Gospodo i bratstvo po omiljenom prevoznom sredstvu Hvala na korisnim i preciznim uputstvima !
Objasnicu svoju istoriju, nacin, smisao i filozofiju bicikliranja. Prije 5 god. kupih nov Capriolo Anaconda za 200e radi malo voznje po okolini i do sela, ali ga nisam svo to vrijeme vozio vise od 20tak puta jer sam strastveni planinar-pjesak i uzivaoc u kretanju na sopstvenim nogama, da bih tek ovoga ljeta sticajem okolnosti otkrio savrseno prevozno sredstvo jer su sve do kraja jula na sjeveru CG bile svakodnevne kise do podneva pa se u ostatku dana nije moglo pjeske negdje dalje otici i tada se prihvatim bicikla koje mi je svo vrijeme stajalo pred ocima u hodniku stana i otkrijem da se s njime moze za kratko vrijeme mnogo toga obici, pa iz dana u dan sireci krugove obidjem svu okolinu i gradove i sve okolne planine od Bjelasice preko Komova do Prokletija i sve ostalo uzduz i poprijeko, a onda se dosjetim da napunim poveci ranac s kamp opremom, odjecom i hranom krenuvsi put mora gdje za 14 dana vise puta i detaljno obidjoh svu obalu CG, sjeverne Al i juzne Dal.
Onda sve to i jos dalje i detaljnije ponovim sve do Splita sa pozajmljenim KTM Phonicom, a sada i sa Trekom, pri tome kao strastveni ljubitelj i uzivaoc netaknute prirode, skrovitih plaza, magicnih suma, rijeka, jezera i planinskih vrhova, asfaltni putevi mi sluze samo da brze stignem a svako skretanje po makadamu, stazama i bogazama koje me vode u savrsenstvo Bozije prirode je obavezno i ono zapravo daje potpun smisao mom bicikliranju koje je samo i jedino savrseno i besplatno sredstvo da stignem i boravim tamo gdje mi dusa zeli, sto zapravo znaci da mi okretanje pedala ne znaci nista ako se pri tome ne krecem i boravim u rajskim ovozemaljskim predjelima.
Iz ovih razloga nastojim da Treka osposobim za sto bolje i sigurnije kretanje po svim putevima, terenima i vremenskim uslovima koji me mogu zateci na putovanjima jer sam do sada iskusio sve moguce uslove vozeci i po olujnoj kisi, pa i snijegu (gdje su se XT mjenjaci sledili i ostali u samo jednom prenosu ali su XT kocnice i dalje funkcionisale)
Upravo sam sada premjerio i popisao sve oznake na prednjem pogonu: na kurbli je oznaka Deore XT Hollowtech II, na velikom zupcaniku je oznaka Mega Drive Train i ima 44 zubca, na srednjem nema oznake a on ima 32 zubca, a na malom zupcaniku je oznaka FSA i on ima 22 zubca.
Ako se odlucim za zamjenu s novim srednjim pogonom sta preporucujete najbolje u odnosu cjene-kvaliteta u odnosu na ovaj postojeci srednji pogon ?
Za zadnju kasetu ste mi jasno objasnili da je sasvim odgovarajuca zamjena sa novim zupcanikom za 9-faz 12-36, a to je Shimano Deore CS - HG61
Za Lanac ste mi jasno objasnili koji su kvalitetni i najizdrzljiviji, a brza spojnica bi mi posluzila za lako skidanje, pranje i odrzavanje lanca u toku putovanja, dok alat za montiranje lanca svakako trebam dobaviti i to da je dobrog kvaliteta.
Molim za preporuku i povodom ovoga:
Na Treku su kocnice Shimano XT BR M765, a diskovi su 160mm sa oznakom SM-RT75
Sta preporucujete u najboljem odnosu cjene-kvaliteta za nove plocice (paknove) i za nove Diskove, i gdje se to moze dobaviti u SRB ili DE ?
Namjena ovog Treka je da prodje svim mogucim putevima,asfaltnim i makadamskim, ali sam takodeje voljan i da ga sacuvam od prekomjernih napora po rizicnim stazama tako sto bih ga gurao pored sebe i nosio gdje je to potrebno (upravo sam tako radio i sa jeftinim Capriolom koji je ovog ljeta prosao vise svakojakih puteva, obala i planina od svih bicikala u okolini i zasluzeno dobio titulu "Vojvoda od Jadrana i planina" a i sada funkcionise besprekorno uz jedinu zamjenu V-brake kocnica sa novim V-BRAKE - AVID SD3)
Za Treka planiram na proljece da zasluzeno dobije titulu "Vojvoda evropskih obala i primorskih planina", pa su stoga svi vasi savjeti i uputstva od presudne vaznosti.
Uz zahvalnost i pozdrav jos jedna omiljena kompozicija koja ce me pratiti na sledecim putovanjima...https://www.youtube....h?v=bKAm-8xzkB4