Jump to content


Photo

Danas mi je stiglo, tema za hvalisanje!


  • Please log in to reply
3544 replies to this topic

#1981 zoksi

zoksi
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Posted 20 April 2020 - 06:10 PM

@dule0911
Vozio sam vbrejk,na novom polaru su bile mt 200 njih sam vozio nekih 350-400km. tako sto se tice hidraulike nemam nekog iskustva.A M6000 nisam jos ni probao kako koce.
  • 0

#1982 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 20 April 2020 - 06:28 PM

Ja teram tu seriju u zadnje 3 generacije. I po mom misljenju, boljih kocnica od njih nema.

 

Jediko ako hoces lakse, ali da koce bolje jedino sa 4 klipa. Ali po pitanju kvaliteta, cene i servisa nema boljih po mom misljenju.


  • 1

ಠ_ಠ


#1983 zoksi

zoksi
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 277 posts

Posted 20 April 2020 - 06:56 PM

@Draka
Koje bi rotore predlozio uz njih?
  • 0

#1984 frostysrb

frostysrb
  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • LocationBeograd

Posted 20 April 2020 - 09:38 PM

Ja sam imao na dva bajsa starije deore M615, kočnica vrhunska, pouzdana i jeftina za održavanje na jednom sam imao SLX ice-tech diskove i bilo je ozbiljne razlike u odnosu na ovaj drugi najs gde su bili RT-55 rotori. Ali opet ne znam gde voziš, ako si po gradu konstantno onda i ti jeftiniji rotori rade posao, najveća razlika je na dugim nizbrdicama, ovako po gradu sve koči

Sent from my MI 9T using Tapatalk
  • 0

#1985 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 21 April 2020 - 11:13 AM

@Draka
Koje bi rotore predlozio uz njih?

Koristio sam razlicite, trenutno koristim XT rotore, i moram da primetim vrede. Dosta je modularnije kocenje.

Mada minimum sto bi preporucio sintered deore najmanje. Nikako resin.

I kada istrosis pakne, obavezno metalic sintered.


  • 0

ಠ_ಠ


#1986 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 214 posts

Posted 29 April 2020 - 12:29 PM

Tesko mi je bilo da odolim... DT :)

Attached Thumbnails

  • 8698B7AC-D05A-4B8D-BA1E-867A1FC518FB.jpeg
  • A3D0C307-819A-4A14-BF13-32CEB256D8E3.jpeg

  • 0

#1987 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 29 April 2020 - 08:16 PM

Tesko mi je bilo da odolim... DT :)


Jel 54ka?

Ja cekam isto da mi stigne.
U medju vremenu, nije vezano za biciklizam, ali je Cool.IMG_20200429_195054.jpg
  • 0

ಠ_ಠ


#1988 miree

miree
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 460 posts

Posted 29 April 2020 - 08:31 PM

Za 12 evra, tesko da moze bolje. Preporuka sa moje strane.

 

https://www.aliexpre....132e4c4dwWuLRx

 

Attached Thumbnails

  • 1588191324935.JPEG

  • 0

#1989 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 214 posts

Posted 29 April 2020 - 09:28 PM

@draka jeste 54ka. Skupo zadovoljstvo, ali nekako “vredi”. Verujem da ces biti zadovoljan :)
  • 0

#1990 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 29 April 2020 - 11:04 PM

Imao sam pre nablu sa 48t ali se raspala. I moram reci, obozavam svoju DT swiss nablu, al mi nedostaje ta direktnost. Cim dam video da su izbacili kot za 54, odmah sam narucio. I ovako sam planirao da "servisiram"
  • 0

ಠ_ಠ


#1991 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 214 posts

Posted 29 April 2020 - 11:54 PM

Nisam upoznat da postoji DT nabla sa 48t kit-om? Kako se raspala? Iskreno nije mi jasno kako je set od 18t izdrzljiviji od 54t, kada je napadna povrsina kod 54t veca (moze bilo ko da objasni)? Inace set sam uzeo za normalnu voznju, ne za “trke”, tako da mislim da nisam pogresio sto se tice izdrzljivosti :)
  • 0

#1992 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 29 April 2020 - 11:59 PM

Nije bila DT, bila je kineska Koozer ili tako nesto.

Pregurala je sezonu. Za 30e dosta je.
  • 0

ಠ_ಠ


#1993 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Posted 30 April 2020 - 04:18 PM

Moraću baš da otvorim freehub da se podsetim. Nabavio sam gedoru 21 odavno, da pravim onaj alat pa nikad... A posle skontao da mi treba ta gedora za nakucavanje ležajeva jer je idealnog prečnika, mora nabavim još jednu, pa onda da se igram s pravljenjem alata.

 

Mavic ima samo dva velika zuba ali ne preskače za razliku od Shimano krševa. I taj prazan hod i glasan pucanj je odvratna stvar. Cenim da sa onim nazubljenim pločama to nema teorije da se desi.


  • 0

#1994 draka

draka
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1058 posts
  • LocationBeograd, Trosarina

Posted 30 April 2020 - 04:23 PM

NE znam koje Shimano obicno koriste, ali SLX shimano zadnja mi nikada nije preskocila, i na to je imala 36 kontaktnih tacaka. Samo sto je uvek smaralo servisiranje.

Mada, posle nekog vremena, sam je i prepakovao da bude na 10mm sraf osovinu.

 

Pretvorilo je u neunistivu nablu.


  • 0

ಠ_ಠ


#1995 stefan10vb

stefan10vb
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 214 posts

Posted 30 April 2020 - 07:02 PM

@FalloutBoy mislim da gresis. Kvalitet izrade (IT_) kod ovakvih mehanizama je sigurno veliki. Sto znaci da ne moze samo jedan zub da prenosi opterecenje. S druge strane, i da nije dovoljan kvalitet (IT_), gotovo je nemoguce, doci ce do plasticne-trajne deformacije, i onda ce ponovo to opterecenje prenositi vise zubaca.
@Draka kod industry 9 “fora” zasto su zubi nazubljeni, jeste u njihovoj aktivaciji. Kod te nable, samo tri zuba od sest prenose opterecenje u jednom trenutku. Sest ih je da bi se smanjio ugao aktivacije duplo.
  • 0

#1996 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Posted 01 May 2020 - 04:08 PM

Pa zato i pitam posto ti shvatas. Pa mi jos malo pojasni. Dal to znaci da ce od ta dva, uvek biti glavni ili nositi najvece opterecenje samo taj jedan, dok ce ovaj drugi biti tu onako? Ili kazes da cas raditi tj, primarni biti  cas jedan pa cas drugi u zavisnosyo od cega? I ako je kako kazes nebitno dal su jednaki, objasni mi kako ce taj kraci uspeti da ikad uhvati pre duzeg i da radi on a ne duzi?


  • 0

#1997 veljo1981

veljo1981
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 830 posts

Posted 04 May 2020 - 10:28 AM

Nesto kontam da sam trebao i kacigu kupiti, nije mi jos trebala al kontam da bi zbog spd-a mogla zatrebati :)IMG_20200504_122529.jpg
  • 0

#1998 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Posted 04 May 2020 - 11:08 AM

Pre prve voznje obavezno sedni na bajs naslonjen uz nesto i probaj nekoliko puta ukopcavanje/iskopcavanje. Opruge na pedalama nemoj zatezati dok se ne naviknes, da imas opciju da cimnes nogu i na gore i tako se iskopcas. Ja sam i pored svega toga i par voznji vezbe na pocetku pao dvaput, od toga mi je prvi put bio smesan jer sam se obracunavao sa nekim psom koji je hteo da me ujede, ja stao da ga oteram a noga ostala na pedali - ispruzio sam se na asfalt koliko sam dugacak :D


  • 0

#1999 veljo1981

veljo1981
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 830 posts

Posted 04 May 2020 - 11:12 AM

Pa to i ja kontam, ja ne vozim brzo i obicno kad me kerovi napadnu ja u voznji skocim na drugu stranu, da ostane bicikl izmedju nas. Mogu misliti na sto ce to liciti ako zaboravim da se iskopcam :)
  • 0

#2000 Edmundo

Edmundo
  • Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 04 May 2020 - 05:04 PM

Vežbaj prvo, kao što ti reče Dule. I odvrni opruge potpuno. Brzo se to savlada. Ja sam dva puta na početku zamalo pao i to priliko stajanja na semaforu. Sva sreća pa sam odvrnuo opruge, u zadnji čas sam spuštao nogu.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users