Pre voznje se maze ova krema, a imaju kremu i za posle voznje.Zavisi koliko vozim, ali meni se pojavi nesto kao zulj na kozi ispod sedalnih kosti.
To mazes pre ili posle voznje?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Posted 15 May 2018 - 07:39 PM
Vratismo se Aleksa i ja iz Zemuna, bili smo tamo negde oko 18:30 juce. Docekao nas je covek koji je poprilicno licio na Grbica, samo je ovaj imao bradu do kolena (realno, 4-5cm). Covek je proplakao kada je video moj novi bajs, kaze nikada u zivotu nije video nesto tako dobro, lepo i ocuvano. Barem sam ja tako razumeo ono sto je govorio, a culo se "nadam se na nisi platio vise od 26 evra", "treba da menjas pogon, kasetu i lanac", "taman ide dobro uz tebe tako ruznog", kao i mnogi drugi komplimenti. Covek mi zavidi, ocigledno
E, da. O bajsu. Bajs je Scott Santa Cruz, turing bajs iz 15. veka koji je vozio Aleksa (alx) pre nego sto je presao na VSF TX-800. Bajs koji sam do sada vozio ce izgubiti nosace bisaga, leptir volan i sve sto mu nije potrebno za jednodnevne voznje po gradu i okolini. Za takve voznje je dusu dao, a onda mu necu ni menjati pogon iz city u mtb.
Stavicu neku sliku Scott-a drugi put, kada mu nabavim pedale, sediste i stavectreba. Mućo bjutiful.
Ova cela prica je potrajala, ali je vredela. Danas sam konacno dobio bajs, i izgleda i ide kao zmaj.
Boja nije ona koju sam izabrao - RAL3000 - vec nesto malo drugacije tj sigurno nije "flame red" kao sto bi trebalo, ali nije losa. Na slici izgleda drugacije, jer je slikano telefonom pa jos i losim. Plastificirano u Plastamenu, trebalo im je skoro 10 dana a da ih nisam podsetio na dan kada je trebalo da dodjem po ram, ne bi ga ni lakirali ("jao skroz sam zaboravio!"). Ako nekada budem razmisljao o sredjivanju boje na ramu, ici ce na pravo, posteno farbanje.
Bajs ima skoro sve novo - gume Marathon Tour Plus, blatobrane, prtljaznik, lulu, korman (nedostaje traka), sajbne pogona, kasetu, lanac, pedale... skroz je osvezen. Nije sve to moralo da se menja, ali kad je bal nek je zabava. Da, bajs je dosao sa odlicnim svetlima, dinamom u glavi koje napaja i prednje i zadnje svetlo. Aleksa mi je u medjuvremenu napravio punjac za telefon... Sve u svemu, ludilo i zabava. Ostaje jos da mu stavim traku na korman, dodam ogledalo i drzac torbe na kormanu, stavim prednji nosac bisaga...
Malopre sam dosao iz Zemuna od Grbica, usput svratio do bivseg vlasnika Alekse (alx), i sad gledam u bajs pa mi milo.
Ram nakon sto mu je Zemunac skinuo sve sto vredi haha
Ram nakon sto su ga u Plastamenu plastificirali u nesto sto je trebalo da bude RAL3000, ali nije (ali nije ni losa boja)
Bajs nakon sto je ga je Zemunac jos jednom propustio kroz sake
Bajs ide kao zmaj, utegnut je maksimalno, i jedva cekam da ga poteram niz neki drum.
Posted 17 May 2018 - 12:56 PM
Posted 17 May 2018 - 02:19 PM
Stig'o mi juče točak
doneo ga školski iz Jezera, nije 'teo duzne pare pa sam platio u štampaču ...
Praviš astal?
when you look into abbyss, the abbyss looks into you www.bikecologic.com
(kad pogledas u Bezdan, Bezdan pogleda u Tebe) www.facebook.com/bikecologic
Posted 17 May 2018 - 06:37 PM
Ma jok, treb'o mu štampač, pa da ne bude džabe ... prošli put dobio kompakt fuji za balonče prepečenice
Posted 17 May 2018 - 09:23 PM
Posted 22 May 2018 - 04:47 PM
Posted 21 June 2018 - 02:45 PM
Posted 21 June 2018 - 05:32 PM
Misliš uspešno je izmicao pravdi sve dok ga nije sustigao gnev oštećenih sugrađana ?
Posted 29 June 2018 - 03:03 PM
Da dodam i ja malo alata, nije bas 100 % biciklisticki ali moze da posluzi...
Dobio sam od komsije ogromnu stegu staru bar 40, verovatnije i 50 godina, 32 kila zive vage, meni nepoznat proizvodjac. Ako neko zna da rastumaci znake sa strane, bio bih zahvalan.
Stega ima problem, neko je uspeo (verovatno udarcima) da polomi jednu sinu mada i sa tako polomljenom sinom steze i radi odlicno.
Videcu ko i kako to moze da zavari, ali koliko se secam varenje sivog liva nije bas ni jeftino. Da ne bude, skuplja dara nego mera . Uglavnom, bice zanimacije tokom leta da se stega kompletno sredi, ocisti, ofarba...
Posted 29 June 2018 - 04:35 PM
Te stare su dugotrajnije i bolje nego ove što se sad prodaju za manje od 100+ evra.
Opet, polovna stara u skroz ispravnom stanju se može iskopati za oko 2000 dinara (+-1000). Barem kod nas u selu.
Vidi koliko vremena i novaca te košta popravka ove, pa vidi koliko ti se isplati.
Inače izuzetno korisna stvar u praktično svakom servisu.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users