Jump to content


Fotografije

Zamjena zadnje kasete, lanca, diskova i plocica


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
68 odgovora na ovu temu

#21 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4634 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 24 January 2015 - 04:27 AM

Mislim da tu ima malo i jednog i drugog.

Prednost brze spojnice je što se brzo i lako, bez alata montira i skida lanac. Čak i ako nije za višestruko skidanje i stavljanje.

Nisam puno lupao glavu razlozima za preporuku da se ne skida i stavlja više puta jer mi je svakako zaludan posao skidati lanac za pranje. Moj sat srećom košta više od te uštede na lancu kroz malo duži vek trajanja.

Može spojnica da se skida više puta i stavlja ponovo!

KMC pravi baš takve spojnice i na njihovom pakovanju stoji oznaka REUSABLE.

Sramove sam stavljao i skidao više puta i nije bilo nikakvih problema, mada njih nisam dobio u pakovanju pa ne znam da li su bile namenjene za višekratnu upotrebu, ali radile su posao odlično.


  • 0

#22 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4437 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 January 2015 - 07:44 PM

 

Dakle, ako si sa svojim KTM trekingom 28 prolazio vise puta ovakvim planinama i terenima onda ti je jasno o cemu ti slikovito pricam, ako nisi onda da dodatno objasnim sta ja ocekujem od ovog Treka, a to je da mi pruzi svu udobnost i sigurnost ma kakvim terenom naumim da prodjem i sve sto me interesuje usput da obidjem pa iz tih razloga pitam za korisne savjete i uputstva, jer do sada nikad nisam imao bilo kakav kvar na bajsu, nit sam ikad mijenjao lanac i ostalo,     

Ma ok je to.. znam na šta misliš, vozio sam taj potez Pljevlja-Šavnik-Nikšić.

1. Nemaš potrebe menjati kasetu 11-34 za 12-36 osim ako postojeća nije potrošena. Ta 2 zuba više neće ti nikakvu bitnu razliku. Ja to gledam ovako.. ako sa kasetom 34T ne mogu izvesti neki uspon jednostavno ću ga izgurati uzbrdo jer te komponente treba malo i prištediti ako se otisneš na daleki put. Ja nemam običaj da forsiram bicikl kako bih dokazao sebi da mogu isterati uz nemoguć uspon.. vidim da imaš i ti slično razmišljanje.

2. Mnogo bitniji je pogon koji treba da bude 22-32-44 (dakle MTB pogon). Vidim da je tvoj H2 i ako je u dobrom stanju nemaš potrebe da ga menjaš.

3. Lanac.. pred polazak na dugu turu stavi NOV lanac-- na prethodnoj strani imaš preporuke za lanac.

4. Kočnice.. tu ti ne mogu pomoći jer vozim sa V-brake koje su po meni (a i mišljenju mnogih) najbolja solucija za duge ture jer se jako teško kvare i vrlo lako se popravljaju ili menjaju.

5. Odabir dobre gume je jako bitan i tu će ti već neko dati neki predlog. Ja vozim schvalbe road plus i zadovoljan sam sa odnosom uloženo/dobijeno.. dovoljno dobra guma za 15-ak evra.

 

Nadam se da će ti ovo biti od pomoći.

 

Uglavnom je za turu najbolja Deore ili XT grupa mada nema nekih pravila.. ako je sve ispravno i ako se bicikl ne forsira sve će da radi onako kako treba.

 

Što se tiče veličine točka 26 vs 28.. mislim da je to ipak stvar ličnog izbora. Ako forsiraš OFF road vožnju onda je MTB u prednosti u odnosu na treking ali se ta prednostna drumu obrne u korist trekinga.

Ja sam vozio turu Nikšić-Šavnik-Djurdjevića Tara, Transfagarašan i Karpate.. bicikl KTM alu ram (sa karbon biciklima NE ide se na turu). I naravno, i ubuduće ću sa njim na ture jer sam ga potpuno prilagodio sebi.


  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#23 Bobanultegra

Bobanultegra
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 435 posts
  • Locationleposavic

Postavljeno 24 January 2015 - 10:30 PM

Ma ok je to.. znam na šta misliš, vozio sam taj potez Pljevlja-Šavnik-Nikšić.

1. Nemaš potrebe menjati kasetu 11-34 za 12-36 osim ako postojeća nije potrošena. Ta 2 zuba više neće ti nikakvu bitnu razliku. Ja to gledam ovako.. ako sa kasetom 34T ne mogu izvesti neki uspon jednostavno ću ga izgurati uzbrdo jer te komponente treba malo i prištediti ako se otisneš na daleki put. Ja nemam običaj da forsiram bicikl kako bih dokazao sebi da mogu isterati uz nemoguć uspon.. vidim da imaš i ti slično razmišljanje.

2. Mnogo bitniji je pogon koji treba da bude 22-32-44 (dakle MTB pogon). Vidim da je tvoj H2 i ako je u dobrom stanju nemaš potrebe da ga menjaš.

3. Lanac.. pred polazak na dugu turu stavi NOV lanac-- na prethodnoj strani imaš preporuke za lanac.

4. Kočnice.. tu ti ne mogu pomoći jer vozim sa V-brake koje su po meni (a i mišljenju mnogih) najbolja solucija za duge ture jer se jako teško kvare i vrlo lako se popravljaju ili menjaju.

5. Odabir dobre gume je jako bitan i tu će ti već neko dati neki predlog. Ja vozim schvalbe road plus i zadovoljan sam sa odnosom uloženo/dobijeno.. dovoljno dobra guma za 15-ak evra.

 

Nadam se da će ti ovo biti od pomoći.

 

Uglavnom je za turu najbolja Deore ili XT grupa mada nema nekih pravila.. ako je sve ispravno i ako se bicikl ne forsira sve će da radi onako kako treba.

 

Što se tiče veličine točka 26 vs 28.. mislim da je to ipak stvar ličnog izbora. Ako forsiraš OFF road vožnju onda je MTB u prednosti u odnosu na treking ali se ta prednostna drumu obrne u korist trekinga.

Ja sam vozio turu Nikšić-Šavnik-Djurdjevića Tara, Transfagarašan i Karpate.. bicikl KTM alu ram (sa karbon biciklima NE ide se na turu). I naravno, i ubuduće ću sa njim na ture jer sam ga potpuno prilagodio sebi.

+5 sve si rekao i to iz ugla coveka koi je sve to prosao


  • 0

#24 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 24 January 2015 - 10:52 PM

Chamade, sad si vec od velike pomoci, Hvala !

 

Da jos malo pojasnim svoj dozivljaj biciklizma, ja sam prije svega pjesak i uvjek cu radije pjesaciti po rajskoj prirodi nego voziti biciklo, dok takmicarski biciklizam smatram za besmislicu i to veoma opasnu po zdravlje, a nikad mi nece biti smislen razlog odrzavanje Tur'dFransa i sl. takmicenja, nit mi je tu ista zanimljivo za gledanje, a posebno mi smijesno tkz. dzekiranje sa raznoraznom opremom, reklamnim majicama, spejsatl kacigama, visebojnim naocarama i sl. rekvizitom.

Dok mi nesto ovako vec djeluje kao korisna vjestina u prirodnim uslovima, a to je i Shkot, srodjen sa planinama i vrhovima...https://www.youtube....h?v=xQ_IQS3VKjA

 

Dakle, ne zelim biciklizmom nista nikom da dokazujem i pokazujem, a po najmanje sebi, vec sam sticajem okolnosti ovoga ljeta otkrio da je biciklo savrseno i najpovoljnije prevozno sredstvo koje ujedno pruza najveci osjecaj Slobode i nezavisnosti sa kojim mogu uz odgovarajucu kamp opremu da odem bilo gdje mi dusa zeli, a uglavnom zeli netaknutu prirodu, planine, rijeke, jezera, skrovite morske obale, a ugodjaja ima i po lijepim gradovima, posebno primorskim.

 

Za odnos prema biciklu pri velikim naporima primjenio sam filozofiju strica gorstaka koji je na Bjelasici uzgajao stoku a i konje sa kojima je krstario po okolnim planinama, pa jednom prilikom dok sam mu pomagao da sa drvima natovari svoga vranca, meni se ucinjelo da moze konj jos da se tovari pa stricu tako kazah, a onda sam od pametnog gorstaka dobio jedan od najkorisnijih odgovora ciji sam smisao kasnije cesto primjenjivao u zivot, a on mi tada smireno rece:

"Rode moj, ako pretovarim moga vranca i on se po ovim vrletima premori, povrijedi ili crkne, onda nije on vise konj nego cu to biti ja, sa svim njegovim teretom na sebi."

Pa tako se i ja ponasah premo svome prvom biciklu, sad vec slavnom "Vojvodi", od miloste nazvanim "Lolo" Anaconda (ovo anaconda mu je fabricki naziv a ja ga prijateljima slikovito tumacim da znaci kako moj Lolo nemilosrdno davi sve prepreke pred sobom a ujedno guta sve hiljade kilometara bez i jednog kvara) a radi se o jeftinom biciklu, sa "celicnim" ramom od ko zna kojih otpadnih metala i najprostijom opremom, sa tezinom oko 15kg, koji i sada radi besprekorno.

 

Sto se tice ovog crnog "vranac" Treka ZR9000 Full XT i Bontrager, on je prijateljev i pozajmljen mi je za ovu poslednju turu po Dalmaciji, ali sam njime odusevljen, ram mu zlata vrijedi, Bontrager upravljac i sjediste takodje, izuzetno mi povazan i upravljiv, XT sifteri "samaraljke" mi savrseno odgovaraju jer uglavnom po ravnom drzim sake opusteno preko rucica i samo klepnem po njima za veci prenos, sto se tice mjenjaca malo brlja s lancem, pa mi prijatelj sto mi dava KTM rece da se zamjeni zadnja kaseta i lanac, a osovinu i patronu srednjeg pogona ce mi on promjeniti sa njegovom dobrom servisiranom indust. lezajevima, a ja sada nakon ove ture s Trekom ubjedjujem prijatelja da mi ga proda kroz neku kompezaciju i ostatak para, a nisam mu ga jos vratio vec mi stoji u hodniku i potapsem ga uvjek kad prodjem govoreci mu da ce biti moj i da cu ga paziti ka i moj stric svoga vranca, i ako Bog da zajedno i detaljno prejasemo svu evropsku obalu sa sve okolnim planinama.

 

Dakle, zadnja kaseta se mora mijenjati, a sada sam u nedoumici da li je bolje 11-34 ili12-36 ?

 

Nakon vasih logicnih savjeta da su za duze ture V-brake najbolja solucija jer se jako teško kvare i vrlo lako popravljaju ili menjaju, razmisljam o mogucnosti da poskidam hidrauliku i montiram V-brake, jer i na prednjoj vili i pozadi postoje rupe za njihovo postavljanje, a sad ne znam da li je to sasvim kompaktibilno sa vec postojecim XT rucicama za kocenje na volanu ?

 

Sta preporucujete od V-brake kao najbolje u odnosu cjene-kvaliteta ?

 

Ako neko ima iskustva ili saznanja kakve su mogucnosti da se na ovom klasicnom MTB biciklu postave nosaci za zadnje bisage s obzirom da u gornjem djelu rama nema predvidjenih rupa za to i moze li se nesto izvesti a da je cvrsto i stabilno ? (prijatelj mi ima onaj montirajuci MTB nosac sto visi u vazduhu ali na to moze stati samo ranac)

 

Nakon ove poslednje ture nekako se snazno povezah s ovim Vrancem i samo razmisljam kako bi smo upar krenuli na buduce pute, pa vas molim za svaki savjet i uputstvo kako bi smo to postigli, a ujedno se zahvaljujem u svoje i njegovo ime, ali i obecavam da cu s vama podijeliti jednu izuzetnu instrumentalnu muzicku kompilaciju koju sam kao stari majstor specijalno napravio za ovo sledece putesestvje (samo da je prethodno uploadujem i bice postavljena ovdje) pa ko voli nek je slusa dok biciklira bezbjednim stazama, a ja je cuvam za slusanje duz morske obale...https://www.youtube....h?v=ADwfyxpriAM


  • -1

#25 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 01:48 AM

Evo i da ja uzvratim necim korisnim...za opusteno i emotivno putovanje: http://www38.zippysh...tMYtl/file.html


  • 0

#26 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14861 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 02:01 AM

Pesme postavljajte u kategoriji "Pesma koja vas motivise da vozite" u Bike Cafe sekciji...


  • 0

#27 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8906 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 25 January 2015 - 08:36 AM

Noves, on 24 Jan 2015 - 11:52 PM, said:
Dakle, zadnja kaseta se mora mijenjati, a sada sam u nedoumici da li je bolje 11-34 ili12-36 ?

12-36? Zašto?

Zato što sve do 14 zuba pozadi budu prilično veći mehanički gubitci pri pedalanju - lanac je previše savijen, pod prevelikim uglom, na premalo zuba.

Zbog dugotrajnosti: uvek biram više zuba. Pogon 48 na 12 zuba pozadi čini isti prenosni odnos kao i 44 na 11 zuba. A prva kombinacija se okreće lakše i dugotrajnija je.


Što se rama tiče, ako ti odgovaraju dimenzije, za put je bolji čelični ram. Aluminijumski ram je OK ako voziš po slanim, soljenim putevima - njemu to ništa ne smeta. Za turističku vožnju, pre bih birao obične friction menjače (samo poluga) - starinske one. Tu nema šta da se pokvari. I 6 brzina pozadi, uz manje MTB točkove, a deblje gume.

Mada je i ovaj bajs što imaš OK.


Noves, on 24 Jan 2015 - 11:52 PM, said:
Nakon vasih logicnih savjeta da su za duze ture V-brake najbolja solucija jer se jako teško kvare i vrlo lako popravljaju ili menjaju, razmisljam o mogucnosti da poskidam hidrauliku i montiram V-brake, jer i na prednjoj vili i pozadi postoje rupe za njihovo postavljanje, a sad ne znam da li je to sasvim kompaktibilno sa vec postojecim XT rucicama za kocenje na volanu ?

Postojeće ručice bi trebalo da moooožda mogu da rade sa mehaničkim diskovima. Sa hidraulikom nikako.

Ja bih stavio napred disk, pozadi v-brake. Ako se u putu bilo šta desi, prebacim zadnju kočnicu napred i koristim v-brake napred do prvog servisa, gde ću videti kakve su mogućnosti: popravka/zamena disk sistema, ili još jedna v-brake kočnica. Sama V-brake čeljust i rezervna ručica nisu preveliki i da se ponesu, par uložaka za pakne i tako to. Zavisi od očekivane količine kočenja na nizbrdicama natovaren, vremenskih prilika, udaljenosti od civilizacije i tako dalje.

Ovo sve što kažem uzmi s rezervom, ja svaki dan i po gradu vučem švajcarski nožić i pribor za krpljenje gume ako mi pukne. :)


Noves, on 24 Jan 2015 - 11:52 PM, said:
Sta preporucujete od V-brake kao najbolje u odnosu cjene-kvaliteta ?

Shimano Acera.

Ako ti se baš daju pare Deore.



Noves, on 24 Jan 2015 - 11:52 PM, said:
Ako neko ima iskustva ili saznanja kakve su mogucnosti da se na ovom klasicnom MTB biciklu postave nosaci za zadnje bisage s obzirom da u gornjem djelu rama nema predvidjenih rupa za to i moze li se nesto izvesti a da je cvrsto i stabilno ? (prijatelj mi ima onaj montirajuci MTB nosac sto visi u vazduhu ali na to moze stati samo ranac)


Gledaj da imaš mogućnost postavljanja bisaga i napred i pozadi - rasporedi se lepše težina. Zavisi koliko prtljaga vučeš, doduše. Obavezno prave bisage, sa montažom u barem tri tačke na ramu.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#28 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 03:37 PM

FalloutBoy, da rezimiram: na ovom Treku je srednji pogon H2 22-32-44, a najbolje je da zadnju kasetu zamjenim sa novom 12-36, ako sam dobro razumio ?

 

Mozda me nisi dobro razumio kada sam pitao za postojece kocione rucice na ovom Treku, da li su kompatibilne sa V-brake klijestima (ako zamjenim umjesto diskova)

 

Naime, radi se o ovom kocionom dual sistemu: Shimano ST-M765 XT Dual Control Disc Shift/Brake Lever , 9 Speed...http://www.amazon.co...e/dp/B0009V2X28

 

Na ovom Treku je sadasnji postojeci kocioni sistem Hidraulicni sa diskovima, a sa gornje strane blizu kocionih rucica na crnom poklopcu pise: Mineral Oil.

 

Zanima me da li su ove kocione rucice i dual sistem kompatibilne sa nekim V-brake kocnicama-celjustima, i ako jesu koje bi ste preporucili ?

 

Da li je u ovom slucaju izvodljivo da naprijed ostavim Hidraulicne kocnice sa diskom, a da pozadi montiram neki V-brake, a da sve to dobro radi sa postojecim XT dual sistemom kocionih rucica ?

 

U vezi izgleda Treka i mogucnosti montiranja nosaca za bisage evo jedne slike, a ostale cu postaviti u sekciji "Moj Bicikl".

 

http://postimg.org/image/h7qisz857/


  • 0

#29 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4437 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 January 2015 - 04:41 PM

 

 

Zanima me da li su ove kocione rucice i dual sistem kompatibilne sa nekim V-brake kocnicama-celjustima, i ako jesu koje bi ste preporucili ?

 

Da li je u ovom slucaju izvodljivo da naprijed ostavim Hidraulicne kocnice sa diskom, a da pozadi montiram neki V-brake, a da sve to dobro radi sa postojecim XT dual sistemom kocionih rucica ?

 

 

Njet.. ručice za hidraulične kočnice nemaju apsolutno nikakve veze sa kočnicama na sajlu. Ako želiš prelazak na V-brake moraš menjati ručice, kočnice, u te rupe na vili moraš navrnuti pinove koje moraš kupiti i na sve to ako su točkovi za disc moraš menjati i točkove. Ako već imaš XT disk kočnice ne vidim razlog prelaska na nešto drugo.

 

A bilo bi dobro da postaviš jednu sliku ovde da ljudi vide o kakvom se biciklu radi.

Što se tiče V-brake kočnica.. Deore je odličan izbor. Mada, ako već nameravaš menjati ovoliko komponenti na tom biciklu možda ne bi bilo loše da razmisliš o kupovini drugog bicikla na kome nećeš morati da menjaš tolike delove.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#30 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 07:39 PM

Evo jos slika, pa molim za pomoc i savjete sta je moguce i najbolje da se uradi sa ovim Trekom za visemjesecni turing drumom i van druma (podjednako vazno)

 

http://www.2bike.rs/...r9000/?p=170703

 

Imate li neko resenje za montiranje celicnih nosaca za bisage na ovaj Trek ?

 

Sto se tice tockova nisu za V-brake, pa bi to sve previse kostalo da mijenjam, tako da po svoj prilici ostaju ove XT hidraulicne disk kocnice, a prijatelj sa KTM-om mi je obecao zamjenu ulja u sistemu, onda ih treba dobro ocistiti i promjeniti nove paknove, a mozda bi dobro bilo staviti i nove Diskove.

Takodje mi obeca da ce napumpati amortizere, koji takodje mogu da se po potrebi zakljucavaju, ali molim i za savjet sta je jos eventualno potrebno za kontrolu amortizera, da li treba jos nesto zamjeniti i kako se to moze u licnoj radinosti servisirati ? 


  • 0

#31 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14861 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 07:48 PM

Kupi prikolicu ako ces da vozis van druma http://velomotion.we...-prikolice.html


  • 1

#32 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4437 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 January 2015 - 09:21 PM

Trek 8500 sa XT760 mehanikom. Vidi, ne bih ja tu ništa dirao osim lanca i kasete.. stavi nov lanac i novu deore ili XT kasetu i ništa drugo ne diraj i da te bog vidi. Eventualno disk pločice ako je potrebno i to je to.. samo cepaj i vozi.

Ako je XT očuvan, tj nije pohaban nema tu šta da se pokvari.. samo sedi i udri po pedalama.


  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#33 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 09:24 PM

Dusane, ovo s prikolicom mi djeluje kao najbolje resenje za MTB Trek (problem je jedino u rijetkim trenucima kad se cjeli bicikl s prtljagom mora ponijeti-nositi)

 

Ova prikolica skoro u potpunosti rasterecuje samo biciklo od tezine ponijetih stvari i omogucava veliku upravljivost i stabilnost pri voznji, posebno sporoj.

To bi znacilo da je od velike pomoci u korist cuvanja, rasterecenja i dugotrajnosti bicikla i pogonskih djelova, posebno na dugim i zahtjevnim turama.

Po potrebi se moze odvojiti i sakriti negdje u prirodi, a onda sa manjim rancem i rasterecenim Trekom poci put vrhova ili spustiti u neke zanimljive uvale, pa vratiti.

 

Sve mi djeluje kao velika prednost, a ne mogu se dosjetiti jos nekog nedostatka, ima li neko saznanje sta jos moze biti problem s ovakvom prikolicom ? 

 

Kosta 150e pa jos Tocak s gumama 100e, dakle oko 250e, sto je izgleda najveci "nedostatak", ali onda imas i Rezervni tocak u slucaju havarije

(pretpostavljam da viljusku i nosac za ovaj tocak, kao i bisage sa svim stvarima, u takvom slucaju havarije, moras okaciti sebi oko vrata i tako voziti do prvog servisa)

 

U svakom slucaju svi dosadasnji savjeti i preporuke na sva moja pitanja su izuzetno korisni, Hvala Gospodo i Bratstvo !


  • 0

#34 alx

alx
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 679 posts

Postavljeno 25 January 2015 - 11:30 PM


Kosta 150e pa jos Tocak s gumama 100e, dakle oko 250e, sto je izgleda najveci "nedostatak",

 

Mislim da je tocak ukljucen u cenu


  • 0

when you look into abbyss, the abbyss looks into you        www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe)            www.facebook.com/bikecologic


#35 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4437 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 January 2015 - 09:32 AM

Noves@ probali smo i prikolicu, ne tu iz Velomotion-a ali je slične forme (sa 1-im točkom).. nešto poput ove   http://greenhomeauth...arison-pricing/

 

Nizbrdo dosta gura i zaista je problem kad se trebaš zaustaviti brzo. Uzbrdo.. oseti se i najmanje brdo. Moj utisak je da je mnogo bolje bisage napred i nazad i ja se držim toga.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#36 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 26 January 2015 - 01:06 PM

Chamade@ dobro si mi ovo reko za prikolicu, jer mi je sve djelovalo nekako previse "idealno".

 

Karakteristika puteva uz morsku obalu je uglavnom da su cesti i dugotrajni usponi i spustanja, konkretno je tako neprestano obalom CG, a jos ucestalije obalom Dalmacije, pa sam cak na jednoj turi vozeci super-laki i upravljivi KTM Phonic Carbon sa kojim sam prvo prosao sjevernu obalu Albanije koja je uglavnom ravna i slicna ulcinjskoj, pa zatim CG obalu koju sam vise puta prosao s Lolom Anacondom i znajuci detaljno sta me ocekuje, sa ovim KTM biciklom sam imao osjecaj da "letim" preko brda, ali kada sam od Prevlake krenuo kroz Dalmaciju sa istim ovim KTM-om, imao sam utisak da cu jednostavno i uskoro da "crknem"  od ucestalih i dugotrajnih uspona, ceonog vjetra, prokuvavanja na usponima i neprijatnog hladjenja tijela pri brzom spustanju i tada mi se ovaj KTM pricinio kao troma i obicna tranja, ali nije tako, tek na toj turi do Splita sam naucio kako se mjenja tempo voznje, sve moguce kombinacije prenosa, na vrijeme uzimanje vode i hrane, psihicka motivacija pri ostrim usponima gdje umjesto grcevitog stiskanja i gledanja u volan i asfalt, pogledom trazim po okolini lijepe prizore ili neki detalj koji mi ljepotom udahne novu snagu, skrene misli s napora, opusti tijelo i kada sam sve to naucio i sprovodio u voznji, ostatak puta sam se osjecao izuzetno lijepo, slobodno, mocno pa skoro neumorno i neunistivo (dodao bih samo da vjerujem u Boga i uzdam se u svog Tvorca, pa je licno On brinuo za moju sigurnost na putu i na svaku moju molbu uzvracao duplo vise no sto sam ocekivao, na svim mojim turama ili planinarskim poduhvatima) jer se najbolje i najvise nauci na nekoj muci, a posle toga malo sta moze iznenaditi i omesti covjeka.

 

Dakle, ako se sa ovakvom prikolicom osjeti i najmanje brdo, onda je to veliki Problem, jer sta onda da ocekujem na svim ostalim brdima, kojim nema kraja.

 

Ocigledno je najbolja solucija da su bisage kompaktne s biciklom, da je sve utegnuto u jednu cjelinu i uz primjerenu voznju nema nikakvih problema.

 

Chamade, stari drumski vuce, to je to, iskustvo je najkorisnije znanje, i Hvala na ovim spoznajama !


  • 0

#37 Noves

Noves
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 308 posts

Postavljeno 28 January 2015 - 04:38 AM

,Moze li neko iz iskustva da mi objasni sta se dobija u toku voznje (po npr. obalama evropskih mora, ali takodje i off road po okolnim planinama uz more) sa ovakvim ciklo-turing biciklima, a takodje i sjedistima ? 

Pretpostavljam da je ovo najbolje za voznju po asfaltu, a kakve su karakteristike van asfalta u odnosu na navedeni MTB Trek 8500 ?

 

Kako se krecu cijene za nesto ovakvo polovno, ali veoma dobro ocuvano, u SRB ili DE ?

 

http://www.fahrradma...?product_id=665

 

http://www.koga.com/...eur.htm?frame=H

 

http://www.brookseng...trekking/Flyer/

http://www.brookseng...heavy duty/B67/

 

(kada govorim o putovanju obalama evropskih mora, ne idem na taj put da bih to samo prosao, ili bio "velik" u svojim i tudjim ocima i hvalio se time drugima, vec zelim da sve to detaljno obidjem, od morskih skrivenih obala do rijecnih kanjona, uvala, prevoja i planinskih vrhova, uglavnom dalje od civilizacije, i da svu tu Bozju ljepotu dozivim i udahnem punim plucima, pa iz tih razloga razmatram kakav bicikl je najvise odgovarajuci za sve moguce vrste puteva i staza koje me ocekuju na jednom ovakvom putovanju)


  • 0

#38 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Postavljeno 28 January 2015 - 06:29 AM

Нема правила, кликни на ове линкове повремено :-)

http://www.2bike.rs/.../city-turing-10

http://www.2bike.rs/...ne-71?&bra[]=85
  • 0

#39 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 28 January 2015 - 06:58 AM

Postoje i odlicne alternative za brooks istih karakteristika a jeftinije

http://www.2bike.rs/...-beooks-swallow
  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#40 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6663 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 28 January 2015 - 07:05 AM

Ovde procitaj o Touring biciklima

http://www.bicycle-t...ouring-bicycle/

http://www.adventure...e-buyers-guide/

http://travellingtwo...-a-touring-bike


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.





1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika