Jump to content


Photo
- - - - -

Novo ili polovno, sta kupiti?

staro polovno delovi bicikli

  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#41 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1530 posts
  • LocationVrsac

Posted 08 November 2014 - 11:54 PM

Vidim da smo se mi polovnjaci uglavnom složili :)
 
To za moralno pitanje stoji, naravno da mi ne bi bilo svejedno da znam da neko tamo pati zato što su mu ukrali bajs, ali ne mogu da ulazim u trag svakom delu koji kupujem polovno. Kod nekih prodavca ovde na Berzi se zna da "uvoze" bajseve, i to nije teško provaliti. Mislim da mi je sve legalno na bajsu sem možda rama, a i dosta delova sam kupio u prodavnici.
Ako ćemo da razmišljamo u pravcu morala, onda bi trebali da pomislimo i na one ljude u fabrikama po Aziji koji rade u užasnim uslovima, ali niko ne gleda to.
 
Ajde ljudi pozdraljam vas, odoh da spavam.


To sto neko radi u azaiji za male pare je njihova slobodna volja. Standard u toj zemlji je mali i to je za ocekivati. Cinom uposljavanja radne snage za xy novcanih ne pocinjava se krivicno delo.
Kradja bicikla predstavlja krivicno delo i samim tim je glupo porediti ova dva pojma. Kao sto ne bih voleo da meni ukradu bajs koji sam mojim parama kupio isto tako ne zelim da vozim bajs za kojime neko pati.
  • 3

#42 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Posted 09 November 2014 - 12:25 AM

.Наравно да је питање морала значајно,ја сам га и споменуо горе у мом посту, сведоци смо да мало мало на форуму или неким фејсбук страницама осване тема украден је...И ти бајсеви ће завршити код других власника,од којих већина и непоставља питања, има случајева када се бајс пронађе код другог власника или лопава па буде враћен власнику,али мислим да то није чест случај,нажалост.

Samo budala može da ukrade bajs u Srbiji i da ga stavi na oglas i takve što kradu treba samo batinati jer je batina iz raja izašla.

 

E sad, što se tiče delova.. ko če ga znati da li su sa ukradenih ili uveženih bicikala. Nisam do sada kupovao ništa od polovnih delova pa mi je savest mirna.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#43 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Posted 09 November 2014 - 07:36 AM

Samo budala može da ukrade bajs u Srbiji i da ga stavi na oglas i takve što kradu treba samo batinati jer je batina iz raja izašla.


Ух, ово испадне као да није лепо ствар украсти у Србији и продати је у Србији. Све је коректно ако тај исти украде овде и прода у Бугарској? Тако да онај ко украде у Аустрији и донесе у Србију је скроз О.К. момак, зар не? Надам се да ниси овако мислио...
  • 1

#44 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Posted 09 November 2014 - 08:17 AM

@chamade

Ima i takvih primera
http://www.2bike.rs/...den#entry165918

Ima i onih koji znaju da voze ukraden bicikl, pa uz sve to traze na forumu savet kako da ga prevezu preko granice, i kakve su posledice. Admin je obrisao post ali je naslov teme dovoljan da se zakljuci o cemu se radi.
http://www.2bike.rs/...kla-na-granici/
  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#45 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 09 November 2014 - 08:58 AM

Ово је добар пример,ово је било пре неки дан и није он једини,докле иде безобразлук.
  • 0

#46 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 627 posts
  • LocationBrdo

Posted 09 November 2014 - 09:21 AM

To sto neko radi u azaiji za male pare je njihova slobodna volja. Standard u toj zemlji je mali i to je za ocekivati. Cinom uposljavanja radne snage za xy novcanih ne pocinjava se krivicno delo.
Kradja bicikla predstavlja krivicno delo i samim tim je glupo porediti ova dva pojma. Kao sto ne bih voleo da meni ukradu bajs koji sam mojim parama kupio isto tako ne zelim da vozim bajs za kojime neko pati.

 

Pa takođe je, nažalost, i u našoj zemlji slobodna volja nekoga da radi u rudniku za malu i neredovnu platu, a neko lelemudi za ogroman novac, to ne znaci da je to dobro.
To što je zakonom nešto definisano kao leglno ne znaci da je normalno, moralno i pošteno. Ako te samo zakon sprečava da ukradeš nekome bajs (ili neku drugu stvar) onda se ne radi o moralu.

Skrenuli smo malo sa teme.


  • 0

#47 Bane2

Bane2
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 193 posts
  • LocationStara Pazova

Posted 09 November 2014 - 10:54 AM

Pročitao sam temu i morao bih da se umešam. Pored oca sam naučio da je novo ipak novo. Kao što je neko poredio novu Zastavu 10 i 'punoletnog' BMWa. Kupio ju je novu, Zastavu 10 i do sada hvala bogu nije imao nikakvih problema dok ko zna šta bi bilo sa BMWom. Što se tiče biciklova, vozio sam novog Mirage Proa, nisam imao nikakvih problema dok nisam pokupio kamion, tad je zavšrio svoje. Rešio sam da predjen na 29ku, ono što sam ja hteo novo u radnji je 90 hiljada dinara (Scott Aspect 930) i u tom trenutku izleteo je polovan na berzi za tri puta manju cenu i pazario sam ga. Nisam hteo Polarovu 29ku jer sam hteo da predjem na neku jaču opremu. Prešao sam nekih 100 kilometara i za sada nisam imao nikakvih problema. Tako da ko ima para neka kupi novo, ko nema a hoće neki kvalitet neka kupi polovno i to je to ili da kupi novo ali neku lošiju varijantu. Uvek sam za novo ali sve ima svoju cenu. A o moralnoj strani ja mislim da ne vredi raspravljati. 

Toliko od mene, 

Pozdrav svima.


  • 0

#48 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 09 November 2014 - 02:11 PM

To sto se pretpostavlja da su SVI bicikli na berzi ukradeni je velika glupost. Ima ljudi koji mozda kupe na ebay bajs za male pare pa ga prodaju ovde ili rasklope u delove pa ih prodaju. Ili kupe od nekog svabe recimo bajs star par godina jer njemu to vise ne treba posto fura novu masinu... Naravno da ima dosta i kradenih ali i meni su skinuli dosta delova sa bajsa koje sad neko vozi pa sta da se radi, zivot ide dalje.

Mozda zivimo u siromasnoj zemlji, ali moramo da se snalazimo. Ne mozemo da vozimo nove bicikle i pariramo vozacima iz razvijenih zemalja cija je prosecna plata kao ceo nov bajs kakav se ovde ne moze kupiti ni sa 5 prosecnih.

Iz komentara sam zakljucio da se novi bicikli uglavnom kupuju zbog garancije i racuna. Garancija mi mnogo malo vredi kad se recimo zakucam u neko drvo na nekom spustu i pokrivim pola bajsa. Sto se racuna tice ima dosta planina i po nasoj zemlji za voznju.


  • 0

#49 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Posted 09 November 2014 - 02:14 PM

Ух, ово испадне као да није лепо ствар украсти у Србији и продати је у Србији. Све је коректно ако тај исти украде овде и прода у Бугарској? Тако да онај ко украде у Аустрији и донесе у Србију је скроз О.К. момак, зар не? Надам се да ниси овако мислио...

Naravmo da nisam ali na oglasima ima dosta bicikala koji su na nelegalan način došli u Srbiju. Pri tom mi kao kupci nemamo pojma da li je naš bicikl koji je kupljen putem oglasa ukraden ili legalno donet iz inostranstva i mi tu ništa ne možemo.

 

U svakom slučaju ne bih želeo da vozim nešto što je ukradeno ovde kod nas. A da li je ukradeno negde u EU ili je kupljeno za male pare  pa se ovde preprodaje to se ne može znati. U tom slučaju savest treba da bude NEmirna onome ko je tu stvar negde tamo ukrao.

 

Jednostavno Srbija je takva kakva je.. novca stalno nedostaje i često se pribegava polovnoj robi. Novi bicikli u nekoj jačoj klasi kod nas su stvarno skupi i zbog toga mnogi pazare na CB.

 

Što se tiče morala u Srbiji.. u nogim sferama ga uopšte i nema. Kod biciklista još ga čak i ima.. ljudi muče svoju muku, snalaze se kako znaju i umeju i ne možemo ih okriviti ako su kupili bicikl koji je ukraden u EU.. po meni to nije greh.


  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#50 vladags

vladags
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 351 posts

Posted 09 November 2014 - 04:14 PM

Šta reći, novo gledam, polovno vozim... Pa dok se jednom ne obrne situacija.  :)


  • 1

#51 GregMinnnaar

GregMinnnaar
  • Members
  • PipPip
  • 32 posts
  • LocationBanja Luka, BiH

Posted 10 November 2014 - 12:03 PM

To sto se pretpostavlja da su SVI bicikli na berzi ukradeni je velika glupost. Ima ljudi koji mozda kupe na ebay bajs za male pare pa ga prodaju ovde ili rasklope u delove pa ih prodaju. Ili kupe od nekog svabe recimo bajs star par godina jer njemu to vise ne treba posto fura novu masinu... Naravno da ima dosta i kradenih ali i meni su skinuli dosta delova sa bajsa koje sad neko vozi pa sta da se radi, zivot ide dalje.

Mozda zivimo u siromasnoj zemlji, ali moramo da se snalazimo. Ne mozemo da vozimo nove bicikle i pariramo vozacima iz razvijenih zemalja cija je prosecna plata kao ceo nov bajs kakav se ovde ne moze kupiti ni sa 5 prosecnih.

Iz komentara sam zakljucio da se novi bicikli uglavnom kupuju zbog garancije i racuna. Garancija mi mnogo malo vredi kad se recimo zakucam u neko drvo na nekom spustu i pokrivim pola bajsa. Sto se racuna tice ima dosta planina i po nasoj zemlji za voznju.

 

 

druze da ti kazem nesto, Svabo svoj euro cijeni vise nego mi balkanci 100 eura, nema sanse naci u Njemackoj bicikl da je star godinu dve, placen 3000 eura i da se prodaje za 1000 eura... ne pratim toliko cikloberzu, ali kod nas u Bih na pik.ba, ljudi prodaju skoro nove bicikle, 2014godina za trecinu cijene. i to u ponudi ima ar trgovaca koji imaju po 10-15-20 bicikala... sve redom ukradeni bicikli...

 

o moralnoj strani ne vrijedi raspravljati, kome ne smeta sto je neko ostao bez mozda krvavo zaradjenog bicikla, neka kupuje, kome smeta neka kupuje novo i to je to...

 

ali bezveze je da jedni druge ubjedjujemo sta je bolje ili gore


  • 5

#52 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 10 November 2014 - 03:30 PM

Kada mi bajs deluje da je verovatno ukraden, zaobiđem ga. Samo nisam siguran za sve polovne da su ukradeni. Meni da je frka za pare, davao bih bicikl u četvrt cene - što hitnije, to povoljnije. Mislim da na ekstremno niske cene vrhunske klase opreme utiče i opšta besparica. Džaba da prodaješ po visokoj ceni, kad niko ne kupuje.


Isto tako, bicikli Š klase se teško mogu naći ispod 50 evra (da su u voznom stanju). Verovatno zato što se dosta traže - ljudi skupe do 50, ili max 100 evra, pa traže bicikl.


Ona stara "novo je novo" više ne važi zato što sad svi sve prave tako da se stalno menja. Namerno ugrade slabiji deo da se pokvari i da popravka bude skupa (ovih dana u Francuskoj planiraju izglasati zakon protiv toga - kome dokažu je li). Vozim MTB iz devedesetih, sve je podneo, sa tada jeftinom klasom Shimano menjača i kočnica. Ne mogu zamisliti da neki današnji nov budžet bicikl podnosi sve to što je ovaj podneo. Stari dobri menjači bez indeksiranja.




Sa druge strane, za stvari u koje se razumem: teško mogu naći na berzi dovoljno jeftino da se isplati rizik što nije novo. Ko se ne razume ništa, njemu je polovno tek rizik - mogu mu svašta uvaliti, pa posle da se češe.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#53 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4469 posts
  • LocationBeograd

Posted 10 November 2014 - 07:42 PM

druze da ti kazem nesto, Svabo svoj euro cijeni vise nego mi balkanci 100 eura, nema sanse naci u Njemackoj bicikl da je star godinu dve, placen 3000 eura i da se prodaje za 1000 eura... 

Neće baš biti da je tako... Švabe prodaju automobile za male pare a ti automobili su kupovani novi. I većina tih automobila završavaju u Srbiji, BiH, Bugarskoj, Makedoniji jer taj isti Švaba ne može prodati Francuzu ili Švajcarcu taj auto jer je on u isto tako dobroj finansijskoj situaciji kao i Švaba.

Slično je i sa biciklima.. kod njih je jednostavno takav mentalitet.. neće godinama da vozi istu stvar već hoće da promeni iz ovog ili onog razloga. I to je kod njih normalno samo iz tog razloga što su im cene gotovo iste kao i kod kod nas.. a plate su višestruko veće i zbog toga može da menja staro za novo kad god mu se prdne. O kamatama na kredite da i ne govorim.. u Srbiji je kamata na kredit u odnosu na Nemačku višestruko veća. Kod njih su kamate male pa može da se sprda sa kreditima koliko god mu volja.

 

Mi smo jednostavno rečeno toliko bedan narod da smo primorani da uzimamo skupe kredite i banke to koriste kako bi se bogatile.. što bi rekli "para na paru ide" (bankama naravno).

 

Zabole me više u ovoj zemlji za moral.. naravno da ne želim da vozim nešto što je nekome u Srbiji ukradeno jer mnogi od nas ili voze loše bicikle ili teško dolaze do dobrih. A da ulazim u to kako je došla tura bicikala iz Evropske Unije.. ma baš me zabole kao što i njih zabole ki*a za Srbe.. vidim daju nam šakom i kapom sa kojekakvim kamatama pa posle 10 godina nas ucenjuju.

 

VolEm Srbiju i naš narod a za one tamo boli me q..c.


  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#54 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 10 November 2014 - 08:32 PM

druze da ti kazem nesto, Svabo svoj euro cijeni vise nego mi balkanci 100 eura, nema sanse naci u Njemackoj bicikl da je star godinu dve, placen 3000 eura i da se prodaje za 1000 eura... ne pratim toliko cikloberzu, ali kod nas u Bih na pik.ba, ljudi prodaju skoro nove bicikle, 2014godina za trecinu cijene. i to u ponudi ima ar trgovaca koji imaju po 10-15-20 bicikala... sve redom ukradeni bicikli...

 

Za nove i one koji su izasli iz fabrike ove ili prethodne godine i ne sumnjam kako su nabavljeni po nizoj ceni, moj komentar se odnosio na bajkove i delove stare malo vise od toga.

 

 

Zabole me više u ovoj zemlji za moral.. naravno da ne želim da vozim nešto što je nekome u Srbiji ukradeno jer mnogi od nas ili voze loše bicikle ili teško dolaze do dobrih. A da ulazim u to kako je došla tura bicikala iz Evropske Unije.. ma baš me zabole kao što i njih zabole ki*a za Srbe.. vidim daju nam šakom i kapom sa kojekakvim kamatama pa posle 10 godina nas ucenjuju.

 

Upravo, nemamo mi ovde taj luksuz da moralisemo. Nek ukinu carinu na delove ili nek povecaju limit sa onih 50e na recimo 150e i mnogi ce voziti nove delove cije poreklo nije sumnjivo. Ovako sta da se radi...


  • 0

#55 vladags

vladags
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 351 posts

Posted 10 November 2014 - 09:51 PM

Što se kaže tu smo gde smo... Prilagodjavamo se svemu pa i ovim stvarima.

Nešto znamo da je sumnjivog porekla, nešto ne znamo, nešto nas prevare i tako u krug... Bitno da se okreće još nešto uz točkove.


  • 0

#56 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 11 November 2014 - 06:22 AM

Neće baš biti da je tako... Švabe prodaju automobile za male pare a ti automobili su kupovani novi. I većina tih automobila završavaju u Srbiji, BiH, Bugarskoj, Makedoniji jer taj isti Švaba ne može prodati Francuzu ili Švajcarcu taj auto jer je on u isto tako dobroj finansijskoj situaciji kao i Švaba.


Suština je da su tamo skupe ruke majstora. Najjeftinije je, najpametnije, kupiti nov auto svakih 5 godina. Stari prodaš i dobiješ neke novce, taman kad je sve krupnije pred zamenom (izduvni sistem, ogibljenje, kočioni sistem i tako dalje...).

Plus što, zbog kapitalizma, imaju neke zajebancije kad voziš "previše star" auto. Znam za austriju da nov auto ne mora prvih 2, ili čak 3 godine da ide na tehnički i slično.

Slično je i sa biciklima.. kod njih je jednostavno takav mentalitet.. neće godinama da vozi istu stvar već hoće da promeni iz ovog ili onog razloga. I to je kod njih normalno samo iz tog razloga što su im cene gotovo iste kao i kod kod nas.. a plate su višestruko veće i zbog toga može da menja staro za novo kad god mu se prdne. O kamatama na kredite da i ne govorim.. u Srbiji je kamata na kredit u odnosu na Nemačku višestruko veća. Kod njih su kamate male pa može da se sprda sa kreditima koliko god mu volja.


Koliko sam imao priliku nemaca upoznati lično: svaki dinar triput premere pre nego ga daju. Nisam siguran da baš bacaju dobre bicikle za džabe. Čak ni dobrostojeći.

Mi smo jednostavno rečeno toliko bedan narod da smo primorani da uzimamo skupe kredite i banke to koriste kako bi se bogatile.. što bi rekli "para na paru ide" (bankama naravno).
 
Zabole me više u ovoj zemlji za moral.. naravno da ne želim da vozim nešto što je nekome u Srbiji ukradeno jer mnogi od nas ili voze loše bicikle ili teško dolaze do dobrih. A da ulazim u to kako je došla tura bicikala iz Evropske Unije.. ma baš me zabole kao što i njih zabole ki*a za Srbe.. vidim daju nam šakom i kapom sa kojekakvim kamatama pa posle 10 godina nas ucenjuju.
 
VolEm Srbiju i naš narod a za one tamo boli me q..c.


Meni uvek bude tužno kad skontam da većina ljudi, pogotovo mladih, ovako razmišlja.
  • 2

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#57 GregMinnnaar

GregMinnnaar
  • Members
  • PipPip
  • 32 posts
  • LocationBanja Luka, BiH

Posted 11 November 2014 - 08:22 AM

Neće baš biti da je tako... Švabe prodaju automobile za male pare a ti automobili su kupovani novi. I većina tih automobila završavaju u Srbiji, BiH, Bugarskoj, Makedoniji jer taj isti Švaba ne može prodati Francuzu ili Švajcarcu taj auto jer je on u isto tako dobroj finansijskoj situaciji kao i Švaba.

.

 

Niti govora... Svabo za razliku od nas u svemu ima kulturu zivljenja, i ponasanja... tako i u odrzavanju auta. da ne ulazimo duboko u temu, ako znas nekog automehanicara, pitaj ga zasto se "vani" auta prodaju nakon 3-5 godina starosti... druga je stvar sto mi vozimo sve, auta, motore, bicikle dok god ide, a u servis se vozi tek kada nesto crkne :D

 

eto skrenusmo malo sa teme :)

 

kao sto sam rekao, i jedna i druga strana imaju argumene za i protiv, tesko je naci neko kompromisno rijesenje koje ce da zadovolji obe strane...

 

ono na sta bi ja stavio aspekt je potrebe krajnjeg korisnika. recimo da sam mogao za 500-600 eura da kupim bicikl kraden sa XT opremom. ooo, jea, imam XT opemu...

 

i onda odem na maraton od 31km i riknem vozeci... postavlja se pitanje da li ja imam potrebu za XT opremom... licno smatram da nemam. tako da mi je izbor radje bio da kupim nov bicikl, sa i vise nego solidnom opremom, nego da kupujem nesto polovno zasto sto je to XT ili nesto trece


  • 2

#58 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Posted 11 November 2014 - 09:04 AM

ono na sta bi ja stavio aspekt je potrebe krajnjeg korisnika. recimo da sam mogao za 500-600 eura da kupim bicikl kraden sa XT opremom. ooo, jea, imam XT opemu...

 

i onda odem na maraton od 31km i riknem vozeci... postavlja se pitanje da li ja imam potrebu za XT opremom... licno smatram da nemam. tako da mi je izbor radje bio da kupim nov bicikl, sa i vise nego solidnom opremom, nego da kupujem nesto polovno zasto sto je to XT ili nesto trece

 

Знаш како каже наш народ "бој не бије свијетло оружије већ бој бије срце у јунака",а то је једна велика истина.Тако да прво воља и кондиција па опрема.


  • 3

#59 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Posted 11 November 2014 - 06:07 PM

i onda odem na maraton od 31km i riknem vozeci... postavlja se pitanje da li ja imam potrebu za XT opremom... licno smatram da nemam. tako da mi je izbor radje bio da kupim nov bicikl, sa i vise nego solidnom opremom, nego da kupujem nesto polovno zasto sto je to XT ili nesto trece

 

Par puta sam ponovio, a mozes se i uveriti. Skokni do http://www.chainreactioncycles.com i pogledaj cene nekih delova, plus pocetkom svakog meseca akcije, plus popust za novoregistrovane... Al dzabe nama to kad nam drzava uzme dodatnih 30%. U par navrata sam nailazio na XT78 kocnice koje su se prodavale jeftinije nego na berzi. Ili recimo menjaci, rado bih dao 10-20e vise za novi menjac, ali su kod nas dosta skuplji pa o tome i ne razmisljam :D


  • 0

#60 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8932 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Posted 11 November 2014 - 06:35 PM

Što se uvoza tiče: nikad ne znaš kolika će biti carina. Desi se, ne retko, da uprkos računu carina "proceni" da to ipak više košta i možeš onda da se slikaš. Platiš puno veći iznos carine, ili ti propada kupovina. I praktično nemaš kome da se žališ.


Što se klase opreme tiče, ja vidim da su se fabrike uklopile u kapitalizam, htele-ne htele. Sve ovo novije što se pravi je dizajnirano tako da se brže kvari, češće menja i slično. Mene ko god da pita, preporučim ono što vozim: 20 godina star MTB, sa 6 brzina pozadi, 3 napred i onim menjačima što rade kao da nisu indeksirani. To je neuništivo, pouzdano, jeftino.

Sklopio sam neki lep drumski bajs sa novom, "dobrom" opremom visoke klase i to traži više pažnje, podešavanja i troškova. Lepo kome su bitne performanse, ili ima dovoljno novca da mu to nije nikakvo odricanje. Ko radi za prosečnu platu, mislim da je jeftin bajs visoke klase kao beli slon. Da ga dobiješ i za dž, treba posle kupiti nov lanac, menjač kad se slomi i slično - to sve više košta.


Inače kad sam prvi put seo na taj matori, čelični planinski - iznenadio sam se kako brzo i lepo ide. I sad kad dam ljudima da se posluže, probaju, iznenade se kako dobro ide. Pretpostavljam da je do geometrije rama, jer ima sve najjeftinije: menjači, kočnice, čak su i točkovi ovi domaći, Krypton, najjeftiniji aluminijumski (stari su istrulili od vode & soli).

Drumski bajs koji vozim, ako mi se slomi viljuška, nemam u Srbiji sad gde da nađem novu. Možda će uvoziti na proleće, možda i neće. Karbonska je. Mogu da gledam polovne s berze. Za MTB je viljuška oko 500 dinara, ima na svakoj trafici. To samo jedan primer.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png






Also tagged with one or more of these keywords: staro, polovno, delovi, bicikli

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users