Pozdrav , Ima ih sve vise kod nas pa sam siguran da ima onih koji mogu da prenesu svoje utiske. Vozim obican bicikl ali bih da imam jedan za situacije kad iz nekog razloga ne bih da okrecem pedale. Jako me cesto pitaju penzioneri gde naci kvalitetan a povoljan. Ne bih zeleo da imam moped ali bih zeleo da imam bicikl na baterije. Cini se da je najveca briga onih koji razmisljaju o kupovini ovakve bicike baterija. Kako naci novu.Da li nekakvom adaptacijom nekog akumulatora moze da se napravi rezervna itd Molim one koji imaju iskustvo ili ideju kako bi bilo moguce odrzavati ovakvu biciklu da iznesu svoje misljenje. Nisam naso da postoji ovakva ili slicna tema ako je ima molim da se obrise ova. Hvala
Elektricni bicikli - misljenje i iskustvo korisnika
#2
Postavljeno 09 December 2014 - 12:35 PM
#3
Postavljeno 09 December 2014 - 12:41 PM
Iz par priča ljudi sam čuo da je dobra i korisna stvar.
Naravno ako se uzme nov sa novom baterijom. Okvirno sam čuo da se može naći za 500 evra.
Sad u kom je to rangu i kvaliteta je pitanje...
Čuo sam da čovek sa tavkom biciklom ide na posao oko 40 km u jednom pravcu sve na bateriju, pa je na poslu ponovo puni i nazad.
Svakako je zanimljiva stvar, ali koliko je kvalitetno i pouzdano nisam baš siguran.
Bar ove što kažu da ih ima za oko 500 evra nove.
Ali... ako su lagali mene i ja lažem vas...
#4
Postavljeno 09 December 2014 - 12:57 PM
Drugar je pravio svoj, ide kao mećava i daleko stigne s jednom baterijom.
Sam kupovao delove - uglavnom iz Kine. Zadnji točak žbicama za motor našpanovan.
Meni se to sviđa kao koNJcept: ako je napravljen da se može lepo voziti na pedale, ako može da koči pomoću indukcije, pa da pritom i puni baterije. Onda ga iskoristiš samo za uzbrdice kao pogon, ili pomoć dok pedalaš.
Evo čoveka:
#9
Postavljeno 09 December 2014 - 02:33 PM
Jendo je sigurnno ponuda je sve veca
http://www.kupujempr...360-1-grupa.htm
Nebih da postavljam oglase pojedinacno ali bicikl kiji ima xt menjac pozadi verovatno ne moze da bude los bicikl.Znam da to stavljaju najbolje ali nek je najgore Deore pa je opet dobar bicikl.
U drugu ruku.Vidim ima nekih novih koji izgledaju kao skuteri na pedale.Kostaju oko 400 e novii to mora da se porveri da li valja.
Kazu prodavci da ne treba dozvola ni registracija sto je ok.
Taj skotov od 200000 je sigurno dobar.I moj Ktm je nov u nemackoj bio 1200 e pa sam ga platio 200 e.Hocu polovno a da budem zadovoljan.
Znaci ponuda je veca.Ima dobrih bicikala samo je baterija problem.Sta ako mora da se menja.Oruiginal tesko da cemo moci da nadjemo.
Samo da kazem da ima mnogo penzionera koji bi vozili ovakav bicikl..Ljudi koji iz raznih razloga ne mogu da okrecu pedale a zeljni su rekreacije ma kakva ona bila.
Molim elektronce da se ukljuce u temu ako je moguce.
#10
Postavljeno 09 December 2014 - 02:57 PM
Nije taj, ovaj je stariji.Gadjan, on 09 Dec 2014 - 2:49 PM, said:
@Falloutboy
Ha, Vok plaža, tu sam stanovao godinama nego koje je godište, da nije '83? Možda mi je školski iz osnovne, ne sećam se imena da li je Dalibor ili je drugi Ćalić u pitanju...
#11
Postavljeno 09 December 2014 - 07:08 PM
Лично нисам присталица оваквих бицикала.Имао сам прилику да видим оне што су нешто између бицикла и мотора по геометрији.Прво изгледа ми да је доста неквалитетно урађено,мислим на материјале.Седиште је прениско,може да се дигне али не верујем да се може диће онолико колико је потребно за нормалну вожњу.
#12
Postavljeno 10 December 2014 - 02:10 PM
Лично нисам присталица оваквих бицикала.Имао сам прилику да видим оне што су нешто између бицикла и мотора по геометрији.Прво изгледа ми да је доста неквалитетно урађено,мислим на материјале.Седиште је прениско,може да се дигне али не верујем да се може диће онолико колико је потребно за нормалну вожњу.
Ja licno nisam pristalica vozila na motorni pogon sve dok za to ne postoji potreba iz vise razloga.Ponekad postoji potreba i zato sam otvorio temu.
Ne znam ali mi se nekako cini da cu odmah da se slozim sa tobom kad je u pitanju kvalitet ovih bicikala koje lice na skutere kad budem probao jedan.
Iskeno , voleo bih da imam bicikl , kvaitetan kakav imam sad ali da ponekad mogu da ukljucim bateriju.
#13
Postavljeno 10 December 2014 - 02:55 PM
#14
Postavljeno 10 December 2014 - 08:23 PM
Nedavno sam bio na buvljaku u Subotici i video sam te elektricne mopede/bicikle (nove) po ceni od 320e, a verovatno bi ih mogao kupiti i jeftinije u Madjarskoj i dobiti povrat PDV-a. Online mozes naci "homemade ebike" komplete u kojem se nalazi sve potrebno i sve sta preostaje je da delove namontiras na svoj bicikl.
Sve u svemu meni deluju zanimljivo takvi bicikli i takodje bih radije kupio ebike nego neki moped. Sve cesce vidjam ebicikle po Vojvodini i mogu reci da su dosta brzi, a cuo sam da mogu preci oko 40-50km (u zavisnosti od modela i baterije). Baterije se svuda mogu kupiti, koliko vidim ima ih i u TotalBikeu.
#15
Postavljeno 10 December 2014 - 10:42 PM
Treba znati da postoji razlika izmedju elektricnih bicikala i ostalih elektricnih dvotockasa. Uglavnom su to bicikli koji za ispomoc imaju elektromotor koji radi samo dok se okrecu pedale bicikla i elektricni motor je zakonom obavezan da prestane da pomaze kada biciklista predje brzinu od 25 km/h. Samo takvo vozilo je legalno i nije potrebna registracija i dozvole.
http://optibike.com/...c-bikes-mopeds/
#16
Postavljeno 10 December 2014 - 10:46 PM
Zar nemaju ograničenu brzinu? Kolega koji je radio za Spartu kaže da se fabrički stavlja limit na 25 km/h. On je imao svoju "otključanu" verziju za koju kaže da može preko 40 km/h. Mislim, sa legalne strane, verovatno treba da ima neki limit?
Inače, koliko sam video, "jeftiniji" električni modeli imaju baš krš opremu.
Meni se to sviđa kao koNJcept: ako je napravljen da se može lepo voziti na pedale, ako može da koči pomoću indukcije, pa da pritom i puni baterije. Onda ga iskoristiš samo za uzbrdice kao pogon, ili pomoć dok pedalaš.
Par modela koje sam video imaju plastične planetarne zupčanike koji se otkače od točka ako ga motor ne pogoni, verovatno da bi se sačuvali zupčanici, a i nije nimalo lako okretati taj motor kada ne radi. Tako da nije moguće punjenje baterije nazad.
#17
Postavljeno 11 December 2014 - 08:29 AM
Zar nemaju ograničenu brzinu? Kolega koji je radio za Spartu kaže da se fabrički stavlja limit na 25 km/h. On je imao svoju "otključanu" verziju za koju kaže da može preko 40 km/h. Mislim, sa legalne strane, verovatno treba da ima neki limit?
Inače, koliko sam video, "jeftiniji" električni modeli imaju baš krš opremu.
Par modela koje sam video imaju plastične planetarne zupčanike koji se otkače od točka ako ga motor ne pogoni, verovatno da bi se sačuvali zupčanici, a i nije nimalo lako okretati taj motor kada ne radi. Tako da nije moguće punjenje baterije nazad.
Pretpostavljam da to komplikuje konstrukciju, ali mi ovako (nisam stručnjak) deluje da je sasvim moguće uvesti kočnicu koja će imati režim da pogoni dinamo koji stvara struju za punjenje baterija, a indukciono polje da usporava bajs. Čak i sa dva režima rada - za nizbrdicu, slabije i kad se baš želi kočiti - jače.
Sad da li bi spoj mogao biti isti koji se koristi i za pogon, ili bi morao biti na skroz drugom točku, nisam siguran.
Nisam siguran ima li već sad nekih (skupljih) modela koji ovo koriste. Ako nisam baš jako lupio (kako mali Đokica zamišlja elektro bajs ).
#18
Postavljeno 20 December 2014 - 03:53 PM
Danas sam bio ponovo na buvljaku u Subotici i raspitao se malo o ovim biciklima. Cene se krecu od 300€ do 450€, max. brzina im je 25km/h, sa jednim punjenjem predje 40km, koriste tri gel akumulatora (moze se naci i rezerva za 3000rsd po komadu), nije potrebna registracija i baterije se mogu puniti i tokom voznje tj. okretanjem pedala
Model sa prve velike fotografije je 300€, drugi 350€, treci 450€, cetvrti 350€, peti 350€(ako se dobro secam). Meni se pogotovo svideo bicikl sa prve fotografije, pa i ako je najmanji od svih mogu reci da najbolje izgleda, a i sklopiv je. Bicikl jeste malo tezi, ali lako se voze Rezervnih delova ima, za garanciju nisam pitao, ali je verovatno 1. godinu.
Po Subotici sam video dosta ovakvih bicikala i vecina ima iste "boljke" i to boju (boje brzo izblede, valjda nemaju UV zastitu) i rdja. Naisao sam i na par polovnih koje su prodavali za 130€, stari oko 4 godine, u pristojnom stanju i potrebna im je zamena akumulatora (mogu preci oko 5km). Moj deda vec duze vreme planira da kupi neki moped do 49ccm pa sam se zato i raspitao oko ovih bicikala. Uzeo sam broj od prodavca pa koga zanima neka mi se obrati preko privatnih poruka.
Akumulatori ako se odrzavaju trebalo bi da izdrze od 300 do 500 punjenja, tako da ste mirni 2-3 godine Toliko od mene.
#19
Postavljeno 20 December 2014 - 07:10 PM
Ovaj mali sa velike slike mora da je najudobniji cim ima dva prednja amortizera. Ima i ovde nekih http://www.moderna-s.com/
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika