Zanimljivo je sa tehničkog aspekta mnogima kao i meni pa se stiče utisak da je neko opterećen čistoćom ali lično mislim da nije to slučaj ovde.
Nije neko već mnogi
Postavljeno 20 October 2021 - 06:28 PM
Zanimljivo je sa tehničkog aspekta mnogima kao i meni pa se stiče utisak da je neko opterećen čistoćom ali lično mislim da nije to slučaj ovde.
Postavljeno 20 October 2021 - 06:57 PM
Postavljeno 27 October 2021 - 10:11 PM
Kolika diskusija ponovo o merenju lanaca i meračima..
Samo kad bi se shvatilo da nije ključan merač nego znanje i iskustvo, da znaš šta radiš i da razumeš, da znaš šta znači to što si "izmerio ili očitao". Kao što recimo za powermetar nije ključno da bude savršeno tačan u vat već konzistentan, da pokazuje uvek isto pa makar to bilo i malo pogrešno. Nebitno je šta pokazuje merač nego je bitno recimo što ja sa tom najjeftinijom kineskom bike hand alatkom od 2-3$ tačno znam (ništa bolje ne bih znao ni sa 20x skupljom) koliko treba da upadne, tj ne upadne na novom lancu pa samim tim mogu lako i brzo da proverim korišćen lanac prilikom kupovine i vidim da li je vrlo malo ili puno vožen tj vredi li ili ne vredi. Takođe se i okvirni kraj životnog veka lepo vidi, kada upadne 0.75 to je od prilike realnih 0.5% izduženja, mada svakako se može lakše i tačnije izmeriti na zidu. Te alatke su samo pomoćni quick check, i nebitno mi je da li koštaju 2 ili 50 $ jednako su korisni ako umeš da koristiš i jednako netačni tj nepouzdani ako očekuješ da ti ta igračkiica merenjem samo nekoliko linkova pokaže tačno stanje. To bi početnici voleli, da kupe neku skupu igračku i onda da je to što ona kaže alfa i omega, samo utaknu, ono pokaže neki broj i to je savršeno tačno. Ali to ne ide tako.
A nekada davno smo tako bezbrižno vozili.. kad nije bilo merača, teflon sprejeva i ostalih džidža-bidža.
Pa i jeste ali na jeftinijim komponentama, pa kad se sve (nepotrebno preuranjeno) skrlja onda se menja ceo pogon i sve ostalo. Ali kada samo jedna šajbna košta ovoliko onda ne može tako
https://planetbike.r...-fc-9000-2.html
Ali može i dalje bezbrižno ali ako se vozi z50 lanac od 500 din i pogon koji ceo košta tipa 2000. Eto kod devojke na nekom trekingu nije lanac promenjen tipa bar 8 godina. 7faz, naravno neki jeftin koji se brzo potroši. Jeste i bajs godinama stajao ali se i vozio prvih godinu dve po kupovini a posebno poslednje dve god. Kolko god ljudi misle da malo voze, da je imao recimo brzinomer pokazao bi.. ta kilometraža se nakupi. Kao "pa malo sam vozila" pa nisi malo vozila godine su to, nakupi se to itekako, a za taj lanac si puno vozila. Taj lanac realno može da izdrži tipa 2000 km. Još nije skoro nikad ni podmazivan... I kako ljudima objasniti, naravno da ne mogu da razumeju zašto se lanci menjaju i zašto je sada debelo prekasno za nov lanac jer je sve sahranjeno i preskakaće ko lud neće moći da se krene iz mesta. Sad ide tako dokle ide a onda komplet ulaganje pola vrednosti bicikla, pogon, kaseta, lanac, rolnice menjača.
Meni za rezervni alu 10faz drumaš su šajbne jeftine tj nađem ih povoljno i za po 1000 din nove ili ko nove, ali opet što bi ih sahranio istrošenim lancem pre vremena kada mogu da traju po nekoliko godina, pogotovo velika. Malo da se pripazi i promeni lanac na vreme ne košta ništa. Dakle jeftine su da se ne moraju čuvati ko da su od zlata ali ne mora se ni voziti lanac izdužen ko žvaka, jer "radi" nije još pukao, "može još da ide". A i to kako radi toliko potrošen lanac to je katastrofa.
Postavljeno 29 October 2021 - 05:39 PM
Пумпа је за сваку похвалу
cycling is life, that's why I pedal ...
Postavljeno 29 October 2021 - 08:00 PM
Malo poranio deda mraz, sitnice i gluposti, al znace. Valjda cu sad moci da odlucim koju cu traku na S40, budala imam ih 3 :/
Korpice bidona videcemo koliko ce trajati s obzirom da je komad 26g.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 29 October 2021 - 08:16 PM
Postavljeno 01 November 2021 - 07:03 AM
Motobecane USA (Kinesis) LeChampion
Titanijumski ram
SRAM Red eTap komplet (sa punjačima u originalnoj kutiji )
Mavic ksyrium elite
Karbonske periferije
Kupljen od vlasnika koji ga je dovukao iz SAD da ima da voza po Bgd jer se nije uzdao u gradski prevoz.
Sudeći po stanju, vožen daj bože 2000 km; nikad padano s njega.
Od ulaganja treba zameniti kineštinu od karbonske lule kojom je iz nn razloga zamenjen original, jer joj je ojeden navoj (kanda je dato vulkanizeru da pritegne šrafove).
Postavljeno 01 November 2021 - 07:58 AM
And now something completely different
Postavljeno 01 November 2021 - 12:25 PM
Motobecane USA (Kinesis) LeChampion
Titanijumski ram
SRAM Red eTap komplet (sa punjačima u originalnoj kutiji )Mavic ksyrium elite
Karbonske periferije
Kupljen od vlasnika koji ga je dovukao iz SAD da ima da voza po Bgd jer se nije uzdao u gradski prevoz.
Sudeći po stanju, vožen daj bože 2000 km; nikad padano s njega.
Od ulaganja treba zameniti kineštinu od karbonske lule kojom je iz nn razloga zamenjen original, jer joj je ojeden navoj (kanda je dato vulkanizeru da pritegne šrafove).
BRAVO! Jel povozit?
Postavljeno 01 November 2021 - 12:40 PM
I neko je napokon ukapirao da je dropbar zakon....Motobecane USA (Kinesis) LeChampion
Titanijumski ram
SRAM Red eTap komplet (sa punjačima u originalnoj kutiji )
Mavic ksyrium elite
Karbonske periferije
Kupljen od vlasnika koji ga je dovukao iz SAD da ima da voza po Bgd jer se nije uzdao u gradski prevoz.
Sudeći po stanju, vožen daj bože 2000 km; nikad padano s njega.
Od ulaganja treba zameniti kineštinu od karbonske lule kojom je iz nn razloga zamenjen original, jer joj je ojeden navoj (kanda je dato vulkanizeru da pritegne šrafove).
Postavljeno 01 November 2021 - 12:59 PM
Auuu, dakle to je u normalnom svetu gradski bicikl... Da li na njega idu i titanijumski blatobrani?
Pa, ima taj lik para, teško da je ovo i preko standard. Ovog je i poneo s idejom da ga ne tera dalje od Srbije. Mene usralo pravo mesto u pravo vreme.
Postavljeno 01 November 2021 - 01:01 PM
BRAVO! Jel povozit?
Ma ko kompozicija, ali obzirom da sam ga vozio ukupno 2x, prvi put pre 3 nedelje 200 metara i drugi put juče (kad mu se sj* lula pa sam ga vozio ko pica da ne bih šamaraljke doterao na mesto dropova a sebe podno točkova), ostaje još da se vidi koliko tačno vagona.
Edit: Grbić ga je okarakterisao kao možda preagresivnog i predložio vilu malo opuštenije geometrije. Meni se za ovo malo voženja činilo da bi od zezanja mogao da se kilometrima vozi ne držeći se za volan.
Postavljeno 01 November 2021 - 01:03 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 01 November 2021 - 01:04 PM
I neko je napokon ukapirao da je dropbar zakon....
E samo tebe da bidim na drumašu pa nek se svet sruši !
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Šuma za šumu, a drum za drum... jbg sad gde god da je da se vozi asfalt, svi padnu na dropove a ja ostanem k'o jedro na trekeru, da 'vatam vetar. E sa'će da vidimo
Postavljeno 01 November 2021 - 01:11 PM
Dobar, samo si ga bez veze slikao. Gori si čak i od mene.
Kakav ti je titanijumski ram u praksi? Udobnost, krutost i tome slično?
Sram Red etap je meni lično najbolja grupa. Inače volim Sram, a Red je naravno najbolja i najlakša, još kad je elektronska, uf...
Ne mogu tačno da odredim cenu ovog bajka, ali ošacovao bih da je polovan minimum 2 do 2,5k eura. Jel tajna da li si ti prošao jeftinije od toga?
Slikaću ga lepo kad ga zvanično isteram u osposobljenom stanju. Ovo je u boljem slučaju tizer kvalitet, slažem se.
Aj da ostanemo na tome da ne bih dao tolike pare za bajs nikad
Što se tiče karakteristika u vožnji – iskustvo na drumašima svih vrsta mi je 10-ak km razvučeno na isto toliko godina, pa nemam šta pametno da komentarišem. Mislim, prvo treba da se *naviknem* na vožnju drumaša. Što se tiče grupe, prenos radi apsolutno besprekorno (red bi bio za flagship grupu), JEDINO što mi je još uvek neobično je što se elektronika ipak ponaša drugačije – pip-BZZZP-šalt, sa jasnom pauzom od-do. Nema k'o na sajli, da menja onoliko brzo koliko brzo ti drmneš ručicu.
Postavljeno 01 November 2021 - 01:23 PM
Dobar, samo si ga bez veze slikao.
...Ovo je u boljem slučaju tizer kvalitet, slažem se...
msm da kolega nije toliko mislio na kvalitet fotke, vec pravilno postavljanje bicikla prilikom fotografisanja
sa desne strane, kurbla vodoravno napred, lanac veliki napred, mali nazad, ventili vertikalno, natpisi kod ventila i citljivi i ostala pravila (ako ih jos ima)
Postavljeno 01 November 2021 - 01:33 PM
Proces pravljenja ove slike: „aha, imam gde da ga naslonim za sliku nabrzaka“. Škljoc, nazad u sedlo.
K'o što rekoh, sve po PS kad se dotera u stanje.
Grbić mi reče da ima zanimljivu lulu za njega. Ne mogu da se setim da'l to nije neka lula koju sam mu dao pre godina xD
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika