Jump to content


Fotografije

Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
691 odgovora na ovu temu

#101 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 24 June 2017 - 06:08 PM

Želim samo da napomenem da je član Jusjak učinio mnogo za sve vlasnike električnih dvotočkaša sa centralnim pogonom jer je napravio uređaj koji je po kvalitetu isti ili čak i bolji od ovih koji se proizvode u Nemačkoj, a po ceni mnogo niži. Uloženo je mnogo napora, rada i vremena testiranja. A najvažnije je to da je u pitanju domaća pamet. I upravo zbog toga sam i otvorio temu Bosch ebike tuning (http://www.2bike.rs/...h-ebike-tuning/) koja je morala da bude zaključana zbog spamovanja. Pričalo se sve drugo osim teme iz naslova, a čak mi je rečeno da uzastopno otvaram dve teme, pričam isto i da zvučim kao TV reklama. Prvu temu sam otvorio gde sam predstavio svoj bicikl na kojem sam imao uređaj člana jusjak, a drugu temu sam otvorio jer sam bio toliko oduševljen uređajem da sam morao samo o tome posebno da napišem, kao i o modulima za Bosch bicikle u opšte. I želeo sam da naglasim da je domaći proizvod i da svi moramo da budemo ponosni na to. Ali izgleda da to niko ovde ne zna ili ne želi da ceni. Izgleda da je njima tuđe mnogo bolje nego naše.

Opet ponavljam da svakome od srca preporučujem Jusjak-ov uređaj. Ako se neko dvoumi, ja ću mu na par dana dati besplatno na probu staru verziju Jusjak-ovog uređaja i siguran sam da će biti oduševljen. Siguran sam da je novija verzija je još bolja od ove stare koju ja posedujem.

 

 

Jedino možda ova 9v baterija kvari utisak. Da li možemo u narednim mesecima da očekujemo bateriju koja će kao kod Badass da bude unutar kućišta?

 

Baterija od 9v uz malo truda može da bude jedva vidljiva i to tako što se stavi u kućište, a žice malo produže. To sam upravo ja uradio i super izgleda. Slike sam postavio u temi gde predstavljam bicikl (http://www.2bike.rs/...eaction-hybrid/


  • 0

#102 Jusjak

Jusjak
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 26 June 2017 - 04:35 PM

Želim samo da napomenem da je član Jusjak učinio mnogo za sve vlasnike električnih dvotočkaša sa centralnim pogonom jer je napravio uređaj koji je po kvalitetu isti ili čak i bolji od ovih koji se proizvode u Nemačkoj, a po ceni mnogo niži. Uloženo je mnogo napora, rada i vremena testiranja. A najvažnije je to da je u pitanju domaća pamet. I upravo zbog toga sam i otvorio temu Bosch ebike tuning (http://www.2bike.rs/...h-ebike-tuning/) koja je morala da bude zaključana zbog spamovanja. Pričalo se sve drugo osim teme iz naslova, a čak mi je rečeno da uzastopno otvaram dve teme, pričam isto i da zvučim kao TV reklama. Prvu temu sam otvorio gde sam predstavio svoj bicikl na kojem sam imao uređaj člana jusjak, a drugu temu sam otvorio jer sam bio toliko oduševljen uređajem da sam morao samo o tome posebno da napišem, kao i o modulima za Bosch bicikle u opšte. I želeo sam da naglasim da je domaći proizvod i da svi moramo da budemo ponosni na to. Ali izgleda da to niko ovde ne zna ili ne želi da ceni. Izgleda da je njima tuđe mnogo bolje nego naše.

Opet ponavljam da svakome od srca preporučujem Jusjak-ov uređaj. Ako se neko dvoumi, ja ću mu na par dana dati besplatno na probu staru verziju Jusjak-ovog uređaja i siguran sam da će biti oduševljen. Siguran sam da je novija verzija je još bolja od ove stare koju ja posedujem.

 

 

 

Baterija od 9v uz malo truda može da bude jedva vidljiva i to tako što se stavi u kućište, a žice malo produže. To sam upravo ja uradio i super izgleda. Slike sam postavio u temi gde predstavljam bicikl (http://www.2bike.rs/...eaction-hybrid/

Hvala Branislave. Ono na sta cu ja trenutno da se usredsredim je laksa i sigurnija montaza. Mnogi su mi zamerili na toj montazi sa vezicama, pa cu gledati da to unapredim.


  • 1

#103 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 26 June 2017 - 09:47 PM

Jurim ovih dana na zajam neku kamericu sa kojom ću moći da snimim vožnju Savskim nasipom. Jedino tu može da se vozi brzo, a da je relativno bezbedno.

Upravo zbog ovoga treba što pre uvesti strogu kontrolu električnih bicikala. Ako ćeš da voziš brzo, izvoli na otvoren put. Na stazi gde se ravnopravno kreću pešaci i biciklisti, i 25 km/h je često prebrzo. Sa svojom mašinom nisi ništa bolji od motociklista koji divljaju gde im nije mesto, naprotiv, oni se bar čuju izdaleka.

Sva ta priča o poravnavanju brda, ujednačavanju napora, a na kraju ispadne da je cilj jurcanje po ravnim pešačko-biciklističkim stazama.
  • 0

#104 Jusjak

Jusjak
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 26 June 2017 - 10:13 PM

Upravo zbog ovoga treba što pre uvesti strogu kontrolu električnih bicikala. Ako ćeš da voziš brzo, izvoli na otvoren put. Na stazi gde se ravnopravno kreću pešaci i biciklisti, i 25 km/h je često prebrzo. Sa svojom mašinom nisi ništa bolji od motociklista koji divljaju gde im nije mesto, naprotiv, oni se bar čuju izdaleka.

Ovo je klasican mrziteljski komentar ljudi koji ne razumeju ili ne zele da razumeju sustinu. To je kao nekada kada ti milicioner u Bugarskoj zaustavi auto i zeli da naplati kaznu za prekoracenje brzine i kaze vozio si 140km/h a ti: ne vozio sam 90km/h, kako znas da sam vozio 140 kad nemas brzinomer, na sta ce on: dobar ti je auto, moze da ide toliko!

Klasican bicikl, bez motora, moze da ide bez problema preko 25km/h i da na isti nacin ugrozava ostale na stazi ali ste vi izabrali da to zanemarite a da pikirate el. bicikle jer vam oni zbog necega smetaju. Osim toga na pravoj biciklistickoj stazi se ne krecu ravnopravno pesaci vec im je zabranjeno da se tuda krecu zbog svoje i bezbednosti biciklista. A i to: izvoli na otvoren put kao izvoli pa se nadmeci sa tockovima autobusa GSB-a, pa ko prezivi. Biser! Ono sto najvise smeta ovde je da ljudi dozvoljavaju sebi da kazu bilo sta, kao da ne odgovaraju za svoje reci.


  • 3

#105 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8929 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 27 June 2017 - 04:23 AM

Ovo je klasican mrziteljski komentar ljudi koji ne razumeju ili ne zele da razumeju sustinu. To je kao nekada kada ti milicioner u Bugarskoj zaustavi auto i zeli da naplati kaznu za prekoracenje brzine i kaze vozio si 140km/h a ti: ne vozio sam 90km/h, kako znas da sam vozio 140 kad nemas brzinomer, na sta ce on: dobar ti je auto, moze da ide toliko!

Klasican bicikl, bez motora, moze da ide bez problema preko 25km/h i da na isti nacin ugrozava ostale na stazi ali ste vi izabrali da to zanemarite a da pikirate el. bicikle jer vam oni zbog necega smetaju. Osim toga na pravoj biciklistickoj stazi se ne krecu ravnopravno pesaci vec im je zabranjeno da se tuda krecu zbog svoje i bezbednosti biciklista. A i to: izvoli na otvoren put kao izvoli pa se nadmeci sa tockovima autobusa GSB-a, pa ko prezivi. Biser! Ono sto najvise smeta ovde je da ljudi dozvoljavaju sebi da kazu bilo sta, kao da ne odgovaraju za svoje reci.

 

Iz mog iskustva, po Novom Sadu, vožnja preko 25 na sat biciklističkom je retko kad bezbedna - samo u vreme kad nema pešaka na trotoaru u blizini, parkiranih automobila pored i drugih biciklista na stazi. Iz nekog razloga, kad god postoji mogućnost da neko nenajavljeno, bez gledanja izađe na stazu - to se često i dogodi. Isto tako, mnogi biciklisti se ponašaju kao da su tu jedini, pa će skrenuti u levo bez gledanja i signaliziranja.

 

Za bržu vožnju običnog bicikla, uvek radije biram kolovoz - jer je i za mene bezbednije. Sad, ne znam kakva je staza na kojoj ti planiraš test.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#106 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 27 June 2017 - 04:39 AM

Upravo zbog ovoga treba što pre uvesti strogu kontrolu električnih bicikala. Ako ćeš da voziš brzo, izvoli na otvoren put. Na stazi gde se ravnopravno kreću pešaci i biciklisti, i 25 km/h je često prebrzo. Sa svojom mašinom nisi ništa bolji od motociklista koji divljaju gde im nije mesto, naprotiv, oni se bar čuju izdaleka.

Sva ta priča o poravnavanju brda, ujednačavanju napora, a na kraju ispadne da je cilj jurcanje po ravnim pešačko-biciklističkim stazama.

 

Treba uvesti strogu kontrolu SVIH biciklista. I onda da se vidim koji su vozači najneodgovorniji. Pre neki dan se desio veliki sudar na spuštanju sa novog mosta prema Adi. Udarili su se sa tolikom jačinom da su obojica ostala bez svesti. Kojom su to onda brzinom vozili? Pre toga sudar na Savskom keju. Jedan biciklista gledao u nebo, a drugi u zemlju. A obojica jurili preko 25km/h. Svaki dan možemo da vidimo kako klinci skaču i divljaju sa biciklima. Na Adu sam odavno odustao da idem jer divljaju i uskaču u makaze sa "običnim" iznajmljenim biciklima. I ni u jednoj priči se ne pominje električni bicikl.

I ne znam zašto se pišu ovakvi textovi puni mržnje prema električnim biciklima. Svi smo mi isti. Svi imamo iste probleme sa vozačima automobilima i pešacima na biciklističkim stazama. Svi smo mi biciklisti.


  • 1

#107 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 27 June 2017 - 04:53 AM

Za bržu vožnju običnog bicikla, uvek radije biram kolovoz - jer je i za mene bezbednije. Sad, ne znam kakva je staza na kojoj ti planiraš test.

 

 

Nemam nameru da snimam jurnjavu. Hoću samo da snimim kako brzinomer prikazuje realnu brzinu i kada se vozi preko 25km/h. To znači da ću samo u jednom momentu da vozim oko 30km/h i to je sve.


  • 0

#108 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 07:19 AM

Ako mislimo na put po Savskom nasipu od Bloka 45 pa do Ostružničkog mosta on je bezbedan za brzu vožnju bicikla. Jedino je malo lošiji kolovoz. Spram ovih vlasnika "nelegalnih" vikendica koji svojim besnim autima često prolaze, ne vidim kako neko ko vozi bicikl preko 30 km/h može da ugrožava bilo koga. Put je dovoljno širok. Pa ja tamo sa drumašem idem preko 30 redovno a nekad i daleko brže.
Biciklističke staze su drugo. One su u Beogradu, posebno leti, opasne za sve učesnike na njima, mnogo opasnije od gradskih saobraćajnica.
  • 4

#109 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 07:41 AM

Žao mi je što skače defanzivnost čim se dirne u suštinu.

Svako ko običan bicikl vozi preko 25-30 kombinovanom stazom kao što je nasip, pa i odvojenom stazom na koju pešaci lako mogu da izađu, je neodgovoran. Srećom, većina biciklista koji su u stanju da konzistentno voze takvom brzinom, to rade na otvorenom putu, jer su stičući snagu takođe stekli i iskustvo da se puta ne plaše, i kondiciju da im je dosadno da voze kratke krugove po raspoloživim stazama.

Koja je ciljna grupa za električne bicikle? Ljudi koji iz bilo kog razloga ne mogu ili neće da voze običan bicikl na kratkim do srednjim distancama. U 90% slučajeva ljudi koji nemaju kondicije ni iskustva u brzoj vožnji bicikla u saobraćaju, koji će umesto toga maksimalno da se drže alternativa kao što su staze i nasipi. A šta ima da traži motorno vozilo koje ide 40 i više, na stazi gde se kreću i pešaci? Ne priča se o "samo u jednom momentu oko 30 km/h", nemojte da se lažemo; dovoljno je pogledati šta se pisalo samo na poslednjih par strana. Ko hoće da poravnava brda i da se ne znoji do posla dok vozi biciklističkom stazom, može to da radi brzinom 25 km/h, to će mu svakako dati bolji prosek nego većini koja u istu svrhu koristi običan bicikl. "Ali ja nisam takav, ja sam odgovoran i bolje vozim nego prosečan rekreativac!" Jesi, baš ti si takav. Upravo ste vas dvojica velikih zagovornika nelimitirane vožnje potvrdili da se ložite na brzinu bez muke, a da se plašite otvorenog puta - vi ste ti zbog kojih nikome na električnom biciklu nije dozvoljeno da ide brže. Bukvalno način upotrebe električnog bicikla koji vas dvojica promovišete je razlog zašto su zakonom propisani limiteri.

Nema sakrivanja iza drugih biciklista: hajde da pitamo ostale članove foruma koji voze obične bicikle, ko od njih se plaši da izađe na put? Ko od njih ide među pešake kada bi da vozi brzo? Kupili ste igračke, ali vam smetaju pravila, pa sad racionalizujete kršenje. Stvar je jednostavna, ko se plaši da učestvuje u saobraćaju nema šta da traži na motorizovanom vozilu bez limitera. Ako ćemo brze električne bicikle, treba da podležu istim pravilima kao mopedi. Ako ćemo bicikle na stazama, moraju imati limiter.
  • 3

#110 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 08:10 AM

Bici staze po Beogradu su nuzno zlo opasno po sve koji se njma kreću. Prava vožnja počinje kad se izađe van grada

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
  • 0

#111 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8929 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 27 June 2017 - 08:41 AM

Meni se ne svidja zakonska obaveza koristenja staze gde god postoji. Po propisu ne smem po celom gradu voziti kolovozom, a bezbednije je, pogotovo ako se vozi 25 na sat, ili brze.


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#112 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 27 June 2017 - 11:58 AM

@ Fiery

 

Ne volim da ulazim u diskusije sa nekim ko ima neku fix ideju u glavi i ne odustaje od nje, ali moram da pitam nešto što te ne razumem iz prethodnog posta. Da li pričaš o električnom biciklu ili pedelecu? O kakvim limiterima pričaš? Da li možeš da mi kažeš u kojoj tački Zakona o saobraćaju je propisana maximalna brzina na biciklističkoj stazi od 25km/h? I šta sam ja to pričao na prethodnim stranama? Ubih se pisajući kako je opasno voziti brzo, da treba smanjiti brzinu i nositi kacigu.


  • 2

#113 Jusjak

Jusjak
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 01:22 PM

@ Fiery

 

Naprotiv, vi skacete kada vam se izbije svaki tendenciozan i zlonameran argument iz ruku, protiv el. bicikala. Ovde su do sada iznoseni mnogi lazni i preuvelicani argumenti protiv el. bicikala. I to se nastavlja, sada i sa licnim napadima prema meni i Branislavu, iako nigde i ni na kakav nacin nismo promovisali brzu voznju, naprotiv. Ovo je pravi sou.

Po vama sa jedne strane imamo nadljude, superiorne gromade moralne i fizicke, koje su uvek u pravu, jer su sampioni samokontrole a sa druge strane imamo bahate, neodgovorne, neutrenirane individue kojima viri batak iz usta i njima treba lupiti svaku moguci zakonski limit. Svedoci smo radjanja nove rase nadljudi koji imaju pravo da tlace sve ispod sebe, po principu moralne superiornosti.

Znam da vas nervira (mada ne znam zasto) ali cinjenice su sledece: El. bicikl je unapredjeni bicikl sa mnogostrukim primenama i to naravno kosta, jer nista u ovom svetu ne dolazi besplatno. Igracka, svakako ne, vec tehnoloski napredna sprava koje ce biti osnova prevoza ljudi, narocito u svetlu smanjenja automobila i ocuvanja zivotne okoline. Niko se ne plasi izlaska na put, vec samo izrazava odredjeni oprez, zbog neodgovornih vozaca koji cesto krse propise, zato sto se izvlace nekaznjeno.

Osim toga, el. biciklom se moze uraditi ono sto se ne moze obicnim biciklom, kao na primer penjanje na velike uspone. Trenutno, trend uopste nisu stariji bez kondicije vec naprotiv mladi sa napucanim el. mountain bike-ovima. Svi zele konstantnu nizbrdicu, na sumskim stazama gde nikoga ne ugrozavaju, sem sebe (ali zadovoljstvo dolazi uz odredjeni rizik), u predivnoj prirodi. Penjanje uzbrdo, svako sebi odredjuje koliko zeli da potrosi energije. Ne kaze se dzabe da ovi bicikli imaju pokretnu zicaru u svom sklopu.




Sto se tice zakona: el. bicikli su nova kategorija vozila i ni slucajno nisu mopedi. Zakonodavci tj. drzava su zateceni, jer nemaju dovoljno znanja i zbog mnogo varijanti i podvarijanti el. bicikala. Nismo malo puta bili svedoci da zakonodavac lupi limit jer im je tako lakse, a ideja im je samo da sprece haos na ulicama, bez mnogo sluha za to da li time stavljaju limit na neku drugu kategoriju stanovnistva. Nadajmo se da to ovde nece biti slucaj, narocito zato sto razvoj predvodi Nemacka, Austrija i Svajcarska (nije slucajno da su to bas najbrdovitije drzave) koje kao biciklisticke nacije sa najvecim brojem bic. staza vode racuna o interesima te grupacije, kao i o novim biznisima vezanim za el. bicikle koji su u uzletu.

Ako nekome treba staviti limit to ste vi, i to limit na kolicinu neistina, prozivki i zlonamernih komentara koje ovde iznosite.


  • 3

#114 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 01:26 PM

Domaci zakon o bezbednosti saobracaja... maksimalna brzina na biciklistickoj stazi je 35km/h...
 
Zakon EU o biciklima sa elektricnim motorom
Dele se na 3 kategorije
Kategorije 1 i 2 smeju da voze po biciklistickim stazama podrazumeva se da je motor ne radi preko 25km/h
Kategorija 3 ne sme da se vozi po biciklistickim stazama bicikl mora biti registrovan, placeno osiguranje i vozac mora da ima motorciklisticku kacigu. Cini mi se da mu je brzina ogranicena na 45km/h
 
Iz ovoga bi mogli zakljuciti da ako bicikl sa ukljucenim elektricnim motorom ide preko 25km/h ne sme da se vozi biciklistickom stazom i mora biti registrovan, osiguran i vozac mora da nosi motorciklisticku kacigu kao i svi vozaci mopeda... Tako to rade u Evropskoj uniji ako ces da skidas limiter moras da ga registrujes, osiguras i kupis i nosis motorciklisticku kacigu a ne smes da koristis biciklisticku stazu, pa vi narode birajte...
 
U nasem zakonu nisam nasao nista na ovu temu sto znaci da jedino vazi ogranicenje brzine do 35km/h na biciklistickoj stazi.

  • 1

#115 Jusjak

Jusjak
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 02:06 PM

Tacno, to je upravo ono sto i mi kazemo:

El. bicikl se kod nas moze kretati biciklistiskom stazom do 35km/h ako je iskljucena asistencija motora, isto kao i bicikl. Putem, jos nije regulisano. Videcemo kada udjemo, ako udjemo i koja ce tada biti regulativa u EU.

U Evropskoj Uniji je tako kako ste naveli i to vazi samo za puteve registrovane za saobracaj, dok za privatne puteve taj limit ne postoji..

U Svajcarskoj je taj limit na putu 45km/h sa asistencijom motora i vozilo se ne registruje. Takodje limiti u USA i Australiji su 25mi/h tj. oko 40km/h, takodje nije potrebno registrovati bicikl.

Ovo sto mozete da vidite na videima su planinske biciklisticke staze i tu su el. biciki limitirani brzinama, tj. oni se uzbrdo ne krecu brzinama vecim od 25km/h (tj. mogu ako neko zeli i moze, bez asistencije motora) a nizbrdo se krecu brzinama preko 25km/h bez asistencije motora.

Zato svi u EU i insistiraju da se uredjaji za skidanje limita brzine od 25km/h lako skidaju i postavljaju, jer je u jednom danu moguce naici na nekoliko situacija kada je uredjaj dozvoljen a kada nije.


  • 1

#116 NikolaMrka

NikolaMrka
  • Members
  • PipPip
  • 61 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 27 June 2017 - 04:54 PM

Svako ko običan bicikl vozi preko 25-30 kombinovanom stazom kao što je nasip, pa i odvojenom stazom na koju pešaci lako mogu da izađu, je neodgovoran.

 

Da li si ti ikada u životu bio na Novobeogradskom nasipu? Tamo jednom rukom može da se izbroji koliko dnevno prođe pešaka. Tamo se samo voze automobili ili bicikli. A u onom delu u blizini mosta nema više ni automobila. Prođe eventualno neki kamion sa gradilišta.


  • 0

#117 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 06:17 PM

Kao što rekoh, dirneš u igračku i odmah krenu racionalizacije.

Vaše reči su tu, crno na belo. Kad se priča o prednostima električnih bicikala, puna su usta "ide preko 40, prava snaga se ne oseti dok ne skineš limiter", a kad se ispostavi da se jurca po stazama jer se plašite saobraćaja onda kreće skretanje s teme, pa se traže tačke zakona, pa se odjednom priča o MTB, sve samo da se negde izvrda.

Stvar je prosta: gradski električni bicikli treba da imaju ograničenu brzinu zato što nemaju registraciju i osiguranje, dozvoljena im je vožnja po kombinovanim stazama, i velika većina korisnika ih baš tu i vozi. Ko će da vozi po privatnom putu, što se mene tiče neka radi šta hoće. Ko će da vozi po namenskoj MTB stazi koja je zatvorena za druge, po volji mu (mada vidim da se slažemo da tu limiter i nije smetnja). Ko bi da vozi biciklističkim stazama gde je zabranjen pristup mopedima, neka se pomiri s time da ne sme da vozi nešto što je funkcionalno električni moped.

Električni bicikl limitiran na 25 km/h i dalje drži 90% funkcionalnosti (poravnava brda, ujednačava napor, čuva suva leđa), samo nema adrenalina i odatle ceo problem.
  • 0

#118 NikolaMrka

NikolaMrka
  • Members
  • PipPip
  • 61 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 27 June 2017 - 06:56 PM

Fiery, iz ove tvoje kuknjave može se zaključiti da si imao bliski susret sa nekim e-bikeom i da te je ovaj ostavio u suzama i prašini. I ništa drugo ne možeš da učiniš nego da ovde deliš sa nama svoju tugu i bol.

Pusti ljude da voze i uživaju na njihov način. Nemoj da zabadaš nos u tuđe stvari. Nemaš ebike, niti imaš nameru da ga kupiš. Idi u deo sa trotinetima, pa tamo piši.


  • 0

#119 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 27 June 2017 - 07:14 PM

Bicikli na elektricni pogon su buducnost, bruka koliko su dobri. Ja bi ukinuo sva ogranicenja i snage i brzine dosta je tiranije!! Sloboda za sve!! I da deca od 10 godina mogu da voze bicikl sa 5KW, da mogu sa decom na Himalaje, da vide deca sta su Himalaje.   Zavrtanj u navrtku.
 
Inace zakon se pise da se kazne ljudi koji ne zele normalno da se ponasaju a ne da se ogranicavaju dobri ljudi.
 
Odoh da vozim trotinet (bez motora).

  • 1

#120 Sharance

Sharance
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 598 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 27 June 2017 - 07:28 PM

Nikola tvoje poređenje je isto kao kada bi tebe na e bajku ostavio u suzama i prasini neko sa motorom. Totalno ti je smesan komentar.
  • 1




3 članova čita ovu temu

0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika