Ако одврнеш, придржавај руком кућиште хаба да се не распу куглице.
Samo misao... da li bi mozda bilo dobro koristiti magnet protiv rasipanja kuglica...
Postavljeno 29 November 2014 - 08:35 PM
Postavljeno 30 November 2014 - 05:27 AM
Ma staviš na pod novinu ili lavor neki, kadicu pa točak i šta god da padne pada gde treba, jedino ume da neka krene po žici malo papadne van, ali teško. Proveriš broj pa magnetom nađeš ako ne dostaje jedna. (magnet ima svako, ko je promenio bar jedan brzinomer). Treba da ih ima 25+25 kako mi Vivicav napisa jer je čovek izbrojao.
Postavljeno 07 December 2014 - 08:48 AM
Postavljeno 07 December 2014 - 09:47 PM
Au, svaka čast, otvaranje a da nije voženo velika radoznalost. Izvini nisam pročitao. Jel si je pleo ili ne, pitam zbog težine u odnosu na druge, da li deluje da je solidna barem. Koristi ih Capriolo, ali ne znam da li njome može više hiljda km da se pređe da se ne istupe ova perca i "stepenice" na telu huba, pa da preskače.
Firebird Capriolo ih koristi na drumašima, hm...Razmišljam se da li je uzeti i td...
Postavljeno 07 December 2014 - 10:51 PM
Postavljeno 08 December 2014 - 06:16 AM
Postavljeno 08 December 2014 - 08:19 AM
Au, svaka čast, otvaranje a da nije voženo velika radoznalost. Izvini nisam pročitao. Jel si je pleo ili ne, pitam zbog težine u odnosu na druge, da li deluje da je solidna barem. Koristi ih Capriolo, ali ne znam da li njome može više hiljda km da se pređe da se ne istupe ova perca i "stepenice" na telu huba, pa da preskače.
Firebird Capriolo ih koristi na drumašima, hm...Razmišljam se da li je uzeti i td...
Postavljeno 08 December 2014 - 08:59 AM
Ја имам обичну и касетну наблу quaondo и до сада нисам и имао неких нарочитих проблема,ову обичну сам једном отварао и променио маст пошто је крцкала прљавштина и то је то.Што се тиче касетне возим је већ око три хиљаде километара без икаквих проблема.
Postavljeno 08 December 2014 - 02:59 PM
Kod QUando nabli samo mi je pitanje dugotrajnosti zbog kilometraže, jer baš maltertiram kilometražu .
Na jednom bajsu imam Quando, na drugom stare Shimano 105, model 5600. Ove druge su svemirska tehnologija, kad držiš u ruci, zavrtiš točak i slično. Ali kad počneš da voziš, razlika se ne oseti, izeš ga.
OK, mada trebalo bi da ima neka prednost ipak...ali verovatno su to delovi secunde tj brzine pa se "golim okom" ne vidi.
Postavljeno 09 December 2014 - 06:59 AM
Postavljeno 09 December 2014 - 04:59 PM
Vivicav, čudi me da Quando nabla bude toliko dotegnuta da bi čak i žice "čupao" da si nastavio sa odvijanjem. Izgleda da su je fabrički dobro pritegli, nije to zapeklo, ima masti koliko vidimo na freehubu, pa tom logikom i na tom vijku što nosi isti. Doduše niko nije ni reko da je zapekla, ali nema druge nego da su pritegli muški.
Postavljeno 09 December 2014 - 06:04 PM
Sve što hoću da ne zapekne, a da se ne odvrće samo od sebe. Šticna, sve šrafove (tj. navoje). Ima u svim radnjama što prodaju maziva: "bakarna mast". Nikakva egzotika.bockokg, on 09 Dec 2014 - 5:17 PM, said:
Jel premžeš nešto tom msšću ns biciklu? Gde se kupuje?
Postavljeno 09 December 2014 - 11:23 PM
Sve što hoću da ne zapekne, a da se ne odvrće samo od sebe. Šticna, sve šrafove (tj. navoje). Ima u svim radnjama što prodaju maziva: "bakarna mast". Nikakva egzotika.
OK, nisam znao za tu mast, imam ovu litijumsku zelenu FAM Krusevac.Radi posao.
litijumska mast, pa ni jedna druga mast ne pomazu dovoljno dobro kod pojave "hladnog zavarivanja" dva raznorodna materijala / metala...najcesci primer je kad zapekne alu sticna u celicnom ramu. Msm da na forumu postoji i posebna tema za ovu situaciju. Jedino pravo preventivno resenje je bakarna pasta. Zovem je pasta bas iz razloga sto ne podmazuje medjusobno pokretne vec fiksne spojeve.
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika