Ovo mi se svidja
#424
Postavljeno 05 October 2016 - 10:46 PM
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#427
Postavljeno 06 October 2016 - 10:49 AM
Omatorelo se pa i 100 grama vise tesko Da to nisi poceo da razmisljas o biciklu na bateriju:D
Ma nije ni samo to, nego mislim da se i brzo trose, odnosno "razdrotjkaju". To vise po osecaju nego iz nekog iskustva...
A nije bas ni 100g, maratonka ima (ja vozim green guard) cini mi se 500g i unutrasnja jedno 150-200g pa ti vidi
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
#429
Postavljeno 06 October 2016 - 03:41 PM
Ako je kao moja u dimenziji 37x622 onda spoljasnja ima 730g, ja je racunam kilo sa unutrasnjom.Ma nije ni samo to, nego mislim da se i brzo trose, odnosno "razdrotjkaju". To vise po osecaju nego iz nekog iskustva...
A nije bas ni 100g, maratonka ima (ja vozim green guard) cini mi se 500g i unutrasnja jedno 150-200g pa ti vidi
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#437
Postavljeno 18 October 2016 - 02:23 PM
Šta se dobija ovakvim dizajnom (krutog) rama?
Jača konstrukcija nego običan zadnji trougao da se radi?
Ne postoji jaca konstrukcija od diamond klasicne konstrukcije, to se vidi i po dodatnim sipkama koje idu od chains tray prema down tube, na drugoj slicic.
Narusen je integritet rama, da bi se dobili neki drugi benefiti, mozda ta sira guma i verovatno jos nesto...
Gubi se i na pojacanom flexu BB.
#438
Postavljeno 18 October 2016 - 02:43 PM
Nije sve bas tako crno, treba uzeti u obzir da je Alpinestars planinski bicikl bez prednjeg amortizera, a siroki trougao sa dugackim tankim cevima se bez problema danasnjom tehnologijom proizvodnje zameni uzim i kracim sa debljim cevima specificnog profila. Usput nema vise lupanja lanca o chainstay
#439
Postavljeno 18 October 2016 - 03:05 PM
Ne postoji jaca konstrukcija od diamond klasicne konstrukcije, to se vidi i po dodatnim sipkama koje idu od chains tray prema down tube, na drugoj slicic.
Narusen je integritet rama, da bi se dobili neki drugi benefiti, mozda ta sira guma i verovatno jos nesto...
Gubi se i na pojacanom flexu BB.
Samo sto bi to bilo tacno da je recimo u pitanju obican calik ili aluminijum (bez visestruko tanjenih zidova).
Posto je u pitanju karbon, a karbonom je moguce ojacati na specificne nacnine odredjene delove konstatacija bas i ne drzi vodu.
Ovde moze da se vidi izdrzljivost takvog oblika
Cisto sumnjam da bi ove stvari bile moguce da je ram slabiji, ili da je osovina uvija previse.
ಠ_ಠ
#440
Postavljeno 18 October 2016 - 03:36 PM
Ne postoji jaca konstrukcija od diamond klasicne konstrukcije, to se vidi i po dodatnim sipkama koje idu od chains tray prema down tube, na drugoj slicic.
Narusen je integritet rama, da bi se dobili neki drugi benefiti, mozda ta sira guma i verovatno jos nesto...
Gubi se i na pojacanom flexu BB.
Samo sto bi to bilo tacno da je recimo u pitanju obican calik ili aluminijum (bez visestruko tanjenih zidova).
Posto je u pitanju karbon, a karbonom je moguce ojacati na specificne nacnine odredjene delove konstatacija bas i ne drzi vodu.
zaste je levi chainstay u polozaju kao na "klasicnom" biciklu tj dijamant konstrukciji?
zasto i on nije podignut ako samo izmestanje chainstaya sa BB navise doprinosi...krutoci, jacini i svim tim karakteristikama?
2 članova čita ovu temu
0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika