Jump to content


Fotografije
- - - - -

Novo ili polovno, sta kupiti?

staro polovno delovi bicikli

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
150 odgovora na ovu temu

#21 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:04 PM

Takođe niko nije pomenuo to što kod nas nema da se kupi mnogo toga pa je najlakši način da se kupi ovde preko Berze (uglavnom) polovno. Može i da se poruči preko neta, ali onda postoji problem carine.

Vidim da Planet i Capriolo prodaju bajseve sa Fox i Manitou viljuškama, ali niko ne govori o tome da kod nas nema ovlašćenih servisera za te marke. Može to da se odradi, ali nema garancije da će biti delova, koliko će trajati čekanje i da li će se uopšte odraditi kako treba.

 

U NS postoji servis za fox vile, za manitou nisam cuo. A dovoljno je videti da je nov RS Recon 350e sto je 3,5x skuplje nego sto se prodaje najskuplji na berzi. Cisto sumnjam da cak i veliki servis kosta priblizno razlici u cenama.

Ma nije problem carina, problem je sto te oderu kao zeca ako je skuplje od 50e. Ih sto nemam babu van zemlje da mi kupuje delove :D

 

@kasalovic1996 novim zakonom o zastiti potrosaca imas pravo da vratis svaki kupljen proizvod u roku od ja mislim 30 dana, ne brini se ti, znaju oni sta mora a sta ne, tuzba mnogo vise kosta od para guma :D


  • 0

#22 grbic

grbic
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6665 posts
  • LocationZanzibar

Postavljeno 08 November 2014 - 09:10 PM

Novo je najbolja opcija, tu nema dileme, ali nema se para uvek za tako nešto :) onda se gleda kako skrpiti i kupiti nešto polovno. Jedna stvar koju sam naučio, jeste da kvalitetna stvar košta i ima određenu cenu, čak i ako je korištena. Ako već kupujem nešto lošijeg kvaliteta, gledam da je novo, duže će trajati.

Jedina stvar koja nas razdvaja od kupovine novog ili polovnog, ako je vec krpis da kupis polovno znaci da postoji realna mogucnost da se skrpi i za novo samo je presudan faktor vreme, strpljenje i cilj. Naravno uvek postoji faktor X.

 

@grbic aha, bas bi se mi vozili na lisicama i kocili eliksirima da nam nije ove vrste trgovine. Zivimo tu gde zivimo i nasa prosecna plata je dosta puta manja od proseka u razvijenijim delovima Evrope i Amerike. I nemoj mi reci da je lepse voziti nov xcm nego 10 godina star fox :P

Ovo sa lisicama nisam skapirao, pa daj objasni.

Ne gajim simpatije prema Suntour komponentama, viljuske su im nisu neke, pogoni mekani, Fox ili bilo koju drugu viljusku staru 10 godina ne bih stavio, bas zato sto je 10 godina stara... semerinzi, O ringovi, zamor materijala itd...


  • 0

A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.


#23 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:15 PM

За RS ако се не варам су овлашћени сервисери Каприоло.Мислим да си у праву за рок али нисам сигуран има у том закону још много интересантних чланова баш сам их читао када сам ишао први пут за гуме,ако затреба.Хтео сам тада да га окачим на форум,али сам заборавио.Колико знам у року од 6 месеци по закону имаш право уколико дође до квара,а поправком сматраш да производ неће моћи да задовољи односно да ради како треба пуним капацитетом као пре поправке да тражиш замену.Нпр. код кола ако ти оде мењач ти тражиш нова кола јер ниси сигуран у њихову поузданост и после поправке,наравно за неке мизерне кварове се ово не уважава.Такође постоји и законски рок у којем је сервисер дужан да те обавести шта је са производом који си донео на сервис и да ти онда треба да одлучиш шта хоћеш поправку или ново и наравно још много интересантних одредби нпр да ако нема гаранције на робу да она мора бити подратумеваног квалитета...


