Da si imao elektricni bicikl bilo bi uzivanje...
Vaše drumaške avanture foto
#522
Posted 13 March 2023 - 11:00 AM
Da si imao elektricni bicikl bilo bi uzivanje...
Bila bi, ali električni bajs voziš i vožiš i gomilaju se kilometri a škemba samo raste.
To ti je kao da napišeS bilo bi ti veće uživanje da si u šetnju krenuo autom.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#526
Posted 08 April 2023 - 10:01 AM
Za predstojeće praznike - neko se gore urotio protiv običnog čoveka.
Prva slika - Beograd
Druga - Bar (tast tamo ima vikendicu)
Dece sam se rešio ali šta ćemo gđa, brat Canyon i ja?
Besan i ljut.....
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Ajao, pa to je extra! Nema vetra i biće iznad 5 stepeni!
Meni je takvo vreme prethodna 3 meseca. Mislim da samo jedan vikend nije bilo tako, sve ostalo copy paste.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#527
Posted 08 April 2023 - 10:12 AM
Ti si "plaćen" za takvo vreme. Nama ovde u "zlatnom dobu" je takvo vreme ventil za životAjao, pa to je extra! Nema vetra i biće iznad 5 stepeni!
Meni je takvo vreme prethodna 3 meseca. Mislim da samo jedan vikend nije bilo tako, sve ostalo copy paste.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#529
Posted 09 April 2023 - 06:42 AM
Navikni se, DE je takva, prošle godine je april častio i bio je dosta suvlji ove godine nope.Ajao, pa to je extra! Nema vetra i biće iznad 5 stepeni!
Meni je takvo vreme prethodna 3 meseca. Mislim da samo jedan vikend nije bilo tako, sve ostalo copy paste.
Duži Off-topic
Zato je trenažer dobar. Zbog vremenskih uslova i manjka vremena ja sam uzeo da ostanem u formi (tačnije poboljšam istu). Rezultat 3 vožnje napolju i preko 60 (naj verovatnije preko 70) virtuelnih vožnji (bolje rečeno treninzi) oko 2600km za ovu godinu (po stravi 2080km i 25900m virtuelnih brda). Skoro sam siguran da možeš da izdvojiš svaki treći možda i drugi dan po sat vremena za vožnju i 5 min za vojničko tuširanje. Klinka može da bude sa tobom u sobi (računam bar pola sata pre nego što smori). Žena će te više voleti jer ćeš ti biti mnogo bolje raspoložen. Zwift-ov trenažer je kopija wahoo core-a i dosta je povoljan. Ako nisi siguran možeš da iznajmiš trenažer i probaš (ne od mene ).
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
And now something completely different
#531
Posted 09 April 2023 - 08:52 AM
Navikni se, DE je takva, prošle godine je april častio i bio je dosta suvlji ove godine nope.
Duži Off-topic
Zato je trenažer dobar. Zbog vremenskih uslova i manjka vremena ja sam uzeo da ostanem u formi (tačnije poboljšam istu). Rezultat 3 vožnje napolju i preko 60 (naj verovatnije preko 70) virtuelnih vožnji (bolje rečeno treninzi) oko 2600km za ovu godinu (po stravi 2080km i 25900m virtuelnih brda). Skoro sam siguran da možeš da izdvojiš svaki treći možda i drugi dan po sat vremena za vožnju i 5 min za vojničko tuširanje. Klinka može da bude sa tobom u sobi (računam bar pola sata pre nego što smori). Žena će te više voleti jer ćeš ti biti mnogo bolje raspoložen. Zwift-ov trenažer je kopija wahoo core-a i dosta je povoljan. Ako nisi siguran možeš da iznajmiš trenažer i probaš (ne od mene ).
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Navikao sam se ja još prve godine kada sam došao, a kako neću evo već sedmu? U svakom slučaju tu gde sam ja temperature su poprilično slične kao u Vojvodini, s tim što je eto prosečna temperatura u godini par stepeni niža ali generalno ima nešto manje sunčanih dana. Nije ništa drastično lošije, ali s obzirom na ostale delove Nemačke i zemalje severne Evrope, skroz je podnošljivo.
Trenažer sam koristio nešto kratko, obični, magnetni. Kažu da je to tip trenažera koji najviše smori, ali sam ja uspeo da sebi orgranizujem "vožnje" ili kako to lepše zvuči "treninge" tako što sam okretao pedale različitim intenzitetom u različitim vremenskim intervalima, na određeno vreme, uz merač brzine (to jest okretaja zadnjeg točka), pulsa i kadence itd. Brzo sam digao ruke od svega toga, i nemam apsolutno nikakvu želju da kupim smart trenažer. Koliko god taj trenažer simulira ne znam kakve uspone i padove, i koliko god ja mogao da gledam na nekom tabletu gde kao tobože prolazim kroz neke "predele", uz sve to se i dalje gubi osnovna poenta vožnje bicikla a to je biti napolju, na svežem vazduhu. Ja se inače rekreativno bavim fitnesom unazad već više od 15 godina i za vreme Korone sam prestao da idem u teretanu, pa sam u svom podrumu napravio neki mini prostor za vežbanje gde mogu da se odrade neki bazični treninzi snage što je dovoljno za održavanje kakve takve forme, a uz malo mašte i truda čak je i napredak moguć. Tu ne mogu da radim nikakav kardio, ali s obzirom da bicikl vozim isključivo jer volim a ne jer želim da postignem neku formu i obaram neke komove, meni je već posle 5, 6 jačih vožnji dovoljno da se vratim u "formu" koju sam imao prethodne sezone... U međuvremenu se uz dobru opremu i zimi odvozi po neka vožnjica, čisto iz ljubavi prema točku, a u slučajevima ekstremnog vremena nije loše ni istrčati par km. Za više od toga nemam ni volje a ni vremena, tako da Smart trenažere i sad i ubuduće ostavljam za ove daleko zagriženije od mene.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#534
Posted 28 August 2023 - 02:06 PM
Da podelim jednu malu drumašku da kažemo vožnju iz Kelna - naime često idem na neki sajam tamo u avgustu ali prosto do sada nikada nisam imao vremena da se malo posvetim vožnji bicikla tamo pa se eto prošle nedelje ukazala prilika. I sad ko živi u Nemačkoj ili je boravio tamo i bavio se biciklizmom verovatno može da preskoči ovaj post ali će možda nekome značiti.
Prvo što je bilo interesantno jeste da je neki hipsterski hotel gde u sobi imaš bukvalno svoji bicikl
Naime dovoljno je da odeš do recepcije, kažeš im koje je ime bicikla u tvojoj sobi i oni ti daju ključ od Abus folding brave pa taman možeš i da ga ostavljaš po gradu gde god hoćeš. Malo je problem što je hotel baš hipsterski pa je takav i bicikl - Schindel Hauer Siegfried, u pitanju je singlespeed bicikl sa karbonskim kaišem, ali su dodati blatobrani, pak treger napred i neka vrsta dropper sica koji ti omogućava da ga baš lagano namestiš za sebe. Tu su i gume od 26mm, drumske Continental pa iako je samo jedna brzina ide to dosta dobro, doduše sreća pa je i Keln dosta ravan, peo sam se uz jedno brdo u parku, nije baš najbolji osećaj
Ima i drugih ako hoćeš da iznajmiš:
Sad glavna razlika u odnosu na nas jeste što tamo bicikl nije sredstvo za rekreaciju, bar ne po gradu, već prevozno sredstvo i sve je podređeno tome. Imaš mesta za parkinge, imaš biciklističke skoro pa u svakoj ulici, negde se deli trotoar sa pešacima, a u većim ulicama je cela jedna traka odvojena za bicikle (u svakom smeru po jedna). U tom smislu argument "u Beogradu nema gde da se naprave biciklističke staze" baš i ne stoji, jer se očigledno prave na uštrb infrastrukture za kola. Negde sam čak viđao da ima istovremeno i biciklistička traka na kolovozu i podeljeno na trotoaru, dakle dve biciklističke staze u istom smeru. Takođe svuda ima prostora za parking i ostavljanje bicikala a kvalitet asfalta je besmisleno upoređivati sa nama - kad nisu u pitanju neke kocke to je kao da voziš po pisti, rupa i udubljenja praktično i da nema (ne znam da li se ovo odnosi na sve nemačke gradove). I rezultat toga je na primer da kada ja stavim da hoću od hotela da idem do sajma u Google maps on mi daje 15 minuta kolima a 14 minuta biciklom... (tu se ne računa parking i sl) Po centru grada je efikasnije ići biciklom.
Druga bitna stvar je saobraćajna kultura vozača, mislim pre da su u pitanju visoke kazne za ugrožavanje biciklista, ali kako god, to je nebo i zemlja u odnosu na ovde. Nekoliko puta mi se desi da stanem iako imam pravo prvenstva (jer bi u Beogradu da ne stanem verovatno završio na nečijoj haubi) a da vozači stanu i počnu da se pitaju zašto ja ne prelazim. Nemci u suštini kada im je zeleno za bicikl prolaze a da se ni ne okrenu da li ide neki auto jer prosto isti mora da stane i to je datost. To čak ide nekad i u ekstreme - u centru grada se spajaju dve ulice, ispred mene ide neki matori dugokosi na nekom matorom biciklu koji jednom rukom jede sendvič, iza njega dolazi automobil i ja iza njih ulazim u popriličnu usku ulicu, auto bi mogao da ga obiđe ali bi bilo baš "blizu". Matori znači jede onaj sendvič, vozi 5 km/h i nema brige na svetu, ovaj jedno 3-4 minuta uredno vozi iza njega i nema trubljenja, nema nerviranja, nema ništa. Meni došlo da prođem ispred i otmem mu sendvič
Na kraju parkovi su im zaista fenomenalni, ali uglavnom nemaju asfaltne staze nego sitan šljunak, koji je sasvim solidan da se voze i drumske gume. Na slici iznad sam napravio malu pauzu među guskama, malo su problematične u smislu da ih ima više stotina a nemaju svest da se sklone s puta čak ni kada im zvoniš, nego prosto moraš da siđeš sa bicikla da bi prošao između njih da ne pregaziš neku
Što se samih bicikala tiče vozi se po gradu skoro sve, od iznajmljenih, preko nekih matorih, preko čistih gradskih bicikala pa do drumskih/gravel, mtb jedino nisam baš video toliko, verovatno ih voze van grada. I niko nema neki problem šta vozi i koliko vozi. Nema puno električnih bicikala, verovatno i zato što je ravno, a recimo skoro da nisam video električne trotinete koji su u vlasništvu, uglavnom samo oni što se iznajmljuju preko aplikacije. Ali prosto deluje da nema nešto mnogo fame oko toga koji se bicikli voze, mada sam viđao likove i sa full likrom i GCN dresom
#535
Posted 14 October 2023 - 02:29 PM
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#536
Posted 04 May 2024 - 06:43 PM
Do Besnog Foka i nazad do Banovog brda. Vetar naravno, roštilji prethodnih dana teško leže, tako da mi negde kod "Ćurčića" bilo dosta, okrenuo nazad.
Dunav nabrekao, što od kiše, što od kanalizacije koja ga puni od ulaska u Srbiju. Ali lepo izdaleka
Sent from my CPH2449 using Tapatalk
#537
Posted 04 May 2024 - 07:13 PM
145 km. 2000 m. visinskih
Hvala BG Vozu na transportu
Послато са 2109119DG помоћу Тапатока
https://youtube.com/@ionebike
#538
Posted 06 May 2024 - 03:38 PM
Danas Rudnik i Avala.
145 km. 2000 m. visinskih
Hvala BG Vozu na transportu InCollage_20240504_194609365.jpg
Послато са 2109119DG помоћу Тапатока
Koliko je karta(Voz)kada i odakle krece(koliko se putuje)itd ??
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#539
Posted 27 July 2024 - 05:39 PM
Od Lazarevca kroz Bogovađu pa ka Mionici i onda, taman pred Mionicu, trz kormanom na levo pa u brda.
Suvobor je baš lep. Nisam bio ranije.
Vlasnik kafanice u Teočinu se hvalio kako Suvobor ima najbolju vodu, a meni je bilo krivo što nisam mogao da je probam jer na celom tom potezu nisam video nijednu česmu. Mislim da je to jedini deo Srbije da nema česme pored puta (Vojvodinu ne računam).
Kod Teočina sam stao da razmislim da li da krenem preko Rajca nazad do Lazarevca, ali sam odlučio da idem preko Pranjana i Gojne Gore (upropasti me taj uspon) i vožnju završim u Požegi.
Tako sam i uradio, a vožnju sam završio u restoranu Dve Lipe u Požegi. Za razliku od prethodnih 4-5 puta kada sam tamo jeo, ovaj put klopa uopšte nije bila odlična - vrlo, vrlo prosečna, nažalost. Teleća čorba je solidna.
Ali je vožnja bila super. Crkao sam, skroz izgoreo po nogama, rukama i glavi, ali ništa ne bije sreću i zadovoljstvo
https://ridewithgps....trips/206418028
#540
Posted 27 July 2024 - 06:51 PM
Ja upravo ušao u kuću. Uobičajena vikend vožnja gde crknut od dnevnih poslova sedam na bajs da se dokrajčim. Nemam fotke, samo Suunto rutu
Sent from my CPH2449 using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users