Jump to content


Fotografije

Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
691 odgovora na ovu temu

#681 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 11 April 2024 - 12:59 PM

I kao strucnjak za linkove rekao sam ti da link nista ne valja.


Složio bih se, tekst je očito pisao neko ko je hteo nešto da kaže, ali ništa da objasni.
  • 1
The sea, the sea

#682 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 12 April 2024 - 06:21 AM

Složio bih se, tekst je očito pisao neko ko je hteo nešto da kaže, ali ništa da objasni.

Tekst je dovoljan da odgovori kao demant na ovo ispod ili?

Mislim da ne postoji drugačiji standard guma u odnosu na to dal je u pitanju klasični bicikl ili e-bicikla, već isključivo za koju namenu su pravljene. Naveo koliko su kod mene široke gume na mom e-biku. Na klasičnom su dosta uže.

Tekst nije dobar da odgovori na pitanje postavljeno posle?!? Nije ni predviđeno, sa moje strane, da odgovori na razliku između E-25 i E-50.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • 1

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#683 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 April 2024 - 07:40 AM

Ne znam šta bih odgovorio na rečenicu 'na e-bajku su šire gume nego na klasičnom', ali na onom linku nisam našao objašnjenje koja je razlika između klasičnih i e-bike guma, a između E-25 i E-50 još manje.
  • 0
The sea, the sea

#684 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 12 April 2024 - 07:48 AM

Na tom linku se navode da postoje E-25 i E-50 gume i da su to obeležja za e-Bike gume. To znači da postoji drugi standard.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#685 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 April 2024 - 09:23 AM

Postoje i kvantni kompjuteri koji imaju drugačije standarde od klasičnih i brži su od njih u nekim zahtevnim operacijama. Mogao bih da napišem još nekoliko pasusa ovakvih rečenica i da niko i dalje ne zna koje su razlike i zašto. Može svako da izgugla objašnjenje standarda bici guma, ali deljenje liknova sa marketinškim tekstovima koji ništa ne objašnjavaju nije baš korisno.

Apropo mog pitanja, ipak sam propustio priliku da testiram nivoe asistencije na ozbiljnim usponima. Vozio sam ja pedelece ranije, jasno mi je šta tu kako radi, ali ovaj put je trebalo da se verem po Santoriniju (prvi put posle devet godina, ali ovaj put na struju) pa me zanimalo kako najbolje da približim tu vožnju neasistiranoj.

Sumnjam da bih osetio razliku u širini ili standardu guma, ali pošto je svakako propala vožnja zbog obaveza, onda bar da nešto saznam(o) o tome. Za sad i dalje nisam guglao, možda neko objasni :)
  • 0
The sea, the sea

#686 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 April 2024 - 11:57 AM

Ne lupajte glavu oko toga.
I na gumama namenjenim motociklima i automobilima postoje indeksi brzine i nosivosti.
Nikad mi nije palo na pamet da razmišljam u čemu je razlika.
Turim one koje su predviđene za moje vozilo i teram.
Tako i za bajs isto.

Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  • 2

#687 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 205 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 April 2024 - 01:31 PM

Postoje i kvantni kompjuteri koji imaju drugačije standarde od klasičnih i brži su od njih u nekim zahtevnim operacijama. Mogao bih da napišem još nekoliko pasusa ovakvih rečenica i da niko i dalje ne zna koje su razlike i zašto. Može svako da izgugla objašnjenje standarda bici guma, ali deljenje liknova sa marketinškim tekstovima koji ništa ne objašnjavaju nije baš korisno.

Apropo mog pitanja, ipak sam propustio priliku da testiram nivoe asistencije na ozbiljnim usponima. Vozio sam ja pedelece ranije, jasno mi je šta tu kako radi, ali ovaj put je trebalo da se verem po Santoriniju (prvi put posle devet godina, ali ovaj put na struju) pa me zanimalo kako najbolje da približim tu vožnju neasistiranoj.

Sumnjam da bih osetio razliku u širini ili standardu guma, ali pošto je svakako propala vožnja zbog obaveza, onda bar da nešto saznam(o) o tome. Za sad i dalje nisam guglao, možda neko objasni :)

Evo da pokušam da budem od koristi. Odgovoriću uvek i svakom ko iskrneo pita i konstruktivno učestvuje u potrazi za informacijama i znanjem, poput tebe Woody. Stručnjake opštih profila željnih samopromocije ću zaobilaziti. Pošto sam tvoje pitanje i zainteresovanost shvatio iskreno evo da krenem odavde. Moj eBike je sa Boschovim sistemom, i to CX, znači udarna snaga, tj obrtni momenat je malčice jači u odnosu na klasične Bosch. Moj je druge ili treće generacije, a već je izašla i četvrta, možda i peta, ali ih nisam probao, Postoje 4 nivoa asistencije od Eco do Turbo. Prvi valjda daje po papirima 25% pomoći, sledeći 50, pa 100 i ovaj znajviši 200%. U prevodu kad je visoka tj strma uzbrdica ja ga stavim u Turbo mod da izguram uspon uz što manje opterećenja i znojenja.Ali sam provalio da ako ga ubacim u stepen gde uz najmanje buke pokrećem bajs unapred u Eco modu, maltene je isti efekat, ako ga stavim u Turbo mod i okrenem na sporo i najzahtevnije okretanje pedala. Moj pedelec ima 11 brzina i 4 moda, što u prevodu znači da zaista možeš da se igraš i podešavaš sa koliko snage želiš da zabušavaš odnosno da se preznojavaš. Mogao bih na ovu temu, roman u sitna crevca da napišem i opet mislim da ne bih bio dovoljno jasan svima, pa sam zato i predložio da dođeš i zavrtiš bajs, ubrzo na terenu shvatiš da li ti je asistencija potrebna i kolika. Po meni je ovaj sistem odrađen vrhunski, ali nisam imao pre toga drugih pedeleca da bih mogao da ih uporedim međusobno, kao ni da vozim sisteme sa Yamahinim, Shimanovim, Bullsovim... sistemima na struju.
Ako imaš još pitanja rad sam ti sve potanko objasniti, a ako hoćeš pusti mi PP pa se možemo čuti i ispričati i razmeniti iskustva :-)


  • 1

#688 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 April 2024 - 02:27 PM

Hvala na konkretnom odgovoru. Nisam neko ko planira da prelazi na struju u bilo kom momentu (osim ako klasični bicikli ne postanu ilegalni), vozio sam pedelece i ranije, sa i bez uključivanja asistencije, samo mi se učinilo zanimljivim pitanje da li i kako može da se odradi zahtevna brdska vožnja (po asfaltu), a da osećaj i napor bude što sličniji vožnji sličnog bicikla bez motora.

Ova specifična vožnja je trebalo da bude repriza moje prve bici ture na Santoriniju koja me je inspirisala da krenem ozbiljnije da se bavim biciklizmom, samo što se pre devet godina išlo običnim bajsevima, a sad samo pedelecima pa sam planirao da ostanem dosledan i odvezem u što sličnijim uslovima.
  • 0
The sea, the sea

#689 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 12 April 2024 - 03:11 PM

Kako su optimizovani kompjuteri za slične poslove tako su i gume za slične namene. Da pišem disertaciju za pitanje da li nešto postoji ili ne (koji je hemijski sastav, raspored i visina krampona, koliki je gubitak snage na određenim pritiscima...) zašto?

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#690 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 205 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 12 April 2024 - 03:12 PM

Ja po lokalu, pa čak i kad izađem na Galovicu do Stremena pedelecom struju ne konzumiram, ali kad krenem da se vitlam do Zvezdare i Čukarice, onda struju palim da se ne bih puno znojio i lipsao zbog nedostatka kondicije kad se penjem uzbrdo, tako da ti možeš da ne pališ ništa, i voziš dokle izdržiš, a akd i ako vidiš da je frka, onda se konektuj na Đerdap daljinski i teraj :-)


  • 0

#691 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 21 April 2024 - 01:46 PM


  • 0

#692 alex87s

alex87s
  • Members
  • 3 posts

Postavljeno 30 May 2024 - 04:47 PM

Caos, igrom slucaja dospeo mi u ruke ovaj e-bike. U pitanju je Bulls Twenty9, mislim da je model iz 2016, pojma nemam koliko je star. Stigao u paketu sa nekom robom od preko.

 

Odavno nisam vozio biciklo, a sad klinac porastao pa mi ovo super naletelo jer sam trazio da uzmem neki da imam da se vozim sa njim.

Naravno nemam punjac, pa mi je to prva investicija, provozao sam se malo i jako mi se svidelo kako radi taj Bosch Perfomance Line. Baterija je 400w, stilga je sa 4 crte, ja sam presao oko 20-30km i sada ima jos 2.

Hteo sam da ga utegnem malo, cisto zbog sebe, pa moze neka preporuka za servis da ga neko pregleda, a za ubuduce mogu i sam. Ja sam u Sapcu, i koliko znam nemamo ovde servis za e-bike. Nije mi problem odvesti ga do BG/NS.

Hteo sam da se ocisti, podmaze, utegne sve sto treba. Mozda i da se odradi update sistema ( sva 3 ) posto koliko vidim na ovom Intuvio ekranu da su verzije malo starije od trenutnih. Ne znam uopste sta se dobija sa tim, ali kontam da je svakako neki napredak.

Koliko vidim na statistici ovaj je vozen 677h, ne znam da li je to mnogo ili malo. Max speed je 59.7kmh, a presao je malo ispod 7000km.
 

0-C1-B1027-2266-4-DD6-BA84-D4-C87-E6-B56
 
C85-A15-A9-7-AB3-47-F1-B7-EA-979-A358-F6

  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika