva drumska bajsa za pijacu, jer nisam bio odavno tamo, muči me što ne znam cene paradajza i kiselog kupusa, ali znam cenu svake komponente na cikloberzi napamet.

 

Jedan je za Kalenić pijacu a drugi će da bude za Zemunsku!!!!

 

Kad se pojavim  n2:smiley_bike a na pijaci  n:kolce!!!!!


  • 0

#57 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 03 December 2015 - 09:01 PM

Meni se drumaš toliko osladio da ga vozim non-stop po gradu, MTB sad samo zimi. Kad ga maznu, maznuli su ga, izeš ga, onda ću sklopiti neki socijala drumaš - ili dići iz mrtvih neki matori s otpada. Zapravo jedan već jesam, sa tom namerom, ali je drugar ostao bez bajsa, pa ga je dobio na poklon. Sledeći je moooj.  :)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#58 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4682 posts
  • LocationNovi Beograd

Posted 03 December 2015 - 09:40 PM

Treba da je krut, ali da ne žulja. :) Ozbiljno. :)


Ja mislim da je to sve na Firebirdu sasvim OK. OS je tako da se sigurno ne uvija previše. Možda je deblji materijal nego što je neophodno, pa je za nijansu teži, ali za 100 grama manje treba dati puno više para - pitanje koliko se isplati.

Pa to je to, kada se pojedinacno gledaju komponente, nisu tu neke velike razlike... ali bicikli se prave u paketu i obicno uz jeftin bajs idu jeftinije komponente od pogonske grupe, do rama i tockova pa ukupno gledano finalni proizvod je za toliko i lošiji...
E sad ne bih imao nista protiv da mi neko pokloni Bianchi Oltre sa Super Record opremom i Shamal tockovima i Kriptonx volanom - to bih nekako preboleo....

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#59 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Posted 03 December 2015 - 10:23 PM

Ja kontam da je fora u tome da recimo nov FIrebird V2 je za cenu koju ima (onu zimsku), bicikl koji itekako odrađuje svoj posao. Kao što rekoh, ja čim sam ga uzeo ubrzo potom sam promenio sedlo koje mi je neodgovarajue jer je meko i udobno na dodir, ali već posle pola sata na njemu kreću problemi jer je premekano i gel tone. Druga stvar su stock promax kočnice o kojima sam već polemisao i koje po meni nisu ni trebali da ugrađuju na ovaj bajs. Sem toga, sve ostalo na biciklu je solidno i korektno odrađuje posao. 2x8 je sasvim dovoljan raspon brzina, mada su eto da naglasim možda mogli da stave tripl pogon jer je bicikl svakako pravljen za početnika kojem će na usponima sigurno biti lakše da pedala na najmanjoj šajbi nego na onoj srednjoj... Kontam ja da sve te sitnice na biciklu, kada se saberu na gomili itekako prave razliku između jeftinijeg i skupljeg/boljeg bicikla. Karbonsi ram, aerodinamični točkovi, lagani delovi i mala ukupna masa bicikla sigurno da malo po malo pomažu svaki za sebe, da za pola kilometra ili kilometar idete brže, pa kada još tome dodate nekog utreniranog biciklistu na njemu, eto kako se podižu prosečne brzine. Međutim, za većinu nas kojima pedaliranje prestavlja samo način rekreacije, uživanja i eventualno načina za gubitkom kilograma, FIrebird će itekako dobro raditi posao. Na kraju krajeva, sama cena ovog bicikla govori u prilog tome da nije namenjen za profesionalnce, zar ne? Suština je da će za ono čemu je namenjen, raditi posao sasvim korektno. 

 

 

I da se vratim na felne... Proverio sam na svom bajku, i Crypton X su zaista šire kako ste i pretpostavljali, dakle 19mm. A što se kočnice tiče, obećao sam da ću slikati. Slike mi baš nisu najbolje ispale, ali nadam se da iz priloženog vidite da li je to duboki ili kratki dohvat čeljusti....

Ne znam kako ne videh tvoj post do sada.

 

Hvala za fotke!

 

Da, to su verovatno klešta plitka 49-39mm. Paknovi su ti u krajnem položaju i nadam se da hvataju felnu ravnomerno. Na krajnoj je granici, ali ne mari, i kod drugih ramova poznatijih proizvođača često paknovi budu i istom položaju kao kod ovog rama.

 

Vidi, na mom bajku sam imao gume Conti Ultra sport. Onda potroših, i kupih Rubene kao što su na Capriolu kod tebe. Kako ih stavih, i podigoh bajk da ga prebacim na drugo mesto, odmah utisak - rekoh sebi u bradu- u ala je ovo teško. I ukapirah - gume! Toliko teže od Conti i odmah se oseti. 

Ako neko nema iskustva pišem opet - te Rubene, na njima piše 622x23, ali verujte da su 25, nema šanse da su kao Conti i sve druge od 23, ove su šire! Dakle mogu se staviti gume od 25 na ovom ramu bez problema!

Na kvalitet tih Rubena nisam imao nikakvu primedbu sem na tu težinu i robusnost. Ali odradile su posao vrhunski, i više od toga.

 

Dalje, kod kočnica, ako si držao u rukama plitku i duboku kočnicu (klesta) primetio si isto koliko su duboke teže i većih dimenzija, možeš njima konja da ubiješ, a ove pliće, laganije, prefinjene, i td. To se oseti i kod lule i guvernale. Lule poznatih proizvođača su lakše kao i guvernale, staviš lulu kvalitenu i korman kompakt na primer, odmah ćeš videti razliku. Kao što si napravio razliku kada si promenio Sora i prešao na 105. Išlo je i sa 8-com, ali bolje ide sa 9kom, sve je prefinjenije i lakše.

Da imam capriolo, sve ovo bih polako menjao a ram ostavio, i to bi bio vrhunski bicikl. Njemu neka karbon vila da legne, ne treba ti bajs nikakav drugi. 

 

Točkovi su hbga malo teži, jer su širi u odnosu na 13cu, 14cu...i uopšte obruč je teži, ali radio posao. Nzm koje glave su ovde Sora, 2200 ili Kvando? I one su naravno teže i učestvuju u celoj masi točka podosta. I ja razmišljam da kupim te felne ili Nishi koje su 14mm činimi se, ali ista cena skoro pa da uparim neke točkove i da ih probam, ili ću ih prodati posle. Ta felna je prošle zime bila samo 500dinara na akciji, tako da ako se imaju neke žice i glave i pride te felne, bude to lep točak za nikakve pare. A žice uglavnom ne budu možda idealne dužine ako imaš neki stariji točak, kao ja, a koji hvata prašinu i možda nisu baš za tu felnu, ali napravi se kako tako lep točak.

U suštini sve je OK na bajku, ali menjaj komponente kada imaš neki štek ako te to interesuje i dobijaš sve bolji i bolji bajk bez da kupuješ drugi polovan...A ako te to ne interesuje, cepaj ga samo i uživaj, nema tu neke filozofije i niko neće a i nema pravo da ti zameri ;)


  • 0

#60 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Posted 03 December 2015 - 11:34 PM

Firebird je bicikl koji iole vredi takav kakav je, relativno jeftin, lepo ofarban i koliko-toliko lepo ukomponovan. Kad jednom počneš da menjaš delove, to je bacanje para, sem da naleti super povoljna kombinacija kao što je Smasher odradio za 105. Dok mu promeniš garnituru, točkove, vilu, uložio si para za novi bicikl, a u osnovi ti je ostao jeftin ram sumnjive geometrije. 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users