Danas mi je stiglo, tema za hvalisanje!
#2921
Posted 20 April 2022 - 05:21 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#2922
Posted 20 April 2022 - 05:37 PM
Nije prvi, sad trenutno imam dva, dok stari ne prodam.Mislim da ovo nije Vidaku prvi motor.
Istina je da se čovek malo ulenji za bajs kada poseduje motor, ali mogu da se pomire ta dva sveta, dopunjuju se, ne zna se koji je bolji i nikad dosadno, uvek neka akcija.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#2923
Posted 20 April 2022 - 05:52 PM
U rangu ovog Suzukija je čini mi se Honda NC750 i Benelli 502X.Nije prvi, sad trenutno imam dva, dok stari ne prodam.
Istina je da se čovek malo ulenji za bajs kada poseduje motor, ali mogu da se pomire ta dva sveta, dopunjuju se, ne zna se koji je bolji i nikad dosadno, uvek neka akcija.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Honda je možda nešto skuplja. Vidim da je Benelli 502X dosta popularan.. baš me zanima koliko odstupa u kvalitetu u odnosu na Hondu i Suzuki.
https://picasaweb.go...208760685671353
#2924
Posted 20 April 2022 - 06:22 PM
Nećemo da se vređamo!!!U rangu ovog Suzukija je čini mi se Honda NC750 i Benelki 502X.
Honda je možda nešto skuplja. Vidim da je Benelli 502X dosta popularan.. baš me zanima koliko odstupa u kvalitetu u odnosu na Hondu i Suzuki.
Nisu ni blizu u istom rangu...
Litra je litra!
Suzuki 100cm3 i 101ks
Benelli pola litre i 47ks
Honda NC750 0,75l i 54ks.
Obrazloženje:
Benelli može da parira po gabaritima ali slabašan za dvoje na motoru, NC mnogo mali i zgužen gabaritno za moju visinu, takođe kilav za dvoje.
Isprva sam hteo nov motor pa makar bio i kinez, samo da je nov i da neće da me izda negde par hiljada km od kuće.
Uslov je bio da je dovoljno velik za dvoje (često se vozim sa suprugom), da je udoban za put i da ima makar preko 85ks kao i dosadašnja Yamaha koja je stara 22 godine i koja me je služila besprekorno.
Jedino što uvek pomislim kada sednem na 22 godine star motor je da je pitanje dana kada će da me izda negde u pičkovcu.
Prevazišao sam Srbiju i okolinu i sada bi da putujem negde dalje, privlači me Španija, Portugal, Turska, nisam bio ni na Azurnoj obali, opet bi u Alpe, Dolomite, htedoh i do Černobila, ali se iskomplikovalo.
Neki favorit mi je bio nov CF moto 800 adv, čekao sam da se pojavi i očekivao sam da neće biti preko 8500e ali su mu zakucali cenu na 11000e što mi je mnogo za kineza, jbg nov Suzuki je oko 13000e, ali tu nemam šta da tražim sa kešom koji sam odvojio za motor.
Čekao sam i Benelli 800 adv koji je već trebalo da ugleda svetlost dana ali mu je odložena premijera za kraj godine, a pitanje je da li će i tada zbog ove situacije u svetu opet nešto odložiti, da li će kinezi da sustignu Japance po cenama.
Uglavnom kockice se složile, poznanik je prodavao ovaj primerak, poznata mi je istorija, bajk je prešao samo 33000km i praktično je tek razrađen.
Dobio sam ga sa svim koferima i brdom dodatne opreme za 7000e tako da mislim da sam rešio problem motorizacije za neki duži vremenski period.
Koštala me japanska polovna litra po ceni kineske nove polulitre (Benelli trk502x je sad 6700-6800e).
Mnogo za kineza!
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#2926
Posted 20 April 2022 - 06:49 PM
SvidŽa mi se u toj crvenoj kombinaciji. Nek te služi po tvojoj volji.
https://picasaweb.go...208760685671353
#2927
Posted 20 April 2022 - 07:28 PM
Na kraju će da bude ovo
Motorcyclist Who Identifies As Bicyclist Sets Cycling World Record
Samo u zdravlju da se vozi i na puno kilometara da te poveze!
#2929
Posted 20 April 2022 - 08:22 PM
Pa kad je već sve rečeno, nek je sa srećom Vidače i da se ti i supruga siti navozate, ali nemoj bajs da zapostaviš jer od bajsa se trenira čuka, pluća, noge, bajs je izvor zdravlja, a motor isključivo zabave i uživanja.
Kad smo već kod teme, da priložim i ja šta je meni stiglo....
Elem, naleteh pre neki dan na neki bajk na oglasima, piše u opisu cross bike. Nepoznata mi firma, ali ne izgleda loše, dobra opema, i što je još bitnije, baš dobra cena. Rekoh ne treba mi četvrti bajs ali nekako nisam mogao da odolim i poslah čoveku poruku. Na jako dobru cenu mi još malo spustio i pristao da mi pošalje poštom, što je bio i najbitniji razlog kupovine jer da vozim preko 200 km po bicikl, stvarno mi se nije dalo, jer mi pre svega nije potreban još jedan bicikl.
5 dana od uplate stiže paket, relativno kasno zahvaljujući katoličkim praznicima koji su se zadesili, i imam šta da vidim. Čovek je zapakovao bicikl toliko detaljno, pedantno, sa toliko pažnje i detalja da ja to u životu nisam video. Ništa preterano, i sve se lako skida, ali svuda neki stiropori između delova koji bi mogli da se dodiruju, sve tako uredno i fino, kao da je stiglo iz neke prodavnice. Što je najbolje od svega, iako je čovek napisao u oglasu da je bicikl u dobrom ali korišćenom stanju, zapravo je u daleko boljem stanju nego što sam očekivao. Jedna tačkica na menjaču, i par ogrebotinica na desnoj šamaraljci, sem toga nov (valjda treba još dva puta da napišem nov, nov, to je sada trend u oglasima). Mehanika komplet SRAM, i to je razlog zašto sam ga i kupio jer mi se od svih proizvođača Sramova filozofija mehanike najviše sviđa. Šamaraljke Rival, a sve ostalo Force sem kočnica koje su, pošto je ram pravljen za Cantilever kočnice, jedne od najboljih Canti kočnica koje se mogu naći na tržištu, Avid Ultimate Shorty. Ram je od neke manje poznate firme, malog proizvođača negde u Odenvaldu u Nemačkoj, viljuška karbon Gunsha sa ogromnim klirensom za balonke od guma ako je potrebno. Čak su i točkovi sasvim dobri, DT Swiss 1850, a vidi se da je bajs pažljivo sklapan sa ukusom, jer su sve komponente (šticna, lula, korman) RItchey. Sedlo je Selle Italia a gume nove Conti Ultra. Nešto mi bajk deluje nestvarno lagano s obzirom da je nekakav ciklokros. Donesem vagu da ga izmerim jer mi je delovao podjednako težak kao moj Caad 10. Vaga kaže sa pedalama 8,6 kila, bez njih ispod 8,3. Ipak je Caad10 za nijansu lakši. Za bicikl ovakve namene, odlično!
Što je još bolje od svega, čovek mi poslao uz bicikli i rezervne sajle i bužire, nekakve rezervne opruge za kočnice, brzu spojnicu za lanac, pa čak i malo montažne paste u kesici jer je bajk bio pomalao rastavljen prilikom pakovanja. Znači ovaj lik što mi je prodao bajs je bolestan.
I sad ono najbolje... Verovali ili ne, čovek mi je prodao ovaj bajk za 250 eura plus troškovi poštarine. Jedva čekam da ga istestiram na nekoj od vožnji po asfaltu da vidimo kako se ponaše, ima li karakteristike drumskog bajsa i kako će to da deluje u praksi. Za sada sam oduševljen!
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#2933
Posted 21 April 2022 - 04:07 AM
U svakom slučaju sutra idemo na neku testnu vožnju pa da vidimo šta smo dobili.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#2934
Posted 21 April 2022 - 07:03 AM
Preodlično si prošao. Deluje više pohaban u garaži nego po putu.
#2937
Posted 21 April 2022 - 11:06 AM
Ima četvorocifrenu zapreminu 1000cm3 i 101ks
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Yes.. nekako mi se omaklo to trocifreno. Jel to Strom?
https://picasaweb.go...208760685671353
#2939
Posted 21 April 2022 - 11:44 AM
Da jeste
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Odlična mašina i po meni najbolja kategorija motocikla za putovanje jer se odlično nosi sa lošim putevima a i kako je upotrebljiv na makadamu.
Što se tiče Stroma.. godinama sam bio ubedjen da je Storm dok se jedanput nisam zagledao u natpis dok je stajao pored mene na semaforu
https://picasaweb.go...208760685671353
#2940
Posted 21 April 2022 - 04:28 PM
Moja supruga ima razumevanja ama baš za sve moje bubice - dokle god mi to nešto nije zabavno
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users