thnx
KTM sa nexus 8 i 60NM motorom. To je otprilike tu kao ovaj kod mene.
https://www.ktm-bike...ity-8-belt.html
Postavljeno 25 May 2019 - 01:50 PM
thnx
Postavljeno 25 May 2019 - 02:11 PM
KTM sa nexus 8 i 60NM motorom. To je otprilike tu kao ovaj kod mene.
https://www.ktm-bike...ity-8-belt.html
pa jos na kajis
Postavljeno 26 May 2019 - 02:12 PM
И колико пара изашло укупно?Napokon stiglo sve i konvertovao sam bicikl u ebike.
U pitanju je mid-drive pogon od 750W, konkretno TSDZ2 48V.
Baterija je lion 10.4Ah 48V sa LG M26 celijama.
Maksimalna struja koju motor moze da povuce je 18A,
a max kontinualna struja baterije je 30A.
Do sada dve test voznje i prijatno sam iznenadjen.
Uspon dug 400 metara i 6-7% nagiba u speed modu (ima jos turbo iznad)
bez problema 20km/h. Ono sto je odlicno da bicikl nema gas.
Osecaj je kao da su ti noge 3 puta jace.
Postavljeno 26 May 2019 - 09:12 PM
Postavljeno 27 May 2019 - 05:28 AM
Па онда ово није скупо, са све уградњом и гаранцијом
https://www.2bike.rs...om#.XOsAysK4Spc
Ovo su potpuno različiti sistemi. frofro je konvertovao svoj bicikl u pedelec što mislim da je milion puta bolje u odnosu na ovaj komplet iz oglasa.
e-Motion biike ride:
Postavljeno 27 May 2019 - 06:22 PM
Postavljeno 27 May 2019 - 09:25 PM
Па онда ово није скупо, са све уградњом и гаранцијом
https://www.2bike.rs...om#.XOsAysK4Spc
Postavljeno 28 May 2019 - 11:43 AM
Postavljeno 28 May 2019 - 12:34 PM
Тамо негде, јесенас кад сам био код тог Дулета није имао тренутно ни један бајс са мотором од киловат тако да сам пробао од 250 и 500 вати. Тај од 500 стварно добро вуче узбрдо тако да би ми он сасвим био довољан...једино што су мотори од киловат доста дуговечнији, он каже практично неуништиви, само два лежаја од потрошних делова
Postavljeno 28 May 2019 - 08:41 PM
Postavljeno 28 May 2019 - 09:19 PM
Тамо негде, јесенас кад сам био код тог Дулета није имао тренутно ни један бајс са мотором од киловат тако да сам пробао од 250 и 500 вати. Тај од 500 стварно добро вуче узбрдо тако да би ми он сасвим био довољан...једино што су мотори од киловат доста дуговечнији, to он каже практично неуништиви, само два лежаја од потрошних делова
Postavljeno 29 May 2019 - 09:13 PM
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 30 May 2019 - 07:04 PM
Postavljeno 31 May 2019 - 10:23 AM
...једино што су мотори од киловат доста дуговечнији, он каже практично неуништиви, само два лежаја од потрошних делова
A koliko lezajeva imaju ovi od 250/500W ? pet?
Svi el. motori za el. bicikle su dugovecni,zato sto nemaju cetkice,znaci jedino moze biti kvalitetniji nacin na koji se ugradjuje el. motor u bicikl. A i kvalitet elektronike je vazan. Ovi motori sto se ugradjuju na zadnji tocak i na prednji(osovinski ili Hub motor), meni licno se nimalo ne svidja,kada bih hteo da kupim el. bicikl, najvise mi se dopadaju oni sto u sredini imaju el. pogon (sredisnje smesten motor (mid-drive) .
Inace kada pricamo o dugovecnosti,tu su najveci problem baterije,jer kako god okrenes sve one posle 500 punjenja pocinju drasticno da gube kapacitet, i nove su prilicno skupe,a i pitanje je dokle ce se za odredjeni tip el. bicikla praviti a samim tim i odredjeni oblik baterija.To je problem sa ovim polovnim el. biciklima na prodaju,ako je neko svakodnevno koristio bicikl,za godinu,dve moze ladno da se smanji kapacitet baterije,a tu kao prodaje se kao NOV el. bicikl star samo dve,tri godine. On jeste nov,ali baterije su u el. biciklu najvaznija stavka.
A lose kineske baterije,to je posebna prica.
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika