Jump to content


Fotografije

Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
691 odgovora na ovu temu

#641 SickMF

SickMF
  • Members
  • 7 posts

Postavljeno 02 July 2022 - 10:31 AM

Da, u međuvremenu sam bio kod Duleta na Zvezdari, na njihovim sistemima kako kažu, motor je nezavisan u tom slučaju i isto mu dođe u kom sam stepenu prenosa. Hvala na odgovorima.
  • 0

#642 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5513 posts

Postavljeno 02 July 2022 - 03:50 PM

... na njihovim sistemima kako kažu, motor je nezavisan

da li to znaci na komandu, "rucicu/dugme gasa"?


  • 0

#643 SickMF

SickMF
  • Members
  • 7 posts

Postavljeno 02 July 2022 - 04:05 PM

Baš tako, na ručicu "gasa".
  • 0

#644 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 July 2022 - 07:34 PM

Imao moj drugar instaliran sistem u zadnjem točku (mislim da je u Zemunu ugradio), može i kao pedelec i na gas.
  • 0
The sea, the sea

#645 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2437 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 06 July 2022 - 02:16 PM

Evo jedan pedalec od 16kw koji bukvalno briše razliku između motocikla i bicikla

https://www.erockit.de/en/home-2/

Nerealno je očekivati da ce ograniciti na 250wati i tu stati.... i zašto bi...



Sent from my 2201117TY using Tapatalk
  • 0

#646 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 06 July 2022 - 02:26 PM

..."eROCKIT is an electric motorcycle comparable to the 125cc category. Driving on public roads in Europe requires a driving license of class A, A1 or A2."

 

Nema potrebe da trolujete, pedelec elektricni bicikli su prihvaceni od strane UCI i svih proizvodjaca bicikala... I biciklista nesputanog uma.


  • 3

#647 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2437 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 06 July 2022 - 05:28 PM

Nisi dovoljno istražio
To je pedalec koji višestruko povećava snagu
I naravno da treba dozvola jer ima sve performanse motocikla


Suština je da će takvih biti sve više i više što bi stali na 250w

Sent from my 2201117TY using Tapatalk
  • 0

#648 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 06 July 2022 - 05:59 PM

Nope, pedale nisu vezane sa lancom za zadnji tocak tj. ne mozes pokrenuti motorcikl ako mu crkne elektronika... To je motorcikl na kome je neka budala stavila da se umesto rucicom gasa upravljanje vrsi pedalama, toliko o tome. I njihovi predstavnici to kazu. Samo ste jos jednom dokazali da ne znate sta je pedelec elektricni bicikl.


  • 2

#649 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2437 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 06 July 2022 - 08:04 PM

To je samo pravac u kome pedalec ide.
Kao što rekoh što bi bilo to baš 250w, što ne bi bilo 450w

Sent from my 2201117TY using Tapatalk
  • 1

#650 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14956 posts

Postavljeno 06 July 2022 - 08:48 PM

U EU zakonu o elektricnim biciklima, motor pedelec bicikla moze da razvije do 1000W ali brzina mora biti ogranicena na 25km/h...


  • 1

#651 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3283 posts

Postavljeno 07 July 2022 - 04:09 AM

To je samo pravac u kome pedalec ide.
Kao što rekoh što bi bilo to baš 250w, što ne bi bilo 450w
Sent from my 2201117TY using Tapatalk



Upravo tako.

Definitivno će se ići ka pravcu da ti motori imaju što veću snagu jer ustvari to krajnji korisnici zapravo žele.

Lepo je napisao na forumu neko ko je pričao sa čovekom koji prodaje polovne električne bicikle i pedelece. Kada kupci dođu da pogledaju i probaju, jedno od prvih pitanja koja postavljaju jeste da li i kako može da se skine blokada na 25 km/h. Ne skidaju je jedino penzioneri jer su njima refleksi ionako usporeni.

Kažem ja lepo, ti točkovi na struju su sve ali najmanje bicikli, i želje korisnika i njihova pitanja na tu temu samo govore tome u prilog.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#652 gillonio

gillonio
  • Members
  • Pip
  • 21 posts

Postavljeno 07 July 2022 - 10:18 AM

Na svoj gt kod duleta ugradio motor od 500w koji je nezavistan u radu. Nevezano za pedale pokrećeš ga ručicom gasa i to je to. Ugradnja brza . Prilikom preuzimanja bajsa rečeno je da dodjem na dotezanje žica, što se zaista i desilo posle nekih mesec dana. Vozim dnevno 15 km, Do i od posla . Nisam bio nikada veliki obožavalc bickle, nisam je koristio kao rekreaciju već sam je isključivo koristio kao sredstavo prevoza, tako da nemam veliko znanje o biciklama generalno te će moje pisanje biti samo iskustveno bez pominjanja marki, brendova itd...

Ono na šta bi ukazao prilikom kupovine - pre svega ispitajte Vaš bajs u smislu delova koje posedujete, naročito kočnica. Moje su bile donja klasa i vrlo brzo su potpuno oslabile . Oba majstora su mi rekla da one nisu preeviđene za e bike i da su sile daleko veće kod e bike i da je to razlog njihovog propadanja. Mislim da prepravljanje bicikle u e bike vrlo brzo na površinu izbaci slabe tačke bicikle odnosno određenih delova

Vožnja je udobna, kako sam već  u godinama, a i ne volim brzinu, vozim lagano i oprezno, trudim se da se sklanjam sa kolovoza koliko god mogu, uz naravno oprez da ne ugrožavam pešake. 

što se mana tiče - evo predjoh nekih 1000 km pored ukazivanja na slabe tačke bicikla, povremeno kad treba da se popnem uz veliku uzbrdicu pa sedim na sedištu dolazi do vibracija na sedištu, ali puštanjem ručice gasa i ponovnim davanjem gasa vibracije ne staju . 

Brzinu koju sam maksimalno razvio sa motorom je nekih 45kmh. Ono što smatram važnim to je da performanse bicikle opadaju kako se baterija prazni . 

Do sada nisam naišao na uzbrdicu koji moj bike ne može da savlada. Sve ono zašto sam se odlučio za ugradnju mi je isporučeno, nema znojenja pri dolasku na posao, maksimalna ušteda vremena i uživanje na vazduhu.

Na posao sam pre bicikle dolazi automobilom. Ono što sam primetio da vrlo često bicikoom (iako imam na raspolaganju sve moguće puteve) koristim one rute koje sam koristio dok sam išao autom. Kad sam postao svestan te činjenice zapitao sam se u kakvoj to kutiji živimo, koji je ovo matriks, ali to je neka druga priča.  


  • 2

#653 gillonio

gillonio
  • Members
  • Pip
  • 21 posts

Postavljeno 07 July 2022 - 11:07 AM

Na svoj gt kod duleta ugradio motor od 500w koji je nezavistan u radu. Nevezano za pedale pokrećeš ga ručicom gasa i to je to. Ugradnja brza . Prilikom preuzimanja bajsa rečeno je da dodjem na dotezanje žica, što se zaista i desilo posle nekih mesec dana. Vozim dnevno 15 km, Do i od posla . Nisam bio nikada veliki obožavalc bickle, nisam je koristio kao rekreaciju već sam je isključivo koristio kao sredstavo prevoza, tako da nemam veliko znanje o biciklama generalno te će moje pisanje biti samo iskustveno bez pominjanja marki, brendova itd...

Ono na šta bi ukazao prilikom kupovine - pre svega ispitajte Vaš bajs u smislu delova koje posedujete, naročito kočnica. Moje su bile donja klasa i vrlo brzo su potpuno oslabile . Oba majstora su mi rekla da one nisu preeviđene za e bike i da su sile daleko veće kod e bike i da je to razlog njihovog propadanja. Mislim da prepravljanje bicikle u e bike vrlo brzo na površinu izbaci slabe tačke bicikle odnosno određenih delova

Vožnja je udobna, kako sam već  u godinama, a i ne volim brzinu, vozim lagano i oprezno, trudim se da se sklanjam sa kolovoza koliko god mogu, uz naravno oprez da ne ugrožavam pešake. 

što se mana tiče - evo predjoh nekih 1000 km pored ukazivanja na slabe tačke bicikla, povremeno kad treba da se popnem uz veliku uzbrdicu pa sedim na sedištu dolazi do vibracija na sedištu, ali puštanjem ručice gasa i ponovnim davanjem gasa vibracije ne staju . 

Brzinu koju sam maksimalno razvio sa motorom je nekih 45kmh. Ono što smatram važnim to je da performanse bicikle opadaju kako se baterija prazni . 

Do sada nisam naišao na uzbrdicu koji moj bike ne može da savlada. Sve ono zašto sam se odlučio za ugradnju mi je isporučeno, nema znojenja pri dolasku na posao, maksimalna ušteda vremena i uživanje na vazduhu.

Na posao sam pre bicikle dolazi automobilom. Ono što sam primetio da vrlo često bicikoom (iako imam na raspolaganju sve moguće puteve) koristim one rute koje sam koristio dok sam išao autom. Kad sam postao svestan te činjenice zapitao sam se u kakvoj to kutiji živimo, koji je ovo matriks, ali to je neka druga priča.  

*nestaju

 nestaju


  • 0

#654 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 April 2024 - 08:41 AM

Imam laičko pitanje na koje verovatno ne može precizno da se odgovori. Koji nivo asistencije otprilike odgovara vožnji ne-električnog bicikla, ako govorimo o prosečnom aluminijumskom hard-tail biciklu sa pedelec motorom u pogonu?
  • 0
The sea, the sea

#655 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 205 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 07 April 2024 - 09:32 AM

Ja moj ebike, MTB, pedelec, po ravnom vozim bez asistencije i jedva je primetna razlika, u odnosu na klasični bajs, a i to je moguće jer ovaj ima 29x2, 25 gume, da je ta razlika zbog širine gume koja je na klasičnom bajsu tanja.
Ako si iz Bg i želiš da probaš i lično testiraš, javi se, ja ću ti posuditi bajs.
  • 0

#656 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 April 2024 - 12:15 PM

Hvala na ponudi, probaću lično svakako, ali nisam u zemlji. Planiram brdsku vožnju, zato pitam.
  • 0
The sea, the sea

#657 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 07 April 2024 - 04:55 PM

Ja moj ebike, MTB, pedelec, po ravnom vozim bez asistencije i jedva je primetna razlika, u odnosu na klasični bajs, a i to je moguće jer ovaj ima 29x2, 25 gume, da je ta razlika zbog širine gume koja je na klasičnom bajsu tanja.
Ako si iz Bg i želiš da probaš i lično testiraš, javi se, ja ću ti posuditi bajs.

Ne razumem da li hoćeš da kažeš da su na e-bike šire gume (2.3 ili 2.4, ili 2.6) ili da su gume za el. bicikl malo masivnije (e-bike certified) zbog same težine el. bicikla i snage motora.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#658 Prase011

Prase011
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 205 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 07 April 2024 - 07:05 PM

Mislim da ne postoji drugačiji standard guma u odnosu na to dal je u pitanju klasični bicikl ili e-bicikla, već isključivo za koju namenu su pravljene. Naveo koliko su kod mene široke gume na mom e-biku. Na klasičnom su dosta uže.
  • 0

#659 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4661 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 07 April 2024 - 09:06 PM

Imam laičko pitanje na koje verovatno ne može precizno da se odgovori. Koji nivo asistencije otprilike odgovara vožnji ne-električnog bicikla, ako govorimo o prosečnom aluminijumskom hard-tail biciklu sa pedelec motorom u pogonu?

Eco mod ili najslabiji nivo asistencije od prilike kompenzuje težinu ebike-a.


Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  • 2

#660 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1473 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 07 April 2024 - 09:08 PM

Eco mod ili najslabiji nivo asistencije od prilike kompenzuje težinu ebike-a.
Sent from my M2101K9G using Tapatalk


Odlično, hvala!
  • 0
The sea, the sea




4 članova čita ovu temu

0 članova, 4 gosta, 0 anonimnih korisnika