Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#342
Posted 01 June 2019 - 05:06 AM
Svaki el. motor ima dva lezaja.
Nikada cena el. bicikala nece biti smesno niska,cinjenica je da je sada smesno visoka za nesto sto pomaze do 50km. Ali -imaaaa se! moze se!. Zapadni penzioneri su tu najvise uticali. 650 E ugradnja el. motora sa elektronikom,sta moze covek da pomisli? samo da se nasmeje u sebi.A da ne pricamo o ceni novih el. bicikala.. I sada vec polako ide ,malo je 250W treba 1KW,(usput 1KW trosi kao ruska vozila)pa ce i to biti malo,pa ce uvesti registraciju el. bicikala,i nadrljace oni koji imaju normalne el. bicikle.
#343
Posted 01 June 2019 - 07:28 AM
#345
Posted 01 June 2019 - 08:44 AM
Da ponovim-svaki elektromotor od 1W do 100MW ima dve tacke oslonca,i to mogu da budu kuglicni,klizni lezajevi,valjkasti, axialni,radijalni,tanjirasti konusni itd. Kako ide dalja izvedba ,da li ide preko menjaca ili nekih planetarnih zupcanika to je stvar izvedbe i inzinjerstva.I u buducnosti ici ce se na to . Ovo gde ima samo el. motor u tocku jeste prostije resenje, znaci rotor stator 2 kug. lezaja i nista vise
U svakom slucaju ako el bicikl ima mehanicki menjac brzina,to je ipak malo bolje (ali i to resenje ima nedostatke),bas zbog uspona,jer znamo svi da smanjujemo stepen prenosa na uzbrdicama.Cista logika.(ili ne?)
#348
Posted 01 June 2019 - 08:41 PM
To je Teslin motor na naizmeničnu struju kome do dan danas niko nije imao šta da doda ili oduzme, napravljen je sa minimalno elemenata.
Dosta je unapredjen Teslin motor, to je asinhroni motor i radi na principu obrtnog magnetnog polja.
#351
Posted 03 June 2019 - 09:13 AM
Da ponovim-svaki elektromotor od 1W do 100MW ima dve tacke oslonca,i to mogu da budu kuglicni,klizni lezajevi,valjkasti, axialni,radijalni,tanjirasti konusni itd. Kako ide dalja izvedba ,da li ide preko menjaca ili nekih planetarnih zupcanika to je stvar izvedbe i inzinjerstva.I u buducnosti ici ce se na to . Ovo gde ima samo el. motor u tocku jeste prostije resenje, znaci rotor stator 2 kug. lezaja i nista vise
U svakom slucaju ako el bicikl ima mehanicki menjac brzina,to je ipak malo bolje (ali i to resenje ima nedostatke),bas zbog uspona,jer znamo svi da smanjujemo stepen prenosa na uzbrdicama.Cista logika.(ili ne?)
Ako ceo zadnji sklop u glavcini tocka, tzv. "hub motor", nazovemo motorom (jer se tako i inace naziva), onda moze da ima vise lezajeva. Hub motori sa elektro motorima manje snage tj. obrtnog momenta imaju prenosni sistem unutar same glavcine tocka koji je najcesce od plastike.
#352
Posted 11 June 2019 - 02:09 PM
Ako ceo zadnji sklop u glavcini tocka, tzv. "hub motor", nazovemo motorom (jer se tako i inace naziva), onda moze da ima vise lezajeva. Hub motori sa elektro motorima manje snage tj. obrtnog momenta imaju prenosni sistem unutar same glavcine tocka koji je najcesce od plastike.
Ja bih bo'me svemu što se odaziva na MOTOR zalepio tablice, a za tablice morao bi i tehnički pregled... Pa da lepo razdvojimo bicikliste od motorista, kao žito od kukolja pa ona lenja ekipa neka izvoli da plaća i porez i tablice i tehnički.. Dosta više pretvaranja.
#353
Posted 11 June 2019 - 03:39 PM
Ja bih bo'me svemu što se odaziva na MOTOR zalepio tablice, a za tablice morao bi i tehnički pregled... Pa da lepo razdvojimo bicikliste od motorista, kao žito od kukolja pa ona lenja ekipa neka izvoli da plaća i porez i tablice i tehnički.. Dosta više pretvaranja.
Nece to spreciti bogate ljude da ih voze bilo gde, cak stavise uvesce klasno raslojavanje medju bicikliste. Samo ce bogati moci da ih voze a sirotinja ce se i dalje muciti uz podsmeh vise klase, tipa nadji dva posla pa ces moci da kupis.
#354
Posted 11 June 2019 - 07:52 PM
Pa nisu tu bas toliko novci u pitanju koliko princip. Ja da hocu kao el.mehanicar koji se malo razume u el. motore mogu sam da napravim el. bicikl. Ne bi mi bio ni problem napraviti bateriju. Ali i za mene je to onda motocikl,kako moze da bude biciklista na struju. Ali verujem i da ce uvesti registraciju za el. bicikle-u skoroj buducnosti.
#355
Posted 11 June 2019 - 09:34 PM
Zavist je tu u pitanju jer napisa covek lenji voze bicikle sa elektromotorom (lenji koriste digitron, lenji koriste google i internet a ne citaju knjige itd). A princip se lako resava, umesto da mora da se placaju dazbine moze umesto toga svako ko kupi pedelec dobije i papir na kome pise nesto kao "ovim se obavezujem da nisam bolji ni u kom smislu od biciklista koji voze bicikl bez motora", i na zahtev istih treba da javno procita tekst dok mu se "pravi" biciklisti smeju.
#356
Posted 12 June 2019 - 04:25 AM
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users