Odmašćivač
#63
Postavljeno 12 April 2013 - 10:39 AM
Axel svakako planiram da uzmem jer mi treba za druge stvari, mislio sam da ga upotrebim i za ciscenje rama jer ne smrdi za razliku od dizela/benzina, posto ce se drzati u stanu.
#64
Postavljeno 12 April 2013 - 11:14 AM
#65
Postavljeno 12 April 2013 - 03:02 PM
Aksel je odlican odmascivac,ali iz licnog iskustva(nazalost),znam da nije preporucljivo da se koristi na ramovima koji su u mat boji.Pitanje za sve koji koriste axel.. Da li ste probali za odmascivanje/ciscenje samog rama? Uzeo sam devojci bajs koji nije godinama ciscen, uzasno je prljav i masan, mislio sam da ga ocistim komplet kombinacijom axel + voda pod pritiskom (treba svejedno sve da rastavljam i podmazujem, tako da cu samo patronu od pogona da izvadim pre smrka, ostalom nece nista faliti). Medjutim, ne znam da li axel ostecuje/nagriza lak i boju? Posto mi se cini da je bajs ispod prljavstine generalno u dobrom stanju, ne bih da ostetim boju, pogotovo jer nije obicna vec ima neku sitnu perlu u sebi, vise se sija nego obicna metalik boja.
Axel svakako planiram da uzmem jer mi treba za druge stvari, mislio sam da ga upotrebim i za ciscenje rama jer ne smrdi za razliku od dizela/benzina, posto ce se drzati u stanu.
Desava se da na povrsini rama izbija nesto kao bela skrama,koja kad se prebrise,nakon nekog vremena opet izbije.Nemam objasnjenje za tu pojavu,ali znam da se nije samo meni desilo...Dakle oprez!
#66
Postavljeno 12 April 2013 - 08:59 PM
Inace neke stvari nisam uspeo ni posle 3 prskanja axela i pranja pod pritiskom da ocistim, kao npr lanac, kaseta, puliji menjaca, pogon... Toliko je zamasceno da cu ipak morati benzinom Kasetu sam sad ostavio preko noci da se "kiseli" u benzinu, lanac u dizelu, tako sam imao neke viskove Nije mi jasno kako je neko ovo mogao da vozi bez da se usvinji do vrata od masti :/
#67
Postavljeno 12 April 2013 - 11:19 PM
#68
Postavljeno 13 April 2013 - 12:10 AM
Evo cisto da vidite na sta to lici, mada sa slika ne moze da se prenese koliko je skorela mast i koliko je sve lepljivo i zapinje. Nisam slikao posle pranja, izgleda malo cistije ali je i dalje sve braon.
#70
Postavljeno 13 April 2013 - 06:25 AM
Ovo mi deluje kao da je neko mašću podmazivao lanac i to ga je posteno čašćavao.
#71
Postavljeno 13 April 2013 - 08:57 AM
Samo nije bilo tako sasušeno i skoreno pa smo skinuli dizelom pažljivo da ne uđe nigde gde ne treba
#72
Postavljeno 13 April 2013 - 09:20 AM
To je uglavnom prljavstina, godinama talozena i talozena...ko da je neko podmazivao nable, lanac i patronu zalivajući bajs uljem iz kante...
Na caletovom bajsu,neka delta karakas,krš od pocetka,koji je podmazan dva puta za poslednjih 7 godina,gora je situacija nego na slikama gore..kao da ga je neko umocio u svinjsku mast i uvaljao u mulj..
Vreme cini svoje,a jos kad ne cistis nego samo teras..
Za vecinu ljudi u Srbiji bajs sluzi samo da se odkotrljaju nekako do pijace ili dragstora,a sto se tice sredjivanja-samo kad pukne guma,pa kad mora..a to kako izgleda i koliko ce da traje,koga briga,vozice ga i dok se raspada,pa nije to auto,ne treba njemu servis..
#73
Postavljeno 13 April 2013 - 10:52 AM
Videcu sutra, ako ne upali benzin. Vidjao sam to sredstvo po pumpama i prodavnicama auto delova u lokalu.
Evo cisto da vidite na sta to lici, mada sa slika ne moze da se prenese koliko je skorela mast i koliko je sve lepljivo i zapinje. Nisam slikao posle pranja, izgleda malo cistije ali je i dalje sve braon.
Bljak, bljak.... ako ne pomognu benzini i odmašćivači, idi do nekog automehaničara koji ima kadicu za pranje delova (u toplom ulju), obično to imaju servisi koji se bave mašinskom obradom, pa ih zamoli da ti operu delove, biće kao novi.
#74
Postavljeno 13 April 2013 - 12:16 PM
Axel-om perem bele platnene patike za trčanje.
Naprskam ih akselom, malo odstoji, izribam četkicom, pa u mašinu na 30 stepeni. Izađu čiste kao iz prodavnice. Kupljene su pre malo više od dve godine, nošene su dosta i često i nema ni nagoveštaja da se materijal ofucao ili da će da se odlepe.
Sve živo na biciklu perem Axel-om (ako treba), s tim što ne prskam po nablama i direktno na osovinu pogona nego samo po lančanicima, odmah ribam četkicom i ispiram.
Mnoge druge stvari će biciklu pre doći glave nego taj Axel, tako da čak i da sa njim nešto gubiš - mnogo više dobiješ, tako da..
Iz istih razloga mi se ne pere bajs naftom - ko bi ga posle držao u kući..
Edit: I moj prethodni bajs (a posebno pogon) je bio usr*n od nečišćenja kad sam ga dobila, a sa Axel-om je progledao.
Tomorrow, never.
#75
Postavljeno 13 April 2013 - 01:17 PM
@Dule
Axel-om perem bele platnene patike za trčanje.
Naprskam ih akselom, malo odstoji, izribam četkicom, pa u mašinu na 30 stepeni. Izađu čiste kao iz prodavnice. Kupljene su pre malo više od dve godine, nošene su dosta i često i nema ni nagoveštaja da se materijal ofucao ili da će da se odlepe.
Sve živo na biciklu perem Axel-om (ako treba), s tim što ne prskam po nablama i direktno na osovinu pogona nego samo po lančanicima, odmah ribam četkicom i ispiram.
Mnoge druge stvari će biciklu pre doći glave nego taj Axel, tako da čak i da sa njim nešto gubiš - mnogo više dobiješ, tako da..
Iz istih razloga mi se ne pere bajs naftom - ko bi ga posle držao u kući..
Edit: I moj prethodni bajs (a posebno pogon) je bio usr*n od nečišćenja kad sam ga dobila, a sa Axel-om je progledao.
+1
#76
Postavljeno 14 April 2013 - 12:23 AM
Podmazivao ga kombinacijom guste masti i blata
@Gadjan
Meni nije jasno kako ljudi kad voze tako ne primecuju koliko im je teze da pokrenu bajs nego kad je sve cisto i podmazano... Svasta.
@Allex
E zato ja cistim bajs od caleta, ne mogu da ga gledam onako usvinjenog, kamoli da dodje do ovog stadijuma.
@vidak
Pomogao je benzin, ali hvala za ideju
@Jelcica
Ja sam Axel prvenstveno uzeo da bih ocistio pojaseve u kolima, koju su fabricki bili bež boje, ali su posle 8-9 godina postali maltene crni Medjutim reko ajd da probam i za bajs, da ne smrdi posle, ali je ipak bio previse slab. Posle 3 nanosenja nisam uspeo sve da ocistim, tako da sam morao da predjem na kombinaciju benzin+cetka.
Evo kako izgledaju delovi odozgo, ceo dan sam se smarao... Usput jos neke stvari resavao, ali vecinu vremena provero u ciscenju Menjaci, pogotovo zadnji, su bili uzas. Jadni pulley-i, plivali su u smesi blata i masti. Srecom pa nisu osteceni, podmazao i ocistio, malo i skinuo rdju sa onih poklopaca na pulley-u, sad sve sljaka ok. Lanac nisam jos vratio, prvo moram da ga izmerim jel istegnut ili ne.
edit
Sad vidim da je odsjaj cudan na nekim slikama, nije kaseta rdjava, iako tako deluje
#78
Postavljeno 14 April 2013 - 09:53 AM
#79
Postavljeno 20 April 2013 - 07:05 AM
Cetkom za farbanje. Cetku u benzin, i onda drndam po menjacu gde mogu, a uspeo sam skoro svuda da zadjem. Mast je litijumska obicna (tovatna valjda), stavio sam je oko delova oko kojih se kavez pomera, ne znam da li je trebalo ali reko otkud znam, da ga benzin ne osusi previse.
Imam neku dekericu el motornu testeru.Nekim čudom je imala ulja i na totalno drugoj strani od rezervoara na kolektoru tj mešavina ulja i strugotine,užas jedan.Trebalo je da slikam.Kupim ja 2l benzina i četkom sve očistim.Naravno ja sam nju morao celu da rastavim pa da pojedine delove umačem,ali i četka+benzin je sve skidalo.Još možda benzin staviti u one prskalice od merglass-a za neke delove na bajsu mislim da bi bi pu pogodak.Bezin je zakon,samo sto kaze moj ćale,čekaj da se doooobro osuši
#80
Postavljeno 28 June 2014 - 02:42 PM
Купио сам пре неки дан авакс одмашчивач,па ме занима да ли га је неко користио и како се показао,да ли да пазим куда прскам,да ли јако нагриза,кошта 200дин?До сада сам користио уљани разређивач и четкицу,али сам наишао на овај одмашчивач и купио га да пробам има пумпицу,па мислим да ће ми бити лакше него са разређивачем.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika