Nesto mi govori da ce da ti zaglavi fh... i nisam bas potpuno siguran jel ono bila mast ili neki lepak
Ko se zeza sa Zemuncima.... zaribaće mu nabla...
Postavljeno 02 October 2016 - 09:35 PM
U servis nable uvrsteno i varenje iste:)
Neko je pretegao sraf rotora i navoj nastradao. Prilikom pokusaja da se ureze M6 usica je napukla pa je jedino resenje bilo odsecanje iste i pravljenje nove. U par slika...
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 02 October 2016 - 10:54 PM
U servis nable uvrsteno i varenje iste:)
Neko je pretegao sraf rotora i navoj nastradao. Prilikom pokusaja da se ureze M6 usica je napukla pa je jedino resenje bilo odsecanje iste i pravljenje nove. U par slika...
bmt! kolika rupa...Lefty ili 20mm?
Postavljeno 03 October 2016 - 04:26 AM
@FalloutBoy jer možeš da napišeš neki tekst o točkovima sa industrijskim ležajevima, kako se održavaju i šta je bitno za dug vek nable i samog ležaja.
Po PS-u, industrijski ležajevi se ne održavaju, samo se menjaju. Postoji grunf metoda za podmazivanje istih, tipa skidanje prašinara, pa ispiranje stare masti (ubacivanjem u neko sredstvo za odmašćivanje), pa stavljanje nove.
Tako da bi tu više pasovao neki tekst tipa kako se menjaju (pošto je sva nauka izvaditi ih i vratiti, bez oštećenja nable). Napisaću, verovatno ne skoro, ali hoću. Narednih meseci će prvo biti serija članaka o standardima patrona pogona - kako starih, tako i ovih novijih, bez navoja, na utiskivanje. Tu je opšta papazjanija, pa hoću da na jednom mestu ljudi mogu naći šta sa čim može da se kombinuje, koje su razlike i tako dalje.
Postavljeno 03 October 2016 - 08:07 AM
Po PS-u, industrijski ležajevi se ne održavaju, samo se menjaju.
Menjaju se, ali odrzavanje tj. podmazivanje moze da im produzi radni vek. Lezajevi na biciklu su malih dimenzija i uski pa u njih ne moze da stane neka kolicina masti. Koriscenjem zaprljaju se od masinskih necistoca i spoljnih uticaja. Ukoliko se nije pojavio zazor potrebno im je povremeno podmazivanje. Licno mi se metoda ispiranja pokazala kao neprakticna, ubrizgananje medicinskim spricem preko stare masti je prakticnije jer na taj nacin nova mast "izgura" staru napolje (slicno kao na shimano pedalama). Ako se vec odluci na podmazivanje industrijskih lezajeva treba imati u vidu da skinuti semerinzi (rs zastita) vise nema istu zaptivnu moc pa se resava sa premazivanjem tankim slojem vodootporne masti preko semeringa nakon vracanja na lezaj.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 03 October 2016 - 08:18 AM
Menjaju se, ali odrzavanje tj. podmazivanje moze da im produzi radni vek. Lezajevi na biciklu su malih dimenzija i uski pa u njih ne moze da stane neka kolicina masti. Koriscenjem zaprljaju se od masinskih necistoca i spoljnih uticaja. Ukoliko se nije pojavio zazor potrebno im je povremeno podmazivanje. Licno mi se metoda ispiranja pokazala kao neprakticna, ubrizgananje medicinskim spricem preko stare masti je prakticnije jer na taj nacin nova mast "izgura" staru napolje (slicno kao na shimano pedalama). Ako se vec odluci na podmazivanje industrijskih lezajeva treba imati u vidu da skinuti semerinzi (rs zastita) vise nema istu zaptivnu moc pa se resava sa premazivanjem tankim slojem vodootporne masti preko semeringa nakon vracanja na lezaj.
Kao što rekoh, "Grunf" metoda.
Sama zaptivka, ako nije dupla, da između unutrašnje i spoljne postoji razmak, ne može sprečiti prodor vode - ali pristojno otežava ulazak prašine i prljavštine.
Ležaj sa duplom membranom za zaštitu ne znam da se pravi uopšte za bicikle. Možda u ponekoj dobroj veš mašini.
Postavljeno 18 September 2020 - 07:10 AM
Postavljeno 19 September 2020 - 06:01 AM
And now something completely different
Postavljeno 19 September 2020 - 11:15 AM
Не знам који је произвођач (има само ознака марке бицикла) а исто се отежано окреће и без чепова. Делује ми да је фабрички претегнуто, али не знам на који начин и каквим алатом се то отпушта и да ли се отпушта уопште. С друге стране, нема ми смисла да не постоји могућност замене лежаја.Koji proizvođač? Skoro sigurno su sami ležajevi ili bar jedan od njih, da bi bio siguran odvrni čepove i onda zavrti točak.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Postavljeno 19 September 2020 - 11:35 AM
And now something completely different
Postavljeno 19 September 2020 - 01:15 PM
Скинем чепове без проблема. Значи треба да се мењају/избијају лежаји? Да ли се дешава да фабрички изађу тако претегнути да се тешко врте? Точак буквално нов.Kljuc za konuse i imbus bi trebalo da ti zavrse posao.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Postavljeno 19 September 2020 - 01:21 PM
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika