I kao strucnjak za linkove rekao sam ti da link nista ne valja.
Složio bih se, tekst je očito pisao neko ko je hteo nešto da kaže, ali ništa da objasni.
Postavljeno 12 April 2024 - 06:21 AM
Tekst je dovoljan da odgovori kao demant na ovo ispod ili?Složio bih se, tekst je očito pisao neko ko je hteo nešto da kaže, ali ništa da objasni.
Tekst nije dobar da odgovori na pitanje postavljeno posle?!? Nije ni predviđeno, sa moje strane, da odgovori na razliku između E-25 i E-50.Mislim da ne postoji drugačiji standard guma u odnosu na to dal je u pitanju klasični bicikl ili e-bicikla, već isključivo za koju namenu su pravljene. Naveo koliko su kod mene široke gume na mom e-biku. Na klasičnom su dosta uže.
And now something completely different
Postavljeno 12 April 2024 - 07:48 AM
And now something completely different
Postavljeno 12 April 2024 - 09:23 AM
Postavljeno 12 April 2024 - 11:57 AM
Postavljeno 12 April 2024 - 01:31 PM
Postoje i kvantni kompjuteri koji imaju drugačije standarde od klasičnih i brži su od njih u nekim zahtevnim operacijama. Mogao bih da napišem još nekoliko pasusa ovakvih rečenica i da niko i dalje ne zna koje su razlike i zašto. Može svako da izgugla objašnjenje standarda bici guma, ali deljenje liknova sa marketinškim tekstovima koji ništa ne objašnjavaju nije baš korisno.
Apropo mog pitanja, ipak sam propustio priliku da testiram nivoe asistencije na ozbiljnim usponima. Vozio sam ja pedelece ranije, jasno mi je šta tu kako radi, ali ovaj put je trebalo da se verem po Santoriniju (prvi put posle devet godina, ali ovaj put na struju) pa me zanimalo kako najbolje da približim tu vožnju neasistiranoj.
Sumnjam da bih osetio razliku u širini ili standardu guma, ali pošto je svakako propala vožnja zbog obaveza, onda bar da nešto saznam(o) o tome. Za sad i dalje nisam guglao, možda neko objasni
Evo da pokušam da budem od koristi. Odgovoriću uvek i svakom ko iskrneo pita i konstruktivno učestvuje u potrazi za informacijama i znanjem, poput tebe Woody. Stručnjake opštih profila željnih samopromocije ću zaobilaziti. Pošto sam tvoje pitanje i zainteresovanost shvatio iskreno evo da krenem odavde. Moj eBike je sa Boschovim sistemom, i to CX, znači udarna snaga, tj obrtni momenat je malčice jači u odnosu na klasične Bosch. Moj je druge ili treće generacije, a već je izašla i četvrta, možda i peta, ali ih nisam probao, Postoje 4 nivoa asistencije od Eco do Turbo. Prvi valjda daje po papirima 25% pomoći, sledeći 50, pa 100 i ovaj znajviši 200%. U prevodu kad je visoka tj strma uzbrdica ja ga stavim u Turbo mod da izguram uspon uz što manje opterećenja i znojenja.Ali sam provalio da ako ga ubacim u stepen gde uz najmanje buke pokrećem bajs unapred u Eco modu, maltene je isti efekat, ako ga stavim u Turbo mod i okrenem na sporo i najzahtevnije okretanje pedala. Moj pedelec ima 11 brzina i 4 moda, što u prevodu znači da zaista možeš da se igraš i podešavaš sa koliko snage želiš da zabušavaš odnosno da se preznojavaš. Mogao bih na ovu temu, roman u sitna crevca da napišem i opet mislim da ne bih bio dovoljno jasan svima, pa sam zato i predložio da dođeš i zavrtiš bajs, ubrzo na terenu shvatiš da li ti je asistencija potrebna i kolika. Po meni je ovaj sistem odrađen vrhunski, ali nisam imao pre toga drugih pedeleca da bih mogao da ih uporedim međusobno, kao ni da vozim sisteme sa Yamahinim, Shimanovim, Bullsovim... sistemima na struju.
Ako imaš još pitanja rad sam ti sve potanko objasniti, a ako hoćeš pusti mi PP pa se možemo čuti i ispričati i razmeniti iskustva
Postavljeno 12 April 2024 - 02:27 PM
Postavljeno 12 April 2024 - 03:11 PM
And now something completely different
Postavljeno 12 April 2024 - 03:12 PM
Ja po lokalu, pa čak i kad izađem na Galovicu do Stremena pedelecom struju ne konzumiram, ali kad krenem da se vitlam do Zvezdare i Čukarice, onda struju palim da se ne bih puno znojio i lipsao zbog nedostatka kondicije kad se penjem uzbrdo, tako da ti možeš da ne pališ ništa, i voziš dokle izdržiš, a akd i ako vidiš da je frka, onda se konektuj na Đerdap daljinski i teraj
Postavljeno 30 May 2024 - 04:47 PM
Caos, igrom slucaja dospeo mi u ruke ovaj e-bike. U pitanju je Bulls Twenty9, mislim da je model iz 2016, pojma nemam koliko je star. Stigao u paketu sa nekom robom od preko.
Odavno nisam vozio biciklo, a sad klinac porastao pa mi ovo super naletelo jer sam trazio da uzmem neki da imam da se vozim sa njim.
Naravno nemam punjac, pa mi je to prva investicija, provozao sam se malo i jako mi se svidelo kako radi taj Bosch Perfomance Line. Baterija je 400w, stilga je sa 4 crte, ja sam presao oko 20-30km i sada ima jos 2.
Hteo sam da ga utegnem malo, cisto zbog sebe, pa moze neka preporuka za servis da ga neko pregleda, a za ubuduce mogu i sam. Ja sam u Sapcu, i koliko znam nemamo ovde servis za e-bike. Nije mi problem odvesti ga do BG/NS.
Hteo sam da se ocisti, podmaze, utegne sve sto treba. Mozda i da se odradi update sistema ( sva 3 ) posto koliko vidim na ovom Intuvio ekranu da su verzije malo starije od trenutnih. Ne znam uopste sta se dobija sa tim, ali kontam da je svakako neki napredak.
Koliko vidim na statistici ovaj je vozen 677h, ne znam da li je to mnogo ili malo. Max speed je 59.7kmh, a presao je malo ispod 7000km.
0 članova, 3 gosta, 0 anonimnih korisnika