Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#441
Postavljeno 20 June 2019 - 10:05 PM
https://www.scott-sp...ticle=269950008
#443
Postavljeno 22 June 2019 - 10:06 PM
Strucnjaci sa foruma.
Samo što niti je pedelec bicikl, niti je to rekreativni biciklizam
kaze ko?
Salu ne stranu, stvarno ne razumem problem nekih ljudi ovde se elektro biciklima.
Mene recimo bas briga sta ko vozi. Pitanje se postavlja, sto je nekom toliko stalo da pljune na pedelec i pozeli da se uvede registracija ili zabrani. Neka emotivna investicija tu postoji, neki licni problem.
#446
Postavljeno 30 June 2019 - 12:32 PM
Popeo sam se na Vidovu goru, krenuo sam iz Sumartina. Nisam ukljucivao turbo mod jer je preterana asistencija. 90% sam proveo u emtb modu a ostatak sam eksperimentisao sa eco i tour. Na par ravnih deonica sam bio u off. Bicikl je bas masivan i u off modu sam imao osecaj kao da vozim sa pritisnutim kocnicama.
Osecaj penjanja u emtb modu je neverovatan. 25kmh uzbrdo je neopisivo. VG je na skoro 800m a krenuo sam od nule prakticno. Presao sam u jednom smeru oko 30km. Uprkos pomoci koju sam imao od bicikle riknuo sam skroz. Ovo mi je prva voznja e bicikla i mogu da kazem da mi se svideo. Ljudima poput mene pomera granice jer se obicnim biciklom verovatno nikad ne bih popeo...
#447
Postavljeno 30 June 2019 - 08:38 PM
Ako si se penjao brziom od 25 km/h ili malko ispod, crkao si zato sto je to vec granicna vrednost na kojoj je znatno umanjena asistencija elektromotora (naravno ako na motoru nije skinuta blokada), bez obzira u kom se modu nalazi. Imam isto el.bicikl sa bosh motorom, i znam kako radi. Doduse moj ima malo drugacije modove, eco, tour, sport i speed. I na svakom od modova ima jos po tri finije modulacije podesavanja.
Popeo bi se i sa obicnim biciklom samo bi ti bilo potrebno znatno vise vremena i naravno mnogo vise prolivenog znoja.
Koliki je bio prosecan nagib penjanja?
#449
Postavljeno 01 July 2019 - 02:03 PM
Koliki je bio prosecan nagib penjanja?
Ne znam aĺi relativno mali medjutim prvih 10km su mi baš bili teški jer je uspon konstantan i na momente ozbiljan plus iz krivine u krivinu.
Od 0m na 800m a distanca je 30km. Moze da se izracuna prosecan ugao tj pre toga aproksimira da je trougao.
Da, primetio sam da tu negde oko 25 prestaje asistencija, nisam to znao.
A da, jos jedna stvar je doprinela iscrpljenosti - iz nekog razloga taj cube mtb nema zakljucavanje na viljusci.
#450
Postavljeno 01 July 2019 - 04:06 PM
Ovde su neki primeri.
Najslabija asistencija je u eco modu na levelu 1. Zatim imamo levele 2 i 3. Nakon toga ide tour mod koji opet ima tri levela i tako sve do speed moda. Postoji i level 0 i onda se potpuno gasi asistencija u sva 4 moda.
Primetio sam, na primer kad sam u eco modu level 3, da motor jace pomaze nego kad sam u tour modu level 1. Sad zasto je to tako pojma nemam. U najjacem speed modu na level 3 imam utisak kao da se motor gasi na nesto vecoj brzini, tipa 26.5 km/h. Motor je Bosch classic line, dakle prva generacija.
#451
Postavljeno 01 July 2019 - 05:12 PM
Za Igora,
20190701_163004.jpg20190701_162956.jpg20190701_162946.jpg20190701_163045.jpg
Ovde su neki primeri.
Najslabija asistencija je u eco modu na levelu 1. Zatim imamo levele 2 i 3. Nakon toga ide tour mod koji opet ima tri levela i tako sve do speed moda. Postoji i level 0 i onda se potpuno gasi asistencija u sva 4 moda.
Primetio sam, na primer kad sam u eco modu level 3, da motor jace pomaze nego kad sam u tour modu level 1. Sad zasto je to tako pojma nemam. U najjacem speed modu na level 3 imam utisak kao da se motor gasi na nesto vecoj brzini, tipa 26.5 km/h. Motor je Bosch classic line, dakle prva generacija.
thnx...modove sam shvatio kako se menjaju, ali levele isto rucno upravljas njima? Na drugoj/trecoj generaciji (mms da je performance line) sam video da postoji graficki prikaz nesto tipa oni digitalni VU-metri na (predpostavljam starijim) muzickim spravama koji kao da pokazuju stepen angazovanja asistencije jer nekad se pojavi jedno a nekad i pet/sest tih polja. Kao neki torq metar ali samo za asistenciju.
#452
Postavljeno 01 July 2019 - 06:53 PM
Ono sto mi se nije dopalo je otpor koji se javlja kad se asistencija ugasi. Kod mog motora taj otpor skoro da i ne postoji i bajs moze da se vozi kao obicni. Koliko sam citao sad su to ponovo ispravili na generaciji 3.
#460
Postavljeno 30 August 2019 - 07:38 AM
To je kao da su svi drumasi drogirani pa koji je najbolji Samo je ovde jedan na jedan, ne rade robovi u timu za tebe.
Šta si ovim hteo da kažeš, nemam pojma?
motor mu dodje kao da te neko gura i pomaže jel tako?
Ako svima pomaže jednako onda pobeđuje najbolji biciklista?
Ako pobeđuje ipak najbolji biciklista čemu onda služi motor?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
4 članova čita ovu temu
0 članova, 4 gosta, 0 anonimnih korisnika