Zato je BICIKLO za mnoge ljude SPAS jer ne moraju kupiti duznickim parama auto, stizu do posla i oposljavaju ostale potrepstine, a mogu po svojoj volji da obilaze, prolaze ili putuju, pri tome obavljaju aerobnu zdravu aktivnost, ili po naski disu punim plucima i pokrecu tijelo uz prijatan psiho-fizicki ugodjaj, pa bivaju zdraviji, snazniji i ljepsi, a uz sve to i mnogo manje ovisni o sistemu i vladajucim kreaturama koje ih zele sasvim potciniti, a oni se vjecno i lagodno bogatiti, izivljavati i vladati.
Svaka ti je na mestu, ja samo imam više optimizma nego ti. Mislimd a ej suština samo u lobiranju i da će i vlastodršci jednog dana shvatiti sledeću stvar:
- automobili i benzin su uglavnom uvozna roba, dakle Srbija od toga ima relativno malu dobit, ako ne i gubitak, a većina novca koju građani i građanke Srbije daju za to odlazi u inostranstvo;
- da se novac ne troši na automobile i na bezin, on ne bi ostajao nepotrošen, nego bi bio potrošen na neke druge stvari, bio bi potrošen LOKALNO, možda za kupovinu kvalitetnijih prehrambenih proizvoda ili za češći odlazak u kafanu.
Ovo je moja ofrlje pretpostavka, ima tu verovatno još gomila varijabli koje treba uzeti u obzir, ali u svakom slučaju postoje članci po internetu koji pokazuju da pospešivanje biciklističkog saobraćaja dovodi i do ekonomskog uspeha u kvartovima u kojima se to čini. Dakle, biciklistički saobraćaj čak i prevazilazi tu saobraćajnu funkciju, a ima i mnoge društvene funkcije koje su itekako korisne za lokallne zajednice.
блокирање улица за саобраћај
Ovo je jedna od najčešćih grešaka koje i organi vlasti u komunikaciji čine kada kažu "saobraćaj" misle samo na automobilski saobraćaj, ili kako ga oni nazivaju, "kolski". Ulica koja je blokirana za saobraćaj ne postoji, jer postoje i pešački i biciklistički saobraćaj. Morao sam da skrenem pažnju.
Drago mi je da se diskusija na ovu temu razvila koliko jeste!