Pod budućnošću sam mislio na (puno više) redovna pojava, sada su još uvek u velikoj manjini, čak i napolju - ispravi me ako grešim. Mislim da će u većoj meri da zamene i potisnu na prvom mestu skutere, a onda i bicikle za starije, one koji voze samo do posla kao prevoz i sl. Kako napreduju baterije i motori, ne bi me iznenadilo da za koju godinu počnu da se nude i kao dodaci za drumaše - tipa, dodatnih 30ak vati pri usponu, koje možeš da puniš kočenjem na spustu pomoću elektromagnetne indukcije, pa kao i kočnice ne pregrevaš nepotrebno, a kontrolišeš brzinu - idealno za sredovečne Amere & slične oko kojih se i najveći deo (high end) industrije vrti.
U zapadn(ij)oj Evropi električni bicikli danas na prvom mestu zamenjuju standardne bicikle za ljude koji ih koriste kao prevozno sredstvo. To su ljudi koje ne zanima biciklizam, već samo žele da na najbrži, najjednostavniji i dugoročno najjeftiniji način stignu gde su krenuli, i možemo očekivati da će u tom segmentu e-bicikli nastaviti ubrzano da rastu.
A elektromotori za drumaše postoje već blizu deset godina u komercijalnoj ponudi, ako sam dobro zapamtio