Statisticki 66% vas je promenilo ogranicenje brzine, osim ako i @vladagm nije zaobisao blokadu, u tom slucaju 100% srpskih vozaca pedeleka je promenilo ogranicenje jer im fali brzine. Na reprezentativnom uzorku. Po onoj uzrecici "svaki izgovor je dobar".
Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#583
Posted 29 August 2020 - 07:35 PM
#584
Posted 29 August 2020 - 07:44 PM
Statisticki 66% vas je promenilo ogranicenje brzine, osim ako i @vladagm nije zaobisao blokadu, u tom slucaju 100% srpskih vozaca pedeleka je promenilo ogranicenje jer im fali brzine. Na reprezentativnom uzorku. Po onoj uzrecici "svaki izgovor je dobar".
Meni je stgao bicikl sa vec ugradjenim cipom, znaci da ga je vec neki Zapadnjak tjunirao Po meni za Mtb elektro bicikl je taj chip bezpotrebna stvar, doduse sve zavisi od ambicija i glave
#586
Posted 29 August 2020 - 11:02 PM
Tako je, svi pričaju o nekim pedelecima i asistenciji i žale se što nemaju tretman, poštovanje šta li.. kao pravi biciklisti a svi do jednog bi da skidaju blokade i da idu 40-50. Jer asistencija nije dovoljna jel, nije dovoljno brzo i zabavno... (40+ je rezervisano za prave, utrenirane bicikliste )
I pritom da ne plaćaju registraciju, ne nose obaveznu kacigu kao za motocikle, divljaju bici stazama i da budu tretirani od strane zakona i drugih učesnika u saobraćaju kao običan bicikl.
#587
Posted 30 August 2020 - 06:42 AM
I još nešto. Vidim da ovu temu najviše čitaju biciklisti (iako ne znam šta traže), pa zato ovde pišem. Zamolio bih utreniranog biciklistu koji je sinoć sa preko 40km/h projurio na crveno svetlo na raskrsnici Bulevara Milutina Milankovića i Antifašističke borbe da sledeći put barem pogleda levo-desno kada krši propise, a ne da projuri kao muva bez glave. Ni svetlo nije imao. Sledeći put će biti neko drugi za volanom, kada ima zeleno svetlo neće obratiti pažnju na utrenirane bicikliste koji ne poštuju saobraćajne propise, neće naglo kočiti i biće suza.
e-Motion biike ride:
#590
Posted 30 August 2020 - 01:20 PM
#591
Posted 30 August 2020 - 02:57 PM
@ Dusan011
Uhh, al`smo ljuti
Ako se tema zove "Mišljenje i iskustvo korisnika", to znači da samo bivši i sadašnji korisnici ovde mogu da iznesu nešto konkretno jer su došli u kontakt sa električnim biciklom/ pedelecom i imaju iskustvo koje mogu da podele. Budući korisnici imaju drugi deo foruma koji se zove Pomoć pri kupovini, pa da tamo postave pitanja vezana za novi bicikl. Imaš više od 10000 postova. Da li je moguće da ovo ne znaš?
Što se tiče novog zakona, naravno da svi punoletni građani ove zemlje mogu da predlažu dopunu ili brisanje nekog dela zakona. Da li će tvoj predlog biti uveden u novi Zakon o saobraćaju ili ne, ostaje nam da vidimo. I naravno da su mi Zakoni najvažniji. Šta je važnije od zakona i pravila? Ima jedan video na Youtube-u gde policija u Nemačkoj na ulici zaustavlja pedelece i gleda maximalnu brzini. Ali nisam primetio da oduzima one koji su vozili brže od 25km/h. Mislim da je tvoj predlog previše radikalan, ali videćemo. Možda se nekome dopadne tvoj predlog, a možda će smatrati da je to notorna glupost.
