Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#645
Postavljeno 06 July 2022 - 02:16 PM
https://www.erockit.de/en/home-2/
Nerealno je očekivati da ce ograniciti na 250wati i tu stati.... i zašto bi...
Sent from my 2201117TY using Tapatalk
#646
Postavljeno 06 July 2022 - 02:26 PM
..."eROCKIT is an electric motorcycle comparable to the 125cc category. Driving on public roads in Europe requires a driving license of class A, A1 or A2."
Nema potrebe da trolujete, pedelec elektricni bicikli su prihvaceni od strane UCI i svih proizvodjaca bicikala... I biciklista nesputanog uma.
#648
Postavljeno 06 July 2022 - 05:59 PM
Nope, pedale nisu vezane sa lancom za zadnji tocak tj. ne mozes pokrenuti motorcikl ako mu crkne elektronika... To je motorcikl na kome je neka budala stavila da se umesto rucicom gasa upravljanje vrsi pedalama, toliko o tome. I njihovi predstavnici to kazu. Samo ste jos jednom dokazali da ne znate sta je pedelec elektricni bicikl.
#651
Postavljeno 07 July 2022 - 04:09 AM
To je samo pravac u kome pedalec ide.
Kao što rekoh što bi bilo to baš 250w, što ne bi bilo 450w
Sent from my 2201117TY using Tapatalk
Upravo tako.
Definitivno će se ići ka pravcu da ti motori imaju što veću snagu jer ustvari to krajnji korisnici zapravo žele.
Lepo je napisao na forumu neko ko je pričao sa čovekom koji prodaje polovne električne bicikle i pedelece. Kada kupci dođu da pogledaju i probaju, jedno od prvih pitanja koja postavljaju jeste da li i kako može da se skine blokada na 25 km/h. Ne skidaju je jedino penzioneri jer su njima refleksi ionako usporeni.
Kažem ja lepo, ti točkovi na struju su sve ali najmanje bicikli, i želje korisnika i njihova pitanja na tu temu samo govore tome u prilog.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#652
Postavljeno 07 July 2022 - 10:18 AM
Na svoj gt kod duleta ugradio motor od 500w koji je nezavistan u radu. Nevezano za pedale pokrećeš ga ručicom gasa i to je to. Ugradnja brza . Prilikom preuzimanja bajsa rečeno je da dodjem na dotezanje žica, što se zaista i desilo posle nekih mesec dana. Vozim dnevno 15 km, Do i od posla . Nisam bio nikada veliki obožavalc bickle, nisam je koristio kao rekreaciju već sam je isključivo koristio kao sredstavo prevoza, tako da nemam veliko znanje o biciklama generalno te će moje pisanje biti samo iskustveno bez pominjanja marki, brendova itd...
Ono na šta bi ukazao prilikom kupovine - pre svega ispitajte Vaš bajs u smislu delova koje posedujete, naročito kočnica. Moje su bile donja klasa i vrlo brzo su potpuno oslabile . Oba majstora su mi rekla da one nisu preeviđene za e bike i da su sile daleko veće kod e bike i da je to razlog njihovog propadanja. Mislim da prepravljanje bicikle u e bike vrlo brzo na površinu izbaci slabe tačke bicikle odnosno određenih delova
Vožnja je udobna, kako sam već u godinama, a i ne volim brzinu, vozim lagano i oprezno, trudim se da se sklanjam sa kolovoza koliko god mogu, uz naravno oprez da ne ugrožavam pešake.
što se mana tiče - evo predjoh nekih 1000 km pored ukazivanja na slabe tačke bicikla, povremeno kad treba da se popnem uz veliku uzbrdicu pa sedim na sedištu dolazi do vibracija na sedištu, ali puštanjem ručice gasa i ponovnim davanjem gasa vibracije ne staju .
Brzinu koju sam maksimalno razvio sa motorom je nekih 45kmh. Ono što smatram važnim to je da performanse bicikle opadaju kako se baterija prazni .
Do sada nisam naišao na uzbrdicu koji moj bike ne može da savlada. Sve ono zašto sam se odlučio za ugradnju mi je isporučeno, nema znojenja pri dolasku na posao, maksimalna ušteda vremena i uživanje na vazduhu.
Na posao sam pre bicikle dolazi automobilom. Ono što sam primetio da vrlo često bicikoom (iako imam na raspolaganju sve moguće puteve) koristim one rute koje sam koristio dok sam išao autom. Kad sam postao svestan te činjenice zapitao sam se u kakvoj to kutiji živimo, koji je ovo matriks, ali to je neka druga priča.
#653
Postavljeno 07 July 2022 - 11:07 AM
Na svoj gt kod duleta ugradio motor od 500w koji je nezavistan u radu. Nevezano za pedale pokrećeš ga ručicom gasa i to je to. Ugradnja brza . Prilikom preuzimanja bajsa rečeno je da dodjem na dotezanje žica, što se zaista i desilo posle nekih mesec dana. Vozim dnevno 15 km, Do i od posla . Nisam bio nikada veliki obožavalc bickle, nisam je koristio kao rekreaciju već sam je isključivo koristio kao sredstavo prevoza, tako da nemam veliko znanje o biciklama generalno te će moje pisanje biti samo iskustveno bez pominjanja marki, brendova itd...
Ono na šta bi ukazao prilikom kupovine - pre svega ispitajte Vaš bajs u smislu delova koje posedujete, naročito kočnica. Moje su bile donja klasa i vrlo brzo su potpuno oslabile . Oba majstora su mi rekla da one nisu preeviđene za e bike i da su sile daleko veće kod e bike i da je to razlog njihovog propadanja. Mislim da prepravljanje bicikle u e bike vrlo brzo na površinu izbaci slabe tačke bicikle odnosno određenih delova
Vožnja je udobna, kako sam već u godinama, a i ne volim brzinu, vozim lagano i oprezno, trudim se da se sklanjam sa kolovoza koliko god mogu, uz naravno oprez da ne ugrožavam pešake.
što se mana tiče - evo predjoh nekih 1000 km pored ukazivanja na slabe tačke bicikla, povremeno kad treba da se popnem uz veliku uzbrdicu pa sedim na sedištu dolazi do vibracija na sedištu, ali puštanjem ručice gasa i ponovnim davanjem gasa vibracije ne staju .
Brzinu koju sam maksimalno razvio sa motorom je nekih 45kmh. Ono što smatram važnim to je da performanse bicikle opadaju kako se baterija prazni .
Do sada nisam naišao na uzbrdicu koji moj bike ne može da savlada. Sve ono zašto sam se odlučio za ugradnju mi je isporučeno, nema znojenja pri dolasku na posao, maksimalna ušteda vremena i uživanje na vazduhu.
Na posao sam pre bicikle dolazi automobilom. Ono što sam primetio da vrlo često bicikoom (iako imam na raspolaganju sve moguće puteve) koristim one rute koje sam koristio dok sam išao autom. Kad sam postao svestan te činjenice zapitao sam se u kakvoj to kutiji živimo, koji je ovo matriks, ali to je neka druga priča.
*nestaju
nestaju
#655
Postavljeno 07 April 2024 - 09:32 AM
Ako si iz Bg i želiš da probaš i lično testiraš, javi se, ja ću ti posuditi bajs.
#657
Postavljeno 07 April 2024 - 04:55 PM
Ne razumem da li hoćeš da kažeš da su na e-bike šire gume (2.3 ili 2.4, ili 2.6) ili da su gume za el. bicikl malo masivnije (e-bike certified) zbog same težine el. bicikla i snage motora.Ja moj ebike, MTB, pedelec, po ravnom vozim bez asistencije i jedva je primetna razlika, u odnosu na klasični bajs, a i to je moguće jer ovaj ima 29x2, 25 gume, da je ta razlika zbog širine gume koja je na klasičnom bajsu tanja.
Ako si iz Bg i želiš da probaš i lično testiraš, javi se, ja ću ti posuditi bajs.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
And now something completely different
#659
Postavljeno 07 April 2024 - 09:06 PM
Eco mod ili najslabiji nivo asistencije od prilike kompenzuje težinu ebike-a.Imam laičko pitanje na koje verovatno ne može precizno da se odgovori. Koji nivo asistencije otprilike odgovara vožnji ne-električnog bicikla, ako govorimo o prosečnom aluminijumskom hard-tail biciklu sa pedelec motorom u pogonu?
Sent from my M2101K9G using Tapatalk
4 članova čita ovu temu
0 članova, 4 gosta, 0 anonimnih korisnika