Jel mi mozes malo detaljnije opisati tu neuskladjenost lanca i zupcanika, i kako je motor od 500w bio resenje problema?Ja sam kupio e bicikl kod Duleta na Zvezdari i problem je nastao koji nije mogao da reši a to je usklađenost lanca i kinenskog zupčanika. Posle velike borbe da se problem reši Dule je pokušao da mi uvali motor od 500w a pošteno sam platio 1000 w na kraju mi je vratio pare. Korektno za vraćnje para ali jako bedno za uvaljivanje motora od 500w. Verovatno je i kod tebe problme kao i kod mene . I Dušan ili Dule zna za taj problem ali ide po sistemu APP (ako prođe prođe) kod tebe je prošlo. Neka napiše Dule da li je bilo tako ili nije.
Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#621
Posted 24 October 2020 - 12:40 PM
#622
Posted 28 October 2020 - 02:00 PM
Jel mi mozes malo detaljnije opisati tu neuskladjenost lanca i zupcanika, i kako je motor od 500w bio resenje problema?
Može detaljan opis stalno se čulo pucketanje iz zadnjeg zupčanika kada sam okretao pedale, Promenili su 3 takva zupčanika i stalno isto. kada je postavio motor od 500w sa moji orginalnim zupčanikokom Shimano to pucketanje je nestalo. Naravno nije mi rekao da je stavio motor od 500 w nego sam to ja sam zaključio po tome kako vuče motor i po onome šta piše na motoru. Na kraju me ubeđivao da je isto 1000w i 500w i na kraju je vratio pare.
#623
Posted 28 October 2020 - 03:13 PM
Može detaljan opis stalno se čulo pucketanje iz zadnjeg zupčanika kada sam okretao pedale, Promenili su 3 takva zupčanika i stalno isto. kada je postavio motor od 500w sa moji orginalnim zupčanikokom Shimano to pucketanje je nestalo. Naravno nije mi rekao da je stavio motor od 500 w nego sam to ja sam zaključio po tome kako vuče motor i po onome šta piše na motoru. Na kraju me ubeđivao da je isto 1000w i 500w i na kraju je vratio pare.
Hm, ja nisam primetio pucketanja. Vozim bajs dve sezone. Obraticu paznju kad budem opet seo na njega.
Jesi uzeo neki drugi e-bajs, i ako jesi koji?
#624
Posted 29 October 2020 - 04:46 AM
Naravno nije mi rekao da je stavio motor od 500 w nego sam to ja sam zaključio po tome kako vuče motor i po onome šta piše na motoru.
Evo, i dokle ćemo mi ovako da motoraše zovemo biciklistima.... Totalno zadire u srž razloga zašto se ljudi i okrenu biciklu na prvom mestu. Reklama i marketing čine čuda, možda sutra dozvole i venčanja sa gumenim lutkama na naduvavanje, dođe ti isto... bitno da se smesti, detalji se ne pominju. Naravno da ću da ih pominjem sve dok su toliko očigledni i toliko neverovatan broj ljudi ih ignoriše.
#625
Posted 02 September 2021 - 08:34 AM
#626
Posted 02 September 2021 - 08:32 PM
#627
Posted 07 September 2021 - 06:55 AM
Scott Patron eRide - deluje mi jako interesantna ova ideja sa zakrenutim motorom jer znam da su mi se neki ljudi koji voze emtb žalili na blato koje im upada u taj deo oko motora i pravi probleme, ovo ima više smisla. S druge strane ovaj "sakriveni" zadnji amortizer mi deluje bukvalno kao samo marketing...
#629
Posted 09 February 2022 - 05:12 AM
El.motor bez zupcanika je tezi, bolje se hladi, manje je startan i vise trosi bateriju.
#631
Posted 09 February 2022 - 07:55 PM
Ja nemam takav podatak. Trebalo bi da motor radi minimum dve godine, dok traje garancija. Posle toga odradis zamenu lezajeva i plasticnih zupcanika i vozis sledece dve godine... Napisao sam vec, ako stavis jedan metalni umesto plasticnog onda ce on preuzeti opterecenje i druga dva plasticna ce duze trajati. A gde ces nabaviti rezervne plasticne ili metalni to trazi na Aliexpresu. Motor sa zupcanicima se obicno ne koristi za brzine vece od 25km/h, ako hoces da ides brze uzmi motor bez zupcanika.
#635
Posted 30 June 2022 - 12:37 PM
Da, tebi motor daje dodatnu snagu, najčešće oko 250W. E sad ako neki bicklista inače može da proizvede na primer 200W snage tokom nekog perioda on će time uz optimalnu kadencu i optimalni izbor prenosa ići na primer 20 km/h uz neko brdo. Ako ima još dodatno elektro motor on ukupno teoretski proizvodi 450W snage pa će uz optimalnu kadencu i optimalni izbor prenosa uz isto brdo ići na primer 30 km/h. Ili može da odabere drugi stepen prenosa gde će trošiti manje snage (svoje ili od elektromotora) a ići sporije. Suštinski je bicikl jednačina izbora prenosa, kadence i snage, da li ta snaga dolazi samo od vozača ili i pomoći elektromotora je nebitno.
#637
Posted 01 July 2022 - 09:42 AM
Zavisi da li je taj motor kontrolisan od strane pedal assist funkcije ili od strane ručice za gas. Ako je pedal assist onda je isti princip kao i kod mid-drive motora. Ako je kontrolisan od strane ručice za gas onda nema toliko veze osim ako opet biciklista ne dodaje svojim pedalanjem snagu, onda mu je opet bitan i prenos. Ako se samo vozi na biciklu kao na motorciklu rekao bih da nema veze jer električni motor ima isti obrtni momenat i snagu bez obzira na prenosni odnos. Bar je to neko moje shvatanje
#638
Posted 01 July 2022 - 01:21 PM
A ako je motor kontrolisan od strane pedal assist funkcije a motor u prednjoj nabli? Pitanje je bilo da li motoru pomaze pravilno menjanje stepena prenosa. U slucaju da je motor posle menjaca kao kod motora u zadnjoj nabli, da li menjac utice na rad motora?
#640
Posted 01 July 2022 - 02:12 PM
...jer električni motor razvija istu snagu na svim obrtajima.
Mislim da se baterija na elektrobiciklu ne bi slozila sa tobom. Nema u ovoj nasoj komunikaciji filozofiranja, zajedno ucimo elektromehaniku i fiziku, sta je obrtni moment, sta je snaga, sta se desava kada je motor pre menjaca a sta kada je posle menjaca.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users