Jump to content


Fotografije
- - - - -

Novo ili polovno, sta kupiti?

staro polovno delovi bicikli

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
150 odgovora na ovu temu

#81 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 12 November 2014 - 04:55 PM

Kakve veze ima garancija sa stelovanjem menjaca i havarijom na putu? Koji ti je to servis naplatio servisiranje dok si bio u garantnom roku? Nemoj mompricati gluposti. Pa ko ce da ipti da garanciju kada ti bicikl pregazi kamion? Stelovanje menjaca isto. Sta da ti promene menjac zato sto se rastelovao. Ne razumem. Da li ce ti zameniti ram koji je napukao a na njemu nema nekih drugih fizickih ostecenja i ne pokazuje nista na to da si bicikl pregazio bagerom da hoce. Ima cak i primera na forumu gde su im ljudi menjali ramove. I brka je cak pisao kada su mu zamenili ram na pollaru mirage pro jer je naprsao i dali mu novi model (ujedno gde je ovaj covek). Bilo je clanova kojima su gume menjane posto au bile ispucane itd. Da li ce ti neko zameniti ram na polovnom biciklu? Nece.
  • 1

#82 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 12 November 2014 - 06:12 PM

Belgarath, on 12 Nov 2014 - 5:55 PM, said:
Kakve veze ima garancija sa stelovanjem menjaca i havarijom na putu? Koji ti je to servis naplatio servisiranje dok si bio u garantnom roku? Nemoj mompricati gluposti. Pa ko ce da ipti da garanciju kada ti bicikl pregazi kamion? Stelovanje menjaca isto. Sta da ti promene menjac zato sto se rastelovao. Ne razumem. Da li ce ti zameniti ram koji je napukao a na njemu nema nekih drugih fizickih ostecenja i ne pokazuje nista na to da si bicikl pregazio bagerom da hoce. Ima cak i primera na forumu gde su im ljudi menjali ramove. I brka je cak pisao kada su mu zamenili ram na pollaru mirage pro jer je naprsao i dali mu novi model (ujedno gde je ovaj covek). Bilo je clanova kojima su gume menjane posto au bile ispucane itd. Da li ce ti neko zameniti ram na polovnom biciklu? Nece.

Na svim garancijama stoji ono "ovlašteni servis" i tako dalje. Što znači, ako sam radim nešto jer sam na putu, daleko od ovlaštenog servisa, imaju pravo da mi ospore garanciju? Ili nemaju? Ili moram da se natežem s njima, inspekcijom i slično?

Za bicikl koji zaključavam na ulici teško se odlučim ugraditi nov deo. Za neki rekreativni, "svečani" koji svugde ide sa mnom... pa, tu bi možda imalo smisla samo novo. Mada i to pitanje - kad je polovno trećina, ili četvrtina cene, a u solidnom stanju? Šta je pametnije?

Na kraju svako sebi bira. Samo hoću da kažem da "novo je novo" nije sveto pismo i da već decenijama u nazad sve manje ima smisla (nova veš mašina se više kvari i traje kraće od stare koja radi već 30 godina - i tako dalje).
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#83 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 12 November 2014 - 07:03 PM

Zasto uopste prati sam masinom. To ce da se pokvari. Volje da se iskuvava na sporetu kao ranije. Ustvari ne i sporet ce da se pokvari idemo na reku da lupamo ves o kamen ili da ga drljamo o ono metalno cudo. To se ne kvari sigurno.... E takvoje tvoje misljenje o svemu sto je novo.
Naravno da cu kupiti masinu koja je nova a ne koristiti staru iz 1980. Iz vise razloga. Nova vise stedi elektricnu energiju samim tim mi je i racun za struju manji. Koriscenjem nove masine 5 god isplati ce se sama od sebe tacnije ustedecu tu kolicinu novca na struju koju ce da mi ustedi za razliku od one iz 1980godine. Ima vise rezima rada ima susenje, manje mi zauzima mesta. Nije vise da mi masina zauzima pola kupatila kao ta iz 1980. Zivimo u brzom mozda pre brzom vremenu da bi nase slobodno vreme provodili u pranju susenju ciscenju i drugim poslovima a samim tim trazimo nacina da taj rad svedemo na minimum (manje rada za sto bolji rezultat) kako bi vise imali vremena za sebe. To nam nove tehnologije omogucavaju, stare ne. Isto tako i sa biciklima i sa bilo cime. Da mozes voziti celicni bicikl sa ili bez brzina. Da ne moras imati amortizer, samaraljke disk kocnice.... Ne moras imati quick relase na tockovima uvek je bolje stari dobri sraf. Pa sa sobom moras uvek nositi 2 kg alata da bi zamenio gumu. Sve se svodi na efikasnost. Da li mi stvarno ne treba disk. Da verovatno ne. Ali da li bi mi se disk isplatio da ga mupim i onda ne razmisljam da li ce mi kociti po kisi i blatu ili nece. Necu zimi menjati plocice na vbrake kocnicama jednom nedeljno zato sto su ove sadasnje vec pune opiljaka i drugih gluposti koje mi sjebavaju felnu. Da necu se brinuti koliko sam ostetio felnu kocenjem i necu je trebati menjati. Ako se iz ovog ugla posmatra da treba mi disk kocnica.
  • 0

#84 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 November 2014 - 07:04 PM


Za bicikl koji zaključavam na ulici teško se odlučim ugraditi nov deo. Za neki rekreativni, "svečani" koji svugde ide sa mnom... pa, tu bi možda imalo smisla samo novo. Mada i to pitanje - kad je polovno trećina, ili četvrtina cene, a u solidnom stanju? Šta je pametnije?

Na kraju svako sebi bira. Samo hoću da kažem da "novo je novo" nije sveto pismo i da već decenijama u nazad sve manje ima smisla (nova veš mašina se više kvari i traje kraće od stare koja radi već 30 godina - i tako dalje).

+1

 

Ja sam uvek za odlično očuvano. Što se tiče delova.. kasetu i lanac uzimam novo (mojom nemarnošću upropastio sam na KTM-u oboje).

Ostalo uglavnom polovno.. vidim da se često pominje "šta ako se pokvari menjač, i slično a nije u garanciji"?

Evo, ja već treću godinu vozim onaj KTm sa XT menjačem koji i dalje savršeno funkcioniše. Ramovi ne pucaju tek tako iz čistog mira, ne kvare se komponente na biciklima tako lako jer je to i dan danas prosta mašina. Nnije to današnji savremeni automobil sa gomilom elektronike pa da mu smeta loše gorivo.

Ne vidim šta tu ima tek tako da se pokvari. A i ako se baš pokvari.. razllika izmedju polovnog i novog dela u ceni je više nego duplo tako da glas najčešće ode u korist polovnog očuvanog.

 

Logičan odgovor na ovu temu bio bi: onaj ko ima finansije može da pazari novo a može i odlično očuvano a oni koji nemaju dovoljan budžet okreću se ili dobro očuvanom i kvalitetnom primerku ili nekom šarenilu iz jeftine klase u Capriolu sa kojim se neće baš usrećiti.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#85 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 November 2014 - 07:12 PM

Da li mi stvarno ne treba disk. Da verovatno ne. Ali da li bi mi se disk isplatio da ga mupim i onda ne razmisljam da li ce mi kociti po kisi i blatu ili nece. Necu zimi menjati plocice na vbrake kocnicama jednom nedeljno zato sto su ove sadasnje vec pune opiljaka i drugih gluposti koje mi sjebavaju felnu. Da necu se brinuti koliko sam ostetio felnu kocenjem i necu je trebati menjati. Ako se iz ovog ugla posmatra da treba mi disk kocnica.

Kad smo već kod disk kočnica.. šta će da rade drumaši koji moraju kočiti sa drumskim ili (ja npr.) sa V-brake kočnicama - moj cube nije predvidjen za disk jer je drumski hibrid.

Što se tiče V-brake.. nedavno sam vozio 30km po kiši od Mladenovca do Smedereva, natovaren bisagama. Napred su jagwire crveni V-brake ulošci koji su na mokrim felnama odlično odradili posao (od Mladenovca do SD-a je prilično brdovito).

I evo, felne odlično izgledaju i posle 3 godine.

Disk.. ima i on svojih mana.

 

Činjenica je da su nove moderne stvari lošijeg kvaliteta od starijih. Mnogi će to i ovde potvrditi da je XT od pre4-5 god kvalitetnije odradjen od sadašnje XT grupe.

Odavno su proizvodjači shvatili da nema para na večnim delovima i uredjajima.

 

Ipak sve se svodi na vlastiti izbor.. nismo svi isti, a nismo ni svi u istoj situaciji.

Al' opet odlutasmo sa teme.. :)


  • 2
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#86 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 12 November 2014 - 07:21 PM

Zasto uopste prati sam masinom. To ce da se pokvari. Volje da se iskuvava na sporetu kao ranije. Ustvari ne i sporet ce da se pokvari idemo na reku da lupamo ves o kamen ili da ga drljamo o ono metalno cudo. To se ne kvari sigurno.... E takvoje tvoje misljenje o svemu sto je novo.

Hmmmm. Zamrzivač star 30 godina je radio 30 godina u podrumu bez problema. Nov ne može da radi, jer se isključuje kad je napolju hladnije od 10-15 stepeni celzijusa. A podrum se ne greje. Onda se sve u zamrzivaču otopi i propadne. Šta je tu bolje, staro, ili novo?

Proizvođači su se opametili i prave stvari tako da se one pokvare u nekom relativno kratkom roku, kako bismo opet kupovali nove. Zašto sijalica ne može da traje 20 godina? One prve još uvek rade - što su pravljene pre 100 godina, na par mesta gde nisu razbijene nepažnjom, ili zamenjene savremenijim. Evo, našao sam i dokumentarac:




Naravno da cu kupiti masinu koja je nova a ne koristiti staru iz 1980. Iz vise razloga. Nova vise stedi elektricnu energiju samim tim mi je i racun za struju manji.

Nova koja štedi košta preko 200 evra. Ako nova traje 5 godina, a stara 5 puta toliko, koliko treba struje uštedeti da bi se isplatila kupovina nove? :)

Jedini problem sa tim starim je što takve više nema da se kupe.

Ima vise rezima rada ima susenje, manje mi zauzima mesta. Nije vise da mi masina zauzima pola kupatila kao ta iz 1980. Zivimo u brzom mozda pre brzom vremenu da bi nase slobodno vreme provodili u pranju susenju ciscenju i drugim poslovima a samim tim trazimo nacina da taj rad svedemo na minimum (manje rada za sto bolji rezultat) kako bi vise imali vremena za sebe. To nam nove tehnologije omogucavaju, stare ne. Isto tako i sa biciklima i sa bilo cime. Da mozes voziti celicni bicikl sa ili bez brzina. Da ne moras imati amortizer, samaraljke disk kocnice.... Ne moras imati quick relase na tockovima uvek je bolje stari dobri sraf. Pa sa sobom moras uvek nositi 2 kg alata da bi zamenio gumu.

Dan danas vozim takav bajs. Dovoljan je jedan ključ, univerzalni. Toliko više alata nosim sa sobom u odnosu na quick release. S tim što quick release lakše otvori i lopov. :) I ne bih se oslonio na quick release, ako je ram sa kosim, ne-vertikalnim prihvatom za zadnji točak (kako bi se moglo voziti i bez zadnjeg menjača).

Voleo bih da sam toliko bogat, da imam vremena svugde ići peške - ne bi mi trebao skup auto. :)


Sve se svodi na efikasnost. Da li mi stvarno ne treba disk. Da verovatno ne. Ali da li bi mi se disk isplatio da ga mupim i onda ne razmisljam da li ce mi kociti po kisi i blatu ili nece. Necu zimi menjati plocice na vbrake kocnicama jednom nedeljno zato sto su ove sadasnje vec pune opiljaka i drugih gluposti koje mi sjebavaju felnu. Da necu se brinuti koliko sam ostetio felnu kocenjem i necu je trebati menjati. Ako se iz ovog ugla posmatra da treba mi disk kocnica.

Teoretski da. Nemam ništa protiv novih stvari kada služe svrsi. Jedino što vidim da se prave da se kvare, i da budu same sebi svrha. Kako inače objasniti jeftin amort na većini bicikala - koji više smeta, nego što pomaže?

Što se diskova tiče - za 20 godina nisam se natrošio felni i namenjao nešto previše pakni. Doduše, živim u ravnom Novom Sadu, a po Fruškoj se vozim rekreativno, vikendima.

Al' to je opet već druga, filozofska tema. Kuda sve to ide.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#87 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 12 November 2014 - 07:25 PM

Do za diskove na drumskim se zna zasto se ne ugradjuju. Voznja od smedereva do mladenovca 30km jednom u ne znam ni ja koliko ne govori nista. Vozi 2 meseca po sumi sa vbrake kocnicama gde je blato do kolena pa mi onda reci koliko si pakni promenio i u kom su ti stanju felne. Prica za disk se odnosila na ljude koji voze off a dvoume se da li da kupe disk ili ne. Da li si ti vozio xt od pre 4-5 god da li si vozio novi xt pa mozes pricati o tome ili ovde svi barataju sa nekim cinjenicama sa interneta. Pa pre 5 god je ista prica bila kao i sada. 4-5 god je 2010 god i tada je bila prica starije radi bolje od novijeg. Kako to sada da taj xt od pre 4-5 god radi posao i duze traje od ovog novog. Ili je mozda sada taj xt posta pristuacniji pa ga sada svi hvale na velika zvona kako je bolji od danasnjeg a tada kada je izasao je opet bio sranje koje hoce da nam uvale kapitalisticke velike fabrike.
  • 1

#88 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 12 November 2014 - 07:30 PM

Belgarath, on 12 Nov 2014 - 8:25 PM, said:
Do za diskove na drumskim se zna zasto se ne ugradjuju. Voznja od smedereva do mladenovca 30km jednom u ne znam ni ja koliko ne govori nista. Vozi 2 meseca po sumi sa vbrake kocnicama gde je blato do kolena pa mi onda reci koliko si pakni promenio i u kom su ti stanju felne. Prica za disk se odnosila na ljude koji voze off a dvoume se da li da kupe disk ili ne.

Za takve namene - hidraulični diskovi su super stvar. Mada sam vozio vikende i vikende po Fruškoj, po onim planinarskim stazama. Ne znam računa li se to kao off. Pakne su mi trajale i ni jednu felnu nisam potrošio. Ali slažem se da su diskovi, pogotovo hidraulični, puno bolji za blatnjave, a i mokre uslove... mada imaju i mana - cena je jedna od njih, nešto veća težina, ali prednosti su svakako značajnije.

Belgarath, on 12 Nov 2014 - 8:25 PM, said:
Da li si ti vozio xt od pre 4-5 god da li si vozio novi xt pa mozes pricati o tome ili ovde svi barataju sa nekim cinjenicama sa interneta. Pa pre 5 god je ista prica bila kao i sada. 4-5 god je 2010 god i tada je bila prica starije radi bolje od novijeg. Kako to sada da taj xt od pre 4-5 god radi posao i duze traje od ovog novog. Ili je mozda sada taj xt posta pristuacniji pa ga sada svi hvale na velika zvona kako je bolji od danasnjeg a tada kada je izasao je opet bio sranje koje hoce da nam uvale kapitalisticke velike fabrike.

Pa... jeste. Svake godine je sve lošije. Poredim: osmofaz, devetofaz, desetofaz... sad izbacuju 11... Svaki ima kraći hod menjača od prethodnog, osetljiviji na prljavštinu i luft u menjaču, a ako se ne trkaš, isti đavo - što se performansi tiče.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#89 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 November 2014 - 07:53 PM

Do za diskove na drumskim se zna zasto se ne ugradjuju. Voznja od smedereva do mladenovca 30km jednom u ne znam ni ja koliko ne govori nista. Vozi 2 meseca po sumi sa vbrake kocnicama gde je blato do kolena pa mi onda reci koliko si pakni promenio i u kom su ti stanju felne. Prica za disk se odnosila na ljude koji voze off a dvoume se da li da kupe disk ili ne. 

Ne vozim MTB.. bar za sada. Dao sam ti samo primer kako jagwire crveni ulošci i više nego korektno koče po mokrom.

 

 

Da li si ti vozio xt od pre 4-5 god da li si vozio novi xt pa mozes pricati o tome ili ovde svi barataju sa nekim cinjenicama sa interneta. Pa pre 5 god je ista prica bila kao i sada. 4-5 god je 2010 god i tada je bila prica starije radi bolje od novijeg. Kako to sada da taj xt od pre 4-5 god radi posao i duze traje od ovog novog. Ili je mozda sada taj xt posta pristuacniji pa ga sada svi hvale na velika zvona kako je bolji od danasnjeg a tada kada je izasao je opet bio sranje koje hoce da nam uvale kapitalisticke velike fabrike.

Nisam ja ništa ovde izmislio, o tome se već pominjalo na forumu.. da su starije komponente kvalitetnije odradjene od sadašnjih. 


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#90 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 12 November 2014 - 08:33 PM

Pogledajte snimke dh iz 90tih i danasnje pa cete videti koja je razlika i sta danasnja tehnologija omogucava danasnjim vozacima. Da nije sporno da moze da se vozi dh sa ponikom da koristi i stari bajk bez amorta za blagi xc ali da li je isto nije.
  • 0

#91 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 12 November 2014 - 08:46 PM

Видим да се доста дискутовало па и ја мало да се укључим,прво што се тиче нових ствари морате бити свесни да ми живимо у потрошаћком друштву па се према томе и ствари праве.Што се тиче гаранције наравно да је корисна већ сам писао о томе ја сам двоје пари гума заменио на бајсу иако гуме нису под гаранцијом,али су на биле на новом бајсу и јако брзо су испуцале,да сам узео полован коме да се жалим што су ми гуме испуцале?Постоји закон не видим зашто ти не би неко уважио гаранцију ако си управу,немојте само оно "па код нас законе нико не поштује",постоје институције које морају да се придржавају закона и уверен сам да ако продавац сам неће да прихвати гаранцију да се то може одрати преко неких институција.Што се тиче делова који се покваре прилоком вожње на путу ако га замениш и однесеш у сервис евидентно је на том делу од чега је покварен да ли је не квалитет или механичко оштећење.Код кола сервиси нуде помоћ на путу,овлашћени сервиси,попут дачије тако да у случају квара око гаранције нема проблема пошто на терен излазе овлашћена лица,слично је и са тракторима.Наравно ово код бицикала не постоји бар за сад никад се не зна.


  • 0

#92 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 12 November 2014 - 10:38 PM

I brka je cak pisao kada su mu zamenili ram na pollaru mirage pro jer je naprsao i dali mu novi model (ujedno gde je ovaj covek).

 

Čuo sam se nedavno s njim na pp, videh xtr v-brake na berzi, jako retko ih ima pa sam mu pustio link ako ga još zanima.

Reče da nije aktivan jer nije to više ona cikloberza...


  • 0

#93 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 12 November 2014 - 11:14 PM

Bio skroz kull tip. Vozi li bar?
  • 0

#94 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 12 November 2014 - 11:51 PM

Šta je bolje, novo ili polovno, odgovor je - zavisi :D.

 

Kada upoređujete stare i nove mašine, televizore itd. uzmite u obzir i cenu (plus inflacijsku korekciju u odnosu na 80-te :)), pa upoređujte iste cenovne klase. Ne verujem da danas ima direktne planirane zastarelosti, već je dizajn ciklus mnogo kraći nego pre, rokovi su tesni i nema dovoljno vremena za beskonačne optimizacije i testiranja. Pa nekad dobijemo poluproizvod, za bicikle pogledajte koliko je bilo opoziva zadnjih par godina (Shimano, Sram, Specialized...). Kad pomenuste sijalice, i Filips danas zbudži led lampu/drajver, samo da proradi pa šalji dizajn u Kinu. To sve dolazi sa brzim progresom. Ali po meni bolje i to nego da sad ovaj post šaljem sa C64 modema preko telefonske slušalice, i vozim bajs sa onim suicide shifter-om :D.


  • 0
Pozdrav

#95 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14996 posts

Postavljeno 12 November 2014 - 11:59 PM

E ali i polovno je nekad bilo novo, kad pocnu svi da kupuju polovne stvari Shimano ce stavi katanac na vrata pa nece vise biti ni polovnih delova.


  • 0

#96 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 November 2014 - 06:02 AM

Šta je bolje, novo ili polovno, odgovor je - zavisi :D.
 
Kada upoređujete stare i nove mašine, televizore itd. uzmite u obzir i cenu (plus inflacijsku korekciju u odnosu na 80-te :)), pa upoređujte iste cenovne klase. Ne verujem da danas ima direktne planirane zastarelosti, već je dizajn ciklus mnogo kraći nego pre, rokovi su tesni i nema dovoljno vremena za beskonačne optimizacije i testiranja. Pa nekad dobijemo poluproizvod, za bicikle pogledajte koliko je bilo opoziva zadnjih par godina (Shimano, Sram, Specialized...). Kad pomenuste sijalice, i Filips danas zbudži led lampu/drajver, samo da proradi pa šalji dizajn u Kinu. To sve dolazi sa brzim progresom. Ali po meni bolje i to nego da sad ovaj post šaljem sa C64 modema preko telefonske slušalice, i vozim bajs sa onim suicide shifter-om :D.


Planirana zastarelost je (dokazana) činjenica.

http://en.wikipedia....ed_obsolescence


Poslednje sa čim sam se sreo je laptop koji ne dozvoljava da se instalira išta osim Windowsa 8 na njega kao operativni sistem. Jedno je napredak, a drugo je kad teraš ljude da kupuju i ono što im ne treba.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#97 rados

rados
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts

Postavljeno 13 November 2014 - 06:46 AM

Pozdrav za brku.Dosta je takvih napustilo 2bike.Steta.


  • 0

#98 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 13 November 2014 - 07:28 AM

Podrška za Win8 će da traje do 2023. kada će taj laptop da zastari svakako. Ako planiraš i dalje da koristiš današnji laptop posle 2023. (ili na primer da danas koristiš down tube shiftere, slušaš ploče, igraš igre na ZX Spektrumu...), ti nisi prosečan potrošač nego neplanirani :).

 

Planirana zastarelost sigurno postoji u pojedinačnim slučajevima, ali se ne može direktno pripisivati bilo čemu, kad je u većini slučajeva zastarelost posledica brzog napretka, smanjivanja troškova proizvodnje i borbe sa konkurencijom.


  • 0
Pozdrav

#99 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 November 2014 - 07:37 AM

Podrška za Win8 će da traje do 2023. kada će taj laptop da zastari svakako. Ako planiraš i dalje da koristiš današnji laptop posle 2023. (ili na primer da danas koristiš down tube shiftere, slušaš ploče, igraš igre na ZX Spektrumu...), ti nisi prosečan potrošač nego neplanirani :).
 
Planirana zastarelost sigurno postoji u pojedinačnim slučajevima, ali se ne može direktno pripisivati bilo čemu, kad je u većini slučajeva zastarelost posledica brzog napretka, smanjivanja troškova proizvodnje i borbe sa konkurencijom.


Postoji li jedan racionalan razlog da ne koristim Win7, ili čak XP? Zašto mi proizvođač brani i uslovljava koji OS ću da instaliram? Planirana zastarelost u punom sjaju.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#100 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 13 November 2014 - 08:51 AM

Postoji 20 razloga zbog koji vise ne treba da koristis xp a win 7 jos mozes da koristis. Ali zvog cega bi ka koristio kada je 8 bolje optimizovana od njega.
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: staro, polovno, delovi, bicikli

0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika