Koristi li neko geared hub motor sa plasticnim zupcanicima u kombinaciji sa voznjom po brdima? Koju tezinu imate (vozac+bajk), koje jacine motor, koji nagib izvlacite bez mnogo mucenja tj znojenja? Nije problem da dodam svojom snagom, samo ne mnogo.
Ideja je da za hladnije mesece pri odlasku na posao smanjim napor i znojenje i samim tim mogucnost zdravstvenih problema. Imam oko 15-16km po smeru, maks nagib 10% ali relativno kratak, mozda 500-1000m, ostalo je manji nagib. Elektro asistenciju bih koristio samo uzbrdo, brzina nije presudna, samo da izvuce bez pregrevanja motora i mene, tezak sam 95kg + 15kg bajk bez elektrifikacije + 3-4kg prtljag. Tezina celog elektro sklopa mi je bitna jer bih bajs nosio uz stepenice na poslu. Zbog toga i brda mi je geared hub izbor. Mid drive ne mogu da montiram. Direct drive mi nije interesantan jer su tezi motori plus prave veci otpor kad ne pruzaju asistenciju - ocu ipak da vozim i bez struje sa sto manje dodatnog otpora. Autonomija baterije nije presudna, 20km je ok. Motor mora da bude za prednji tocak.
Pitao sam Dusana sto se reklamira u oglasima i ponudio je dve varijante, obe geared hub.
1. 500w 48v 550wh, nesto preko 7kg. Kaze da ovo izvlaci 120kg uz 10% nagib, nije samo naveo kojom brzinom.
2. 350w 400wh, nesto ispod 6kg
Cenu i detalje cu kad odem do njega, nadam se da ima neki da mogu da probam.
Istrazujem i dalje po netu, ali ako neko ima iskustvo za gorenavedeno neka ga napise. Ne bih uzimao prejak motor zbog ukupne tezine, ovo vise zelim kao asistenciju nego kao "samo gas" varijantu. S druge strane necu ni nesto preslabo pa da uzbrdo pored svoje i tezine bajka moram da pedalam i za tezinu motora/baterija jer nemaju snage za nagib
Ovako nesto mi se desilo sa 250w motorom, ne znam kod tipa, bicikl mlekarski slican onim iz parking servisa. Cim nagib predje 6-7%, teze se mota nego da je obican bajk. To je bilo davno i tehonologija je verovatno napredovala od tad pa bi mozda i 250w zavrsio posao za ovo sto mi treba?