Mene zanima kako je sa ledjima na Cruzbike-u.
Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#503
Postavljeno 05 October 2019 - 11:21 AM
Pitao sam Dusana sto se reklamira u oglasima i ponudio je dve varijante, obe geared hub.
1. 500w 48v 550wh,
2. 350w 400wh,
Da li neko zna sta znaci 550 wh i 400wh ,da li se to odnosi bas na motor ili na nesto drugo.
Nekako je jasnije kada bi prodavac rekao , napr. motor od 0.5KW pri najvecem opterecenju vuce napr, 10A (lupam) a nominalni radni napon mu je 48V.. Onda bi i laiku bilo lako izracunati koristeci podatke sto pisu na bateriji koliko ce trajati baterija.
#504
Postavljeno 05 October 2019 - 11:57 AM
#505
Postavljeno 05 October 2019 - 02:52 PM
To me i buni,a i tebe izgleda. Kapacitet baterije se izrazava u Ah-ampercasovima. Napr. Akumulator u autu ako ima 45h znaci da moze da izdrzi nesto sto vuce iz njega struju 45A jedan sat. Pretpostavljam da baterije za el. bicikl imaju manje Ah negde oko 5-10Ah . To bi znacilo da napr. ako kod najveceg opterecenja motor onaj veci od 550W vuce 10A moze samostalno 1h da mota bicikl umesto bicikliste,a sa pomoci bicikliste puno vise i 2-4sata.
Tako da si valjda trebao napisati 5.5 Ah i 4Ah- pretpostavljam.
#507
Postavljeno 05 October 2019 - 06:48 PM
#509
Postavljeno 05 October 2019 - 09:56 PM
To je teorijski kapacitet baterije i posle tog vremena ne slabi već je prazna.Što se tiče efikasnosti, najbitniji je obrtni momenat, a on je kod elektromotora uglavnom dobro raspoređen.Sve te vrijednosti su u idealnom slučaju i uglavnom u praksi budu manje. Ima gubitaka a kad napišu autonomija 50km pri 25 na sat šta to znači. Vjerovatno po ravnom terenu. Po brdovitom to je nekad i više nego duplo manje. Vozač od 100kg i od 60kg imaće drastično različite autonomije vožnje a po brdu još i više. Nije svejedno ni kakve su gume i na kakvom pritisku, kakav je asfalt itd.
Uostalom, ko ima stravu s vremenom pohvata neke vrijednosti potrebne snage da bi se savladala neka dionica. I to je možda za posebnu temu jer i strava ima nekad čudne načine računanja. Ali ,neka prosječna vožnja po ravnom je između 100 i 200W 20-35km/h. Na brdu 200-300 sa pikovima i do 800-900.Da bi na brdu od 4-5% išao blizu 20 km/h treba ti preko 200W. Ovo je za drum a za MTB sve raste. Tako da je motor od 250W otprilike asistencija još jednog kilavog rekreativca od 70-80 kila. Od tih 250 na cestu se vjerovatno ne prenosi više od 180 zbog gubitaka u prenosu.
#510
Postavljeno 06 October 2019 - 05:34 AM
Za mene to znaci da pored sve"napredne" tehnologije nismo puno odmakli u skladistenju el. energije,koliko god hvalili te ltijumske baterije.Koliko sam procitao Litijum je dobar za baterije samo zato sto je lagan.
Dusan011-el. motori,motori koji koriste fosilna goriva,generatori, iporucuju snagu , a baterije,benzin, dizel, vodonik,kiseonik, alaminijum,barut voda, para, su sredstvo za napajanje motora ili rad generatora.Kada kupujemo akumulator ,ne pita nas prodavac od koliko Wh nam treba akumulator,vec od koliko Ah
#511
Postavljeno 06 October 2019 - 07:05 AM
Gornji primer pokazuje zašto je Wh korisnije od Ah, i zašto se koristi za električne bicikle i automobile. Ah nam ništa ne govori o kapacitetu, ukoliko ne znamo napon baterije. Wh je korisniji ako imaš opterećenje koje ima konstantnu snagu, kao što je invertor+motor, ili LED+prekidački drajver. Ili ako porediš različite baterijske tehnologije, gde se koristi Wh/l ili Wh/kg.
#512
Postavljeno 06 October 2019 - 11:27 AM
Gornji primer pokazuje zašto je Wh korisnije od Ah, i zašto se koristi za električne bicikle i automobile. Ah nam ništa ne govori o kapacitetu, ukoliko ne znamo napon baterije. Wh je korisniji ako imaš opterećenje koje ima konstantnu snagu, kao što je invertor+motor, ili LED+prekidački drajver. Ili ako porediš različite baterijske tehnologije, gde se koristi Wh/l ili Wh/kg.
.Lepo pise na svakoj bateriji.Koliki je napon u V i koji je kapacitet u Ah.
#514
Postavljeno 18 October 2019 - 07:46 PM
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#515
Postavljeno 21 October 2019 - 08:38 PM
Potreban mi je inženjer(poželjno) ili osoba usko vezana za proizvodnju custom made e-bike ili klasičnih bicikala a da je iz NS ili okoline.
Svaka preporuka je dobrodošla (moze i u pp)
#516
Postavljeno 22 October 2019 - 04:13 AM
Pozdrav forumaši.Obraćam vam se za pomoć i unapred se zahvaljujem.
Potreban mi je inženjer(poželjno) ili osoba usko vezana za proizvodnju custom made e-bike ili klasičnih bicikala a da je iz NS ili okoline.
Svaka preporuka je dobrodošla (moze i u pp)
Moja preporuka:
https://www.elektrob...li.com/kontakt/
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika