pazi ovo, preteca cannondale octopussy pedale
https://www.flickr.c...N05/7124402349/
Postavljeno 08 November 2014 - 01:05 PM
Postavljeno 08 November 2014 - 01:10 PM
Postavljeno 08 November 2014 - 01:18 PM
pazi ovo, preteca cannondale octopussy pedale
Kad se prelista i procita knjiga Bicycle- the history -od David V. Herlihy skapira se brzo da je ciklo industija uznapredovala samo na nekoliko polja ostalo su patenti 19/20 vek, mozda i gresim
Због тога сам и написао примедбу пар постова горе јер у изворном тексту стоји:
"As with most top quality machines, such as my Rover, virtually all the parts were stamped with the frame number (23467) Even the chains had the frame number stamped on the ends of the rivets! Presumably each machine was assembled and components adjusted for best fit, before the stamping. The various parts then went for nickel plating and enameling, and were then re-united for final assembly."
Тако да, молићу лепо, подржавам предлог колеге ИгорН
Daj mi link samo da vidim koja je godina, tipovao sam na pocetak 20 veka, ali me sad ovaj veliki tocak kaze da je ranije...
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 08 November 2014 - 01:47 PM
Kad se prelista i procita knjiga Bicycle- the history -od David V. Herlihy skapira se brzo da je ciklo industija uznapredovala samo na nekoliko polja ostalo su patenti 19/20 vek, mozda i gresim
a gde ima da se prelista/procita ta knjiga?
msm da ne gresis,
i meni se cini da se sada sve svodi na materijale, tehnologije i "dizajn", na nadgradnju,
a da su osnove, "patenti" i dalje isti i da su "pomaci" u idejama nekada bili..."veci"
Ja sam u svoj prvi bicikl (pony na kajlu) "presovao" lezaj pogona,
pa sam ga u neki sledeci (na cetvrtrku) uvrtao,
pa sam ga navrtao (HT2)
a sad ga opet "presujem" (BB30)
sutra cu ga verovatno opet uvrtati
i tako u krug...
Postavljeno 08 November 2014 - 02:06 PM
Kad se prelista i procita knjiga Bicycle- the history -od David V. Herlihy skapira se brzo da je ciklo industija uznapredovala samo na nekoliko polja ostalo su patenti 19/20 vek, mozda i gresim
Daj mi link samo da vidim koja je godina, tipovao sam na pocetak 20 veka, ali me sad ovaj veliki tocak kaze da je ranije...
Postavljeno 08 November 2014 - 02:25 PM
a gde ima da se prelista/procita ta knjiga?
msm da ne gresis,
i meni se cini da se sada sve svodi na materijale, tehnologije i "dizajn", na nadgradnju,
a da su osnove, "patenti" i dalje isti i da su "pomaci" u idejama nekada bili..."veci"
Ja sam u svoj prvi bicikl (pony na kajlu) "presovao" lezaj pogona,
pa sam ga u neki sledeci (na cetvrtrku) uvrtao,
pa sam ga navrtao (HT2)
a sad ga opet "presujem" (BB30)
sutra cu ga verovatno opet uvrtati
i tako u krug...
Knjigu sam nasao na netu pre neku godinu, mogu da napravim upload pa da skines ili da napravimo temu razmena knjiga ja ih imam 10-ak razlicitih sadrzina od istorije bicikla preko tockova, odrzavanja i servisa mtb, servisa drumasa...
Изволите колега: http://vintagebicycl...vation-process/
Hvala kolega sa 9.4 Capriolom
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 08 November 2014 - 04:44 PM
Ko sto napisah nekoliko puta nije mi cilj puko pogadjanje cinjenice vec otkrivanje neke zanimljivosti, da sam stavio sliku i napisao vidi ukucan isti broj koji je i na ramu svi bi rekli pa sta vrlo vazno.
Niste pazljivo procitali pitanje:
pitanje: Lanac za bicikl ima brojeve 23467, zasto?
odgovor: To je serijski broj.
pitanje: Da ali ZASTO je ukucan na lanac?
odgovor: od Nemamo pojma do zato da bi bio isti kao i na ramu bicikla.
pitanje: Ali zasto im je bilo vazno da lanac ima isti broj.
odgovor: Ne znamo.
i sta sad jesmo pogodili da je taj broj isti kao na ramu ali nismo naucili zasto.
Uciteljica: Deco napisite sastav na temu "Gde sam bio za raspust?"
Perica ceo sastav u jednoj recenici: Bio sam u Rimu.
Jovica ceo sastav u jednoj recenici: Bio sam na planini kod babe i dede.
Ovako kad ste saznali da zbog rucne proizvodnje i uvek razlicitih dimenzija delova je bilo potrebno uklapanje istih da bi zadovoljavajuce radili onda vam je jasnije zasto je ukucavan broj sa rama na vecinu delova koji ce biti na njemu.
Postavljeno 08 November 2014 - 08:54 PM
Ko sto napisah nekoliko puta nije mi cilj puko pogadjanje cinjenice vec otkrivanje neke zanimljivosti, da sam stavio sliku i napisao vidi ukucan isti broj koji je i na ramu svi bi rekli pa sta vrlo vazno.
Ovako kad ste saznali da zbog rucne proizvodnje i uvek razlicitih dimenzija delova je bilo potrebno uklapanje istih da bi zadovoljavajuce radili onda vam je jasnije zasto je ukucavan broj sa rama na vecinu delova koji ce biti na njemu.
meni bi licno bilo zanimljivije kada bi davao te...poluodgovore.
U konretnom slucaju malo ko bi na pitanje Zasto dao celovit odgovor bez malo "navodjenja" sa strane.
Msm da bi to podiglo interesovanje, bar znam da bi kod mene.
Ovo sa serijskim brojevima me podsecana na obelezavanje delova Lugera radjenih za sluzbenu upotrbeu,
da se delovi ne bi medjusobno mesali kada ih je vise komada rasklopljeno na malom prostoru u isto vreme.
Postavljeno 08 November 2014 - 08:59 PM
meni bi licno bilo zanimljivije kada bi davao te...poluodgovore.
U konretnom slucaju malo ko bi na pitanje Zasto dao celovit odgovor bez malo "navodjenja" sa strane.
Msm da bi to podiglo interesovanje, bar znam da bi kod mene.
Ovo sa serijskim brojevima me podsecana na obelezavanje delova Lugera radjenih za sluzbenu upotrbeu,
da se delovi ne bi medjusobno mesali kada ih je vise komada rasklopljeno na malom prostoru u isto vreme.
Podrzavam!
Da pogodim to je luger sa serijskim brojem 26
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 08 November 2014 - 09:15 PM
Чувени лугер,мало скрећем са теме али опростићете надам се,љубитељ оружја сам па не могу да одолим.Слично лугеру су на пример тетејци за војску имали у сериском броју свој број и по томе се могло препознати који је рађен за војску.
Silno gresis sinko Za vojsku i policiju su imali dve karakteristike drugacije od masovne proizvodnje za civile, peotkraka na koricama sa sfrj izmdju krakova i grb na poklopcu izvlakaca
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 08 November 2014 - 09:19 PM
Silno gresis sinko Za vojsku i policiju su imali dve karakteristike drugacije od masovne proizvodnje za civile, peotkraka na koricama sa sfrj izmdju krakova i grb na poklopcu izvlakaca
И то,на цивилном је на корицима био знак заставе који је и данас, а и сериски број,може бити да грешим ако су мене слагали лажем и ја тебе,мислим да је било нешто са двојком на почетку или тако нешто.
Postavljeno 08 November 2014 - 10:50 PM
Pa ne zelim ja da vi pogodite, hocu da postavljate sebi pitanja, sta je ovo na lancu mozda je neki serijski broj ali ako jeste zasto je na lancu serijski broj zar nije glupo da je na lancu serijski broj a mozda i nije, nije valjda neko iz dosade kucao brojeve, hmmm i tako to...
Postavljeno 09 November 2014 - 09:39 AM
Pa ne zelim ja da vi pogodite, hocu da postavljate sebi pitanja, sta je ovo na lancu mozda je neki serijski broj ali ako jeste zasto je na lancu serijski broj zar nije glupo da je na lancu serijski broj a mozda i nije, nije valjda neko iz dosade kucao brojeve, hmmm i tako to...
ali MI ZELIMO DA POGODIMO, pa nam malo pomozi, pliz
Za broj na lancu...ja sam krenuo u sasvim drugom pravcu...da nije nesto vezano za podesdavanje...
...a da si rekao jeste serijski, ali zasto na lancu?...to bi vec bilo mozganje u pravom smeru.
Ajd kad oces da mozgamo, ja sve vreme razmisljam cemu onaj kredocrtac na biciklu?
Nikako da se setim neceg...smislenog. Help, please?
Postavljeno 09 November 2014 - 09:41 AM
Kao sto vidite na levoj strani ima veliku i malu kazaljku i brojeve kao na satu dok na desnoj strani ista podela na casove ali samo jedna velika kazaljka. Dakle ovde vreme igra bitnu ulogu, za sta je biciklista ovo koristio?
TIME LOCK koji otkljucava potkovicu zakljucanog bicikla tacno kada vlasnik treba da krene kuci, ni minut ranije
Postavljeno 09 November 2014 - 11:01 AM
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika