Do nekog ugla kormana moze da se pedala. Preko toga nije ni prakticno skretanje, nije bas toliko okretan kao klasican bajs (tezak prednji kraj), pa ne predstavlja neki problem. To su prilicno mali radijusi, koje retko kad praktikujem i sa klasicnim bajsem. Svakako, to je jedna od mana MBB-a (moving bottom bracket).
Ima i prednosti. MBB ima najmanje gubitaka i samim tim je najbolji za brdo (kao i za ravno, sto mi je sekundarno). Koristi se standardna duzina lanca tako da nema gubitaka u prenosu kao kod klasicnih rekumbenta, pores toga sto je odrzavanje prostije. Voznja je totalno drugacija jer ruke moraju da ucestvuju u kontriranju, samim tim za jace startove moze da bude ukljuceno celo telo - sto znaci da je efikasniji/brzi od klasicnog rekumbenta gde radi samo donji deo tela.
Ovo je sve teorija i jedan od razloga zasto sam izabrao ovaj tip pogona, videcemo kako ce biti u praksi. Treba navici mozak i na skretanje kao naginjanje, posto je kontra u odnosu na klasican bajs gde se telo savija u krivinu, ovde to ako se radi moze da se padne