@skora_elakolije, uzvratni pozdrav i moje divljenje za opremljenost tvog Cube MTB-a.
Ovako i ja zamisljam opremljenost za MTB Trek 8500, ali na tvom biciklu su V-brake, a na mom Disk hidraulika, da li to predstavlja problem da ga slicno opremim ?
Jesi li dobavio fabricke nosace bisaga ili si sam projektovao izradu i nacin kacenja ?
Na zadnjem nosacu prtljaga postoji li mogucnost za kacenje Bisaga ?
(ako ti nije preveliko cimanje molio bih da slikas mjesta za kacenje i pricvrscivanje za biciklo koja se nalaze na nosacima, ili neki malo opsirniji opis kako si to uradio)
Sve u svemu, ovo je ono sto zamisljam, da imam ovako improvizovani MTB u toku drumskog turinga, a kad skinem i sakrijem prtljag negdje u prirodi, onda na oslobodjenom i cistokrvnom MTB biciklu, sa omanjim rancem i osnovnim potrebstinama mogu efikasno da obidjem sve uvale ispod puta i sve planinske terene iznad puta, pa se potom vratim po ostavljeni prtljag i nastavim kretanje do neke skrovite plaze, gdje mogu komotno da se raspojasam, smjestim ka u "dnevnoj sobi"
isplivam i suncam nag, a potom spavam tik do mora ususkan prijatnim sumom mora i mirisom okolnog rastinja, uglavnom bez satora, koji bi mi sluzio samo kad je vjetrovito i kosovito vrijeme.
Za kasnije razmisljam, kad bude vise novca, da sebi priustim jedan pravi cikloturing bajs i uz ovaj MTB s time imam svakojake mogucnosti.
Sa autom sam prosao veliki dio Evrope, takode vozom, busom a i porilicno pjeske, posebno sam Italiju vise puta detaljno obisao i dobrim djelom prepjesacio Siciliju (a 3 dana "zaglavio" u jednom od najljepsih mjesta na svijetu, Taormini dok nisam sve od mora do vrhova pregazio i jedva se od ovog mjesta rastavio)
a takodje vise puta pjeske izuzetno lijepo poluostrvo Sorento, sa svim carobnim plazama i okomitim vrhovima koji se ostro izdizu nad morem, da bih na takvim mjestima shvatio ono sto Talijani vole da naglase da im je drzava Giardino di Europa tj. park u Evropi, sto zaista i jeste (dok bih im ja samo dodao da je CG najljepsi mali park u Evropi)
E sad, prodao sam auto i razmisljao o novom, a nakon ovog iskustva sa biciklom samo razmisljam o bici-turama, jer sam vise ljepote i meraka dozivo putujuci bajsom no ikada prije sa svim ostalim prevozom, a ujedno pjesaciti mogu gdje god i kad mi se prohtje (cak mi savrseno odgovara da smjenjujem bicikliranje i pjesacenje) a kad razmisljam o troskovima oko kupovine auta, registracije, poreza, kazni, putarina, goriva, zamjene djelova i sveg ostalog, pa sa tim parama mogu da obilazim Evropski kontinent s bajsom kad mi se god ukaze prilika (nesto me dalje destinacije, oblasti i kulture ne privlace posebno) i da mnogo vise vidim, dozivim i uzivam na ovaj nacin (vjerovatno cu o autu poceti da razmisljam ako nekad ostarim i onemocam, nadam se ne skorije, a nemam vise ni potrebu za kafanama, diskotekama, nocnim provodom i sl. jer sam sve to do srzi izivio, sto kao DJ, sto kao strastni bivsi meraklija u picu, igranju i plesu, a ni za ostalim sportovima, kao bivsi fudbaler i svestrani sportista, jedino mi osta neutaziva potreba za planinarenjem, plivanjem pa donekle i skijanjem)
Dakle, od zivotne mi je vaznosti da saznam i uputim se u sve mogucnosti putovanja s biciklom, i ujedno Hvala na svim savjetima i uputstvima !
P.S. kada bi ostala samo ova kompozicija na svjetu, od nje bih mogao da se vjecno nadahnjujem i ujedno proputujem svu Evropu.
Ovo deluje kao zgodna naprava za grad. Kako se ponasa u voznji?
Malo nezgodna posebno nizbrdo.. velika dužina sa jednim točkom zna biti neprijatna nizbrdo. Probeli smo letos.. nije nam se svidela.
Meni je totalno idealna varijanta bisage nazad + bisage napred + torba na upravljaču. Tako natovaren bicikl dlično se ponaša u svim uslovima a teret je rasporedjen na 4 dela + torba na upravljaču za dokumenta i fotoaparat.
Kad je prikolička u pitanju sav prtljag nalazi se na njoj i često treba izvaditi mnogo toga da bi se došlo do željene stvarčice. Da ne napominjem da se svako i najmanje brdo dosta oseti.
Moj glas ide za bisage.
Moje mUgare je ovak spakovano...
bez tereta.. zadnji nosač kupljen, prednji mojih ruku delo
Prikolica je aluminijumska teska oko 7kg .Dobijaju se 2 seta za kacenje za zadnju nablu ,za suplju osovinu i punu.
I prednji i zadnji nosaci imaju mogucnost za bisage bez dodatnog budzenja,a i dosli su sa selnama ako nemas rupice na ramu.Zadnji je kupljen u vektoru(ns) a prednji preko zlatnog tocka.Tasna na kormanu se lako skida i stavlja a ima i retrovizor sa leve strane.Ja napred imam disk bb7 nazad sd7 vbrake zbog kacenja paktregera pa smeta disk i celjusti, a i ne treba mi hidraulika.
@skora_elakolije, to je to, svaka cast, ima resenje sa selnama, samo jos da nadjem resenje pozadi zbog diska jer je kod mene sve XT hidraulika sa XT dual sistemom za kocenje i ujedno su samaraljke za mjenjanje brzina. http://postimg.org/image/h7qisz857/
Veliko Hvala na slikama, sad mi je jasno kako se to moze izvesti da bi isle bisage sprijeda i pozadi + tasna na kormanu + slican sanduk na paktregeru + ostale manje torbice i onda sve potrebno moze da stane kao utegnuta cjelina sa bajsom.
@Chamade, to je to i sa takvom cjelinom na bajsu, uz odgovarajuci prenos vise nije problem voziti gore-dolje morskim obalama. Veliko Hvala !
@skora_elakolije, to je to, svaka cast, ima resenje sa selnama, samo jos da nadjem resenje pozadi zbog diska jer je kod mene sve XT hidraulika sa XT dual sistemom za kocenje i ujedno su samaraljke za mjenjanje brzina. http://postimg.org/image/h7qisz857/
Veliko Hvala na slikama, sad mi je jasno kako se to moze izvesti da bi isle bisage sprijeda i pozadi + tasna na kormanu + slican sanduk na paktregeru + ostale manje torbice i onda sve potrebno moze da stane kao utegnuta cjelina sa bajsom.
@Chamade, to je to i sa takvom cjelinom na bajsu, uz odgovarajuci prenos vise nije problem voziti gore-dolje morskim obalama. Veliko Hvala !
Ima i za to resenje da kupis zadnji nosac predvidjen za disk kocnice
Malo nezgodna posebno nizbrdo.. velika dužina sa jednim točkom zna biti neprijatna nizbrdo. Probeli smo letos.. nije nam se svidela.
Meni je totalno idealna varijanta bisage nazad + bisage napred + torba na upravljaču. Tako natovaren bicikl dlično se ponaša u svim uslovima a teret je rasporedjen na 4 dela + torba na upravljaču za dokumenta i fotoaparat.
Kad je prikolička u pitanju sav prtljag nalazi se na njoj i često treba izvaditi mnogo toga da bi se došlo do željene stvarčice. Da ne napominjem da se svako i najmanje brdo dosta oseti.
Ne vozim ture, poneki izlet van grada valjda moze da posluzi.
0
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
S obzirom da mu je Cena: 4600 RSD, pretpostavljam da je odlicnog kvaliteta izrade, materijala i izdrzljivosti, al' nista nije sigurno bez necijeg iskustva.