  • 0

#24 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:17 PM

Ovo sa lisicama nisam skapirao, pa daj objasni.

Ne gajim simpatije prema Suntour komponentama, viljuske su im nisu neke, pogoni mekani, Fox ili bilo koju drugu viljusku staru 10 godina ne bih stavio, bas zato sto je 10 godina stara... semerinzi, O ringovi, zamor materijala itd...

 

Pa kapriolo uglavnom njih stavlja i to naravno one najgore xc* zato sam njih i pomenuo. U narednom postu sam bas komentarisao da se vise isplati kupiti polovni i uraditi servis, odnosno par servisa za razliku u ceni. A sto se iskustva tice, vozio sam skoro 3 god. fox talas rl iz 2003, nikad nikakvih problema, nije ispustao ni ulje ni vazduh. Evo sad vozim isto fox talas rl ali onaj iz 2009 i isti slucaj iako ga ne mazim uopste.


  • 0

#25 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:20 PM

За RS ако се не варам су овлашћени сервисери Каприоло.Мислим да си у праву за рок али нисам сигуран има у том закону још много интересантних чланова баш сам их читао када сам ишао први пут за гуме,ако затреба.Хтео сам тада да га окачим на форум,али сам заборавио.Колико знам у року од 6 месеци по закону имаш право уколико дође до квара,а поправком сматраш да производ неће моћи да задовољи односно да ради како треба пуним капацитетом као пре поправке да тражиш замену.Нпр. код кола ако ти оде мењач ти тражиш нова кола јер ниси сигуран у њихову поузданост и после поправке,наравно за неке мизерне кварове се ово не уважава.Такође постоји и законски рок у којем је сервисер дужан да те обавести шта је са производом који си донео на сервис и да ти онда треба да одлучиш шта хоћеш поправку или ново и наравно још много интересантних одредби нпр да ако нема гаранције на робу да она мора бити подратумеваног квалитета...

 

Ma znam samo da su potrosaci dosta zasticeni jer mi je otac trgovac i zna te stvari vezane za reklamacije posto je vrsta trgovine gde je to ne tako redak slucaj.


  • 0

#26 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 627 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 08 November 2014 - 09:21 PM

@Zeljko

Ris nije ovlašćen servis. Postoji mnogo servisa za razne viljuške kod nas, ali samo je Capriolo ovlašćen (ceo Sram program). Ris je poznat i oni uglavnom imaju sve, i vrv rade dobro (pošto većina nosi tamo na servis), ali nisu ovlašćeni servis. Uostalom, idi na Fox sajt pa vidi da li ima predstavnika za našu zemlju.

Uglavom se isplati kupiti polovni amort i uraditi standardni servis, ali ako zatreba zameniti damper, bušinge i/ili nešto slično, onda će to koštati dosta (za Fox posebno).

 

@Grbic

Lisica=Fox :)


  • 1

#27 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4468 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 08 November 2014 - 09:23 PM

Oba bajsa sam kupio kao polovne kod proverenih prodavaca i oba rade savršeno. Oba su prilikom kupovine bila u perfektnom stanju.. KTM plaćen 250E, nedavno pazaren Cube 350E. Stanje opreme je savršeno.

 

KTM je dosada pregazio oko 8 000km, zamenjen je samo lanac. Na ktm-u radio upgrade sa deore na XT iz zezanja (ćerkin MTB je imao XT opremu a detetu to ne treba).

 

Cube SL cross.. zamislite da sam takav bajs hteo kao nov.. koštao bi kao solidan automobil. 

DSC09890.JPG  Ne pada mi na pamet da ovako nešto kupujem u prodavnici.. ima i pametnijih načina da se pare potroše.

 

Samo treba imati proverenog prodavca i uglavnom kupovina bude OK.


  • 1
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#28 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:27 PM

@zdebeli znam ali sam samo za njih cuo da rade fox a ujedno mislim da jedini i prodaju nove

@chamade o tome pricam od pocetka :D


  • 0

#29 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 627 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 08 November 2014 - 09:36 PM

Ma naravno da se više isplati kupiti polovno, ko kod nas ima para da kupi recimo dobar full sus nov?!

Da sam sve delove kupio nove ko zna koliko bi me sve izašlo, a da ne pričam o tome da ovde ne može da se nađe full sus ram, a po netu su novi po 400e+!

Lepo chamade kaže, ima prečih i pametnijih stvari na koje će se potrošiti novac.

 

@zeljko

Ovo za Fox i Manitou sam spomenuo zato što mislim da je neprofesionalno prodavati bicikl sa delovima za koje kod nas nema ovlašćenih uvoznika/servisera.


  • 0

#30 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 09:43 PM

Ma naravno da se više isplati kupiti polovno, ko kod nas ima para da kupi recimo dobar full sus nov?!

Da sam sve delove kupio nove ko zna koliko bi me sve izašlo, a da ne pričam o tome da ovde ne može da se nađe full sus ram, a po netu su novi po 400e+!

Lepo chamade kaže, ima prečih i pametnijih stvari na koje će se potrošiti novac.

 

@zeljko

Ovo za Fox i Manitou sam spomenuo zato što mislim da je neprofesionalno prodavati bicikl sa delovima za koje kod nas nema ovlašćenih uvoznika/servisera.

 

Planet iako je Scottov ovlasceni pre malo vise od godinu dana nisu imali servisera za ScottTC shock (onaj sa starijih Geniusa), bar su mi tako odgovorili kad sam trazio gde se to cudo moze servisirati, tacnije odgovorili su da ce VEROVATNO imati servisera tek na prolece. Sta bi tek bilo sa novim Nude i Equalizer koji dolaze sa ramom koji kosta kao ceo moj bicikl...


  • 0

#31 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 627 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 08 November 2014 - 09:57 PM

Planet iako je Scottov ovlasceni pre malo vise od godinu dana nisu imali servisera za ScottTC shock (onaj sa starijih Geniusa), bar su mi tako odgovorili kad sam trazio gde se to cudo moze servisirati, tacnije odgovorili su da ce VEROVATNO imati servisera tek na prolece. Sta bi tek bilo sa novim Nude i Equalizer koji dolaze sa ramom koji kosta kao ceo moj bicikl...

E o tome govorim, bićeš prepušten sam sebi iako je recimo pod garancijom bajs.

Sad rade servis TC-a i EQ/Nude-a, ali cene su da se smrzneš, 8000 i 1000!

 

Ko se razume u bajs i zna da servisira/našteluje će izabrati polovan jer se više isplati. 90% stvari će sam servisirati, jedino će mozda amorte i hidrauliku slati na servis. Ko ne zna će možda često ići na servis (koji će plaćati za razniku od novog bajsa gde će to pokrivati garancija), pa se kupovina možda ne isplati.

 

Ja sam za prvi bajs dao na servis para skoro koliko je i koštao bajs. Tada su bili običnii točkovi (jedan zid) pa sam morao na centriranje na svake 2-3 nedelje, pa onda razna štelovanja itd.


  • 0

#32 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Postavljeno 08 November 2014 - 10:09 PM

Ја купујем ново кад год је то могуће. Недавно сам хтео да променим један бицикл и по огласу отишао у Шабац код оног, пуно пута спомињаног Стефана. Шта рећи него да сам изгубио 20 € за гориво и провео поподне у колима....

Од моја три бицкла 2 су купљена нова у Србији а трећи је овај ;-)
http://www.2bike.rs/...-vivicavhibrid/

Ћерка има Каприола који је купљен нов прошле јесени. За њене скромне потребе је више него добар.

Син је имао, наравно купљен нов, Венерин Скаут. Продао га је јер то њему не треба :-) Ни са једдним од поменутих бицикала није било ни најмањих техничких проблема.
Постоји и један моменат који се не помиње много, а ја сам га недавно постао свестан док сам гледао огласе и трагао за "машином". То је питање морала. Болна је чињеница да је наше тржиште преплављено бициклима који су "увезени" из иностранства. Ако човек има проблем са прихватањем овакве чињенице онда су му једини избори Каприоло и Планет. Ја у томе не видим ништа лоше посебно што и једни и други нуде и моделе дригих произвођача....
  • 1

#33 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:20 PM

Проблем сервиса амортизера качи и једне и друге и то јесте проблем.Лично 99% ствари на бајсу радим сам једино за шта би терао бајс у сервис је амортизер и хидраулика вероватно,коју тренутно и немам на бајсу.Наравно да је питање морала значајно,ја сам га и споменуо горе у мом посту, сведоци смо да мало мало на форуму или неким фејсбук страницама осване тема украден је...И ти бајсеви ће завршити код других власника,од којих већина и непоставља питања, има случајева када се бајс пронађе код другог власника или лопава па буде враћен власнику,али мислим да то није чест случај,нажалост.


  • 0

#34 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:33 PM

Sam sebi odrzavam bajs vec 6-7 godina kad sam prvi put kupio alat za zice :) Sredjivao sam od osnovnih zamena sajli i rutinskih ciscenja do bleedanja kocnica (Formula i XT), menjao hedset pa cak i zamena lagera u ht2 patroni (ako nekog zanima nek se javi jer sam za 400 din koliko kostaju lageri dobio novu patronu :)). Uvek sam razmisljao da je bolje od novca koji bih dao serviseru kupim isti alat i probam sam da uradim, pa nije to neka nauka :D


  • 0

#35 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:39 PM

И ја тако размишљам,када имам вишка пара узмем неки комад алата или када ми је потребан и на дуже стазе ће се то исплатити,а и знаћу сам да урадим.


  • 0

#36 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:46 PM

Ne znam da li toga ima po drugim gradovima, al kod nas u Jagodini na pijaci imamo tezgu na kojoj lik prodaje sav osnovni alat (za zice, skidanje kasete, radapciger...) jedino ne znam da li ima ht alat :D A bleed kit sam sam napravio za obe kocnice nije ni tesko a ni skuplje od 2 sprica :D


  • 0

#37 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 627 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 08 November 2014 - 10:48 PM

Vidim da smo se mi polovnjaci uglavnom složili :)

 

To za moralno pitanje stoji, naravno da mi ne bi bilo svejedno da znam da neko tamo pati zato što su mu ukrali bajs, ali ne mogu da ulazim u trag svakom delu koji kupujem polovno. Kod nekih prodavca ovde na Berzi se zna da "uvoze" bajseve, i to nije teško provaliti. Mislim da mi je sve legalno na bajsu sem možda rama, a i dosta delova sam kupio u prodavnici.

Ako ćemo da razmišljamo u pravcu morala, onda bi trebali da pomislimo i na one ljude u fabrikama po Aziji koji rade u užasnim uslovima, ali niko ne gleda to.

 

Ajde ljudi pozdraljam vas, odoh da spavam.


  • 1

#38 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:49 PM

Па сав тај основни алат имаш да купиш на интернету како овде на берзи тако и на другим сајтовима.Има га у Планету и Каприолу.
  • 0

#39 zeljko92

zeljko92
  • Members
  • PipPip
  • 47 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:55 PM

Jeste al sa postarinom 200 dinara. Ista stvar koja na pijaci kosta 200 din u jedinoj prodavnici u gradu kosta 450 dinara. Eto bar ne kupujem polovan alat :D


  • 0

#40 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 08 November 2014 - 10:57 PM

 Eto bar ne kupujem polovan alat :D

 

И то је нешто за почетак  n2:drinks


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: staro, polovno, delovi, bicikli

1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika