Treba mi misljenje koju uzeti izmedju ove dve :
1.
http://www.trange-fr...-amortizer.html
2.
http://www.trange-fr...er-classic.html
Hvala i pozdrav
pomoc pri odabiru
#9
Postavljeno 06 July 2015 - 01:25 PM
Ja ne verujem da je neko na pitanje "sta da kupim za 400e za off po brdu i planini" dobio savet da kupi bajs sa krutom vilom. Coveku to kazem jer sam i ja vozio top-gun zoom amortizere,i to je veca muka nego korist..tacnije koristi ni nema.. A ovaj bajs ima upravo takav amortizer..ako vozi asfalt,jos jedan plus za krutu vilu..ako ce off bolje da ne rizikuje da se polomi jer ovi amortizeri nisu za to predvidjeni..isto to vazi za jeftine disk kocnice,bolje umesto njih neki v-brake..Na kraju ipak on odlucuje..Covek bi pomislio na forumu se voze samo krute vile
#12
Postavljeno 06 July 2015 - 05:31 PM
Verujem ti,ali znaci li to bolje i najlosiji amort nego kruta vila? Inace nije se MTB pojavio odmah sa amortizerom,debelo se vozio off sa krutom vilom,pa i downhill,da ne kopam sad po yt ima snimaka i na forumu neko je kacio..Razlika je u vrstama brda i planina. Ovdje oko Sarajeva svaka kruta vila je isključena iz izbora.
#13
Postavljeno 06 July 2015 - 06:38 PM
Nekada se Tito vozio u autu bez klime, a danas svako kupuje auto sa klimom.
Na kraju jedan sasvim solidan amortizer nije više tako skup i kada govorimo o off road vožnji za 400€ besmisleno je razmatrati krutu vilu.
Gledajući čak i kakav je asfalt po dijelovima Beograda (i Sarajeva) sve više će i za gradsku vožnju trebati i zadnji amortizer .
#14
Postavljeno 06 July 2015 - 08:04 PM
Da ali ovde je reč o biciklima od 100e ne od 400... U tom slučaju možda i jeste bolja kruta vila nego taj amort, kažem možda jer ja pojma nemam iskreno oko suspenzija. Samo vidim da dosta ljudi tako savetuje za taj cenovni rang. Moje veoma skromno iskustvo sa samo jednom tako nekom matorom krš vilom je da mi je po džombama itekako bilo bolje sa njom nego posle s krutom. Ali taj bicikl mi je samo i služio za nasip i džombe, po asfaltu je bilo mučenje. U pitanju je stara delta explorer, ista kao ova sa slike, vila se na kraju slomila na mestu gde se spajaju vrat i kruna (ili kako se to već zove)
Covek bi pomislio na forumu se voze samo krute vile
Svako svoga konja hvali hahah
Kontam da svako gleda iz svog ugla, neko ko trenutno vozi krutu vilu a ne po mnogo grbavom terenu pa je još imao loših iskustava s jeftinim amortima logično je šta će preporučiti.
#17
Postavljeno 07 July 2015 - 05:17 AM
Kruta vila i debele gume. Gume napunjene vazduhom su i napravljene da bi vršile ulogu amortizera. Sličnu ulogu vrše i žbice, posebno na točkovima sa puno žbica, gde pojedinačne ne moraju biti baš jako zategnute. Amort pojačava taj efekat, ali jeftin amort je kao pogo štap. Čak pitanje koliko i vožnju čini udobnijom jer za svako uvijanje, odmah izbaci na gore - obično nema dobar efekat umirivanja posle sabijanja opruga.
Ako se Fruška Gora računa kao off - probao sam je sa krutom vilom i sa jeftinim amortom i kruta vila je bolja u svakom pogledu. Uz to, ako je cilj downhilla adrenalin, zašto to sebi uskratiti amortom?
#19
Postavljeno 07 July 2015 - 04:46 PM
Sta mislite za voznju po asfaltu da li je bolje s jeftinim amortizerom ili bez.
Evo ovo sam nasao jos jeftinije od one 2 prethodne.
http://www.trange-fr...html?utm_source
4 članova čita ovu temu
0 članova, 4 gosta, 0 anonimnih korisnika