Princip rada je?
Posted 09 February 2016 - 01:54 AM
Princip rada cega, kocionog "sistema"? I mene bi to zanimalo posto od kocnica vidim jedino kontru u zadnjoj glavi bicikla. Pretpostavljam da je veliki crni lancanik zamajac koji je verovatno u direktnoj vezi sa lancanikom pedala bez nekog sistema slobodne rotacije (freewheel-a) sto bi onda dovelo do zanimljivog osecaja kad treba okrenuti pedale unazad radi aktiviranja "kontre".
Posted 09 February 2016 - 03:11 AM
Posted 13 February 2016 - 08:46 AM
Neki problem solver za sramov grip shift, doduse i pise na pakovanju
Prolazi sajla menjaca pretpostavljam da je u pitanju zadnji menjac. Ako jeste zadnji menjac u pitanju onda je moguca montaza izmedju stopera na chainstay i zadnjeg menjaca? Sraf asocira na neku tenziju.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Posted 13 February 2016 - 11:37 AM
Cemu ovo sluzi? Kroz cev se provuce sajla menjaca.
prim: zadnjeg menjaca
Ova "providna cev" vrsi "funkciju".
izvinjavam se na kasnjenju
stari dobri BASSWORM
naziv se vidi delimicno na kartonskom delu pakovanja
neverovatno mekan i ljigav komad plasticnog creva (koje se lako i bez otpora sabija) sa sistemom za ugradnju
koji omogucuje cistoj, nezaprljanoj sajli da se krece kroz deo buzira koji je najblizi zadnjem menjacu
i na taj nacin obezbedjuje njegovo nesmetano funkcionisanje
jer je to najniza tacka na kojoj sajla ulazi u buzir sto znaci i navise podlozna prljanju
a samim tim i problemima (šum) u menjanju brzina.
Posted 13 February 2016 - 01:47 PM
A zapravo u devedesetim godinama proslog veka neki modeli zadnjeg menjaca su imali slabasne opruge sto je u kombinaciji sa SRAM ESP rucicama uzrokovalo sporo menjanje brzina. Kao resenje ponudjena je gumena cev ciji se jedan kraj sa zavrnjem montira na okce kroz koje prolazi buzir a na drugi kraj se FIKSIRA sajla menjaca malim zavrtnjem. Nakon ovoga svako zatezanje sajle menjaca uzrokovalo je i istezanje gumenog creva koje bi prilikom otpustanja sajle menjaca zbog elasticnosti same gume prouzrokovalo da se sajla brze pomeri a to je dalje pomagalo slabasnoj opruzi zadnjeg menjaca da brze prebaci u izabranu brzinu.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users