Zašto bi ja doprinosio raspravi o novom Zakonu? Ima ljudi koji to rade i koji su za to plaćeni. A to su oni za koje smo glasali na prethodnim izborima i koji, kao naši predstavnici, sede u skupštini. I da li ti zaista misliš da ako se u Srbiji izglasa zakon da je u jednoj maloj Srbiji ograničenje za električne bicikle 35km/h, da će Bosch početi da samo za nas pravi motore sa ovih ograničenjem brzine? Ljudi, mi smo zemlja - kandidat. EU nas uslovljava da menjamo zakone i donosimo iste one koje već važe u zemljama EU.
A sada da se vratim na temu o kojoj treba da se priča ovde, a to su električni bicikli.
Pre par dana sam radio upgrade firmware-a u Sportzoni, u Radničkoj. U pitanju je Bosch-ov CX motor. Ujedno sam tražio da mi se izlazna voltaža za svetla prebaci sa 6V na 12V. (obavezno prvo proverite da li prednje i zadnje svetlo podržavaju ovu voltažu). I mogu samo reći da se primeti razlika. Motor je sa novom verzijom firmware-a startniji, agilniji i manje troši bateriju. S obzirom da je povećana voltaža, prednji far jače svetli. Sve je bilo gotovo za 20 minuta. Prezadovoljan sam.
e-Motion biike ride:
#592
Posted 30 August 2020 - 03:04 PM
"Ali nisam primetio da oduzima one koji su vozili brže od 25km/h. Mislim da je tvoj predlog previše radikalan, ali videćemo."
Jeste radikalan ali efikasan, samo bi se posebni usudili da skidaju ogranicenje znajuci da mogu da se oproste od bicikla ako ih budu uhvatili.
#593
Posted 30 August 2020 - 03:20 PM
Da li je neko možda menjao display na Bosch biciklu? U oglasima ovde se pojavio oglas gde se prodaje Kiox sa instalacijom.
https://www.2bike.rs...ay#.X0vEN8gzZPY
e-Motion biike ride:
#594
Posted 02 September 2020 - 08:16 AM
Kod električnog bicikla ako se pogon stavi na prednji točak koji su problemi? I vaše mišljenje u vezi ovog kita
https://www.aliexpre...earchweb201603_
Hvala na odgovoru !
#597
Posted 09 September 2020 - 07:20 AM
Po ovom sto pises, onda bi policija trebala da oduzima automobile, ko vozi brze od propisane brzine"Ali nisam primetio da oduzima one koji su vozili brže od 25km/h. Mislim da je tvoj predlog previše radikalan, ali videćemo."
Jeste radikalan ali efikasan, samo bi se posebni usudili da skidaju ogranicenje znajuci da mogu da se oproste od bicikla ako ih budu uhvatili.
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
#598
Posted 09 September 2020 - 08:34 AM
Takođe, i za manje opasne stvari se automobili oduzimaju (divlje taksiranje).
Da se razumemo, apsolutno podržavam razvoj elektro bicikala svih vrsta, i pedeleca i onih koji idu bez motanja pedala. Ali da se zna red, da se donesu propisi i stvari nazovu pravim imenom. Ako "bicikl" koristi elektromotor bez pedalanja, to je skuter/moped/motocikl, treba da se vozi samo ulicom, ima osiguranje, zahteva vozačku dozvolu i određeni uzrast vozača. Ko god kaže da nije, neka proveri da li se Tesla automobili bilo gde vode kao četvorocikli kojima može da se upravlja bez vozačke dozvole.
Pedelec koji ima ograničenje asistencije jeste bicikl, vozi se po bici stazi uz uslove i ograničenja koja važe za bicikle.
Svaki pokušaj da se skidanjem ograničenja od pedeleca napravi skuter treba sankcionisati, ako se tako modifikovani koriste na javnim površinama.
#599
Posted 09 September 2020 - 09:47 AM
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
#600
Posted 09 September 2020 - 10:44 AM
najgori su starci koji jedva okrecu pedela i krivudaju od bankine, do bankine, brzina im je mozda 10/h
Nisu, mnogo su opasniji električni koji bici stazom idu 30/40/50, kao i nečujni jureći trotineti. Zapravo, njihovi vlasnici.
Al ako većina odluči da ove prve pobijemo, nije problem
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users