Ja sam pitanje bicikle resio kupovinom Stevens ciklokrosa , ali mi je ovaj tip bicikla nepoznanica .
Doduse i brata nagovaram da kupi biciklu .
Prednosti i mane ovog bicikla http://www.2bike.rs/...id#.VMZaPNKG-fU
Unapred hvala .
Postavljeno 26 January 2015 - 08:54 PM
Ja sam pitanje bicikle resio kupovinom Stevens ciklokrosa , ali mi je ovaj tip bicikla nepoznanica .
Doduse i brata nagovaram da kupi biciklu .
Prednosti i mane ovog bicikla http://www.2bike.rs/...id#.VMZaPNKG-fU
Unapred hvala .
Postavljeno 26 January 2015 - 09:06 PM
Mane koje vidim:
Ima više od 8 zupčanika pozadi = skuplji lanci i kasete.
Ima samo jedan lančanik napred = manji raspon stepena prenosa.
Nezgodno za strma brda, dugačke uspone i slično.
Deluje mi da su i točkovi i kočnice i ram neka egzotika.
Sviđa mi se što ram ima mesta za montiranje i blatobrana, debljih guma, kao i pak tregera.
"Let the fence bark back at the dog."
Mostly harmless™ - bikegremlin.com
Postavljeno 27 January 2015 - 07:03 AM
Postavljeno 27 January 2015 - 08:00 AM
Postavljeno 27 January 2015 - 08:20 AM
Postavljeno 27 January 2015 - 09:00 AM
Ovi nije ozbiljan bicikl, ovo je modni detalj. Vec je napisano, sve sama egzotika, tockovi, ram, kocnice... i ovo sto je vladags napisao, o prodavcu se malo pisalo ovde na forumu pa ako bas uzimas taj bajs onda bi bilo dobro da odes da ga pogledas uzivo.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 27 January 2015 - 09:06 AM
Baš tako, čisto da ne bi bilo nesporazuma i opet pisanja i ispravljanja krivih Drina...
Mada lično ne vidim na tom bajsu ništa interesantno osim da se slikaš pored njega, da ga guraš ulicama
i da ljudi gledaju... Za tolike novce, vala ni to ne bih radio...
Postavljeno 27 January 2015 - 02:13 PM
Fiery, on 27 Jan 2015 - 07:03 AM, said:
Čisto sumnjam da ima manje od 14-15 kila.
Imao sam prilike prošle jeseni da podignem istiovakav.. iznenadjujuće težak. Kao što je Fiery naisao, dobrih 15-ak kg.
Postavljeno 28 August 2015 - 11:51 AM
Ne znam koliko kila ima, ali za mene lično verovatno najlepši hibrid na svetu.
Proizvodi ga Danska kompanija koja se proizvodnjom bicikova bavi više od 100 godina, familijarni biznis.
Bicikl je rađen tako da se na alumunijumskom ramu ne vide varovi... Inače, oprema na savremenim modelima je klasična drumska. Uglavnom Tiagra sa točkovima 28 inči, gumama od 25-28 mm, uz disk kočnice. Razmišljao sam o tome da pazarim jedan takav zimus, cena je bila oko 700 eura za bicikl bez ogrebotine star nekoliko dana, i da sam imao nešto love na bacanje, verovatno bih ga uzeo... Evo i fotke ispod..
Ne znam zašto bi recimo sa ovakvim biciklom bilo problem preći stotinak i više km u cugu? Zbog čega nije za veće distance?
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 28 August 2015 - 12:21 PM
Nema drumaški korman - tako da je vozač osuđen na samo jedan položaj sedenja.
Stotinak i više km u cugu nije problem, samo je pitanje brzine.
"Let the fence bark back at the dog."
Mostly harmless™ - bikegremlin.com
Postavljeno 29 August 2015 - 10:53 PM
Bicikl je očigledno pravljen prvenstveno da dobro izgleda. To znači bespotrebno težak, bespotrebno skup, a sumnjive udobnosti i performansi u vožnji. (Pod performansama mislim na startnost, upravljivost, stabilnost.) Ni slučajno ga ne bih uzimao bez dobre test vožnje. Ako je neko imao prilike da isproba i uporedi sa nekim poznato dobrim biciklom, primam ispravke.
Doduše, ovaj poslednji bicikl deluje nešto malo bolje od onog s početka teme - onaj prvi je imao doboš kočnice i jednu šajbnu napred, a to nije oprema za iole ozbiljnije uspone i spusteve. Mislim da bicikl koji ne ide dobro ni uzbrdo ni nizbrdo nije baš za ozbiljne distance.
Postavljeno 30 August 2015 - 11:51 AM
Avenue pravi biciklove uglavnom za dve namene... Za vožnju po gradu i za sportsko-rekreativne vožnje, a za to su oni biciklovi koji imaju napred dva ili više lančanika.
Napravljeni su od aluminijuma, uz neku tehnologiju kojom (ako sam dobro shvatio), prlikom pravljenja rama posipaju po njemu prah od karbon ugljeničnih vlakana po uglovima gde su sastavljane cevi, da se ne bi videli varovi. Ram je naravno hand made u Danskoj, za razliku od mnogih remoniranih proizvođača kojima ko zna gde prave ramove, a oni samo lepe svoje nalepnice na njega.
NIsam ga vozio, ali sam ga video uživao. Niti deluje teško, niti je težak u ruci. Kakve ima performanse ostaje pod znakom pitanja jer ga nisam vozio, ali zato imam bicikli gotovo iste namene... Centurion Eternity, znači gradski bicikl sa nexus 7 menjačem i doboš kočnicama koje odlično koče. Takođe full aluminijum, startan, brz, upravljiv... Jedino mu fale brzine za uspone, ali za neku daleku vožnju po planinama nije ni namenjen...
Nov Avenue, najskuplji model, ne košta više od 1100 eura... Što za dobar bicikl uopšte nije mnogo, pogotovo ako se uzme u obzir da isti takav, u odličnom stanju, star nekoliko godina, može da se dobije upola cene pa i jeftinije.
Kao što rekoh, bicikl nije napravljen za trke profesionalaca, jer da jeste, cena bi mu bila vrtoglavo veća i imao bi drugačiju opremu, ram od drugih materijala. Napravljen je kao svakodnevno rešenje gradskog prevoza, uz naglasak da može da posluži kao bicikl za sporstko rekreativne svrhe, uz to vrlo jedinstvenog dizajna od proizvođaja koji ručno pravi svoje ramove i daje višegodišnju garanciju na iste. Evo i sajta da se oni koji ne znaju, malo informišu...
http://avenue-cykler...spirit-xs-2000/
P.S. Ako nam je nešto nepoznanica, ne mora da odmah znači da nije dobro.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 30 August 2015 - 01:42 PM
Vidim da i sami Avenue kažu da bicikle dizajniraju prvensteno da izgledaju dobro. Piše da je brend nastao kao "luxury brand", da njihovi bicikli izgledaju "flashy", da su za "self-conscious consumer", pa na kraju "We are sure you would enjoy this new look as much as we do." Sve pare koje su uložene u razvoj ovih bicikala, uložene su u izgled. Parama koje potrošiš na ovakav bicikl, plaćaš izgled. Čak ni oni se ne prave da to nije tako. Lepo je rekao grbic, Avenue bicikl je modni detalj.
Postavljeno 30 August 2015 - 01:56 PM
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika