Bas tako,meni taj bicikl potpuno zadovoljava moje dnevne potrebe za voznjom.On nije predvidjen da se vozi po bespucima nego po vojvodjanskoj ravnici,i losim asfaltnim putevima (max)
Uostalom da je citao sve do kraja video bi da ima mnogo opreme koje moze da se iskoristi ako mi dodje da promenim bicikl,osim prednjeg amortizera,sto bi mi bilo veoma zao zato sto je odlican,i prednjeg menjaca u zavisnosti odakle ide sajla ,od gore ili dole.
Ovo je reprezentativni primer bicikla za izbegavanje prilikom kupovine i to je bicikl koji ne služi ničemu osim da se pokvari.
E sad, ako si ovo napisao sa željom da nekom početniku predočiš da se ne zezne i ne kupi ovakvu lominu kao ti, da uloži ovoliko love u ovaj nesrećni bicikl koji nema svrhu i pritom mu je jedina ,,pozitivna'' strana što može da se zavari kad pukne, onda potpuno podržavam post.
Inače ovakav zavaren bajs bih mogao da vozim samo kad sam izuzetno navaren!!!
Nije se taj bicikl nesto kvario ,za preko 35000 km pukla jednom zadnja osovina i sada ova cev sto drzi sticnu.Za sve ostalo ja sam kriv zato sto sam hteo da iskoristim stare tockove sto su deca bacila.Normalno lezajevi bili pretegnuti ,ja popravio ali solje vec su bile ostecene.I sto se tice kupovine,pa to je bilo baceno,iskreno ostao je samo ram,da si pazljivije citao moj post.
Sta je "nesrecni bicikl"? . Sve je to relativna stvar,kao sto sam rekao,tesko je tu biti pametan,svako kupuje i ima bicikl kakav on misli da treba da ima.
A sto se tice varenja, hteo sam da pokazem za one koji mozda imaju Mtb celicni a nece da ga bacaju,da mogu da naprave ojacanje na ovakav nacin , a ti bas i ne kontas,da sam imao CO2 aparat bilo bi lepse zavareno,ovako sa obicnim mora da se "pecka" da ne pregori cev posto je relativno tanka- verovatno.A i nisam neki varioc,iako sam te svajs aparate nekada i pravio,jer nije bilo u prodaji kao sada.
Sto se tice tvog navarivanja,ti mi kazi,jesi li cesto "navaren"?Ja ne pijem ,totalni antialkoholicar,i iskreno da ti kazem organski ne podnosim kada je covek "navaren" zato sto je naporan.
I opet da kazem -koji bicikl? Sve je to relativna stvar ,sve se kvari ukoliko se ne odrzava, moze da pukne nesto i na AL. ramu a i na karbonskom,tu se valjda slazemo
I jos nesto . Ako je bicikl tezi, u saradnji sa prednjim i zadnjim amort. bolje amortizuje neravnine i rupe na putu,zato vise volim da vozim ovu gvozdjuriju,iako u ergeli imam i "bolje" biciklove.